't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!

Ik kijk series voornamelijk via:

Netflix
22
48%
Digitale tv-zenders
0
Geen stemmen
Analoge tv-zenders
0
Geen stemmen
Illegale streaming of downloads
22
48%
DVD
2
4%
 
Totaal aantal stemmen: 46

Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Nikki- »

mbtkiller schreef:
Nikki- schreef:
mbtkiller schreef:
In- of uitklappen • Spoilers Vikings
Ben net klaar met seizoen 3, en ik moet zeggen dat ik het einde van de final niet verwacht had. Hoopte het stiekem dat hij nog leefde maar zo leek het niet. Ik dacht de volgende seizoenen gaat het over Bjorn maar toch zag k het niet aankomen. K kijk uit naar het volgende seizoen waar ik morgen/donderdag mee ga beginnen
Blijf maar gewoon doorkijken :D

Zal ik zeker doen ;D
Je hebt geluk, de vriend waarmee ik kijk heeft afgezegd dus nu ga ik niet vanavond S04E20 zien.... :'( Dus je gaat me inhalen.
mbtkiller

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door mbtkiller »

Haha we gaan erachter komen :)
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Aaron »

The blacklist nu
Afbeelding
mbtkiller

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door mbtkiller »

Ik heb vikings afgekeken, binnen 1 week :D
Hele vette serie en ik kan niet wachten tot seizoen 5.
In- of uitklappen • Spoilers van seizoen 4
Ben alleen bang dat de serie niet meer zo goed zal zijn als met Ragnar
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Rems »

In- of uitklappen •
vind het eerder kut dat ivar zn broer random vermoord (sigurd), in de echte geschiedenis was hij de beroemdste broer volgensmij. ook vind ivar nu niet meer cool, hij was altijd wel een psycho maar je eigen broer vermoorden vind ik te ver gaan om iemand vet te vinden in een serie. ragnar had zieke vertrouwen in ivar en dan doet ie dit?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
mbtkiller

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door mbtkiller »

Rems schreef:
In- of uitklappen •
vind het eerder **** dat ivar zn broer random vermoord (sigurd), in de echte geschiedenis was hij de beroemdste broer volgensmij. ook vind ivar nu niet meer cool, hij was altijd wel een psycho maar je eigen broer vermoorden vind ik te ver gaan om iemand vet te vinden in een serie. ragnar had zieke vertrouwen in ivar en dan doet ie dit?
In- of uitklappen •
Ik vond ivar sowieso al een beetje een rare kerel, wachtte eigenlijk op het moment dat hij juist dood zou gaan, verder vind ik de hele serie dat er super veel mensen onverwachts en random doodgaan. Mensen zoals Aslaug zie je aankomen en Ragnar hoop je dat het niet gebeurt maar bijvoorbeeld Helga en Torvi gaan echt zonder reden dood. Snap dat in die tijd de dood veel voorkwam en weinig mensen lang leefde maar komop, als ze het langer dan 5 seizoenen willen doen moeten ze het toch wel met meer mensen uithouden dan Lagertha, Bjorn en Floki , de enige 2 die het overleven vanaf aflv 1( zo ff uit me hoofd). Super weinig character development op deze manier als niemand het langer dan 1/2 seizoenen actief volhouden

Maar zoals ik hierboven zei ben ik echt bang dat seizoen 5 een stuk minder zal zijn zonder King Ragnar en met Queen Lagertha. Bjorn als konning kan mij nog wel de serie goed doen, dat we hem volgen en zien uitgroeien in een savage viking king
Lex W
Berichten: 451
Lid geworden op: vrijdag 9 september 2011, 19:27
RS: Lex W (p2p)
Clan: Ceecs clan
Oude naam: Lexxy

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Lex W »

Stranger Things in 2 dagen gekeken, echt tof! Knap hoe de overgang en de verhaallijnen soms samen komen, zonder dat het echt te voor de hand liggend is met het aantal acteurs dat erin speelt. Kan niet wachten op season 2 :roll: =D>
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Zeekoe »

Nikki- schreef:Ik kijk met mn vriend en hij is nu bezig :'( Dus wordt verspreid over de komende avonden.
Nog gekeken?
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Nikki- »

Zeekoe schreef:
Nikki- schreef:Ik kijk met mn vriend en hij is nu bezig :'( Dus wordt verspreid over de komende avonden.
Nog gekeken?
Ja heb m af! Laatste afleveringen waren duidelijk beter en sommige dingen zag ik inderdaad niet aankomen dus dat was wel echt mooi (vooral het verhaal van William, die storyline van Ford zag ik wel aankomen). Ik heb wel het idee dat het verhaal op dit moment redelijk 'af' is dus ik vraag me af wat ze met een tweede seizoen zouden willen doen. Ja laten zien hoe het dan verder gaat, maar het voelt niet helemaal natuurlijk om het verhaal nu weer te openen zegmaar. Een paar dingen zijn wel open gelaten maar dat leek meer puur om een vervolg te maken dan dat ze het niet hadden kunnen beantwoorden op dit punt.
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Nikki- »

Ik ben nu aan Black Sails bezig en ondertussen bij S2E05 aangekomen en holy shit, ik snap echt niet dat die juist de laatste rating van allemaal heeft want dit was tot nu toe veruit de beste episode.
In- of uitklappen • Black Sails S02E05
En ik zag de plottwist ook niet echt aankomen, ofja wel dat er iéts ging komen maar niet dat Flint gay zou zijn haha. Zijn vast allemaal homofoben die de episode raten ofzo. Ik vond het wel gek dat een affaire zo uit de hand gelopen kon zijn met verbanningen en shit maar nu viel alles eindelijk op zn plek. Zat erg goed in elkaar die hele opbouw vond ik (vooral dat daarna fucking Vane nog even binnen komt in de laatste 10 sec :')), mijn hart brak wel een klein beetje.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Zeekoe »

Lol @ GoT release date reveal livestream
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Rems »

ik zag wat voorbij komen op feesboek, wat gebeurde er precies in die stream dan
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Zeekoe »

Was een grote blok ijs met daarin de releasedatum vastgevroren. En om de zo veel tijd werd er een vlammenwerper op gezet. Maar dat heeft uiteindelijk 1,5h geduurd.
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Bearserk »

Walking dead al letterlijk hele seizoen filler
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Rems »

deze ep wel saai ja, filler wil ik het niet noemen. er zit wel gewoon progressie in het verhaal.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Bearserk »

Ja eerst waren ze op plek A en nu zijn ze op plek B en gaan ze beginnen met iets (maar niet volgende week want dat is weer 50 minuten over andere mensen).
Afbeelding
Ruthless
Berichten: 15287
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Ruthless »

ik vind de laatste 2 afleveringen echt heel sterk, eindelijk weer na een hoop saaie afleveringen
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Rems »

Bearserk schreef: maandag 20 maart 2017, 14:43 Ja eerst waren ze op plek A en nu zijn ze op plek B en gaan ze beginnen met iets (maar niet volgende week want dat is weer 50 minuten over andere mensen).
jij bent ook een simpele kijker dan. vond die scene met daryl en maggie heel sterk, dat hele plan van rosita en sasha vond ik een beetje onzin maar toch laat het wel zien hoe wanhopig voor wraak ze zijn. ze beelden het wel goed uit, hoe het is om te leven onder iemand die je vrienden heeft vermoord.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Bearserk »

Ja maar zo gaat het intussen al elke aflevering sinds Negan
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stem voor jouw favoriete nieuwkomer van 2016!!

Bericht door Rems »

ik vind het wel terecht, een heel seizoen over Negan. je weet dat er like 12 seizoenen komen he, dus dan weet je van te voren al dat ze niks gaan rushen. vind het wel chill juist, beetje langzame opbouw.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie