Solo K'ril Tsutsaroth - Slayer task [High level]

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Chris
Ex-moderator
Berichten: 17442
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2007, 11:13
RS: Z dragon999 (p2p)

Solo K'ril Tsutsaroth - Slayer task [High level]

Bericht door Chris »

Welkom in mijn guide over solo Zamorak voor Slayer. In deze guide vertel ik jullie mijn manier van solo Zamorak als ik Greater demons als task heb. Veel zullen er niet aan mijn eisen voldoen maar met een paar aanpassingen ben je er zo.
Ook ben ik zelf nog een beetje aan het experimenteren hiermee. Maar vooralsnog vind ik dit de beste methode.
Afbeelding

Informatie vooraf, sinds 31 december telt K'ril Tsutsaroth als een ''Greater demon". Vreemd genoeg telt de er maar één minon ook als Greater minon en dat is Tstanon Karlak. Dus de helft van je uiteindelijk killcount is het aantal monsters dat je hebt gedood voor Slayer xp.


Waarom kiezen voor K'ril Tsutsaroth als je de gemakkelijkere Greater demons kan doen?
  • Vergrote kans op Effigy's.
  • Elite clue scroll.
  • Geen crashers.
  • Je haalt erg snel Killcount dus dat is het probleem niet.
  • De drops zijn aanzienlijker beter in vergelijking met die van een Greater demon.
  • Een keer wat anders, het is een stuk leuker.
  • Je kan een Slayer helmet gebruiken gebruiken bij een boss.
Skill eisen,
  • Prayer 95
  • Dungeoneering 80
  • 96 Herblore
  • 99 Attack, Defence, Strength en Constitution
  • 96 Summoning
Gear,
Afbeelding
Vergeet vooral de Zamorak arrow niet, het is namelijk je god item.

Inventory,
Afbeelding

Pack yak inventory,
Afbeelding
Ik heb gekozen voor een Excalibur als special weapon omdat je hiermee voldoende lifepoints terug krijgt na het Overload potten. Dragon claws kan ook wel maar dat heb ik nog niet getest, dus daarover kan ik nog geen goede uitspraak doen.
Ook heb ik meer voor Saradomin brews gekozen dan Super restores. Dit heb ik gedaan omdat je vaak meer Prayer nodig hebt dan food, ondanks zijn specials. En vaak kom je ook wel uit met het altar of krijg je een Super restore drop.

Killcount halen,
Ik denk dat wel voor iedereen duidelijk is. Maar ook hier pak ik het toch net iets anders aan. Als je Godwars dungeon binnenkomt sta je eigenlijk meteen in het Saradomin gebied. De Zamorak monsters worden daar aangevallen, dus zet je Magic prayer en Turmoil maar aan en Attack alles van Zamorak een paar keer. Zo haal je de eerste 20-25 Killcount. Dit doe ik zo omdat je anders je Prayer verspilt, want zoals bekend is word je Prayer 0 als je naar de overkant gaat. Eenmaal aan de overkant dood je Imps en Werewolfs tot dat je 40 Killcount hebt.
Afbeelding

Crashen, Crashers,
Zoals ik al eerder noemde heb je hier geen last. Hoogstens een keer iemand die Spiritual mages als task heeft die even het altar komt gebruiken. Ook crashen is dus totaal niet nodig, een world heb je zo.

Het doden,
De weakness van K'ril Tsutsaroth is stab, dus ik dan ook aan dat je stab gebruikt met je Chaotic Rapier. Verder pot je Overload, doe je je Excalibur special en drink je Antipoison++.
Mijn Quickprayers staan op Turmoil, Protect item(Hiermee houd je in deze set-up altijd je Chaotic item) en Deflect melee. Zet deze aan en ga naar binnen. Zorg dat je Lifepoints ten alle tijde rond de 560+- blijft, want als K'ril Tsutsaroth ''YARRRR!'' roept zul je een 400+ hit krijgen door je prayer heen. En als je pech hebt zullen de minons ook nog eens lekker erbij hitten en dan ben je KO. Let daarom altijd goed op je Lifepoints. K'ril Tsutsaroth is daarin heel erg verraderlijk!
Afbeelding
Nu de boss dood is en je 350,5 Slayer xp hebt ontvangen, kan je beginnen aan de minons. Schakel over van Deflect melee naar Soul split. Begin allereerst met de Mager, dat is de grote zwarte demon(Balfrug Kreeyat). Daarna de Ranger, de kleinste demon van het stel(Zakl'n Gritch). Nu blijft de meleer nog over, oftewel Tstanon Karlak. Deze is ook de enige van de minions die wél Slayer xp geeft. Je ontvangt 150 Slayer xp van hem.
Ga nu ongeveer in het midden van de room staan en wacht op de spawn. De keuze is aan jou of je klaarstaat met Deflect melee ja of nee. Ik raad je aan je cursor te houden op het Quickprayer icoontje en dan snel te klikken als die spawnt.

De kans op een Effigy is aanzienlijk hoog bij K'ril Tsutsaroth, want hoe hoger het Combat hoe hoger de droprate. En gezien K'ril Tsutsaroth het 4 na hoogste Combat heeft in Runescape, kan je toch al gauw rekenen op één Effigy per tripje. Vaak heb je een ook drop omdat K'ril Tsutsaroth vrij veel drops heeft.
Hieronder een afbeelding van mijn beste tripje betreft Killcount, helaas geen loot verder.
Afbeelding

Tips, weetjes
  • Ik ben KO en heb geen blesser kunnen wat vinden! Wat moet ik nu doen?! Geen zorgen, pak je max gear van de bank en haal met een Overload en Turmoil Killcount. Het is erg gemakkelijk om dit terug te halen gezien het erg snel gaat. Je hebt al 20 Killcount in 2 minuten als je het goed doet.
  • Een spawn world van rond de 800 - 1200 is toch wel zeker aangeraden. Lager wordt het te lang wachten en hoger kan misschien te snel zijn.
  • Erg belangrijk, controleer of je alles mee hebt tijdens het vertrek!
  • Verder zijn je tripjes erg gebaseerd op luck. Als je pech hebt krijg 5x in een kill hits door Prayer. Dit is dan al gauw een 400+ hit en kost je een boel Saradomin brews. Gemiddeld 2 doses per Special.
  • Ffa kan ook heel leuk zijn, als je beide K'ril Tsutsaroth als task hebt.
  • Klik hier voor een droplist van de boss en minons.
Verder wil ik nogmaals benadrukken, dit is mijn manier van Solo Zamorak. Je kan natuurlijk iets aanpassen maar dit is aan jou, het leek mij gewoon erg leuk om het te delen met de rest. Vooral omdat dit erg veel oplevert en nog eens leuk is ook! Ook ben ik op veel basis dingen niet op ingegaan omdat ik er wel vanuit ga als je aan deze levels voldoet je wel weet wat de basis is.
Afbeelding
Succes!

Bedankt voor het lezen van mijn guide, vragen, tips of opmerkingen? Post ze maar.

Andere High level guides van mij,
King black dragon - Slayer task [High level]
Trio Ffa sara guide - [High level]
Afbeelding
~Completionist cape owner since 21-07-2013~
~Max cape owner since 23-09-2011~
Afbeelding
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: Solo K'ril Tsutsaroth - Slayer task [High level]

Bericht door Lynch »

nice guide, goed uitlegt (ookal heb ik er niks aan :D ) 8,8!
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Solo K'ril Tsutsaroth - Slayer task [High level]

Bericht door Roy Boy106 »

Omg ik dacht altijd (tot nu) dat je een lesser demon task moest hebben om de boss te owne.
Jou guide heb ervoor gezorgt dat ik de boss kan pwne met greater demon task thz.
Nice guide.
Vocschip
Berichten: 352
Lid geworden op: woensdag 5 maart 2008, 21:28
Clan: lunagang!

Re: Solo K'ril Tsutsaroth - Slayer task [High level]

Bericht door Vocschip »

thanks :)
For Da Pro
Afbeelding
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: Solo K'ril Tsutsaroth - Slayer task [High level]

Bericht door Joshi-Skilzz »

Pro guide zelf ooit hilt ofzo gehad?
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
Extreme Salt
Berichten: 558
Lid geworden op: vrijdag 21 maart 2008, 11:53

Re: Solo K'ril Tsutsaroth - Slayer task [High level]

Bericht door Extreme Salt »

Prachtige guide Chris, van mij is die de guide van de maand, orgineel en ziet er prachtig uit. Ik ga voortaan als ik greaters heb ook deze task doen, bravo 9.9/10 :bier:
Afbeelding
Afbeelding
iskillerzv
Berichten: 226
Lid geworden op: zondag 7 november 2010, 17:06
Clan: iskillerzv
Oude naam: ikspeelrsopmeacc

Re: Solo K'ril Tsutsaroth - Slayer task [High level]

Bericht door iskillerzv »

nice guide 10/10
markgrif
Berichten: 64
Lid geworden op: maandag 31 mei 2010, 19:04
RS: Zezima (p2p)
Clan: 69Bo

Re: Solo K'ril Tsutsaroth - Slayer task [High level]

Bericht door markgrif »

pro guide, ik ga het ook proberen :D
L
Dion_
Berichten: 2823
Lid geworden op: vrijdag 2 april 2010, 18:55
RS: From Within (OSRS)
Oude naam: From Within

Re: Solo K'ril Tsutsaroth - Slayer task [High level]

Bericht door Dion_ »

Maak is een guide voor minder high levels man :P Al die skills heb ik niet :(
Maar goede guide man :)
Heb ook nog een foutje ontdekt. allereerst met de Mager, dat is de grote zwate demon(Balfrug Kreeyat)
Myron
Berichten: 4032
Lid geworden op: vrijdag 8 augustus 2008, 15:04
RS: Gestopt
Oude naam: Myronve

Re: Solo K'ril Tsutsaroth - Slayer task [High level]

