Het Auto topic!

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Ruthless
Berichten: 15268
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Het Auto topic!

Bericht door Ruthless »

La Pulga schreef:
Ruthless schreef:
La Pulga schreef:Loop een willekeurige garage binnen en vraag welke auto's meer problemen hebben. Duitse of Franse auto's (of Volvo). Franse auto's zijn niet voor niks populair onder monteurs, gaan vaak kapot en het is veel werk om bij het probleem te komen. Kunnen ze lekker veel werkuren verrekenen.
Afbeelding
Dan niet, toch is het zo. Wij hebben zelf nooit zoveel problemen met een auto gehad als met onze Peugeot.
mm weet niet
wij rijden al een ruime 20 jaar lang alleen maar frans en ook nooit bij de garage gestaan
1 keer een ford (geen duits dan) gehad en die ging om de haverklap kapot, dus nu rijden we in een talisman
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Het Auto topic!

Bericht door La Pulga »

Over het algemeen zijn Franse auto's, vooral de modellen van 2012 of eerder kwalitatief minder dan Duitse en Aziatische auto's.

Toegevoegd na 38 seconden:
Franse merken begin steeds meer te geven om technische kwaliteit.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: Het Auto topic!

Bericht door Jaestro »

Meutr schreef:Die top 5 valt dus met een zak zout te nemen. :-$ :-({|=

Ik had dit lijstje:
http://www.itcareersuccess.com/work/top ... -firms.htm
Inderdaad, er werd gelogen tijdens het interview! Nah jk, ik dacht dat ergens eens gelezen te hebben, kan zijn dat ik verkeerd was. Pak top 10 (http://www.gadgetsnow.com/tech-news/TCS ... 067479.cms). De bedrijven die gaan mergen staan hier allebei in het lijstje :)

Snap trouwens niet goed wat die Bearingpoint in die lijst daar doet. Heeft een omzet van amper 500 miljoen. Mijn bedrijf heeft er één van 8 miljard.
Laatst gewijzigd door Jaestro op zaterdag 3 december 2016, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Het Auto topic!

Bericht door Rems »

Meutr schreef:Die top 5 valt dus met een zak zout te nemen. :-$ :-({|=

Ik had dit lijstje:
http://www.itcareersuccess.com/work/top ... -firms.htm
Jaestro schreef:Neuh :( Heb ook wat gegoogled en hij komt niet vaak in lijstjes voor :( Vaak zitten Deloitte en KPMG mee in de lijsten, ook al zijn het geen pure technology consultants.
Wat hebben jullie gedaan dan? Bachelor 3 jaar master 1 jaar? Ik kon als starter beginnen in september (Werkvoorbereider bij ingenieursbureau bijv.) maar ik ben pas 21 en zie het echt niet zitten om nu al te beginnen met werken lol. Nu beetje chillen en dan volgend jaar een master doen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: Het Auto topic!

Bericht door Jaestro »

3 jaar bachelor, 2 jaar master.
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Het Auto topic!

Bericht door Rems »

Ja, de masters die ik op oog heb duren ook 2 jaar. Ben dan 24 als ik klaar ben, als alles volgens planning verloopt. Wel mooie leeftijd opzich om te beginnen met werken.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Het Auto topic!

Bericht door La Pulga »

Welke masters Rems? Ik wil ook een master doen, maar ik heb geen idee of dat wel aan kan en of ik daar de motivatie voor heb.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Het Auto topic!

Bericht door Rems »

geen idee, ben naam vergeten en cba zoeken. ben nu beetje bezig met woning in Amsterdam, als dat niet/wel lukt ga ik verder met het kiezen van een master.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Jorenator
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 2683
Lid geworden op: donderdag 10 december 2009, 17:05
RS: Jorenator (p2p)
Oude naam: Brave Joren

Re: Het Auto topic!

Bericht door Jorenator »

Hier de nieuwe auto van mn vader :D
In- of uitklappen •
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Het Auto topic!

