Gedrag van chatmods

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
iRon
Berichten: 12164
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 14:23

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door iRon »

En reageren op een serieus betoog waar problemen aan het licht gesteld worden, is ook al te veel gevraagd. Hoe serieus moet ik de mods nog nemen?
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door Kipcorn »

iRon schreef:En reageren op een serieus betoog waar problemen aan het licht gesteld worden, is ook al te veel gevraagd. Hoe serieus moet ik de mods nog nemen?
Ja inderdaad, ondanks dat het niet echt met dit topic te maken heeft. Zou het fijn zijn als de mods reageren als je ze een privebericht stuurt.
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door Tristan »

Ban zaken regelen met de persoon in kwestie en niet door een middenman, stuur dus zelf een PB kipcorn als je een serieuze aanvraag wilt doen voor een unban. Dan kan ik je garanderen dat je snel antwoord krijgt. We hadden trouwens veel moeite met het begrijpen van het "betoog" van iRon door gebrek aan cohesie in de tekst, heel ver kwamen wij dus ook niet.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
iRon
Berichten: 12164
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 14:23

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door iRon »

Uiteraard is mijn betoog deels met een korreltje zout op te vatten, maar het in ieder geval fijn dat er achter de schermen iets mee gedaan wordt.
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door Joa »

mag ik unban
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door Bighead »

The Patron schreef:Als dat al de manier van lezen is geworden Tim, dan sluit me stukje des te beter aan.
Scheelt dat ik helemaal geen chatmod ben en mijn mening over dit topic dus ook op geen enkele manier die van het chatteam representeert.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
The Patron
Ex-moderator
Berichten: 15725
Lid geworden op: maandag 15 oktober 2007, 14:55
RS: The Patron (p2p)
Extra rang: Ex-RS/CC-Moderator

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door The Patron »

Oh zo, je gooit het over de boeg van je rank. Wat is jou aandeel in deze discussie dan als ex cc-moderator Tim?
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door Bighead »

Laat ik voorop zetten dat ik nooit CC-moderator ben geweest, beetje moeilijk om daar inhoudelijk op in te gaan dus. Verder neem ik sporadisch deel aan deze discussie vanuit mijn positie als LTF-lid.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
The Patron
Ex-moderator
Berichten: 15725
Lid geworden op: maandag 15 oktober 2007, 14:55
RS: The Patron (p2p)
Extra rang: Ex-RS/CC-Moderator

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door The Patron »

Elke forum-moderator ongeacht taak heeft een manier van aanwezigheid open staan om zich te presenteren in de chat en leden al doende te verwijderen indien nodig met bepaalde functies. Dus in mijn optiek, immer je weinig of niet in de chat zit ben je voor mij wel een ex cc-moderator. Excuus als ik de indruk achterliet dat je dit officieel wel ooit bent geweest door middel van hun rank in het verleden.

Maar als LTF-lid ben je inderdaad sporadisch aanwezig. Juist dan zou je toch verwachten dat je vanuit je huidige functie toch wel even wat beter nadenkt over de manier hoe je je opstelt in discussies en vooral met wat je zegt naar anderen aangezien dit niet je afdeling is. En zoals je tot nu toe op mij lachwekkend en puur alles afschuivende overkomt. Is het voor mij duidelijk dat je het allerminst serieus neemt. Ik citeer vorige pagina. En met dat gezegd het mijn bericht op de vorige pagina extra kracht bij zet.
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door Off-er »

Oh kom op Patron, er is geen reden om tegenwoordig nog serieus te modereren op het forum, dus alles is wat losjes geworden en de voorbeeldfunctie is een stuk minder van belang. Beschouw 'm gewoon als een lid en belangrijker: neem deze discussie niet meer al te serieus. De echte discussie is meerdere maanden geleden afgelopen en momenteel wordt dit topic slechts nog gebruikt om een beetje te zeiken of om om een bannetje/kickje heen te geraken.

Mensen zitten reacties uit te lokken op vragen waar ze allang het antwoord van weten. Chatmods zijn exact hetzelfde als dat ze altijd geweest zijn. Nothing happened, nothing will happen.
Afbeelding
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door Bighead »

Ik vind dat ik dit topic serieus heb genomen wanneer dat nodig was, periode die inmiddels al lang voorbij is. Persoonlijk zou ik me er niet zo'n zorgen om maken, want gezien de hoeveelheid serieuze recente posts ik dit topic kan iedereen opmaken dat het best prima gaat in de chat.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door Jaestro »

The Patron schreef:Elke forum-moderator ongeacht taak heeft een manier van aanwezigheid open staan om zich te presenteren in de chat en leden al doende te verwijderen indien nodig met bepaalde functies. Dus in mijn optiek, immer je weinig of niet in de chat zit ben je voor mij wel een ex cc-moderator. Excuus als ik de indruk achterliet dat je dit officieel wel ooit bent geweest door middel van hun rank in het verleden.

Maar als LTF-lid ben je inderdaad sporadisch aanwezig. Juist dan zou je toch verwachten dat je vanuit je huidige functie toch wel even wat beter nadenkt over de manier hoe je je opstelt in discussies en vooral met wat je zegt naar anderen aangezien dit niet je afdeling is. En zoals je tot nu toe op mij lachwekkend en puur alles afschuivende overkomt. Is het voor mij duidelijk dat je het allerminst serieus neemt. Ik citeer vorige pagina. En met dat gezegd het mijn bericht op de vorige pagina extra kracht bij zet.
Wat een manier van spreken.
Afbeelding
The Patron
Ex-moderator
Berichten: 15725
Lid geworden op: maandag 15 oktober 2007, 14:55
RS: The Patron (p2p)
Extra rang: Ex-RS/CC-Moderator

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door The Patron »

Wat een manier van reageren.
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door Jaestro »

Thanks :)
Afbeelding
The Patron
Ex-moderator
Berichten: 15725
Lid geworden op: maandag 15 oktober 2007, 14:55
RS: The Patron (p2p)
Extra rang: Ex-RS/CC-Moderator

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door The Patron »

Eensgelijks.
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door Joa »

Joa schreef:mag ik unban
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door Sam »

van mij wel
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Evilthunder0
Berichten: 260
Lid geworden op: donderdag 5 januari 2006, 16:34
Clan: Lamagang
Contacteer:

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door Evilthunder0 »

Bighead schreef:Sure, prima. Breng zelf anders meteen het eerste discussiepunt op, Kipcorn. Zodra deze discussie groep 3-niveau bereikt gaat er een slotje op, we zullen zien wat er van komt.
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door Kipcorn »

ik heb al een discussiepunt opgebracht.
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door Bighead »

Dat citaat komt vanaf de eerste pagina, kipknots.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Gesloten