Bericht door Myron »

Mooie guide weer hoor 10/10

Toegevoegd na 0 seconden:

Mooie guide weer hoor 10/10
Skillcapes: Fletching: 25-01-09 == Ranged: 22-12-09 == Hitpoints 05-06-10 == Strength 24-11-10 == Attack 07-03-11 == Defence 10-09-11 == Quited October '11

You will never walk alone! FEYENOORD ROTTERDAM!
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Solo K'ril Tsutsaroth - Slayer task [High level]

Bericht door Rems »

Mooie guide :D

Maar wat raad jij aan? Cls of rapier?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Second
Berichten: 713
Lid geworden op: vrijdag 26 december 2008, 14:10

Re: Solo K'ril Tsutsaroth - Slayer task [High level]

Bericht door Second »

Mooie guide, heb finally alle reqs, maar heb enkel een Cls. Wat raad je dan aan, Cls op slash of op stab?
Gebruikersavatar
Melee g1rl 7
Berichten: 15
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 16:48
Clan: night slayers clan
Oude naam: melee dude7

Re: Solo K'ril Tsutsaroth - Slayer task [High level]

Bericht door Melee g1rl 7 »

heel mooie guide, verder nog een klein foutje denk ik..

"Ook heb ik meer voor Saradomin brews gekozen dan Super restores. Dit heb ik gedaan omdat je vaak meer Prayer nodig hebt dan food, ondanks zijn specials."

ik denk dat je bedoelt dat je meer food nodig hebt dan pray en daarom meer brews meeneemt? :p
Afbeelding
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Solo K'ril Tsutsaroth - Slayer task [High level]

Bericht door Roy Boy106 »

Kan elysian shield vervangen worden door spectral shield?
Laatst gewijzigd door Chris op woensdag 10 augustus 2011, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ja.
MJB
Berichten: 1239
Lid geworden op: maandag 30 oktober 2006, 16:04
RS: MJB (p2p)
Clan: Eternity

Re: Solo K'ril Tsutsaroth - Slayer task [High level]

Bericht door MJB »

2 trips zammy gedaan met task, first trip 48 kc met hilt, 2de trip meer volgens jouw setup.
In- of uitklappen • pic
26 bosses + minions + 2 zammy kc teveel :X
Afbeelding
Opmerking: 3 á 4 ovl is zat, je hebt er geen 6 nodig, zoals je bij jouw recordtrip (die ik verbeterd heb zonder ely :fluit: ) ook kan zien. Voor mensen die denken dat claws mee toch handig is: doe zoals Chris zegt, Excalibur , geen claws . Scheelde een hoop kc.
Gebruikersavatar
ludo813
Berichten: 118
Lid geworden op: maandag 20 december 2010, 19:54
RS: ludo813 (f2p)

Re: Solo K'ril Tsutsaroth - Slayer task [High level]

Bericht door ludo813 »

net als al je andere 'pro' guides prachtig 9,99999/10 (altijd ruimte voor verbetering)
Gebruikersavatar
ikbennigoe
Berichten: 38
Lid geworden op: zondag 11 september 2011, 20:09
RS: MrQuest Alot 2007 (p2p)
Clan: smoky s bandits

Re: Solo K'ril Tsutsaroth - Slayer task [High level]

Bericht door ikbennigoe »

pijtig dat ik de reqs belange ni heb

heb wel foutje ontdekt bij de voordelen, er staat 'je kan de slayer helmet gebrioken gebruiken bij een bos' eh moet dit of is het de bedoeling dat er maar 1 staat?
Iedereen kent het woordje van 6 letters groot..
Voor de één een scheldwoord de ander de dood.. Het niet beseffen wat het met anderen doet..
Wanneer jij dat ene woordje naar hem/haar roept..
Wanneer je zelf de pijn heb gevoelt..
Snap je pas wat men er mee bedoelt..
Je wenst het niemand toe..
Het maakt je kapot..
Je gaat van binnen langzaam verrot..
Je kan niet meer, je bent op.. dood op..Je vecht..,
voor iets waarvan je de betekenis nog niet helemaal beseft..
--zet dit in je profiel als je schelden met kanker wil stoppen-
Snake-KoRn
Berichten: 2366
Lid geworden op: zaterdag 14 maart 2009, 21:36
Oude naam: Metalgirl hc

Re: Solo K'ril Tsutsaroth - Slayer task [High level]

Bericht door Snake-KoRn »

Is er een ander alternatief wapen dan chaotics?

Ik ben niet zo voor Dungeoneering
A hero stands out of the crowd and isn't afraid to stand by his ground no matter the backfire he'll experience.
King Rico
Berichten: 1837
Lid geworden op: woensdag 12 november 2008, 16:32
RS: King Rico (p2p)
Clan: Gezellig zooitje
Oude naam: Serpico

Re: Solo K'ril Tsutsaroth - Slayer task [High level]

Bericht door King Rico »

Ikr bump, eek zou je ook wel kunnen gebruiken toch?
Plaats reactie