PS4 kopen met televisie

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Plaats reactie
Myth
Berichten: 166
Lid geworden op: donderdag 2 april 2015, 22:51
RS: Mr Zuko (p2p)
Clan: Exuro
Oude naam: 1995

PS4 kopen met televisie

Bericht door Myth »

Hoi beste forumganger,

Ik wil graag een PS4 kopen met een nieuwe tv, aangezien die van mij nog uit de oertijd komt. Ik heb veel xBox360 gespeeld, hele dag CoD back in the day, maar al mijn vrienden spelen tegenwoordig op de PS4. Ik zie dat er een nieuwe PS4 Slim is, maar heb geen idee of deze beter/slechter is dan de gewone PS4 en of ik een 500GB of 1TB geheugen moet kiezen.

Daarnaast; welke televisie zal ik hierbij kopen? Eentje waarop ik ook lekker kan netflixen.

Budget voor PS4: max. 375eu
Budget voor televisie: max. 300eu

Super bedankt alvast!
Myth
Berichten: 166
Lid geworden op: donderdag 2 april 2015, 22:51
RS: Mr Zuko (p2p)
Clan: Exuro
Oude naam: 1995

Re: PS4 kopen met televisie

Bericht door Myth »

Bump 8-[
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: PS4 kopen met televisie

Bericht door xNitrous »

Ik ben zelf ook van de xbox 360 overgestapt naar de PS4 aangezien iedereen die ik ken ook een PS4 had gekocht. Wat vooral belangrijk is is hoeveel games je koopt, je kunt een Slim versie kopen die op het moment duurder is maar meer geheugen heeft, maar heb je dat nodig?

Ik zou nu gewoon alsnog een 'normale' PS4 kopen. Beeldscherm maakt in principe weinig uit, als er maar een HDMI op zit wat tegenwoordig altijd zo is. Pak er een met een fijne grootte om zowel te gamen als van afstand te kunnen Netflixen. In principe moet je er dan zelf wel uit komen.
Hakari
Berichten: 110
Lid geworden op: donderdag 5 februari 2015, 15:28
RS: Hakari (f2p)
Clan: FFA SQUAD
Oude naam: Clan Wars

Re: PS4 kopen met televisie

Bericht door Hakari »

xNitrous schreef:Ik ben zelf ook van de xbox 360 overgestapt naar de PS4 aangezien iedereen die ik ken ook een PS4 had gekocht. Wat vooral belangrijk is is hoeveel games je koopt, je kunt een Slim versie kopen die op het moment duurder is maar meer geheugen heeft, maar heb je dat nodig?

Ik zou nu gewoon alsnog een 'normale' PS4 kopen. Beeldscherm maakt in principe weinig uit, als er maar een HDMI op zit wat tegenwoordig altijd zo is. Pak er een met een fijne grootte om zowel te gamen als van afstand te kunnen Netflixen. In principe moet je er dan zelf wel uit komen.
Waarom zou iemand nog een normale PS4 kopen, terwijl de nieuwe PS4 meer toekomstgericht is? Stel dat hij/zij besluit een normale PS4 te kopen en over bijvoorbeeld een half jaar komen er games uit die bijvoorbeeld alleen op de nieuwe PS4 werken en hij/zij wilt graag die games hebben, dan kan dat dus niet, omdat hij/zij dan een oude PS4 heeft gekocht. Niks mis mee als hij/zij nu al in een nieuwe PS4 investeert. Nu zal hij/zij er nog niks aan hebben, maar ik denk dat niemand er zin in heeft nu nog een oude PS4 te kopen en over bijvoorbeeld een half jaar over te stappen naar de nieuwe PS4. Er is maar 1 geldige reden om nu nog een oude PS4 te kopen en dat is als iemand erg krap met geld zit en niet langer wilt wachten met een PS4 aanschaffen. Toch is het wijs als diegene even wat langer door zou sparen, zodat diegene dan meteen een nieuwe PS4 heeft.
Mijn YouTube-kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCIFBpO ... NgMDzqKo3w

Bedankt voor het bekijken, liken, abonneren en delen!

Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: PS4 kopen met televisie

Bericht door xNitrous »

Ja precies, maar ik ben hier dan niet om weer eens een onzinnige discussie met jou te voeren Hakari. Ga andere mensen vervelen. Zijn budget is max 375 voor een PS4 dus dan is het nogal lastig wat je allemaal zegt. Sony heeft aangegeven dat voorlopig de komende tijden alle spellen nog te spelen zijn en ik probeer deze jongeman alleen maar te helpen.
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: PS4 kopen met televisie

Bericht door Itachi »

Ik vind wel dat hij wat goede punten heeft hoor. "Ga andere mensen vervelen" vind ik ook een rare opmerking tbh.

De PS4 Pro is 388 euro, ietwat boven zijn budget dus daar kan Myth zelf over oordelen. Ik heb echter geen idee of de PS4 Pro zijn prijs wel rechtvaardigt. Ik lees dat de Pro betere specs en een stabielere frame rate heeft vergeleken met de oudere PS4 (als je geen 4K tv hebt). Het enige wat "4K" is van de Pro, zijn HUDs. Voor de rest is alles geüpscaled vanuit 1080p. Gameplay is ook hetzelfde volgens mij.

Toegevoegd na 10 minuten:
Wat vind je van deze tv?
Plaatje
Hakari
Berichten: 110
Lid geworden op: donderdag 5 februari 2015, 15:28
RS: Hakari (f2p)
Clan: FFA SQUAD
Oude naam: Clan Wars

Re: PS4 kopen met televisie

Bericht door Hakari »

xNitrous schreef:Ja precies, maar ik ben hier dan niet om weer eens een onzinnige discussie met jou te voeren Hakari. Ga andere mensen vervelen. Zijn budget is max 375 voor een PS4 dus dan is het nogal lastig wat je allemaal zegt. Sony heeft aangegeven dat voorlopig de komende tijden alle spellen nog te spelen zijn en ik probeer deze jongeman alleen maar te helpen.
Als je nou eens goed mijn bericht doorleest, dan lees je ook dat, mocht hij erg krap met zijn budget zitten en niet langer wilt wachten met een PS4 kopen, hij gerust een oude PS4 kan kopen. Ik zeg ook niet dat de gewone PS4 slecht is. Ik wil alleen duidelijk maken dat het beter is als hij even een beetje extra spaart, omdat de PS4 PRO is voorbereid op de toekomst, wat dus ook betekent dat hij over, bijvoorbeeld een half jaar, niet nog eens over hoeft te stappen naar de PS4 PRO.

Wees eerlijk: Als jij een nieuwe computer wilt kopen en computer 1 is 850 euro en computer 2 is 900 euro en computer 1 is een stuk minder krachtig en is minder klaar voor de toekomst, terwijl computer 2 juist veel krachtiger is en veel meer klaar is voor de toekomst, dan kies je toch voor computer 2? Dan ga je toch niet moeilijk lopen doen om 50 euro meer?

Verder is het goed dat je, zoals je zelf al zegt, deze jongeman helpt. Ik wil deze jongeman echter ook adviezen geven. Dat dat jou niet bevalt, is geheel jouw probleem.
Mijn YouTube-kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCIFBpO ... NgMDzqKo3w

Bedankt voor het bekijken, liken, abonneren en delen!

Afbeelding
Myth
Berichten: 166
Lid geworden op: donderdag 2 april 2015, 22:51
RS: Mr Zuko (p2p)
Clan: Exuro
Oude naam: 1995

Re: PS4 kopen met televisie

Bericht door Myth »

Itachi schreef:Ik vind wel dat hij wat goede punten heeft hoor. "Ga andere mensen vervelen" vind ik ook een rare opmerking tbh.

De PS4 Pro is 388 euro, ietwat boven zijn budget dus daar kan Myth zelf over oordelen. Ik heb echter geen idee of de PS4 Pro zijn prijs wel rechtvaardigt. Ik lees dat de Pro betere specs en een stabielere frame rate heeft vergeleken met de oudere PS4 (als je geen 4K tv hebt). Het enige wat "4K" is van de Pro, zijn HUDs. Voor de rest is alles geüpscaled vanuit 1080p. Gameplay is ook hetzelfde volgens mij.

Toegevoegd na 10 minuten:
Wat vind je van deze tv?
Hallo zeg, lekker tvtje. Dankje voor de tip!

@Clan Wars & xNitrous
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga verder niet in op jullie discussie, simpelweg omdat ik daar geen zin in heb hehe. Ik heb besloten om de PS4 Slim aan te gaan schaffen. Het komt ook in mijn budget en dan kan ik lekker gaan spelen :')
Hakari
Berichten: 110
Lid geworden op: donderdag 5 februari 2015, 15:28
RS: Hakari (f2p)
Clan: FFA SQUAD
Oude naam: Clan Wars

Re: PS4 kopen met televisie

Bericht door Hakari »

Myth schreef:
Itachi schreef:Ik vind wel dat hij wat goede punten heeft hoor. "Ga andere mensen vervelen" vind ik ook een rare opmerking tbh.

De PS4 Pro is 388 euro, ietwat boven zijn budget dus daar kan Myth zelf over oordelen. Ik heb echter geen idee of de PS4 Pro zijn prijs wel rechtvaardigt. Ik lees dat de Pro betere specs en een stabielere frame rate heeft vergeleken met de oudere PS4 (als je geen 4K tv hebt). Het enige wat "4K" is van de Pro, zijn HUDs. Voor de rest is alles geüpscaled vanuit 1080p. Gameplay is ook hetzelfde volgens mij.

Toegevoegd na 10 minuten:
Wat vind je van deze tv?
Hallo zeg, lekker tvtje. Dankje voor de tip!

@Clan Wars & xNitrous
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga verder niet in op jullie discussie, simpelweg omdat ik daar geen zin in heb hehe. Ik heb besloten om de PS4 Slim aan te gaan schaffen. Het komt ook in mijn budget en dan kan ik lekker gaan spelen :')
Heel veel plezier ermee!
Mijn YouTube-kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCIFBpO ... NgMDzqKo3w

Bedankt voor het bekijken, liken, abonneren en delen!

Afbeelding
Plaats reactie