Inferno Adze guide! Snel en simpel!

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Inferno Adze guide! Snel en simpel!

Bericht door Joshi-Skilzz »

Afbeelding
Hallo welkom bij mijn Inferno Adze guide, ik maak deze guide omdat ik zelf net de Inferno Adze heb gehaald en omdat ik de ene guide die ervan op het forum staat niet goed vind. Daarom besloot ik deze guide te maken ik hoop dat jullie hem mooi gaan vinden en er wat aan hebben. Je hoeft niet alle req's die ik vertel te hebben als je de Ring of Fire wil kan je hem al met een veel lager level halen. In deze guide zal ik spreken over ''Adze'' daarmee bedoel ik Inferno Adze maar het is een soort afkorting. Even als skillers dit lezen, het is NIET te halen voor skillers, skillers kunnen wel ring of Fire halen maar ik zou dat niet doen het is heel weinig XP bonus die je uiteindelijk krijgt en het kost gewoon erg veel tijd. Hier is mijn guide enjoy!

Afbeelding
1: Requirment's
2: Inventory
3: De Adze halen
4: Reward
5: Afsluiting

Afbeelding
Om de Inferno Adze te halen heb je een aantal skills nodig:
92 Firemaking
31 Prayer
56 Smithing
42 Construction
64 Agility
60 Crafting
70 Smithing of 59 construction (Hier moet je een ladder repareren je hebt 1 van de 2 skills daarvoor nodig).
61 Magic voor Trollheim Teleport
De quest: Land of the Goblins
De quest: Al Fired Up
De quest: Eadgar's Ruse

Items die je nodig hebt:

Minimaal 280 logs. Als je verschillende soorten wilt gebruiken, moet je er in ieder geval voor zorgen dat je veertien setjes van 20 logs hebt. Wij usen magic logs, maar het kan natuurlijk ook gewoon met yew of zelfs maple logs.
Hamer
Needle
2 iron bars
3 jute fibres. Je kunt ze met Farming in een hop patch verbouwen. Of gewoon kopen op de Grand Exchange.
4 planken
9 nails

Als je niet erg rijk bent en wel de Adze wilt halen moet het ook kunnen met yew logs. Er zijn zelfs mensen die het met normal logs hebben gedaan dus hier heb je even de burn times van alle logs:
HoutBurn Time
Logs13 minuten
Oak logs14.5 minuten
Willow logs14.5 minuten
Maple logs15.75 minuten
Yew logs16.5 minuten
Magic logs18 minuten
Om Ring of Fire te halen moet je: 62 Firemaking hebben
Om Flame gloves te halen moet je: 79 Firemaking hebben
Om Adze te halen moet je: 92 Firemaking hebben en je moet dat ook hebben om hem te dragen

Deze 3 levels heb je nodig om de reward te claimen.

Afbeelding
De inventory is vrij simpel, de goblin spheres haal je door naar Oldak te gaan. De combat bracelet koop je op de grand exchange en de rest is vrij simpel. Hou er rekening mee dat al je teleportmiddelen zijn opgeladen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hoe ga ik het doen, voordat je begint heb je als het goed is in alle beacons al 20 magic logs gelegd heb je dat nog niet dan moet je het even gaan doen. (let bij 8 - 14 goed op want het word door elkaar gehaald).

Eerst ga je naar beacon 1.

- Beacon 1: Steek aan en ren naar 2.

- Beacon 2: Steek aan en ren naar 3.

- Beacon 3: Steek aan en ren naar 4.

- Beacon 4: Steek aan en ren naar 5.

- Beacon 5: Steek aan en teleport edgeville als je daar bent ren je naar 6.

- Beacon 6: Steek aan en teleport met je combat bracelet naar het Monastry vanaf daar ren je naar de volgende beacon bij Black's night fortress.

- Beacon 7: Steek aan en use je sphere om naar goblin village te teleporten en ren naar beacon 8.

