't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!

Ik kijk series voornamelijk via:

Netflix
22
48%
Digitale tv-zenders
0
Geen stemmen
Analoge tv-zenders
0
Geen stemmen
Illegale streaming of downloads
22
48%
DVD
2
4%
 
Totaal aantal stemmen: 46

Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Post jullie beste nieuwkomer 2016!!

Bericht door Rems »

Toch wel grappig hoe sommige series werken. Sommige series hebben een hele sterke Pilot, en misschien nog een paar eps daarna die leuk zijn. Maar andere series moet je echt 'inkomen' zegmaar.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Lisette
Berichten: 17149
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Post jullie beste nieuwkomer 2016!!

Bericht door Lisette »

Ben nu zelf deze week begonnen aan Designated Survivor en vind het een toffe serie!
Sjowie
Berichten: 1688
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Post jullie beste nieuwkomer 2016!!

Bericht door Sjowie »

Ik kan niet wachten op het laatste seizoen van Orphan Black. Ongelofelijk wat een goede serie.
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Post jullie beste nieuwkomer 2016!!

Bericht door Nikki- »

Als jullie echt een slechte serie willen kijken: Shadowhunters. Heb ooit alle boeken van The Mortal Instruments gelezen en die waren al matig maar de serie is echt horrible.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Post jullie beste nieuwkomer 2016!!

Bericht door Zeekoe »

En waarom zouden we dat precies willen? 8-[
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Post jullie beste nieuwkomer 2016!!

Bericht door Nikki- »

Om te lachen hoe bagger het is.

Toegevoegd na 18 seconden:
Maar toch ga ik het afkijken.

Toegevoegd na 1 minuut en 41 seconden:
Om even betere series te noemen: ik ben op dit moment bijna klaar met S2 van The Man in the High Castle en ik moet zeggen, een paar episodes gebeurt er echt bijna niks maar het is gebaseerd op een wel tof idee (hoe zou de wereld zijn als Duitsland WWII won) en er zijn nu daadwerkelijk plottwists enzo.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Post jullie beste nieuwkomer 2016!!

Bericht door Sam »

Heeft er iemand Luther gezien? Ik ben zelf best een fan van Idris Elba, en ik hou ook wel detectives subthema's. Ook hoorde ik dat het een goede serie was. Tot nu toe valt het me een beetje tegen tho. Teveel persoonlijk drama en op best wat punten vrij ongeloofwaardig. Heeft iemand de serie verder gekeken die een beter onderbouwde mening heeft?
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Post jullie beste nieuwkomer 2016!!

Bericht door Rems »

Luther 3 eps gezien ofzo, vond het niks.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Post jullie beste nieuwkomer 2016!!

Bericht door Megareus12 »

Sam schreef:Heeft er iemand Luther gezien? Ik ben zelf best een fan van Idris Elba, en ik hou ook wel detectives subthema's. Ook hoorde ik dat het een goede serie was. Tot nu toe valt het me een beetje tegen tho. Teveel persoonlijk drama en op best wat punten vrij ongeloofwaardig. Heeft iemand de serie verder gekeken die een beter onderbouwde mening heeft?
Ja ik, maar morgen of later deze week.

Ik was persoonlijk wel fan.
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Post jullie beste nieuwkomer 2016!!

Bericht door Simon` »

Simon` schreef:Kijk nu the night off

kweenie nog nie
Eerste 2-3 afleveringen vond ik 't nog niet zo, nu bij aflevering 6 en 't is echt tof!
Afbeelding
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Post jullie beste nieuwkomer 2016!!

Bericht door rarevogelman »

Simon` schreef:
Simon` schreef:Kijk nu the night off

kweenie nog nie
Eerste 2-3 afleveringen vond ik 't nog niet zo, nu bij aflevering 6 en 't is echt tof!
Vond juist de pilot heel erg sterk. Vond het persoonlijk de sterkste nieuwkomer van 2016, deed me erg aan the Wire denken, wat natuurlijk ook komt door een paar acteurs die in beide series spelen.
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Post jullie beste nieuwkomer 2016!!

Bericht door Simon` »

rarevogelman schreef:
Simon` schreef:
Simon` schreef:Kijk nu the night off

kweenie nog nie
Eerste 2-3 afleveringen vond ik 't nog niet zo, nu bij aflevering 6 en 't is echt tof!
Vond juist de pilot heel erg sterk. Vond het persoonlijk de sterkste nieuwkomer van 2016, deed me erg aan the Wire denken, wat natuurlijk ook komt door een paar acteurs die in beide series spelen.
Eens, alleen raakte ik dat gevoel bij episode 2 en 3 weer kwijt. Nu weer terug tho
Afbeelding
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Post jullie beste nieuwkomer 2016!!

