Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Hier staan alle guides die niets met RuneScape te maken hebben.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
brian1454
Berichten: 3087
Lid geworden op: vrijdag 31 augustus 2007, 21:05
Clan: -

Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door brian1454 »

Inleiding:
Hallo beste lezer,
In deze guide ga ik je vertellen over Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen.
Neobux is een site waar je 'gemakkelijk' geld kan verdienen, gewoon thuis achter je computer, in deze guide ga ik er dieper op in.
Ik wil je ten allereerste duidelijk maken dat Neobux VOLLEDIG LEGAAL, en VOLLEDIG BETROUWBAAR is! je hoeft >nooit< zelf geld in te leggen als je dit niet wilt, en de site gaat zeer zorgvuldig om met je gegevens.
Ik heb deze guide nog redelijk kort gehouden, en niet zo heel uitgebreid over alle aspecten van de Neobux site verteld, alleen het gene wat nodig is om geld te verdienen
Veel leesplezier!
UPDATE:
een user van dit forum, en door mij aangewezen heeft deze week €10 van neobux ontvangen! kijk onderaan de pagina voor screenshots!

Maak kennis met Neobux
Basisprinciepe Neobux.
Neobux is een vernieuwende site in een snelgroeiend, en opkomende markt.
Ik zal het princiepe waarin Neobux werkt proberen uit te leggen aan hand van dit voorbeeld:
Bedrijven spenderen miljoenen zodat JIJ, de consument, van hun weet.
Je hoort ze op de radio, ziet ze op de tv, op websites noem maar op!
Maar... wordt jij er beter van als je 10 minuten naar dat irritante reclameblok in het midden van een goed programma hebt gekeken?
De zender word er alleen maar rijker van... en de reclames worden alleen maar langer zodat ZEI nog meer verdienen, en jij meer irritatie hebt!
Maar.. stel je eens voor: wat nou als al dat geld DIRECT aan jouw word gespendeerd.
Dit is het princiepe waarin Neobux werkt: je kijkt reclame, en krijgt daarvoor een klein geldbedrag.
Word je hier gelijk rijk van? nee
kan je hier rijk van worden? ja!

Wat is Neobux?
Neobux is een soort tussenpersoon die de bedrijven: die een naam willen opbouwen, en de consumkenten: die geld willen verdinen bij elkaar brengt.
Neobux is een gebruiksvriendelijk, handige en eerlijke site die zowel bedrijf en consument goed begeleid.
Op Neobux kan je een tegoed opbouwen, en die vanaf de $2 er vanaf halen.
Het heeft een forum, en een chat waar je met mogelijke problemen terecht kan.

Neobux inhoudelijk
Account aanmaken
Heb ik je al flink enthousiast gemaakt om geld te verdienen? hopelijk wel :D
Een account kan je heel gemakkelijk aanmaken, het is VOLLEDIG gratis.
Klik op de banner in mijn onderschrift (zo verdien ik er ook nog wat mee!), of ga naar http://www.neobux.com.
als het goed is zul je dit zien:
Afbeelding

Je moet in het gele kolom zijn, klik op: register now.
Je word nu doorgelinkt naar een https gedeelte van Neobux: dit betekend dat het een beveiligingscertificaat heeft: en dus compleet veilig is.
Vul hier al je gegevens, en je bent eigenlijk klaar! :)

Overzicht Neobux
Wanneer je een account heb kun je inloggen op de Neobux site.
Klik in het linkerkolom op "go to your account"
je zult dit te zien krijgen:
Afbeelding
Probeer rustig alles uit, en raak een beetje gewent met deze site.

