EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Hebben bewaaksters stiekem een oogje op Kipcorn?

Ja
10
13%
Nee
0
Geen stemmen
Haha nee
19
24%
Ban Kipcorn
38
48%
Ban Kipcorn niet
12
15%
 
Totaal aantal stemmen: 79

Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Bearserk »

We kunnen anders ook gewoon een lijstje maken met wat iedereen's mening is maar daar schiet je niets mee op en kunnen we beter stoppen met posten

Toegevoegd na 39 seconden:
Daan schreef:Also heb ik meerdere grenzen gesteld, dus lees mijn posts nog maar eens door voordat je dit soort bullshit gaat verkondigen.
Op concerten worden ook drugs gebruikt en zijn mensen ook aan het dansen / met elkaar aan het praten
Afbeelding
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Stefan »

Ik vat headbangen dan weer niet echt op als "dansen" :lol: Mosh pitten overigens ook niet, maar ik snap wat je bedoelt
Afbeelding
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Bearserk »

Ja dat begrijp ik best, maar high as a kite je armen rondzwaaien vind ik dan van hetzelfde niveau
Afbeelding
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Stefan »

't Ziet er allebei niet uit inderdaad
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door La Pulga »

Volture schreef:
La Pulga schreef:
Daan schreef:Het gaat hier niet om goed of fout, het gaat er in hoe ik het begrip zie. Die definitie kan voor iedereen anders zijn.
Nee een definitie is niet voor iedereen anders, daarom is het een definitie
Nouja, ja en nee, niet helemaal. Taal is en blijft een organisch iets. Definities vervormen, veranderen en ontwikkelen zich. Als genoeg mensen een bepaald woord een andere invulling dan t origineel blijven geven, kan dat zomaar veranderen he.
Dit is toch wel een van jouw meest islimme posts op dit forum, chapeau!
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Volture »

ben nie echt zo'n domme turk hoor ;_;
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Daan »

Bearserk schreef:We kunnen anders ook gewoon een lijstje maken met wat iedereen's mening is maar daar schiet je niets mee op en kunnen we beter stoppen met posten

Toegevoegd na 39 seconden:
Daan schreef:Also heb ik meerdere grenzen gesteld, dus lees mijn posts nog maar eens door voordat je dit soort bullshit gaat verkondigen.
Op concerten worden ook drugs gebruikt en zijn mensen ook aan het dansen / met elkaar aan het praten
- Je gaat met een heel ander doel naar een concert dan dat je uitgaat. Als je naar een concert gaat kom je voor een artiest of kom je voor een soort muziek dat er is. Bij uitgaan is dat over het algemeen niet zo. Het gedeelte techno/house/dnbfeestjes dat er bestaat is zoveel kleiner dan het "normale" uitgaan dat het bijna verwaarloosbaar is. Als ik met vrienden uitga doe ik dat niet omdat ik voor een bepaalde muziek kom. Ik wil dan samen een gezellige avond hebben.
- Uitgaan duurt aanzienlijk langer. Dit heb ik al eens gezegd, maar laat ik het nog maar eens zeggen. Als er een concert is die van 9 tot 11 duurt met een voorprogramma van een uur kan je om 12 uur alweer thuis op je zolderkamertje zitten. Dan moet het "echte" uitgaan nog beginnen.
- Als ik uitga zit ik of aan de drugs of ik ben echt nagenoeg volledig bezopen. Ik kan me niet voorstellen dat je dat doet als je 2 uurtjes van Justin Bieber gaat zien.
- Een concert heeft een hele andere sfeer. Je komt daar veel meer voor jezelf, terwijl je als je uitgaat over het algemeen ook om de ander komt. Ga me niet vertellen dat mensen naar een Justin Bieber concert gaan om andere Beliebers te zien. Ik kan verder niet over de vibe praten aangezien ik nooit echt een concert bezocht hebt, maar ik neem aan dat zoiets veel minder aanwezig is daar.

Moet ik doorgaan?
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Bearserk »

Daan schreef: - Je gaat met een heel ander doel naar een concert dan dat je uitgaat. Als je naar een concert gaat kom je voor een artiest of kom je voor een soort muziek dat er is. Bij uitgaan is dat over het algemeen niet zo. Het gedeelte techno/house/dnbfeestjes dat er bestaat is zoveel kleiner dan het "normale" uitgaan dat het bijna verwaarloosbaar is. Als ik met vrienden uitga doe ik dat niet omdat ik voor een bepaalde muziek kom. Ik wil dan samen een gezellige avond hebben.

Niet mee eens, ik ga naar concerten om een leuke avond met vrienden te hebben. 90% van de concerten ken ik de bands niet.

- Uitgaan duurt aanzienlijk langer. Dit heb ik al eens gezegd, maar laat ik het nog maar eens zeggen. Als er een concert is die van 9 tot 11 duurt met een voorprogramma van een uur kan je om 12 uur alweer thuis op je zolderkamertje zitten. Dan moet het "echte" uitgaan nog beginnen.

Maar je kan alsnog geen echte grens trekken wanneer die tijd nou lang genoeg is, want als ik naar een concert in andere stad ga en dan nog een biertje drink en in de auto ouwehoeren ben ik vaak pas tegen 2 uur thuis

- Als ik uitga zit ik of aan de drugs of ik ben echt nagenoeg volledig bezopen. Ik kan me niet voorstellen dat je dat doet als je 2 uurtjes van Justin Bieber gaat zien.

ik ga niet naar JB concerten maar ik denk dat je intussen weet dat ik wel een biertje lust


- Een concert heeft een hele andere sfeer. Je komt daar veel meer voor jezelf, terwijl je als je uitgaat over het algemeen ook om de ander komt. Ga me niet vertellen dat mensen naar een Justin Bieber concert gaan om andere Beliebers te zien. Ik kan verder niet over de vibe praten aangezien ik nooit echt een concert bezocht hebt, maar ik neem aan dat zoiets veel minder aanwezig is daar.

Ik niet want ik ben stomme beta, maar het merendeel van de mensen maakt er toch gewoon met iedereen een gezellige avond van. Overigens kan je wel over de sfeer praten maar niet over de vibe want je bent er nooit geweest :')

Moet ik doorgaan?
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Daan »

Bearserk schreef:
Daan schreef: - Je gaat met een heel ander doel naar een concert dan dat je uitgaat. Als je naar een concert gaat kom je voor een artiest of kom je voor een soort muziek dat er is. Bij uitgaan is dat over het algemeen niet zo. Het gedeelte techno/house/dnbfeestjes dat er bestaat is zoveel kleiner dan het "normale" uitgaan dat het bijna verwaarloosbaar is. Als ik met vrienden uitga doe ik dat niet omdat ik voor een bepaalde muziek kom. Ik wil dan samen een gezellige avond hebben.

Niet mee eens, ik ga naar concerten om een leuke avond met vrienden te hebben. 90% van de concerten ken ik de bands niet.
Bearserk schreef:In je eentje drinken op de feestdagen omdat geen vrienden 10/10 zou de rest van de week elke dag doen
1: Je hebt zelf vaak genoeg gepost dat je geen vrienden hebt, dus dan is het nu ineens raar om te zeggen dat ze je wel hebt om al dan niet je punt te maken. 2: het niet kennen van de bands betekent niet dat je de muziek niet leuk vindt.

- Uitgaan duurt aanzienlijk langer. Dit heb ik al eens gezegd, maar laat ik het nog maar eens zeggen. Als er een concert is die van 9 tot 11 duurt met een voorprogramma van een uur kan je om 12 uur alweer thuis op je zolderkamertje zitten. Dan moet het "echte" uitgaan nog beginnen.

Maar je kan alsnog geen echte grens trekken wanneer die tijd nou lang genoeg is, want als ik naar een concert in andere stad ga en dan nog een biertje drink en in de auto ouwehoeren ben ik vaak pas tegen 2 uur thuis
Het gaat om de duur van het concert, niet hoeveel tijd je daarbuiten nog kwijt bent.
- Als ik uitga zit ik of aan de drugs of ik ben echt nagenoeg volledig bezopen. Ik kan me niet voorstellen dat je dat doet als je 2 uurtjes van Justin Bieber gaat zien.

ik ga niet naar JB concerten maar ik denk dat je intussen weet dat ik wel een biertje lust

That's not the point, en dat weet je best.
- Een concert heeft een hele andere sfeer. Je komt daar veel meer voor jezelf, terwijl je als je uitgaat over het algemeen ook om de ander komt. Ga me niet vertellen dat mensen naar een Justin Bieber concert gaan om andere Beliebers te zien. Ik kan verder niet over de vibe praten aangezien ik nooit echt een concert bezocht hebt, maar ik neem aan dat zoiets veel minder aanwezig is daar.

Ik niet want ik ben stomme beta, maar het merendeel van de mensen maakt er toch gewoon met iedereen een gezellige avond van. Overigens kan je wel over de sfeer praten maar niet over de vibe want je bent er nooit geweest :')
Ja, dat kan ik. Problemen mee?
Moet ik doorgaan?
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Bearserk »

matige antwoorden probeer opnieuw
Afbeelding
Aphex
Berichten: 3806
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2014, 16:14
Oude naam: linkerteelbal

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Aphex »

''90% van de concerten ken ik de bands niet.''

????
Do I have a life, or am I just living?
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Daan »

Bearserk schreef:matige antwoorden probeer opnieuw
Sorry geen tijd, ik ga zo naar vrienden toe.

Maar dat snap jij natuurlijk helemaal niet.
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Ricc »

Daan schreef:
Bearserk schreef:
Daan schreef: - Je gaat met een heel ander doel naar een concert dan dat je uitgaat. Als je naar een concert gaat kom je voor een artiest of kom je voor een soort muziek dat er is. Bij uitgaan is dat over het algemeen niet zo. Het gedeelte techno/house/dnbfeestjes dat er bestaat is zoveel kleiner dan het "normale" uitgaan dat het bijna verwaarloosbaar is. Als ik met vrienden uitga doe ik dat niet omdat ik voor een bepaalde muziek kom. Ik wil dan samen een gezellige avond hebben.