Bericht door Melliw Naj »

Rems schreef:Hoe zit het met belasting in België? In Nederland heb je bijtelling, wat gebaseerd wordt op verbruik van de auto. Een BMW/Merc heeft 20% bijtelling, terwijl een VW bijvoorbeeld 14% heeft. Bijtelling zelf is een beetje lastig om uit te leggen, ff googlen ofzo.
BMW/Merc 25% en VW 21%. Al heb ik geen verstand van CO2 uitstoot en gaf google dit aan.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Het Auto topic!

Bericht door Rems »

Ja, ik zag het ook. Is blijkbaar weer verandert in 2016.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Het Auto topic!

Bericht door Melliw Naj »

Vanaf 2017 wordt alles, op elektrische na, naar 22%, dus gewoon een dikke bak rijden.
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Het Auto topic!

Bericht door Nilsie »

Heb zelf al aanbieding gehad van Capgemini en illionix, en zal 99% aan de bak kunnen bij Fox-IT na m'n afstuderen. Leven is goed.

Overigens, meer auto praat.
Helft van m'n velgen gefixed, en heb heldere koplampen gehaald.
(Golf 3 cabrio)
Ruthless
Berichten: 15268
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Het Auto topic!

Bericht door Ruthless »

change of plans
denk dat ik ipv een subaru een mazda mx5 ga halen
auto is een stuk goedkoper, en ik verwacht dat zo'n mx5 even leuk dan wel niet leuker is dan een snelle subaru
ook zijn mx5's redelijk waardevast, uiteraard dalen ze wel een beetje in prijs, maar ik verwacht dat ik met zo'n mx5 niet zo heel veel geld verlies op den duur

kan voor 7-8k al een erg leuke mx5 kopen, dat zou ik tegen de zomer moeten kunnen betalen, dus ik zie het als een leuk verjaardagskado voor mezelf
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Het Auto topic!

Bericht door Stefan »

Zonde man. Vind een MX5 niet echt bijzonder tbh. Ook lijkt het me vervelend dat het een 2 persoons auto is. Zou toch liever doorgaan voor een Subaru
Afbeelding
Ruthless
Berichten: 15268
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Het Auto topic!

Bericht door Ruthless »

doorsparen voor een GOEDE subaru duurt me te lang, ik denk ook dat je bij zo'n subaru wel een beetje verstand van zaken moet hebben wil je zo'n auto goed kunnen onderhouden
een mx5 is niet super bijzonder nee, en ook zeker niet praktisch, maar het is wel een hele leuke auto om in te rijden, heb er een jaar terug eens een keer in mogen rijden en het zijn echt grotere karts op de weg
alleen zo'n mx5, zeker omdat ie zo onpraktisch is is het nu het enige moment dat ik zo'n auto kan rijden
want laten we eerlijk zijn, waar heb ik een grote auto voor nodig? ik ga er niet mee op vakantie, ik heb geen kinderen
dus dit is juist de tijd dat het kan, of ik moet er later 1 kopen als 2e auto
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Het Auto topic!

Bericht door Rems »

als ik een auto zou kopen zou ik die alleen om de praktischheid kopen. ik zou bijvoorbeeld wel op vakantie gaan, of naar het strand, avonturen in het bos. dan wil ik zoveel mogelijk mongolen in mijn auto proppen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ruthless
Berichten: 15268
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Het Auto topic!

Bericht door Ruthless »

ik koop een auto niet voor mn vrienden, maar voor mezelf
ik wil er zelf met plezier in kunnen rijden
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Daminovich
Berichten: 6420
Lid geworden op: donderdag 29 juli 2010, 17:49
Clan: Geen
Oude naam: Damien H

Re: Het Auto topic!

Bericht door Daminovich »

Zo dacht ik ook. Maar een auto waar wat in kan (mensen / spullen) is toch wel heul handig hoor
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Het Auto topic!

Bericht door La Pulga »

Rems schreef:als ik een auto zou kopen zou ik die alleen om de praktischheid kopen. ik zou bijvoorbeeld wel op vakantie gaan, of naar het strand, avonturen in het bos. dan wil ik zoveel mogelijk mongolen in mijn auto proppen.
Mercedes sprinter it is
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Plaats reactie