Pokémon - Sun en Moon Version!

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Pokémon - Sun en Moon Version! [EU: 23 november release!]

Bericht door Soulstripper »

BurnedUDown schreef:Het exploren is echt veel te leuk :"). Ben nu ongeveer 15-20u ver en heb net pas de eerste trail gedaan op het tweede eiland :P.
Lol, wat zit jij te doen? Ik heb alle trials al gedaan en ben 24 uur bezig.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Pokémon - Sun en Moon Version! [EU: 23 november release!]

Bericht door i k0nijn i »

Niet iedereen rusht door games, natuurlijk. Geen kritiek op jou, maar ik merk bijvoorbeeld dat ik veel trager speel dan veel van mijn vrienden. :P

Ik geraak ook echt nergens in Pokémon op korte tijd, dus speel ik meestal op een emulator op verhoogde speed. :")
Afbeelding
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Pokémon - Sun en Moon Version! [EU: 23 november release!]

Bericht door Gio »

i k0nijn i schreef:Niet iedereen rusht door games, natuurlijk. Geen kritiek op jou, maar ik merk bijvoorbeeld dat ik veel trager speel dan veel van mijn vrienden. :P

Ik geraak ook echt nergens in Pokémon op korte tijd, dus speel ik meestal op een emulator op verhoogde speed. :")
Dit, laatst pokemon ruby/sapphire gedownload voor de gamecube, eens kijken hoe dat is om te spelen.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Pokémon - Sun en Moon Version! [EU: 23 november release!]

Bericht door Daan »

Gengar is enorm generfed lol. Heeft geen Levitate meer als ability, wordt dus nu door zo'n beetje elke Earthquake ge-OHKO'd.
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Pokémon - Sun en Moon Version! [EU: 23 november release!]

Bericht door Soulstripper »

i k0nijn i schreef:Niet iedereen rusht door games, natuurlijk. Geen kritiek op jou, maar ik merk bijvoorbeeld dat ik veel trager speel dan veel van mijn vrienden. :P

Ik geraak ook echt nergens in Pokémon op korte tijd, dus speel ik meestal op een emulator op verhoogde speed. :")
Maar ik rush niet echt. :p

Heb nu wel twee uur doelloos de wereld zitten verkennen, was best leuk. Er is daar ergens een huis met een vader die zegt dat hij kwaad werd op zijn zoon en die is weggelopen. In de kast ligt een foto-album met stof op en in de hoek van de living ligt een golftas met golf clubs die kapot geslagen zijn uit frustratie. Als je in het bed van de jongen ligt komt er de volgende tekst op: "you smell the sad musky odor of a bed that hasn't been slept in for a long time". Wtf, Gamefreak. :lol:

Heb ook een Wimpod gevangen, best leuk hoe je die moet vangen. Je kan zijn model in-game zien maar als je in zijn buurt komt loopt hij weg naar zijn hol dus moet je naar hem toe chargen met een Tauros voordat hij zijn hol bereikt. En die Wimpod heeft best een coole evolutie. Ze zouden meer Pokémon moeten maken die je enkel op een speciale manier kan vangen (zolang het niet irritant wordt of course).

Ik vraag me af of er ook ergens een ghost girl fzo is, bijna elke Pokémon game heeft wel ergens zo'n creepy ghost verstopt zitten. :p

Sun en Moon is echt de beste generatie imo.

Ook zojuist een Jangmo-o gevangen, nu hem eerst laten evolueren vooraleer ik aan de Pokémon League begin. Enkel een goede plek vinden om te trainen.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Pokémon - Sun en Moon Version! [EU: 23 november release!]

Bericht door Gio »

Laatste route bij League is altijd wel goed, geen idee of dat ook zo is bij Sun/Moon is.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Pokémon - Sun en Moon Version! [EU: 23 november release!]

Bericht door Sam »

Daan schreef:Gengar is enorm generfed lol. Heeft geen Levitate meer als ability, wordt dus nu door zo'n beetje elke Earthquake ge-OHKO'd.
Ik snap niet echt waarom ze dat nodig vonden, normale Gengar was altijd sterk maar hij was nooit echt super OP ofzo, gewoon een hele goede pokemon, maar zeker niet meta bepalend ofzo. Volgens mij was hij de enige Pokemon die (tot nu waarschijnlijk) in elke gen in OU zat. RIP :(
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Ruthless
Berichten: 15287
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Pokémon - Sun en Moon Version! [EU: 23 november release!]

Bericht door Ruthless »

ik heb nogsteeds niet verder gespeeld, blijf hangen in de intro
dodelijk saai en onduidelijk, al die hawaiaanse namen, ik heb ook nu al geen zin meer om het verhaallijn te volgen
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Pokémon - Sun en Moon Version! [EU: 23 november release!]

Bericht door Yentel »

Ruthless schreef:ik heb nogsteeds niet verder gespeeld, blijf hangen in de intro
dodelijk saai en onduidelijk, al die hawaiaanse namen, ik heb ook nu al geen zin meer om het verhaallijn te volgen
De intro is inderdaad erg. Is gewoon heel kinderlijk opgezet ook, zodat de kleinsten er volgens mij mee weg geraken. Dit ontbrak bij de oude spelletjes waarschijnlijk. Eens je er voorbij bent betert het gelukkig wel.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Pokémon - Sun en Moon Version! [EU: 23 november release!]

Bericht door xNitrous »

Ik twijfel nog om Sun/Moon te kopen! Ondertussen wel verder met Pokemon Black 2!

Afbeelding
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Pokémon - Sun en Moon Version! [EU: 23 november release!]

Bericht door Yentel »

Gewooon kopen! in media markt & dreamland staat het momenteel nog voor 35 euro :)
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Pokémon - Sun en Moon Version! [EU: 23 november release!]

Bericht door xNitrous »

Maar moet ook een 2DS aanschaffen ;p
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Pokémon - Sun en Moon Version! [EU: 23 november release!]

Bericht door i k0nijn i »

Ik denk dat je daar enorm spijt van krijgt. Ga gewoon voor een 3DS.
Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Pokémon - Sun en Moon Version! [EU: 23 november release!]

Bericht door xNitrous »

i k0nijn i schreef:Ik denk dat je daar enorm spijt van krijgt. Ga gewoon voor een 3DS.
Hmwah geen idee, 2DS aanbieding klinkt wel nice en 3d lijkt me niet fijn spelen eigenlijk.. Het liefst zo goedkoop mogelijk aangezien het voorlopig alleen voor pokemon zal zijn
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Pokémon - Sun en Moon Version! [EU: 23 november release!]

Bericht door Daan »

Wees nou niet zo eigenwijs kerel. Als letterlijk iedereen de 2DS afraadt, ga hem dan niet alsnog kopen.
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Pokémon - Sun en Moon Version! [EU: 23 november release!]

Bericht door Yentel »

Daan schreef:Wees nou niet zo eigenwijs kerel. Als letterlijk iedereen de 2DS afraadt, ga hem dan niet alsnog kopen.
Ik heb zelf een 2DS & heb er geen problemen mee. Toegegeven, mijn handen zijn niet al te groot, maar vooralsnog vind ik het vrij aangenaam.

Verder vond ik de 3D functie niet nodig, dus was vorig jaar blij dat ik bijna 100 euro minder kon uitgeven aan men DS. Enige spellen die ik speel zijn toch pokemon erop, dus vond ik de meerprijs zeker niet nodig.

Natuurlijk is het aan hem om te beslissen dewelke hij neemt :).
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Pokémon - Sun en Moon Version! [EU: 23 november release!]

Bericht door i k0nijn i »

De formfactor van de 2DS alleen al zou me volledig gek maken. De buttons zitten zo hoog dat je onderste scherm ongemakkelijk laag zit, vind ik en ik zou ook altijd schrik hebben dat er schade aan het scherm zou komen, tenzij je van plan bent om je DS altijd in een case te bewaren.
Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Pokémon - Sun en Moon Version! [EU: 23 november release!]

Bericht door xNitrous »

i k0nijn i schreef:De formfactor van de 2DS alleen al zou me volledig gek maken. De buttons zitten zo hoog dat je onderste scherm ongemakkelijk laag zit, vind ik en ik zou ook altijd schrik hebben dat er schade aan het scherm zou komen, tenzij je van plan bent om je DS altijd in een case te bewaren.
Misschien is de houvast ietswat onhandig ja, dat kan ik wel zien. 3DS lijkt me aan de ene kant wel nice maar is gewoon veel duurder en niet eens in combinatie met Sun/Moon. En ik bestel er inderdaad direct een Case bij! Dus even kijken wat ik doe.
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Pokémon - Sun en Moon Version! [EU: 23 november release!]

Bericht door Soulstripper »

xNitrous schreef:
i k0nijn i schreef:De formfactor van de 2DS alleen al zou me volledig gek maken. De buttons zitten zo hoog dat je onderste scherm ongemakkelijk laag zit, vind ik en ik zou ook altijd schrik hebben dat er schade aan het scherm zou komen, tenzij je van plan bent om je DS altijd in een case te bewaren.
Misschien is de houvast ietswat onhandig ja, dat kan ik wel zien. 3DS lijkt me aan de ene kant wel nice maar is gewoon veel duurder en niet eens in combinatie met Sun/Moon. En ik bestel er inderdaad direct een Case bij! Dus even kijken wat ik doe.
De framerate bij Pokémon Sun en Moon is wel veel beter op de New 3DS, maar dat is het duurste model.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
BurnedUDown
Ex-chatmoderator
Berichten: 3687
Lid geworden op: woensdag 26 november 2008, 18:53
RS: BurnedUDown (p2p)

Re: Pokémon - Sun en Moon Version! [EU: 23 november release!]

Bericht door BurnedUDown »

3DS Xl is wat ik heb, superfijn ding :P.
@Soul, ik ren gewoon rond en zit mn Pokedex wat te vullen. Ben na de fire trail ook echt gewoon terug gevlogen naar Melemele island om alle Zygarde cells te gaan zoeken :P.
Afbeelding
Plaats reactie