Slowtalk topic (was nachttopic)

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Als je moest kiezen tussen het vangen van een Abra of een Dratini, welke zou je dan kiezen?|

Abra
12
13%
Dratini
47
51%
Ik houd niet van leuke dingen
34
37%
 
Totaal aantal stemmen: 93

Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40365
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Daan »

Ruthless kwam voor in mijn droom, lol. Ik zat met 'm aan een tafel buiten in de sneeuw (en met nog wat anderen) en hij ging bier halen en vroeg of iemand anders nog wilde dus ik wilde hem geld geven maar dat accepteerde hij niet dus dacht ik "oké" maar "vergat" hij uiteindelijk wel bier voor me te halen.
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Bearserk »

bier is slecht voor je
Afbeelding
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Gio »

Bier is vies, dronk het vroeger wel.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40365
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Daan »

Lol wat voor student ben je als je geen bier drinkt.
Lisette
Berichten: 17149
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Lisette »

Wat voor mens ben je als je geen vis lust
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Aaron »

yes ik eet vis en drink bier
Afbeelding
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Gio »

Daan schreef:Lol wat voor student ben je als je geen bier drinkt.
Ben meer een stoner dan een drinker.
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door La Pulga »

Stoer
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Dieselpker »

nou en
FEYENOORD ROTTERDAM
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Sam »

Lisette schreef:Wat voor mens ben je als je geen vis lust
Mee eens

Sowieso mensen die niks of weinig lusten zijn echt losers en moeten een goed woordje hebben met hun ouders over hoe ze zijn opgevoed.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door La Pulga »

Ik heb liever vlees dan vis

Zalm is wel chill though
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Ruthless
Berichten: 15287
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Ruthless »

Daan schreef:Ruthless kwam voor in mijn droom, lol. Ik zat met 'm aan een tafel buiten in de sneeuw (en met nog wat anderen) en hij ging bier halen en vroeg of iemand anders nog wilde dus ik wilde hem geld geven maar dat accepteerde hij niet dus dacht ik "oké" maar "vergat" hij uiteindelijk wel bier voor me te halen.
klinkt als iets wat ik zou doen

Toegevoegd na 1 minuut en 45 seconden:
Daan schreef:Beter met bouillonblokjes dan met poppers.
leuke opmerking, +1 voor de homohaat
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Sam »

La Pulga schreef:Ik heb liever vlees dan vis

Zalm is wel chill though
Ja maar iets liever eten is iets anders dan iets niet lusten. Als ik uit eten ga haal ik ook 9/10 vlees ipv vis, maar ik eet nog steeds best graag vis.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door La Pulga »

Of kibbeling uit de frietpan
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Aron

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Aron »

Mensen die ineens geen bier of drank meer drinken omdat ze ineens stoner zijn
:lol:
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Nikki- »

Nog even de verdere toelichting op het lijstje:
- Dit kost amper moeite, je moet gewoon even 5 minuten de bonus bekijken voor je boodschappen gaat doen of zelfs tijdens het boodschappen doen (maar vooraf werkt beter)
- Ik woon samen dus ik doe altijd boodschappen voor 2 personen dus ik kan elke dag iets anders eten. Toen ik nog alleen woonde at ik altijd 2-3 dagen achter elkaar hetzelfde of gooide ik bakjes in de koelkast/vriezer om af te wisselen. Toen kocht ik ook gewoon grootverpakkingen kip/gehakt en verdeelde ik het van tevoren (voorgesneden) over aparte diepvrieszakjes. Maar is wel iets minder lekker en ik vergat vaak om het op tijd uit de vriezer te halen.
- We hebben een frisdrankrek waar alle lege flessen in gaan dus ik heb ondertussen echt zeker 30 euro aan statiegeld in huis met de kratten bier erbij xD
- Als je Lidl in de buurt hebt, de groenten/fruit van daar zijn echt supergoed dus zeker doen en bepaalde soorten vlees ook wel (maar aanbod is soms een beetje meh als je op zoek bent naar ongemarineerd mager vlees ofzo). Groenten/fruit van Aldi heb ik slechte ervaring mee. Bij beide kan ik alles wat houdbaar is gewoon aanbevelen, maar niet alles is goedkoper dan de huismerken van de AH. Bv. van die pakjes gezeefde tomaten zijn bij de Aldi volgens mij iets van 55-60 cent, wat inderdaad goedkoper is dan het AH-huismerk, maar AH basic kost maar 46 cent! Nu gaat het hier maar om 10 cent maar dit geldt ook voor veel andere dingen. Gewoon een keer kijken welke 'staple items' echt veel goedkoper zijn bij Aldi/Lidl (of bij de toko!) en die voortaan eens in de zoveel tijd daar halen, voor de rest gewoon naar dichtsbijzijnde supermarkt of die met de dikste aanbiedingen.
- Ik koop vaak A-merken in de bonus ipv B-merken gewoon, ook als de prijs niet heel veel scheelt, omdat mijn vriend af en toe heel erg nodig elitair moet doen en per se alleen maar echte coca cola en Unox rookworst wil.

Mijn favoriete supermarkt is de Albert Heijn en ik ga ook meestal daarheen terwijl de Coop dichterbij is. Daar kom ik eigenlijk alleen als ik echt in tijdnood ben of ze daar iets heeeel erg in de aanbieding hebben (zoals varkenshaas of ham, veel goedkoper dan bij AH, of laatst was opeens de Campina 1+1 gratis). Lidl en Aldi zijn hier dusdanig afgelegen dat de tijd het niet waard is.

Toegevoegd na 20 seconden:
Ohja ik ben meestal pas tevreden als ik minstens 25% korting heb gehad maar dat lukt niet altijd :')
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Jelmer »

Albert Heijn is inderdaad een prima winkel. Vooral met die weken waarin veel 1+1 gratis is, veel bulk inslaan en thuiskomen met boodschappen van 100 euro, waar je vervolgens maar 50 euro voor betaald hebt. Heerlijk. :D Ik kijk zelf ook veel naar verschillen in prijzen, zo lijkt 15 cent niet veel, maar als je datzelfde product 100 keer per jaar koopt, scheelt het toch al 15 euro. Als je zo tien dingen hebt, heb je alweer 150 euro bespaard op jaarbasis. ^_^
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Nikki- »

Sommige dingen koop ik gewoon niet eens als ze niet 1+1 zijn omdat ik weet dat ze minstens 1x per maand een week korting hebben haha.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Sam »

Zoals bier. Ik koop echt zelden een krat duurder dan 10 euro, en dat is met bijzondere tegenzin en vaak omdat net m'n bier (bijna) op is als er mensen komen.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Volture »

Dors van de Jumbo beste bier, gewoon €11,40 incl. statiegeld
Afbeelding
Plaats reactie