Slayer task weighting

Zet hier de fouten die je in de website gevonden hebt. Fouten en suggesties omtrent het forum kun je in over het forum plaatsen.
Forumregels
Fouten en suggesties die over het forum gaan, kun je in Over het forum plaatsen.
Plaats reactie
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Slayer task weighting

Bericht door Rizmor »

Bij de Slayer guide in de skills sectie is het misschien een goed idee om de weighting van slayer tasks toe te voegen. Dit is de kans waarop je een slayer task krijgt bij een master.

En kan dus in weighting worden uitgedrukt maar ook in percentages (hoeveel % kans op die & die task). De weightings van alle tasks zijn te vinden op de wiki.

Zou eventueel ook kunnen worden vervangen door de cannon-gebruik column, sinds deze steeds minder wordt gebruikt.

Vb; Je wilt eigenlijk de Aviansie tasks & de kalphite tasks blokkeren, maar je hebt nog maar 1 blokkeer optie over. Kalphites hebben een weighting van 5, terwijl Aviansies een weighting van 9 hebben bij Morvran. De kans is dus groter dat je Aviansies als tasks krijgt dus kun je deze beter blokkeren.
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Slayer task weighting

Bericht door Siddy00 »

Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, maar misschien ben ik ook gewoon stom bezig :P Ik zet het in ieder geval op onze lijst van te doene dingen! Over cannons kunnen we wel eens een peiling houden in Algemeen, dat vindt men vast niet erg ^_^
Afbeelding
Plaats reactie