Geld verdienen
Dus hoe kan je geld verdienen met Neobux?
Klik op de text "view advertisements" rechts boven in beeld, als het goed is moet er een rood bolletje met een 4 achter staan: dit betekend hoeveel reclames je kan bekijken.
rood zijn normale reclames, goud zijn speciale reclames waar je NOG meer geld mee kan verdienen.
Je zult nu zoiets als dit zien:
Afbeelding

Als je de reclames nog NIET hebt aangeklikt zul je een gouden ster zien, wanneer je ze wel hebt aangeklikt zal je een klokje zien.
Klik op de text van de adverteerder, en klik dan op de rode stip die verschijnt (dit is tegen bots).
je zult doorgeleid worden naar een VEILIGE site, hier moet je voor enkele tijd (een halve minuut ofzo) opblijven.
Wat betekend dit? dat je het schermpje niet weg mag klikken, anders krijg je er geen geld voor en moet je het opnieuw aanklikken!
Moet ik er nu een halve minuut naar zitten staren? NEE! :D het leuke is juist dat je >>ALLES<< mag doen wat je wilt wanneer de advertisement aanstaat, je kunt even op het lunagang forum kijken, wat te drinken halen: zodra het schermpje maar geopend is, zal de tijd door blijven lopen.
Wanneer de timer vol is heb jij je geld verdiend!
hoeveel is dit? ik zal eerlijk tegen jullie zijn: dit is niet veel! per normale advertisement krijg je maar $0,010.
"WAT? ZO WEINIG?" dit is inderdaad niet veel, maar hé waarom zou ik deze guide maken als iedere simpele ziel tot zover kan komen.
verder in deze guide ga ik je uitleggen hoe je zelf uiteindelijk boven de $1000 per maand kan verdienen!

Per dag kan je 4 advertisements aanklikken, en mogelijke nog een extra 'gouden' waarmee je $0,050 kan verdienen.
De timer reset elke dag om een tijd die voor iedereen anders is.
Dan kan je nieuwe advertisements aanklikken.


Het echte werk!
Ok, nu komt het ECHTE werk: dit is het belangrijkste gedeelte van de guide!
Wat ik je nu vertel is een van de beste strategieën om succesvol te worden in de Neobux wereld, door mij aangeleerd door een van de meestverdienende users van Neobux!
We gaan uiteindelijk werken met referrals.
"wat zijn referrals?" referrals zijn andere users van Neobux, jij kan zelf ook een referral zijn van iemand anders!
"wat doen referrals?" referrals kun je 'inhuren', zodat JIJ een gedeelte van het geld krijgt, dat zei verdienen.
"maar dus een wildvreemd iemand verdiend een deel van mijn geld waar ik die reclame voor kijk? :-s " inderdaad! maar je zult later zien dat dit systeem allemaal heel fijn samenkomt; DIT is het succes van Neobux! hierdoor is Neobux zo vernieuwend!

Hoe krijg ik referrals?
Klik op je naam om naar het hoofdmenu te gaan, en klik op "referrals" in het groene blokje.
Nu kan je kiezen hoeveel referrals je kan huren.
3 referrals kosten $0,75 om ze een maand te huren.
Om de eerste 3 referrals te huren, uitsluitend van het geld dat je van advertisements krijgt, kost je een behoorlijk tijd: zo'n 2 weken+.
Maar na je eerste 3 referrals gaat het hard... van 3 naar 6, van 6 naar 12 etc.
En wat moet je er nou eigenlijk voor doen? 1x per dag even 4 linkjes aan klikken! :)

Referrals verzorgen
Wat absoluut cruciaal is aan referrals is het verzorgen ervan!
Je kan het zien als een rustig huisdier: je moet gewoon eventjes elke dag kijken of het goed met hem gaat, eten geven en alles is helemaal ok! :mrgreen:
Wanneer je referrals hebt gehuurd kun je op het hoofd-icoontje rechts van je naam naar je referral menu gaan:
Afbeelding

