Meligheidstopic!

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Ru ben ik »

Piepje444 schreef:
Hoi.
Hoi
Afbeelding
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Meutr »

Piepje444 schreef:Ik weet niet of er nog iemand hier is die mij kent, maar ik dacht: ik log eens in en zeg hoi.

Hoi.

Jouw naam ken ik nog wel! Hallo!
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Sam »

Ik weet nog wel de ophef toen je zei dat je van ltf ging/stopte met rs. Toen was de boel hier anders zeg.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Simon` »

Piepje is een legende, die hoor je te kennen.

OT:
Re: Dingen in het dagelijks leven die jij apprecieert!
Dexter schreef:Ik ben zodus het summum van wijsheid.
Afbeelding
Kev
Berichten: 1917
Lid geworden op: zondag 3 juli 2011, 23:19
RS: 30 (p2p)
Extra rang: Road of Skillers #1 Thieving

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Kev »

hoi
Smartie` schreef: -.q (chinees met een monocle)
[kolom]Afbeelding[/kolom][kolom]
Parsonsda schreef:Lifepoints are red...
...Bodies lay blue...
don't turn your back....
Or trolls will get you!
[/kolom]
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Dexter »

Hey Piepje! Kom eens mee hunten! :D
Afbeelding
Lisette
Berichten: 17140
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Lisette »

Jo schreef:ik ben slimmer dan jou, op zeker. jij bent t dom probs
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Kipcorn »

Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Meutr »

Het grappige is dat Daan meteen weer naar een FB-pagina zit te vissen. :mrgreen:
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Daan »

Het grappige is dat dat nou net de grap was, dombo.
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Meutr »

Ik denk niet dat dat dé grap was waar Kipcorn op doelde. Of jij je opmerking al dan niet grappig bedoelde laat ik in het midden. Ik heb daar altijd wat twijfels bij. :-({|= Ik moest hoe dan ook glimlachen, dus dat is alvast mooi!
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Erwin »

Piepjeee! Tuurlijk ken ik je nog !
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Patahpoef
Berichten: 7630
Lid geworden op: maandag 14 juli 2008, 23:36
RS: Bioshok (OSRS)
Clan: Vanguard
Oude naam: Darcey

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Patahpoef »

Piepje444 schreef:Ik weet niet of er nog iemand hier is die mij kent, maar ik dacht: ik log eens in en zeg hoi.

Hoi.
hai
Wie slim wilt lijken praat, maar wie slim wilt zijn luistert..
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Daan »

Onderwerp: Het FIFA topic
xNitrous schreef:Dit is precies wat jou een zielig persoon maakt, je egoïsme je arrogantie en je eigendunk, waarschijnlijk heel stoer op het forum al jaren lang met je shitposts, maar nog steeds dagelijks bij je mamsie op schoot, ik vind het prima Daan, wat je van mijn spelling vind interesseert me niet zo, dat jij vind dat je al meer bereikt hebt in je leven dan ik en het dan ook geen prestatie vind geeft al aan hoe zielig jou leven tot nu toe wel niet moet zijn. Je bent maar een zielig mannetje en komt niets ten goede, al zeker niet op dit forum. Dus eigenlijk ben je maar een miezerig mannetje met alleen een grote mond door middel van het typen op een forum, bravo Daan. En dan heb ik het niet eens over je baard gehad, jeetje.
Lang geleden dat een post me zo heeft laten lachen. :lol:
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Meligheidstopic!

Bericht door xNitrous »

Ik ben blij dat ik je aan het lachen heb kunnen maken Daan! Dat betekent dat de boodschap in ieder geval aan is gekomen! Dat je dan probeert via hier weer wat vriendjes te verzamelen omdat je zelf geen reactie kunt plaatsen, is dan ook wel weer hilarisch om te zien en dat maakt mij dan weer enorm gelukkig!
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Daan »

Ik kan er best wel inhoudelijk op in gaan, als je dat prettig vindt. Bedenk wel dat ik je dan ook echt met de grond gelijk maak.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Meligheidstopic!

Bericht door xNitrous »

Daan schreef:Ik kan er best wel inhoudelijk op in gaan, als je dat prettig vindt. Bedenk wel dat ik je dan ook echt met de grond gelijk maak.
Oh Daan, geef me alles wat je hebt! Dan is het pas echt een meligheidstopic!
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Ricc »

xNitrous schreef:
Daan schreef:Ik kan er best wel inhoudelijk op in gaan, als je dat prettig vindt. Bedenk wel dat ik je dan ook echt met de grond gelijk maak.
Oh Daan, geef me alles wat je hebt! Dan is het pas echt een meligheidstopic!
Kun je niet eens een keer normaal doen lol. Je tenen moeten wel blauw zijn als je er altijd zo vaak op trapt.

En doe echt eens iets aan je spelling joh. Door snel over je bericht heen te gaan las ik al 4 -dt fouten.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Meligheidstopic!

Bericht door xNitrous »

Ricc schreef:
xNitrous schreef:
Daan schreef:Ik kan er best wel inhoudelijk op in gaan, als je dat prettig vindt. Bedenk wel dat ik je dan ook echt met de grond gelijk maak.
Oh Daan, geef me alles wat je hebt! Dan is het pas echt een meligheidstopic!
Kun je niet eens een keer normaal doen lol. Je tenen moeten wel blauw zijn als je er altijd zo vaak op trapt.

En doe echt eens iets aan je spelling joh. Door snel over je bericht heen te gaan las ik al 4 -dt fouten.
De spelling is hier en daar niet best, dat klopt helemaal Ricc. Maar dat is ook niet iets waarop ik mijzelf focus in een discussie als deze. Toch moet ik hier aan toevoegen dat alles wat er op dit forum gebeurt, mij toch weinig doet. Ik vind het alleen nodig om er op te reageren omdat niemand anders het doet en de moderators eigenlijk alles nalaten.
mbtkiller

Re: Meligheidstopic!

Bericht door mbtkiller »

Daan schreef:Ik kan er best wel inhoudelijk op in gaan, als je dat prettig vindt. Bedenk wel dat ik je dan ook echt met de grond gelijk maak.
Hahha jij wel. Verschrikkelijke grote bek als je kan typen maar ik weet 100% zeker dat je in het echt niet voor jezelf opkomt. Je bent gewoon een ( zoals Nitrous al zei) een miezerig en zielig mannetje. Neem aan dat je opgegroeid bent in de stad in een gezin met teveel geld. Nooit een serieus probleem hebt gehad behalve het feit dat je geen vrienden hebt. Nja althans de andere 'coole' mensen op het forum. Noem me maar 'newfag' maar ik weet zeker dat ik meer gewaardeerd word op het forum en in de clan dan jij ooit geweest of zal zijn.
Plaats reactie