Niet mee eens, ik ga naar concerten om een leuke avond met vrienden te hebben. 90% van de concerten ken ik de bands niet.
Bearserk schreef:In je eentje drinken op de feestdagen omdat geen vrienden 10/10 zou de rest van de week elke dag doen
1: Je hebt zelf vaak genoeg gepost dat je geen vrienden hebt, dus dan is het nu ineens raar om te zeggen dat ze je wel hebt om al dan niet je punt te maken. 2: het niet kennen van de bands betekent niet dat je de muziek niet leuk vindt.
Vinden jullie deze kleur Gay? Eerlijke antwoorden AUB

- Uitgaan duurt aanzienlijk langer. Dit heb ik al eens gezegd, maar laat ik het nog maar eens zeggen. Als er een concert is die van 9 tot 11 duurt met een voorprogramma van een uur kan je om 12 uur alweer thuis op je zolderkamertje zitten. Dan moet het "echte" uitgaan nog beginnen.

Maar je kan alsnog geen echte grens trekken wanneer die tijd nou lang genoeg is, want als ik naar een concert in andere stad ga en dan nog een biertje drink en in de auto ouwehoeren ben ik vaak pas tegen 2 uur thuis
Het gaat om de duur van het concert, niet hoeveel tijd je daarbuiten nog kwijt bent.
- Als ik uitga zit ik of aan de drugs of ik ben echt nagenoeg volledig bezopen. Ik kan me niet voorstellen dat je dat doet als je 2 uurtjes van Justin Bieber gaat zien.

ik ga niet naar JB concerten maar ik denk dat je intussen weet dat ik wel een biertje lust

That's not the point, en dat weet je best.
Vinden jullie deze kleur Gay? Eerlijke antwoorden AUB

- Een concert heeft een hele andere sfeer. Je komt daar veel meer voor jezelf, terwijl je als je uitgaat over het algemeen ook om de ander komt. Ga me niet vertellen dat mensen naar een Justin Bieber concert gaan om andere Beliebers te zien. Ik kan verder niet over de vibe praten aangezien ik nooit echt een concert bezocht hebt, maar ik neem aan dat zoiets veel minder aanwezig is daar.

Ik niet want ik ben stomme beta, maar het merendeel van de mensen maakt er toch gewoon met iedereen een gezellige avond van. Overigens kan je wel over de sfeer praten maar niet over de vibe want je bent er nooit geweest :')
Ja, dat kan ik. Problemen mee?
Vinden jullie deze kleur Gay? Eerlijke antwoorden AUB

Moet ik doorgaan?
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Bearserk »

1: Je hebt zelf vaak genoeg gepost dat je geen vrienden hebt, dus dan is het nu ineens raar om te zeggen dat ze je wel hebt om al dan niet je punt te maken. 2: het niet kennen van de bands betekent niet dat je de muziek niet leuk vindt.

Ik shitpost inderdaad veel maar
Ik heb een paar (twee (2)) vrienden waarmee ik regelmatig naar concerten ga. Je 2e punt is inderdaad waar, maar vaak zijn de bands waar ik naar toe ga niet echt mijn smaak en ga ik alleen zodat ik iets te doen heb 's avonds.

2: Het gaat om de duur van het concert, niet hoeveel tijd je daarbuiten nog kwijt bent.

Ik denk dat als je het hebt over uitgaan dat de tijd buiten de specifieke uitgaansgelegenheid ook gewoon bij de sfeer van de avond hoort. Als ik met vrienden bij een concert ben en dan daarna rondje door de stad loop om erover te praten en bier te drinken is dat gewoon deel van hetzelfde uitgaan.

3: That's not the point, en dat weet je best.
Jij zei dat je bezopen bent, mijn punt was dat ik ook altijd bezopen ben omdat lowkey highkey alcoholisme


4:Ja, dat kan ik. Problemen mee?
Wat is in godsnaam het verschil tussen "vibe" en "sfeer" en hoezo zou je over de 1 wel kunnen praten en de ander niet?

Toegevoegd na 1 minuut en 4 seconden:
Ricc schreef:Afbeelding
Afbeelding
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Simon` »

Hoog autismelevel wel tbh
Afbeelding
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Bearserk »

zit ik hier op ltf of op normiesites watdan
Afbeelding
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Volture »

Simon` schreef:Hoog autismelevel wel tbh
heb je santa hat voor me
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door La Pulga »

Daan schreef:
Bearserk schreef:matige antwoorden probeer opnieuw
Sorry geen tijd, ik ga zo naar vrienden toe.

Maar dat snap jij natuurlijk helemaal niet.
Niet liegen
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Rems »

heb echt zin om die discussie bear VS daan te lezen sorry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Sam »

Bearserk schreef:zit ik hier op ltf of op normiesites watdan
Underrated post
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Plaats reactie