Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Evilminded0
Ex-moderator
Berichten: 8953
Lid geworden op: donderdag 10 mei 2007, 10:44
RS: Evilminded0 (OSRS)
Oude naam: Funny Truth

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Evilminded0 »

@Sam: Ik had zoiets gemerkt al, ik vind alleen de lay out van het forum zoveel minder fijn :( 't is allemaal zo smal
"A frown is just a smile upside down."
Jasperrr
Berichten: 61
Lid geworden op: zaterdag 7 januari 2017, 13:49

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Jasperrr »

elzou schreef:Trouwens Jasper om terug te komen op je vraag, FIFA 14 is de laatste die ik gespeeld heb dus het zit er niet in. Woon niet meer thuis en heb ook geen PlayStation meer. Keen keld of tijd voor..

Heb je nog steeds ps3? Hoe lang ben ik al niet meer online geweest?
Ps4 en geen idee eigenlijk zal wel lang zijn dus
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Bearserk »

wow ik zie dit nu pas wel jammer dat er geen quotes van mij tussen staan
Afbeelding
Remco
Berichten: 1778
Lid geworden op: maandag 9 maart 2009, 17:26

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Remco »

bedankt voor de samenvatting heeft me heel erg geholpen
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Zeekoe »

Als we bighead mogen geloven komt er vanavond part II

STAY TUNED!
Remco
Berichten: 1778
Lid geworden op: maandag 9 maart 2009, 17:26

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Remco »

ik kijk er al naar uit
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Bearserk »

Zeekoe schreef:Als we bighead mogen geloven komt er vanavond part II

STAY TUNED!
bron?
Afbeelding
iRon
Berichten: 12164
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 14:23

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door iRon »

elzou schreef:
Aron schreef:Wie gaat er nu in het weekend naar Leeuwarden. Op donderdag oké, maar nu heb je allemaal rare Friezen
Donderdag? Je gaat me niet wijsmaken dat er studenten wonen vriend. Heb een feestje van een studiegenootje in Goutum of zo van studiegenootje!
Leeuwarden is vrij saai maat. Spreek er met Mats maar over.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Zeekoe »

Bearserk schreef:
Zeekoe schreef:Als we bighead mogen geloven komt er vanavond part II

STAY TUNED!
bron?
Onderwerp: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!
Bighead schreef:
Yentel schreef:Even een lang verhaal kort maken en een hoop speculaties hier ophelderen :

Het begon allemaal toen er weer eens werd "geshitpost" hier. Dit vooral door Daan & Rems. Hierop verwijdere Pale de berichten, dit werd door jullie opgemerkt, waardoor Pale nogal wat "haat" over zich heen kreeg & Pale vervolgens deze berichten ook ging verwijderen. Dit alles is jullie wel bekend.

Vervolgens heeft Daan van Pale een waarschuwing gekregen, die later door Bighead werd ingetrokken. Wat hiertussen gebeurde is dus voor jullie een raadsel.

Welnu, het komt er op neer dat Pale & Bighead hierover duidelijk een meningsverschil hadden,en dat er een duidelijk verschil in visie is/was. Pale vond dat het taalgebruik, en dan vooral het haten op bepaalde leden moest stoppen. (Zelf vind ik dit ik, maar dat even terzijde). Daarnaast kreeg Pale behoorlijk wat kritiek op zijn manier van handelen (omdat hij de posts had verwijderd) & had dit wel op een andere toon geformuleerd mogen worden door de andere moderatoren. Er was vrij veel kritiek op hem, en dit kan hard zijn overgekomen. Daarnaast ontstond er ook nog de discussie om de waarschuwing van Daan in te trekken, en Bighead reageerde vrij sarcastisch op elk ding dat Pale op dat moment zei. Op dat ogenblik waren er geen andere moderators online, en heeft Bighead op zijn eentje beslist om de waarschuwing ongedaan te maken, met als opmerking dat Daan beloond zou moeten worden voor zijn opmerkzaamheid van het vervalsen van de tip-awards. Terwijl hij dit deed, deed hij nogal denigrerend t.o.v Pale en hij vond dit niet kunnen. Hij trok toen aan de alarmbel en wou de mening van andere moderators, alleen kwam deze niet echt. Wat erna is gebeurd hebben jullie zelf gezien, en heeft Pale voor zichzelf beslist om er mee te stoppen. Dit was voor mij ook verschieten toen ik vanochtend wakker werd.

Graag vermeld ik er bij dat dit mijn visie is van de gebeurtenissen, en ik hoop dan ook dat Pale er nog op reageerd. Momenteel wordt er achter de schermen heftig gediscussieerd om de boel terug op orde te krijgen. Ik zou jullie dan ook willen vragen om het hierbij te laten & weer wat rustig te worden.


Bedankt.
Ik ben het niet eens met deze versie van het verhaal en vind dat ik hier op een oneerlijke en onjuiste manier word gerepresenteerd. Dat vind ik allereerst bijzonder jammer, maar ten tweede voel ik me genoodzaakt om dit recht te zetten. Ik denk dat het openbaar maken van al mijn posts hiervoor voldoende zou moeten zijn. Citaten van anderen zal ik eruit laten, dus daar mag men naar gissen. Zo wordt in ieder geval duidelijk op welke manier ik me wel of niet onheus heb uitgelaten tegen Pale. Dat zal ik later vannacht of morgen doen als ik achter een PC zit.
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Bighead »

Evilminded0 schreef:Ik had beter gisteren kunnen besluiten weer eens op het forum te kijken zie ik. :(
STIJN! Hoe gaat 'ie? How's life?
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Dieselpker
Berichten: 11650
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Dieselpker »

Damn dan moet ik morgen weer m'n best gaan doen.
FEYENOORD ROTTERDAM
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Melliw Naj »

Stijn! :wub:

Kan iemand ook Lord Paul terug halen?
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Daan »

V E U G E L
E
U
G
E
L
Gebruikersavatar
Werkverkeer
Berichten: 2963
Lid geworden op: dinsdag 23 december 2008, 19:37
RS: Werkverkeer (OSRS)

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Werkverkeer »

kunst ^
Hoi
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Rems »

Zeekoe schreef:
Bearserk schreef:
Zeekoe schreef:Als we bighead mogen geloven komt er vanavond part II

STAY TUNED!
bron?
Onderwerp: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!
Bighead schreef:
Yentel schreef:Even een lang verhaal kort maken en een hoop speculaties hier ophelderen :

Het begon allemaal toen er weer eens werd "geshitpost" hier. Dit vooral door Daan & Rems. Hierop verwijdere Pale de berichten, dit werd door jullie opgemerkt, waardoor Pale nogal wat "haat" over zich heen kreeg & Pale vervolgens deze berichten ook ging verwijderen. Dit alles is jullie wel bekend.

Vervolgens heeft Daan van Pale een waarschuwing gekregen, die later door Bighead werd ingetrokken. Wat hiertussen gebeurde is dus voor jullie een raadsel.

Welnu, het komt er op neer dat Pale & Bighead hierover duidelijk een meningsverschil hadden,en dat er een duidelijk verschil in visie is/was. Pale vond dat het taalgebruik, en dan vooral het haten op bepaalde leden moest stoppen. (Zelf vind ik dit ik, maar dat even terzijde). Daarnaast kreeg Pale behoorlijk wat kritiek op zijn manier van handelen (omdat hij de posts had verwijderd) & had dit wel op een andere toon geformuleerd mogen worden door de andere moderatoren. Er was vrij veel kritiek op hem, en dit kan hard zijn overgekomen. Daarnaast ontstond er ook nog de discussie om de waarschuwing van Daan in te trekken, en Bighead reageerde vrij sarcastisch op elk ding dat Pale op dat moment zei. Op dat ogenblik waren er geen andere moderators online, en heeft Bighead op zijn eentje beslist om de waarschuwing ongedaan te maken, met als opmerking dat Daan beloond zou moeten worden voor zijn opmerkzaamheid van het vervalsen van de tip-awards. Terwijl hij dit deed, deed hij nogal denigrerend t.o.v Pale en hij vond dit niet kunnen. Hij trok toen aan de alarmbel en wou de mening van andere moderators, alleen kwam deze niet echt. Wat erna is gebeurd hebben jullie zelf gezien, en heeft Pale voor zichzelf beslist om er mee te stoppen. Dit was voor mij ook verschieten toen ik vanochtend wakker werd.

Graag vermeld ik er bij dat dit mijn visie is van de gebeurtenissen, en ik hoop dan ook dat Pale er nog op reageerd. Momenteel wordt er achter de schermen heftig gediscussieerd om de boel terug op orde te krijgen. Ik zou jullie dan ook willen vragen om het hierbij te laten & weer wat rustig te worden.


Bedankt.
Ik ben het niet eens met deze versie van het verhaal en vind dat ik hier op een oneerlijke en onjuiste manier word gerepresenteerd. Dat vind ik allereerst bijzonder jammer, maar ten tweede voel ik me genoodzaakt om dit recht te zetten. Ik denk dat het openbaar maken van al mijn posts hiervoor voldoende zou moeten zijn. Citaten van anderen zal ik eruit laten, dus daar mag men naar gissen. Zo wordt in ieder geval duidelijk op welke manier ik me wel of niet onheus heb uitgelaten tegen Pale. Dat zal ik later vannacht of morgen doen als ik achter een PC zit.
Ben best benieuwd, vond Yentel altijd wel een goede gozer dus lijk me sterk dat ie dit alles verzint. Die warn voor Daan was niet per se onterecht, maar hij was 30%. Wat erg hoog is imo. Ook de posts die van mij verwijderd werden vielen echt niet onder shitposten. In mijn posts verdachtte ik Nitrous en Mbt van het RIGGEN van de tipawards, omdat zij opeens heel veel stemmen kregen uit het niets, niet heel raar imo.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Ex-gebruiker 24151
Charmeur
Berichten: 5734
Lid geworden op: woensdag 27 augustus 2008, 17:41
RS: 123456 (f2p)

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Ex-gebruiker 24151 »

Bericht verwijderd op verzoek van auteur
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Dexter »

Shadow: omdat ie wegbleef. Zo goed? :s
Afbeelding
Gebruikersavatar
Werkverkeer
Berichten: 2963
Lid geworden op: dinsdag 23 december 2008, 19:37
RS: Werkverkeer (OSRS)

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Werkverkeer »

Dit is een zeer memorabele avond voor mij.
Zojuist werd ik aangehouden maar ik mocht zomaar gaan, blijkbaar ben ik niet de inbreker die ze zochten #etnischprofileren
Hoi
Dieselpker
Berichten: 11650
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Dieselpker »

Werkverkeer schreef:Dit is een zeer memorabele avond voor mij.
Zojuist werd ik aangehouden maar ik mocht zomaar gaan, blijkbaar ben ik niet de inbreker die ze zochten #etnischprofileren
Dit is niet het juiste topic
FEYENOORD ROTTERDAM
Ron
Berichten: 9455
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 15:56
RS: Gestopt
Oude naam: Beat My 10Hp

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Ron »

HAHAHAHA. Zo kijk je een avondje niet op LTF en wat een spektakel heb ik gemist. Bedankt voor deze samenvatting.
Plaats reactie