Bericht door Aaron »

Sjowie schreef:Ik kan niet wachten op het laatste seizoen van Orphan Black. Ongelofelijk wat een goede serie.
Ik ga nu beginnen aan S1 van orphan black, ben benieuwd. :)
Afbeelding
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Post jullie beste nieuwkomer 2016!!

Bericht door Odius »

Nikki- schreef:Als jullie echt een slechte serie willen kijken: Shadowhunters. Heb ooit alle boeken van The Mortal Instruments gelezen en die waren al matig maar de serie is echt horrible.
Ik snap niet hoe sommigen voor de grap slechte series kunnen kijken.. Ik zou dat nooit volhouden en na 10 mins mijn geduld verliezen en ongeïnteresseerd/misschien zelfs boos kappen ermee. Achja, het is een hobby als een ander zeker. :P
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Post jullie beste nieuwkomer 2016!!

Bericht door Yentel »

Deze week A Series of Unfortunate Events gekeken op Netflix. Is een verfilming van de boeken van Lemony Snicket die ik vroeger heb gelezen. Hiervan is destijds in 2004 ook een film van gemaakt die grandioos was geflopt.

De serie is echter zeer vermakelijk. Veel goede acteurs & gastrollen. ( Neil Patrick Harris alleen maakt het al goed :').) Ik hoop dan ook dat er snel een 2e seizoen uitkomt! Aanrader.
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Post jullie beste nieuwkomer 2016!!

Bericht door Nikki- »

Odius schreef:
Nikki- schreef:Als jullie echt een slechte serie willen kijken: Shadowhunters. Heb ooit alle boeken van The Mortal Instruments gelezen en die waren al matig maar de serie is echt horrible.
Ik snap niet hoe sommigen voor de grap slechte series kunnen kijken.. Ik zou dat nooit volhouden en na 10 mins mijn geduld verliezen en ongeïnteresseerd/misschien zelfs boos kappen ermee. Achja, het is een hobby als een ander zeker. :P
Nouja ik heb de hele serie gelezen dus ik wil zelf gewoon zien hoe ze de hele serie verwerken zegmaar :p Er zijn nu al zo veel dingen veranderd aan het plot en opeens uit boek 5 gehaald terwijl de rest nog in boek 2 is dat ik me afvraag hoe ze het af gaan maken.
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Post jullie beste nieuwkomer 2016!!

Bericht door Rasmus »

Odius schreef:
Nikki- schreef:Als jullie echt een slechte serie willen kijken: Shadowhunters. Heb ooit alle boeken van The Mortal Instruments gelezen en die waren al matig maar de serie is echt horrible.
Ik snap niet hoe sommigen voor de grap slechte series kunnen kijken.. Ik zou dat nooit volhouden en na 10 mins mijn geduld verliezen en ongeïnteresseerd/misschien zelfs boos kappen ermee. Achja, het is een hobby als een ander zeker. :P
Dit herken ik wel ja.. Slechte films kan ik echter wel zo nu en dan waarderen..

Iets anders, ik heb in 2015 met veel plezier het eerste seizoen van Mr Robot gekeken, vorig jaar vond ik het tweede seizoen ten opzichte van het eerste seizoen echter een beetje tegenvallen. Zijn er meer mensen die dit hebben gezien en dit zo hebben ervaren? (of die het juist wel beter vonden dan het eerste seizoen)
"Be yourself, everyone else is already taken"
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Post jullie beste nieuwkomer 2016!!

Bericht door Zeekoe »

Ik ben halfweg S1 gestopt met Mr Robot omdat ik het zo slecht vond. Ben wel nog van plan om de draad eens terug op te pakken, maar zal niet voor meteen zijn.
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Post jullie beste nieuwkomer 2016!!

Bericht door Rasmus »

Zeekoe schreef:Ik ben halfweg S1 gestopt met Mr Robot omdat ik het zo slecht vond. Ben wel nog van plan om de draad eens terug op te pakken, maar zal niet voor meteen zijn.
Wat vond je er zo slecht aan?
"Be yourself, everyone else is already taken"
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Post jullie beste nieuwkomer 2016!!

Bericht door Simon` »

slecht?




?!@##################### LETTERLIJK een van de beste series ooit (s1 dan)
Afbeelding
Plaats reactie