- Beacon 8: Steek aan en ren naar 10 in de wilderniss, kijk uit voor Pkers!!!

- Beacon 10: Steek aan en teleport games necklace burthope games room en ren naar de beacon.

- Beacon 9: Steek hem aan en teleport trollheim en ren naar de beacon vlakbij Godwars Dungeon.

- Beacon 12: Steek hem aan en teleport weer trollheim ren dan naar beacon 11 door over een 64 agility shortcut te klimmen

- Beacon 11: Steek hem aan ga via de shortcut de wilderniss in en ga naar beacon 13.

- Beacon 13: Steek hem aan en ren naar beacon 14.

- Beacon 14: Steek hem aan en wees blij met je Adze!!

Nadat je beacon 14 aansteekt komt dit tevoorschijn:

Afbeelding

Dit betekent dat je veilig je reward kunt gaan ophalen ga uit de wilderniss en naar het king Roald

Bij de Ring of Fire zal er dit komen te staan:
Afbeelding

En bij de Flame Gloves dit:
Afbeelding

Afbeelding

De reward is op te halen bij King Roald in het paleis van varrock. Praat met hem over de beacons en hij zal je belonen en ze je geven.
Locatie waar King Roald is:
Afbeelding

Om Ring of Fire te halen moet je: 62 Firemaking hebben en om hem te dragen.
Om Flame gloves te halen moet je: 79 Firemaking hebben en om ze te dragen.
Om Adze te halen moet je: 92 Firemaking hebben en je moet dat ook hebben om hem te dragen.

Deze 3 levels heb je nodig om de reward te claimen.

Afbeelding
Dit was mijn guide, hopelijk heb je er wat aan gehad, ik vind hem niet erg mooi dat moet ik zeggen ik ga hem waarschijnlijk ook nog wat aanpassen en meer info en plaatjes erbij voegen maar hoe sneller hij er goed opstaat hoe meer mensen hem kunnen gebruiken :D. Je hebt trouwens 92 firemaking nodig om de Adze te kunnen dragen je kan op 61 woodcutting hem ook al usen voor woodcutting. Vragen? Stel ze gerust dan zal ik ze beantwoorden.

:?: Kan je firemaking boosten
:!: Ja met orange spice van Evil Dave, overigens heeft dit weinig zin aangezien je 92 firemaking toch nodig heb om de Adze te dragen

Tips:
Ga voordat je begint snel in het saltwater bath bij Oo'glog.
Maak echt alles gereed en denk niet ik kan nog wel even dat of dat doen, nee het moet echt in een keer goed.
Zorg dat je niets anders moet doen en dat je echt even 15 minuten geconcentreerd kunt blijven!
Laatst gewijzigd door Joshi-Skilzz op dinsdag 13 september 2011, 21:00, 8 keer totaal gewijzigd.
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
Ex-gebruiker 35543
Berichten: 7802
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 20:09

Re: Inferno Adze guide! Snel en simpel!

Bericht door Ex-gebruiker 35543 »

mooi gemaakt ;) goeie inhoud.

9/10. welk attack level heb je nodig om hem te dragen?
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: Inferno Adze guide! Snel en simpel!

Bericht door Joshi-Skilzz »

Oooo.. shame dat dat er niet staat even toevoegen en opzoeken ty voor mark XD
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
SkyTeam
Berichten: 7475
Lid geworden op: vrijdag 1 januari 2010, 20:38
Oude naam: Worldliner

Re: Inferno Adze guide! Snel en simpel!

Bericht door SkyTeam »

Erg mooie en informatieve guide. Heb je dat kaartje met de beacons btw zelf gemaakt?
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Inferno Adze guide! Snel en simpel!

Bericht door Tristan »

Kan je ook je fm stewen?
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: Inferno Adze guide! Snel en simpel!

Bericht door Joshi-Skilzz »

Dutch Sk ll schreef:Erg mooie en informatieve guide. Heb je dat kaartje met de beacons btw zelf gemaakt?
Ty kaartje bijna self made al het witte en cijfers self made kaartje stond op main site van runescape zelf.
Wertoo4 schreef:Kan je ook je fm stewen?
Zeker met de orange spice van Evil Dave, overigens zal dit niet veel zin hebben aangezien je toch 92 fm nodig heb om de Adze vast te houden
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: Inferno Adze guide! Snel en simpel!

Bericht door Neite »

Mooie guide en goed uitgelegd :D 10/10
Just In
Berichten: 336
Lid geworden op: vrijdag 30 oktober 2009, 19:00
RS: Justin hu1 (p2p)
Oude naam: justin-hu

Re: Inferno Adze guide! Snel en simpel!

Bericht door Just In »

Hele mooie Guide!
Heel erg handig!
10/10! =D>
Laatst gewijzigd door Just In op vrijdag 22 april 2011, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Haal op deze site http://www.getyourwallie.com/register/15875/Justintimco je gratis Wallies!
Afbeelding
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: Inferno Adze guide! Snel en simpel!

Bericht door Joshi-Skilzz »

tyy both ^


Heb tabel toegevoegd als er iemand echt gewoon goed in is om gewoon te maken graag want mij lukte het niet =-*(
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: Inferno Adze guide! Snel en simpel!

Bericht door Joshi-Skilzz »

Wow tyy erg cooL! en bedankt dat je hem leuk vind :D
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
-Tom
Berichten: 8
Lid geworden op: maandag 4 april 2011, 11:04
RS: Im Reloading (p2p)

Re: Inferno Adze guide! Snel en simpel!

Bericht door -Tom »

Erg mooie guide :)
Had nog 1 vraagje, kun je direct de adze halen als je de ring en gloves nog niet hebt?
9/10

Je kan volgensmij ook ipv zo'n teleport spear een mind rune teletablet van gop gebruiken
Aparte Vogel --> Im Reloading

Afbeelding
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: Inferno Adze guide! Snel en simpel!

Bericht door Joshi-Skilzz »

-Tom schreef:Erg mooie guide :)
Had nog 1 vraagje, kun je direct de adze halen als je de ring en gloves nog niet hebt?
9/10

Je kan volgensmij ook ipv zo'n teleport spear een mind rune teletablet van gop gebruiken
Vraag 1: ja zeker
Vraag 2: ja maar dat is meer loopwerk
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: Inferno Adze guide! Snel en simpel!

Bericht door Travolter »

Het ziet er zeer mooi uit. Ben er zelf nu ook mee bezig. Maar misschien kan je nog we meer uitleggen over het klaarleggen van de logs en hoe je dat efficient doet. Want ikzelf heb daar nu heel wat tijd in gestoken en als ik zo terugzie kon het veel effiienter.

Dus misschien een leuke/handige toevoeging :).
Afbeelding
Extreme Salt
Berichten: 558
Lid geworden op: vrijdag 21 maart 2008, 11:53

Re: Inferno Adze guide! Snel en simpel!

Bericht door Extreme Salt »

Weer een mooie guide Joshi! 9/10
Afbeelding
Afbeelding
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: Inferno Adze guide! Snel en simpel!

Bericht door Joshi-Skilzz »

Travolter schreef:Het ziet er zeer mooi uit. Ben er zelf nu ook mee bezig. Maar misschien kan je nog we meer uitleggen over het klaarleggen van de logs en hoe je dat efficient doet. Want ikzelf heb daar nu heel wat tijd in gestoken en als ik zo terugzie kon het veel effiienter.

Dus misschien een leuke/handige toevoeging :).
Je hebt gelijk dat is wel een klusje wat aardig wat tijd kost ik zal het gaan aanpassen straks
extreme salt schreef:Weer een mooie guide Joshi! 9/10
Bedankt, en tja guides zijn leuk om te maken dus zo nu en dan kun je wel iets van me verwachten
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
Gebruikersavatar
Skilloxz
Berichten: 78
Lid geworden op: zondag 26 december 2010, 14:58
RS: Skilloxz (p2p)
Clan: Geen

Re: Inferno Adze guide! Snel en simpel!

Bericht door Skilloxz »

Zeer mooie guide, ik ga hem ook gebruiken. :D

Maar ik heb nog een vraagje.

Krijg je ook gelijk de Ring of Fire, en de Flam gloves erbij? Of krijg je alleen de inferno adze, en moet je daarvoor, nog een keer het beacon network doen, maar dan wat minder beacons aansteken :?:
SjoerdDonsje
Berichten: 3985
Lid geworden op: maandag 25 september 2006, 16:31
Clan: Vice
Oude naam: KaraKoen

Re: Inferno Adze guide! Snel en simpel!

Bericht door SjoerdDonsje »

Sicke guide. Al vind ik bij dit soort zaken een video altijd wel beter.
Maar dat heeft hier natuurlijk niks mee te maken! 'tis een pracht guide!
Afbeelding
Jordenn
Berichten: 1120
Lid geworden op: donderdag 18 juni 2009, 22:36

Re: Inferno Adze guide! Snel en simpel!

Bericht door Jordenn »

''Je hebt nu bijna je Adze maak dat je veilig uit de wilderniss komt en dan komt de...''

Daarna komt een plaatje die doet het niet bij mij, weet niet of andere daar problemen mee hebben maar zeg het even. ;) verder pracht guide, mooi uitgelegd en als ik adze ga halen weet ik waar ik een guide moet vinden :) 10/10
Afbeelding
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: Inferno Adze guide! Snel en simpel!

Bericht door Joshi-Skilzz »

Skilloxz schreef:Zeer mooie guide, ik ga hem ook gebruiken. :D

Maar ik heb nog een vraagje.

Krijg je ook gelijk de Ring of Fire, en de Flam gloves erbij? Of krijg je alleen de inferno adze, en moet je daarvoor, nog een keer het beacon network doen, maar dan wat minder beacons aansteken :?:
Je krijgt tijdens het doen van de mini game alle dingen dus oppeens staat er je hebt ring en dan gloves en dan adze
KaraKoen schreef:Sicke guide. Al vind ik bij dit soort zaken een video altijd wel beter.
Maar dat heeft hier natuurlijk niks mee te maken! 'tis een pracht guide!
Om eerlijk te zijn vind ik dat ook maar ik ben niet goed in video's maken dus daarom heb ik dat neit gedaan ik kan misschien een hele goeie vid van youtube toevoegen.
Jordenn schreef:''Je hebt nu bijna je Adze maak dat je veilig uit de wilderniss komt en dan komt de...''

Daarna komt een plaatje die doet het niet bij mij, weet niet of andere daar problemen mee hebben maar zeg het even. ;) verder pracht guide, mooi uitgelegd en als ik adze ga halen weet ik waar ik een guide moet vinden :) 10/10
Na dat zinnetje moet reward staan maar bij mij doet dat het ook niet zie ik nu ik zal het even vervangen.

ty voor rate allemaal!
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: Inferno Adze guide! Snel en simpel!

Bericht door Superheat »

Joshi-Skilzz schreef:
Wertoo4 schreef:Kan je ook je fm stewen?
Zeker met de orange spice van Evil Dave, overigens zal dit niet veel zin hebben aangezien je toch 92 fm nodig heb om de Adze vast te houden
Dit heeft in principe wel zin, omdat je je Adze wel kan gebruiken als Dragon Hatchet. Je zult hem echter niet vast kunnen houden of logs mee burnen, dat klopt.

Best mooie guide, alleen het stappenplan is nogal onoverzichtelijk. Ik zou zo zelf niet weten hoe, maar ik zou het wat aanpassen. Het zou mij namelijk wel eens kunnen overkomen om een stap over te slaan 8-[ Ervaring. En sowieso zijn magic logs overbodig, met Maple logs moet het ook makkelijk kunnen.

7/10
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
Plaats reactie