Bone running 750k-1m per uur

Hier staan alle overige RuneScape-guides, zoals geld verdienen.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Falici
Berichten: 561
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 9:42
RS: Falici (OSRS)
Oude naam: Xydro

Bone running 750k-1m per uur

Bericht door Falici »

[Money making]
Bone running 750k-1m per uur!


Inleiding
Hallo iedereen. Tijdens het trainen van mijn prayer, ben ik op een voor mij nog onbekende manier van geld verdienen gekomen. Het is een goed verdienende manier, waarmee je 750k tot 1m per uur kan verdienen. Ik wilde deze manier niet voor mezelf houden, maar delen met de LTF-Community. Ik hoop dat ik jullie iets nieuws kan leren en dat jullie deze manier met plezier zullen gaan gebruiken.

Benodigdheden
  • 27 (Frost) dragon bones
  • Ring of duelling
  • Teleport to house
  • 50 Construction, je huis moet in Yanille staan.
Afbeelding
Hoe gaan we te werk?
Ok, nu we de benodigde spullen op orde hebben gaan we beginnen. Om te kunnen beginnen zul je eerst iemand moeten vinden die jou nodig heeft. Hiervoor gaan we naar wereld 31, naar het portaal in Yanille. Ga hier staan en zeg iets in de volgende strekking: Running bones, got my own bones. Dit laatste is nodig, omdat er de laatste tijd nogal wat scammers zijn die de bones van anderen lenen en er vervolgens mee vandoor gaan. Als je na een tijdje nog steeds niemand gevonden hebt, probeer het dan in iemands huis. Voor huizen kan je friend chats joinen zoals: housesw31 en altar. Ook in deze friend chats kun je zoeken voor een werkgever. Als je uiteindelijk iemand hebt gevonden voor wie je kan runnen begint het echte werk pas.

Het heeft waarschijnlijk een tijdje geduurd, voordat je een werknemer hebt gevonden. Nu moet je met hem een prijs vaststellen, omdat wij een redelijk snelle methode handhaven kunnen wij 15 tot 25k per inventory vragen. Ik gebruik meestal 20k als prijs. Als je werknemer hiermee akkoord gaat moet hij waarschijnlijk eerst even banken om notes, geld en unnoted bones te halen. Als hij terug is leegt hij eerst zijn eigen inventory, zorg dat je ondertussen een trade verzoek hebt ingediend. Geef hem nu jouw 27 unnoted bones, jij zult hiervoor 27 noted bones krijgen + het afgesproken geldbedrag. Teleporteer nu met je ring of duelling naar Castle Wars en swap de noted bones voor normale bones. Gebruik je teleport to house om weer voor het portaal in Yanille te komen. Zorg ervoor dat je snel weer in het afgesproken huis komt en trade je werkgever. Dit gaat zo door, totdat één van de twee en zin meer heeft, of als je werkgever je niet meer nodig heeft.
Afbeelding
Video guide
Ik zal binnenkort een video maken van deze manier. Dit kan misschien wat meer duidelijkheid creeëren.

Tips & Tricks
  • Vaak heeft een huis een glory aan de muur hangen, deze kan je ook gebruiken ipv ring of duelling. Als je dit gebruikt, zorg er dan wel voor dat je werkgever niet op je hoeft te wachten.
  • Zorg dat je werkgever je 1x trade. Zet je chatvenster op trade. Klik telkens als je het huis binnenkomt op het tradeverzoek van je werkgever, hierdoor dien jij automatisch een tradeverzoek in en hoef je niet te zoeken in een (meestal) lange lijst met namen. Als het tradeverzoek verdwijnt, vraag dan opnieuw om een trade.
  • Zoek een werkgever die voor een groot doel gaat, bijvoorbeeld 95 of 99 prayer. Dan hoef je niet steeds een nieuwe werkgever te zoeken.
  • Zorg voor voldoende snelheid in je runs, zo heb je een tevrede werkgever en is de kans op een bonus aan het eind groter.
Heb al een aantal runs gerecord, moet alleen nog uitvinden hoe ik daar een fatsoenlijk videotje van kan maken.
Laatst gewijzigd door Falici op woensdag 28 december 2011, 16:09, 3 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeelding
SjoerdDonsje
Berichten: 3985
Lid geworden op: maandag 25 september 2006, 16:31
Clan: Vice
Oude naam: KaraKoen

Re: [Money making] Bone running 750k-1m per uur

Bericht door SjoerdDonsje »

Toch heb ik nooit begrepen waarom mensen 15-25k betalen om 25 seconden banktijd te besparen.
Origineel btw.
Afbeelding
Dombo 12
Verbannen
Berichten: 4694
Lid geworden op: donderdag 6 augustus 2009, 17:53
RS: Dombo 12 (p2p)
Clan: PvM Addicts

Re: [Money making] Bone running 750k-1m per uur

Bericht door Dombo 12 »

Als je in je eigenhuis gewoon prayerd bespaard het helemaal geen tijd, kost het zelfs. Maarja, wel orgineel gevonden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Writing
Berichten: 1265
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 19:55
RS: Gestopt
Clan: ELlTE
Oude naam: Rogiertje
Contacteer:

Re: [Money making] Bone running 750k-1m per uur

Bericht door Writing »

Silfer schreef: Korte doch duidelijke en originele guide, met een mooie lay-out. Ziet er goed uit!
Afbeelding
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: [Money making] Bone running 750k-1m per uur

Bericht door Joshi-Skilzz »

Rogiertje schreef:
Silfer schreef: Korte doch duidelijke en originele guide, met een mooie lay-out. Ziet er goed uit!
beetje sad imo dat je niet je eigen mening kan geven

OT: nice guide kende ik niet misch proberen lijkt me fun
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
Writing
Berichten: 1265
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 19:55
RS: Gestopt
Clan: ELlTE
Oude naam: Rogiertje
Contacteer:

Re: [Money making] Bone running 750k-1m per uur

Bericht door Writing »

Joshi-Skilzz schreef:
Rogiertje schreef:
Silfer schreef: Korte doch duidelijke en originele guide, met een mooie lay-out. Ziet er goed uit!
beetje sad imo dat je niet je eigen mening kan geven

OT: nice guide kende ik niet misch proberen lijkt me fun
Ik ben het precies met Silfer eens en daarom citeer ik wat zij zei. Wat is daar mis mee? :-s
Afbeelding
Falici
Berichten: 561
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 9:42
RS: Falici (OSRS)
Oude naam: Xydro

Re: [Money making] Bone running 750k-1m per uur

Bericht door Falici »

Niks mis mee :)
AfbeeldingAfbeelding
imRobert7
Berichten: 4493
Lid geworden op: zondag 1 november 2009, 17:39
RS: Luc Dood Nek (f2p)
Oude naam: Robertjeh

Re: [Money making] Bone running 750k-1m per uur

Bericht door imRobert7 »

Rogiertje schreef:
Silfer schreef: Korte doch duidelijke en originele guide, met een mooie lay-out. Ziet er goed uit!
Superbrian32-Bjorn
Berichten: 1475
Lid geworden op: dinsdag 19 augustus 2008, 10:16
RS: God Bjorn (p2p)
Clan: Ceecs Clan

Re: [Money making] Bone running 750k-1m per uur

Bericht door Superbrian32-Bjorn »

Rogiertje schreef:
Joshi-Skilzz schreef:
Rogiertje schreef:
Silfer schreef: Korte doch duidelijke en originele guide, met een mooie lay-out. Ziet er goed uit!
beetje sad imo dat je niet je eigen mening kan geven

OT: nice guide kende ik niet misch proberen lijkt me fun
Ik ben het precies met Silfer eens en daarom citeer ik wat zij zei. Wat is daar mis mee? :-s
ik citeer ook maar :P
Afbeelding
Burn the Sof
Berichten: 4451
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
RS: Burn the Sof (p2p)
Clan: Ellte

Re: [Money making] Bone running 750k-1m per uur

Bericht door Burn the Sof »

Kan je niet beter geen of gewichts verlagend armour nemen?

