[God Wars dungeon] Bandos guide [update EoC]

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Gebruikersavatar
la qeust
Berichten: 44
Lid geworden op: dinsdag 14 augustus 2012, 15:14
RS: madgammer447 (p2p)

Re: [God Wars dungeon] Bandos guide [update EoC]

Bericht door la qeust »

ik heb al een solo gedaan ik gebruikten full gano maar dan gloves van bandos en als staff ahrims master wand een in off-hand ahrims book of mages spell: combie tussen poly strike en bloodfire en ice barrege in inv een bandos warhield voor uiltimate mijn drop was niet erg indrukwekkend maar toch leuk om te doen
JochemRS
Berichten: 824
Lid geworden op: donderdag 25 oktober 2012, 16:13
RS: JochemRS (p2p)
Contacteer:

Re: [God Wars dungeon] Bandos guide [update EoC]

Bericht door JochemRS »

la qeust schreef: ik heb al een solo gedaan ik gebruikten full gano maar dan gloves van bandos en als staff ahrims master wand een in off-hand ahrims book of mages spell: combie tussen poly strike en bloodfire en ice barrege in inv een bandos warhield voor uiltimate mijn drop was niet erg indrukwekkend maar toch leuk om te doen
Hoezo voor ultimate? je bedoelt die ding die 40% van je hp restored? die kan ook gewoon met die ahrims book he, dat teld ook als een shield ;). Polypore strike zou ik niet doen, die staff is 2H wat onhandig is daar.

OT: Ranged is erg slecht op bandos, mage werkt er wel redelijk voor de mensen die geen melee kunnen zoals ik (91 mage, range en 65 att, 74 str :P) :fluit:

Ook is neitiznot erg slecht in eoc, zelfs dragon helm is beter. Ik adviseer dus ook dragon helm/barrows helm/bandos helm, neitiznot is slecht die jij adviseerd :P
[quickhop fc] Fc waar iedereen pm on heeft voor quickhoppen! [quickhop fc]
- Add iemand, rechtermuisknop op vriendenlijst ''join'' en je zit instant in hun world!
- Effigy's
- Goed voor LRC mining, rune ore mining, pking (revs bv.), etc.
- Erg goede community, heb je ergens hulp bij nodig, grote kans dat je het daar krijgt.
B0B dragon
Berichten: 167
Lid geworden op: zaterdag 5 juni 2010, 13:50
RS: B0B dragon (f2p)
Oude naam: gun2killer
Contacteer:

Re: [God Wars dungeon] Bandos guide [update EoC]

Bericht door B0B dragon »

7 of 8 januari ben ik terug member, dan zal ik zelf eens uittesten
proud owner of Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Bandos guide (GvdM oct 12)
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [God Wars dungeon] Bandos guide [update EoC]

Bericht door Slay a Stone »

Provoke moet je niet doen. Als tanker gewoon incite aan doen dan gaat hij ook op je ;)
Afbeelding
Plaats reactie