Hierin zie je een overzichtelijke lijst met al je referrals.
Een kort overzicht van de tabel, van links naar rechts:
-nummer: het nummer van je refferal
-vlag: je kunt elke referral een vlaggetje met een kleur geven: dit is handig voor jezelf om aan te geven welke referral goed zijn, en welke misschien aan recycling toe zijn! (hier kom ik later op terug).
-acountnaam: deze serie van letters en cijfers is de 'naam' van het account van je referral: iedereen heeft standaard zo'n schuilnaam voor andere users van Neobux in verband met privacy.
-referral since: sinds wanneer hij je referral is: elke referral huur je voor een maand
-next payment: wanneer je hem moet betalen om nog je referral te blijven, als je dit niet doet verwijnt hij gewoon
-Last click: wanneer hij/zij voor het laatst geklikt heeft: dit is HEEL belangrijk, hier kom ik later op terug
-avg.: een nummer om aan te geven hoe 'goed' de referral is: wanneer dit boven de 3 uitkomt is de referral uitstekend, en klikt hij elke dag! , maar wanneer deze onder de 1 komt zou ik er over nadenken om hem te recyclen.
-groene pijltjes: hiermee kan je je referral recyclen: dit is heel belangrijk!
het zou kunnen dat je een 'slechte' referral hebt gehuurd, dit kan gebeuren, dit betekend dat hij inactief is, en dus niet klikt! waardoor jij geen geld krijgt.
voor $0.07 kan je hem recyclen, en krijg je een random, nieuwe referral!
-brief: hiermee kan je de users een bericht sturen ALS hij deze optie heeft aanstaan


De strategie:
He he we zijn eindelijk bij het belangrijkste gedeelte aangekomen! :P
Nu je al deze text gelezen hebt zou je een algemeen beeld moeten hebben van Neobux, er zijn nog veel meer functies maar anders word deze guide te lang met te veel text; dus ik zal skippen naar de strategie:

Stap 1: Dit is voor elke nieuwe user die nog geen referrals heeft.
Zorg dat je ELKE DAG je advertenties aanklikt, verder hoef je eigenlijk weinig te doen!
Het geld verdienen gaat tergend langzaam, maar later zul je veel meer gaan verdienen!
Deze stap duurt ook het langste: waarschijnlijk een paar weken!
Als je slim ben zou je zelf wat geld kunnen bijstorten, dit zorgt dat het proces ENORM versnelt word!

Stap 2: Wanneer je boven de $0.750 hebt kun je eindelijk je eerste 3 referrals kopen! :D
Ik raad je ten zeerste aan om BOVEN de $0.750 te hebben, het liefst zo rond de $1.
Zo kan je direct een slechte referral recyclen!
Nu gaat het geld verdienen een stuk sneller! maar je taken zijn ook uitgebreid.
Zorg dat je nog steeds elke dag je advertenties aanklikt, maar zorg er ook voor dat je referrals dat ook doen!
Wanneer ze 3/4 dagen geen advertentie geklikt hebben zou ik ze recyclen.
Het kan ook handig zijn om een 'dagboek' bij te houden, zo kan je zien hoe het patroon van de referral is: klikt hij om de dag? vergeet hij soms veel? etc.

Stap 3:
Het is nu tijd om je 2e set referrals te kopen! :)
He dat ging een stuk sneller dan helemaal zonder referrals he? ;)
Zorg nog steeds dat je elke dag je advertenties klikt, en je referrals goed in de gaten houd.

Stap 4:
Blijf wederom je referrals onderhouden, en blijf ze inkopen tot je er 30 stukts hebt!
Je behoort nu de lichte eliten van Neobux! ;) hiermee kan je behoorlijk wat geld verdienen.
Nu kan je zelf de keuzen maken of je voor een jaar gold membership wilt kopen: dit zorgt dat het geld dat je binnenkrijgt van je referrals VERDUBBELD!
Dit zal je wel een flinke $90 gaan kosten, je kan kiezen om hiervoor te sparen met de referrals die je hebt óf je kan kiezen het van je eigen spaartpotje te betalen, en het binnen een aanzienelijke tijd terugverdienen, deze keuze is geheel aan jou!

Stap 5:
Op dit moment zul je verschillende tientallen referrals hebben, en mogelijk gold membership.
Je zult nu een klein fortuin (ong. $100) per maand verdienen door ALLEEN je dagelijkse 4 advertenties aan te klikken, en slechte referrals te recyclen!
Dit is waar je al die tijd naar toe hebt gewerkt! een paar minuutjes per dag besteed aan Neobux en je verdiend $100 per maand! met plusminus $60 hiervan kan je al EEN JAAR runescape membership kopen!, om het even realistischer te maken voor jullie :mrgreen:

Nu zul je steeds verder en verder groeien, en uiteindelijk tot de eliten van Neobux behoren, waardoor je (met wat moeite) zelfs een aanzienelijk maandloon kan verdienen!
Het is nu waarschijnlijk al maanden geleden dat je mijn guide op lunagang hebt gezien en nu zul je met trots kunnen zeggen dat slimheid rijkelijk beloond word!
Ik wil je als laatste heel veel plezier wensen met het geld dat je hiermee verdiend hebt! ;)
Brian1454

RESULTAAT:
Joiper, een gewaardeerd gebruiker van dit forum en actief in deze guide heeft deze week €10 opgehaald van neobux!
laten we hem allemaal feliciteren :D
je bent trouwens een van m'n beste direct referrals ;) ;P
Afbeelding
Laatst gewijzigd door brian1454 op dinsdag 13 april 2010, 22:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Joiper
Berichten: 634
Lid geworden op: woensdag 21 oktober 2009, 20:54

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door Joiper »

Nice guide,
"wat zijn referrals?" referrals zijn andere users van Neobux, jij kan zelf ook een referral zijn van iemand anders!
"wat doen referrals?" referrals kun je 'inhuren', zodat JIJ een gedeelte van het geld krijgt, dat zei verdienen.
"maar dus een wildvreemd iemand verdiend een deel van mijn geld waar ik die reclame voor kijk? " inderdaad! maar je zult later zien dat dit systeem allemaal heel fijn samenkomt; DIT is het succes van Neobux! hierdoor is Neobux zo vernieuwend!
Kan ik ff vragen wat die referals zijn, en wie?
Zijn dat gewoon mensen die willekeurig worden uitgekozen?
Of zijn dat soort van bots? ](*,)

En zo ja, verdienen die referals dan wat als ze jou referal zijn?
En kunnen we ook een referal worden?

Snap nog niet alles van dit #-o

8.5/10 =D>

Edit : Snap het al, het zijn gewoon mensen, die weten er niets van af, en zo verdient hij z'n geld, en jij zijn geld dus. Eigenlijk zijn we mekaar z'n referals :P
brian1454
Berichten: 3087
Lid geworden op: vrijdag 31 augustus 2007, 21:05
Clan: -

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door brian1454 »

Joiper schreef:Nice guide,
"wat zijn referrals?" referrals zijn andere users van Neobux, jij kan zelf ook een referral zijn van iemand anders!
"wat doen referrals?" referrals kun je 'inhuren', zodat JIJ een gedeelte van het geld krijgt, dat zei verdienen.
"maar dus een wildvreemd iemand verdiend een deel van mijn geld waar ik die reclame voor kijk? " inderdaad! maar je zult later zien dat dit systeem allemaal heel fijn samenkomt; DIT is het succes van Neobux! hierdoor is Neobux zo vernieuwend!
Kan ik ff vragen wat die referals zijn, en wie?
Zijn dat gewoon mensen die willekeurig worden uitgekozen?
Of zijn dat soort van bots? ](*,)

En zo ja, verdienen die referals dan wat als ze jou referal zijn?
En kunnen we ook een referal worden?

Snap nog niet alles van dit #-o

8.5/10 =D>

Edit : Snap het al, het zijn gewoon mensen, die weten er niets van af, en zo verdient hij z'n geld, en jij zijn geld dus. Eigenlijk zijn we mekaar z'n referals :P
die referrals waren in het begin voor mij ook verwarrend :P
maar je edit klopt helemaal!
referrals zijn gewoon users, zoals jij en ik.
je kan door iemand ingehuurd worden, zonder dat je het zelf weet, en diegene die jouw ingehuurd hebben verdienen dan weer wat aan jouw.
als jij genoeg geld hebt om referrals te huren kun jij weer geld verdienen aan hun etc. etc.
arcus
Berichten: 384
Lid geworden op: dinsdag 18 augustus 2009, 15:56

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door arcus »

brian1454 schreef:
Joiper schreef:Nice guide,
"wat zijn referrals?" referrals zijn andere users van Neobux, jij kan zelf ook een referral zijn van iemand anders!
"wat doen referrals?" referrals kun je 'inhuren', zodat JIJ een gedeelte van het geld krijgt, dat zei verdienen.
"maar dus een wildvreemd iemand verdiend een deel van mijn geld waar ik die reclame voor kijk? " inderdaad! maar je zult later zien dat dit systeem allemaal heel fijn samenkomt; DIT is het succes van Neobux! hierdoor is Neobux zo vernieuwend!
Kan ik ff vragen wat die referals zijn, en wie?
Zijn dat gewoon mensen die willekeurig worden uitgekozen?
Of zijn dat soort van bots? ](*,)

En zo ja, verdienen die referals dan wat als ze jou referal zijn?
En kunnen we ook een referal worden?

Snap nog niet alles van dit #-o

8.5/10 =D>

Edit : Snap het al, het zijn gewoon mensen, die weten er niets van af, en zo verdient hij z'n geld, en jij zijn geld dus. Eigenlijk zijn we mekaar z'n referals :P
die referrals waren in het begin voor mij ook verwarrend :P
maar je edit klopt helemaal!
referrals zijn gewoon users, zoals jij en ik.
je kan door iemand ingehuurd worden, zonder dat je het zelf weet, en diegene die jouw ingehuurd hebben verdienen dan weer wat aan jouw.
als jij genoeg geld hebt om referrals te huren kun jij weer geld verdienen aan hun etc. etc.
haha vroeg me al af wanneer iemand een topic rond neobux ging maken :P
waarom voeg je er ook niet palmbux aan toe ? :D
brian1454
Berichten: 3087
Lid geworden op: vrijdag 31 augustus 2007, 21:05
Clan: -

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door brian1454 »

arcus schreef:
brian1454 schreef:
Joiper schreef:Nice guide,
"wat zijn referrals?" referrals zijn andere users van Neobux, jij kan zelf ook een referral zijn van iemand anders!
"wat doen referrals?" referrals kun je 'inhuren', zodat JIJ een gedeelte van het geld krijgt, dat zei verdienen.
"maar dus een wildvreemd iemand verdiend een deel van mijn geld waar ik die reclame voor kijk? " inderdaad! maar je zult later zien dat dit systeem allemaal heel fijn samenkomt; DIT is het succes van Neobux! hierdoor is Neobux zo vernieuwend!
Kan ik ff vragen wat die referals zijn, en wie?
Zijn dat gewoon mensen die willekeurig worden uitgekozen?
Of zijn dat soort van bots? ](*,)

En zo ja, verdienen die referals dan wat als ze jou referal zijn?
En kunnen we ook een referal worden?

Snap nog niet alles van dit #-o

8.5/10 =D>

Edit : Snap het al, het zijn gewoon mensen, die weten er niets van af, en zo verdient hij z'n geld, en jij zijn geld dus. Eigenlijk zijn we mekaar z'n referals :P
die referrals waren in het begin voor mij ook verwarrend :P
maar je edit klopt helemaal!
referrals zijn gewoon users, zoals jij en ik.
je kan door iemand ingehuurd worden, zonder dat je het zelf weet, en diegene die jouw ingehuurd hebben verdienen dan weer wat aan jouw.
als jij genoeg geld hebt om referrals te huren kun jij weer geld verdienen aan hun etc. etc.
haha vroeg me al af wanneer iemand een topic rond neobux ging maken :P
waarom voeg je er ook niet palmbux aan toe ? :D
en wat is precies het verschil tussen palmbux en neobux? behalven de naam dan en het kleine verschil in wat je betaald krijgt?
Joiper
Berichten: 634
Lid geworden op: woensdag 21 oktober 2009, 20:54

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door Joiper »

Krijg je meer geld met directe referals?
Of zijn die er alleen maar omdat die altijd blijven. #-o

En m'n reset is om 07.24 uur. Alleen bij die ding staat ook een tijd, alleen die werkt dus niet.
En btw. Als je op die klok je muis over doet kan je zien over hoeveel uur je weer op die ding kan klikken.
brian1454
Berichten: 3087
Lid geworden op: vrijdag 31 augustus 2007, 21:05
Clan: -

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door brian1454 »

Joiper schreef:Krijg je meer geld met directe referals?
Of zijn die er alleen maar omdat die altijd blijven. #-o

En m'n reset is om 07.24 uur. Alleen bij die ding staat ook een tijd, alleen die werkt dus niet.
En btw. Als je op die klok je muis over doet kan je zien over hoeveel uur je weer op die ding kan klikken.
als jij door mij een account op neobux hebt gemaakt ben je mijn directe referral, dit is hetzelfde als een gewone referral, alleen dat je dan direct mijn referral bent :D
kun je dat laatste even wat meer uitleggen want dat begrijp ik niet goed
Joiper
Berichten: 634
Lid geworden op: woensdag 21 oktober 2009, 20:54

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door Joiper »

Ik denk dat de resettijd bij iedereen anders is :
In- of uitklappen •
Afbeelding
Bij mij : 7.24 uur.
En jou: 16.50 uur.

Dus misschien hangt dat af?
En ik vraag me dus af. Want bij die server tijd, staat dat het zo laat is.
Maar dan is die niet gereset.

Maar onze tijd 7.24uur wel.
Gebruikersavatar
bobmax10
Berichten: 514
Lid geworden op: zondag 27 juli 2008, 9:10
Clan: geen

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door bobmax10 »

hhm kan je hiermee ook geld op jou bank laten storten
oja een 10/10 :P
brian1454
Berichten: 3087
Lid geworden op: vrijdag 31 augustus 2007, 21:05
Clan: -

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door brian1454 »

Joiper schreef:Ik denk dat de resettijd bij iedereen anders is :
In- of uitklappen •
Afbeelding
Bij mij : 7.24 uur.
En jou: 16.50 uur.

Dus misschien hangt dat af?
En ik vraag me dus af. Want bij die server tijd, staat dat het zo laat is.
Maar dan is die niet gereset.

Maar onze tijd 7.24uur wel.
ok mijn fout dan ;) reset tijd hangt ervanaf
bobmax10 schreef:hhm kan je hiermee ook geld op jou bank laten storten
oja een 10/10 :P
nee, wel indirect via paypal of alertpay
paypal is veruit de beste: is wereldweid de marktleider als tussenpersoon voor betalingen, heel gebruiksvriendelijk en voor geloof ik zowat alles gratis.
en bedankt! :D
Joiper
Berichten: 634
Lid geworden op: woensdag 21 oktober 2009, 20:54

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door Joiper »

Wat is dan renting? Is dat de zoveel procent dat je krijgt als een ref heeft geklikt?
En wat is dan Dire ct Purchases?
brian1454
Berichten: 3087
Lid geworden op: vrijdag 31 augustus 2007, 21:05
Clan: -

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door brian1454 »

Joiper schreef:Wat is dan renting? Is dat de zoveel procent dat je krijgt als een ref heeft geklikt?
En wat is dan Dire ct Purchases?
zeg even waar je deze dingen gevonden hebt, ik kan dat niet zomaar even beantwoorden
kijk anders ook even op het forum, of in de FAQ's (het blauwe ? icoontje rechts bovenin)
Joiper
Berichten: 634
Lid geworden op: woensdag 21 oktober 2009, 20:54

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door Joiper »

2plaatje van dit topic.
brian1454
Berichten: 3087
Lid geworden op: vrijdag 31 augustus 2007, 21:05
Clan: -

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door brian1454 »

Joiper schreef:2plaatje van dit topic.
rented referrals zijn de 'normale' referrals waar ik in de guide over spreek: deze huur je voor een maand.
je main balance is zoals je die rechts boven ziet: het geld dat je aan zowat alles kan besteden
het renting balance is het geld dat je alleen kan besteden aan het huren van referrals
het direct purchases is geloof ik hoeveel geld je aan je referrals hebt besteed
Joiper
Berichten: 634
Lid geworden op: woensdag 21 oktober 2009, 20:54

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door Joiper »

brian1454 schreef:
Joiper schreef:2plaatje van dit topic.
rented referrals zijn de 'normale' referrals waar ik in de guide over spreek: deze huur je voor een maand.
je main balance is zoals je die rechts boven ziet: het geld dat je aan zowat alles kan besteden
het renting balance is het geld dat je alleen kan besteden aan het huren van referrals
het direct purchases is geloof ik hoeveel geld je aan je referrals hebt besteed
Hoe krijg je dan renting balance ?
brian1454
Berichten: 3087
Lid geworden op: vrijdag 31 augustus 2007, 21:05
Clan: -

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door brian1454 »

Joiper schreef:
brian1454 schreef:
Joiper schreef:2plaatje van dit topic.
rented referrals zijn de 'normale' referrals waar ik in de guide over spreek: deze huur je voor een maand.
je main balance is zoals je die rechts boven ziet: het geld dat je aan zowat alles kan besteden
het renting balance is het geld dat je alleen kan besteden aan het huren van referrals
het direct purchases is geloof ik hoeveel geld je aan je referrals hebt besteed
Hoe krijg je dan renting balance ?
klik op het groene tabe referrals
Joiper
Berichten: 634
Lid geworden op: woensdag 21 oktober 2009, 20:54

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door Joiper »

Heb al 0.225 in 3/4 dagen tijd (25kliks alweer!)

Gaat snel :D Alleen het geld niet :S
brian1454
Berichten: 3087
Lid geworden op: vrijdag 31 augustus 2007, 21:05
Clan: -

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door brian1454 »

Joiper schreef:Heb al 0.225 in 3/4 dagen tijd (25kliks alweer!)

Gaat snel :D Alleen het geld niet :S
je doet het heel goed! ;)
je hebt een avg van maarliefst 8.750!
volgens mij ben ik de enige die hoger heeft dan dat, nice! :D
leroyy
Berichten: 1034
Lid geworden op: vrijdag 27 juli 2007, 14:10

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door leroyy »

Mooie guide, heb nu 20 cent erop ofzo :P
En kan je toevallig ook geld vanaf paypal naar je neobux account zetten?

Leroyy
Joiper
Berichten: 634
Lid geworden op: woensdag 21 oktober 2009, 20:54

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door Joiper »

leroyy schreef:Mooie guide, heb nu 20 cent erop ofzo :P
En kan je toevallig ook geld vanaf paypal naar je neobux account zetten?

Leroyy
Dat kan :D/ Dat versnelt het proces, je kan het later altijd nog terugbetalen.

Succes is alleen niet gegarandeerd bij iedereen. Sommige verliezen er juist op.

EDIT : Er heeft er weer iemand 4x geklikt !
Laatst gewijzigd door Joiper op woensdag 16 december 2009, 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie