het nintendo topic

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Elias-HD
Berichten: 74
Lid geworden op: woensdag 3 oktober 2012, 20:36
RS: E-lias (p2p)
Clan: Dutch Undressed
Oude naam: Eliash4
Contacteer:

Re: het nintendo topic

Bericht door Elias-HD »

Die Nintendo Switch gaat blijkbaar wel €400 kosten ofzo... :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ex-gebruiker 24151
Charmeur
Berichten: 5734
Lid geworden op: woensdag 27 augustus 2008, 17:41
RS: 123456 (f2p)

Re: het nintendo topic

Bericht door Ex-gebruiker 24151 »

Bericht verwijderd op verzoek van auteur
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: het nintendo topic

Bericht door Mystery »

Ik denk eerder dat je aan een prijs van 250 moet denken, maar we zullen meer weten op 12 januari, lijkt me.
Elias-HD
Berichten: 74
Lid geworden op: woensdag 3 oktober 2012, 20:36
RS: E-lias (p2p)
Clan: Dutch Undressed
Oude naam: Eliash4
Contacteer:

Re: het nintendo topic

Bericht door Elias-HD »


*Citaat op verzoek van de geciteerde verwijderd*



Dat vertelde de man van de gamemania...
Afbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: het nintendo topic

Bericht door Mystery »

GameMania is echter net zo representatief als Mediamarkt (alhoewel er meer gamers werken en ze tenminste wat expertise hebben), maar uiteindelijk kunnen zij ook niet in een glazen bol gaan kijken en weten hoeveel zo'n ding gaat kosten. Je kan me niet vertellen dat een console van 250 US dollar (wat nu rondgaat) juist niet hetzelfde overkomt als alle games in de US (60): het dollarteken veranderen naar het euroteken. Dus ik zit eerder te denken - als die prijs waar is - op iets van 250-300. De GameMania zou eerlijk gezegd wat terughoudender moeten zijn en ook zeggen dat ze het nog niet weten (want dat wordt over ongeveer 10 dagen bekend gemaakt).
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: het nintendo topic

Bericht door Sam »


*Citaat op verzoek van de geciteerde verwijderd*


Volgens mij was de slechte naamsbekendheid en het gebrek aan onderscheidend vermogen het grootste probleem voor de casuele consumenten (maar ik heb toch al een wii?) en het gebrek aan fatsoenlijke games was het probleem voor de echte gamers. Dat sámen met de hoge prijs zorgde voor de flop, zeker niet alleen de prijs.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: het nintendo topic

Bericht door Melliw Naj »

Heb je wekker al gezet Soul?
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: het nintendo topic

Bericht door Melliw Naj »

Alle liefde voor Nintendo, maar dit wordt hem weer niet.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: het nintendo topic

Bericht door Daan »

Because?
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: het nintendo topic

Bericht door Melliw Naj »

Het weer een gimmick is voor de familie. Waar de hell blijft een goede Metroid?

Toegevoegd na 4 minuten en 31 seconden:
Het kan wel vertellen hoeveel ijsblokjes in je glas zit!
Gebruikersavatar
Ex-gebruiker 24151
Charmeur
Berichten: 5734
Lid geworden op: woensdag 27 augustus 2008, 17:41
RS: 123456 (f2p)

Re: het nintendo topic

Bericht door Ex-gebruiker 24151 »

Bericht verwijderd op verzoek van auteur
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: het nintendo topic

Bericht door i k0nijn i »

Wat is het probleem met betaalde services an sich? Microsoft doet dat al sinds de release van de 360 en Sony ook sinds de release van de PS4. Voor hen lijkt dat prima te werken, dus begrijp ik de keuze wel van Nintendo om ook die richting op te gaan.

Ik vind de prijzen van accessoires eerder een probleem dan hun plan om online multiplayer betalend te maken na een tijd.
Afbeelding
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: het nintendo topic

Bericht door Soulstripper »

Dubbele gevoelens, best duur, niet voor mij, maar voor andere mensen en ik weet niet of dit een succes gaat worden voor zo'n prijs.

Super Mario Odyssey ziet er fantastisch uit, een hele nieuwe directie voor 3D Mario, zoals we gewoon zijn van de 3D Mario platformers.

De trailer van Breath of the Wild zag er ook zalig uit, die character models van alle verschillende rassen vooral vind ik gaaf.

Xenoblade Chronicles 2 was ook een verrassing. De eerste game was mijn favoriete Wii game.

Splatoon 2 ziet er ook goed uit, al zit er niet veel verschil tussen het originele precies. Misschien dat dit duidelijker wordt in latere trailers.

En Mario Kart 8 Deluxe eindelijk een deftige battle mode. Hopelijk ook wat nieuwe race tracks though...

Toegevoegd na 1 minuut en 10 seconden:
i k0nijn i schreef:Wat is het probleem met betaalde services an sich? Microsoft doet dat al sinds de release van de 360 en Sony ook sinds de release van de PS4. Voor hen lijkt dat prima te werken, dus begrijp ik de keuze wel van Nintendo om ook die richting op te gaan.

Ik vind de prijzen van accessoires eerder een probleem dan hun plan om online multiplayer betalend te maken na een tijd.
Heb je Steep trouwens gezien tijdens de gameplay reel? Ik wel. :p
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Typhon
Berichten: 1033
Lid geworden op: maandag 21 juli 2008, 13:03
RS: Scheper (p2p)
Clan: 't Gekkenhuis
Oude naam: Jcscheper

Re: het nintendo topic

Bericht door Typhon »

Gelijk de Switch met BotW Ge pre-ordered!
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: het nintendo topic

Bericht door i k0nijn i »

Soulstripper schreef:
i k0nijn i schreef:Wat is het probleem met betaalde services an sich? Microsoft doet dat al sinds de release van de 360 en Sony ook sinds de release van de PS4. Voor hen lijkt dat prima te werken, dus begrijp ik de keuze wel van Nintendo om ook die richting op te gaan.

Ik vind de prijzen van accessoires eerder een probleem dan hun plan om online multiplayer betalend te maken na een tijd.
Heb je Steep trouwens gezien tijdens de gameplay reel? Ik wel. :p
Aangezien Nintendo me an sich weinig interesseert heb ik niet gekeken en gewoon achteraf wat gelezen. Ik ga alleszins toegeven dat ik dat niet verwacht had. Steep is een mooie game en als die zonder bugs kan geport worden zal het zeker de moeite zijn. En dat zeg ik omdat het me nog niet zou verwonderen dat het op niet erg veel trekt, wetende dat het Ubisoft is. :")
Afbeelding
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: het nintendo topic

Bericht door Melliw Naj »

Ricardo
Chatmoderator
Berichten: 1913
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 13:13
RS: Riicardo (p2p)
Clan: Hellsquad
Oude naam: Skythepro
Extra rang: Siteteamlid

Re: het nintendo topic

Bericht door Ricardo »

Typhon schreef:Gelijk de Switch met BotW Ge pre-ordered!
Idem!
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: het nintendo topic

Bericht door Soulstripper »

Dit zag er trouwens cool uit vond ik.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: het nintendo topic

Bericht door Soulstripper »

Dit spel ziet er trouwens veel cooler uit dan ik eerst dacht. Het wordt gemaakt door het Mario Kart team.
Laatst gewijzigd door Soulstripper op woensdag 18 januari 2017, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: het nintendo topic

Bericht door Daan »

Learn2youtubetags.
Plaats reactie