Ziet er verder wel goed uit.
Afbeelding
Falici
Berichten: 561
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 9:42
RS: Falici (OSRS)
Oude naam: Xydro

Re: [Money making] Bone running 750k-1m per uur

Bericht door Falici »

Gewichtsverlagende armour is niet nodig, je rent alleen in castle wars en een stukje in het huis. Je energie zal altijd 90-100% zijn :)
AfbeeldingAfbeelding
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: [Money making] Bone running 750k-1m per uur

Bericht door Superheat »

Dombo 12 schreef: Als je in je eigenhuis gewoon prayerd bespaard het helemaal geen tijd, kost het zelfs. Maarja, wel orgineel gevonden.
Nee? Als je mensen laat runnen hoef je niet te banken (deze guide gaat over het runnen voor anderen, waarbij je zelf geen xp krijgt.)
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
dZArach
Berichten: 906
Lid geworden op: zaterdag 5 november 2011, 14:18
Oude naam: xChiHearts

Re: [Money making] Bone running 750k-1m per uur

Bericht door dZArach »

Nog nooit zo een guide gezien over dit :)
12 1/2/10
Afbeelding
Gemaakt door broodoos
Add me LoL: dZArach (30) - BEST CARRIER EUW (12)
Divined Veng
Berichten: 2783
Lid geworden op: vrijdag 6 november 2009, 16:17
RS: Divined Veng (OSRS)

Re: [Money making] Bone running 750k-1m per uur

Bericht door Divined Veng »

Leuke, orininele guide =).
Geld verdienen door mails te lezen?
https://www.moneymiljonair.be/993717
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: [Money making] Bone running 750k-1m per uur

Bericht door Erwin »

Zoals iedereen al zegt een handige en originele guide. :D
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Minaptix
Berichten: 189
Lid geworden op: maandag 1 augustus 2011, 12:52
Oude naam: minmaptix

Re: [Money making] Bone running 750k-1m per uur

Bericht door Minaptix »

Mooie guide, heb speciaal voor de guide te testen 50 construction gehaald. Shame on you als het niet werkt. :tssk:

Toegevoegd na 1 uur en 10 minuten:

Heb het nu getest, en het is gewoonweg fantastich ik heb meer dan 700k verdient in 3 kwartier(+ ook de tip van 150k op het einde :p) alleen een tip voor in de guide: gebruik geen frost dragon bones want ik heb er een paar minuten geroepen voor frost d bones te runnen maar ze vroegen allemaal of ik geen d bones kon runnen uiteindelijk dat dan ook gedaan.
Hierbij dan ook mijn punten voor deze guide: 9.5/10 (omdat ik nu een muisarm heb :p :lol: )
Falici
Berichten: 561
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 9:42
RS: Falici (OSRS)
Oude naam: Xydro

Re: [Money making] Bone running 750k-1m per uur

Bericht door Falici »

Minaptix schreef: Mooie guide, heb speciaal voor de guide te testen 50 construction gehaald. Shame on you als het niet werkt. :tssk:

Toegevoegd na 1 uur en 10 minuten:

Heb het nu getest, en het is gewoonweg fantastich ik heb meer dan 700k verdient in 3 kwartier(+ ook de tip van 150k op het einde :p) alleen een tip voor in de guide: gebruik geen frost dragon bones want ik heb er een paar minuten geroepen voor frost d bones te runnen maar ze vroegen allemaal of ik geen d bones kon runnen uiteindelijk dat dan ook gedaan.
Hierbij dan ook mijn punten voor deze guide: 9.5/10 (omdat ik nu een muisarm heb :p :lol: )
Fijn om te horen :)
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
i kreeavi 86
Berichten: 35
Lid geworden op: zaterdag 26 februari 2011, 13:05

Re: [Money making] Bone running 750k-1m per uur

Bericht door i kreeavi 86 »

nice guide tip summoning gebruiken ?? yak= 2de inven erbij = meer geld per uur
Eend
Ex-moderator
Berichten: 6175
Lid geworden op: zondag 7 februari 2010, 18:18

Re: [Money making] Bone running 750k-1m per uur

Bericht door Eend »

Eens wat anders dan die voorgekauwde manieren die tegenwoordig toch niets meer verdienen, erg leuk gevonden!
Si je suis
ce que je suis
c'est parce que j'ai été
ce que j'étais
et que j'espère bien devenir
ce que je serai
Falici
Berichten: 561
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 9:42
RS: Falici (OSRS)
Oude naam: Xydro

Re: [Money making] Bone running 750k-1m per uur

Bericht door Falici »

i kreeavi 86 schreef: nice guide tip summoning gebruiken ?? yak= 2de inven erbij = meer geld per uur
Zal geen verschil maken ;) Met deze manier moet jij wachten op degene die aan het prayen is, het is hooguit wat rustiger voor jou, omdat je niet hoeft te banken.
Qua snelheid is het hetzelfde, misschien zelfs iets langzamer (door banken en vullen)
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie