Doei Laurens

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Doei Laurens

Bericht door Daan »

i k0nijn i schreef:Dag iedereen,

Ik ga hier niet te lang zeveren en herinneringen bovenhalen. Ik heb hier lang gemodereerd en heb hier veel leden zien komen en gaan en dat was fijn, maar nu is het toch tijd om te stoppen. Ik heb minder en minder het idee dat hier nog echt moderatie nodig is of dat er ruimte is voor moderatoren om iets nieuw te doen dat het forum opnieuw doet leven. En daarmee is de kous voor mij wel af.

't Was een mooie tijd en ik hoewel ik het betwijfel, hoop ik dat er nieuwe mensen opstaan ooit die wel nog ideeën hebben om het forum levendig te maken/houden.

Thanks.
:(

Was imo niet echt nodig, je kon best gewoon dat kleurtje houden zonder te modereren. Om jou zonder een blauw kleurtje (vanaf toen je Grafisch moderator werd) te zien is wel erg.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Doei Laurens

Bericht door Rems »

Het klopt wel dat er niet echt moderatie nodig is, wel is het kleutje cool inderdaad.

Jammer, maar dat dit het laatste jaar van dit forum is, is wel duidelijk opzich. Te veel mensen gaan weg omdat er andere mensen weg gaan, beetje vicieuze cirkel.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18643
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Doei Laurens

Bericht door Ricc »

Stiekem is Laurens onwetend over het feit dat hij nu de ondergang van LTF heeft ontketend. :-({|=
The Patron
Ex-moderator
Berichten: 15725
Lid geworden op: maandag 15 oktober 2007, 14:55
RS: The Patron (p2p)
Extra rang: Ex-RS/CC-Moderator

Re: Doei Laurens

Bericht door The Patron »

Hey Laurens,


We hebben het niet altijd goed met elkaar mogen vinden, gelukkig vond dat ergens een wederkeer.

Uiteraard bedankt voor je inzet door de jaren heen naar het forum en de leden hier en je mening en visie.
Ondanks dat grotendeels iedereen hier er van overtuigd is dat het hier klaar is, tof te zien dat je de goede moed erin wilt houden. Echter schat ik die kans dan wel niet een aantal hier realistisch is. We zijn dit forum en het Community tijdperk ontgroeid door alle updates betreffende Jagex & de leden die ook eens volwassen worden en gaan werken.

Nogmaals bedankt en met het volgende laat ik het erbij.

Hopelijk tot de eerstvolgende meeting van oud gedienden.
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Doei Laurens

Bericht door Itachi »

Wat maakt het hebben van een kleurtje nou uit. :')
Thanks voor alles Laurens!
Plaatje
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Doei Laurens

Bericht door Kipcorn »

Rems schreef:Het klopt wel dat er niet echt moderatie nodig is, wel is het kleutje cool inderdaad.

Jammer, maar dat dit het laatste jaar van dit forum is, is wel duidelijk opzich. Te veel mensen gaan weg omdat er andere mensen weg gaan, beetje vicieuze cirkel.
nu ik hoop dat we 2017 rekken maar het is spijtig
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Doei Laurens

Bericht door Sam »

ik vind het ook jammer :(

Toegevoegd na 15 seconden:
Je was wel een goede mod Konijn!
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Doei Laurens

Bericht door Gio »

Thanks voor alles, Laurens!
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Doei Laurens

Bericht door Off-er »

Thanks Laurens, voor alles dat je hebt gedaan van Grafisch tot nu!
Afbeelding
Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: Doei Laurens

Bericht door Thomas »

Nu Meutr nog, bedankt Lau :wub:
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: Doei Laurens

Bericht door Odius »

Bedankt de jarenlange inzet. Mijns inziens ben je altijd één van de sterkhouders geweest binnen het forum en de site. Naast jouw degelijke en rustige karakter niet in het minst vanwege de stabiliteit die je met je meebracht door simpelweg jaar na jaar aanwezig te zijn en te blijven met corresponderende functies.
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Doei Laurens

Bericht door i k0nijn i »

Bedankt voor de fijne berichten!

Ik had inderdaad wel kunnen aanblijven en dat kleurtje kunnen houden, maar ik heb te veel mensen gezien in privé die gewoon niet meer actief waren en waar we (vroeger dan) zelfs nog via mail contact mee hebben gezocht om te weten hoe het zat. Ik laat de eer liever aan mezelf om te stoppen en vind het mooi geweest.
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Doei Laurens

Bericht door Sam »

Ga je ook weg van ltf dan?
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Doei Laurens

Bericht door Rems »

Lijkt me wel.
i k0nijn i schreef:Bedankt voor de fijne berichten!

Ik had inderdaad wel kunnen aanblijven en dat kleurtje kunnen houden, maar ik heb te veel mensen gezien in privé die gewoon niet meer actief waren en waar we (vroeger dan) zelfs nog via mail contact mee hebben gezocht om te weten hoe het zat. Ik laat de eer liever aan mezelf om te stoppen en vind het mooi geweest.
Vind het wel een beetje raar als je als mod opeens verdwijnt, best veel RS-mods waren opeens weg naar mijn idee.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Doei Laurens

Bericht door Kipcorn »

Echt jammer Konijn dat je stopt je was een behulpzame mod
Nitrous zal wel blij zijn dat je weg bent die wilt alle non-rs mods weg en zo veel mogelijk rs mods.


Rems schreef:Lijkt me wel.
i k0nijn i schreef:Bedankt voor de fijne berichten!

Ik had inderdaad wel kunnen aanblijven en dat kleurtje kunnen houden, maar ik heb te veel mensen gezien in privé die gewoon niet meer actief waren en waar we (vroeger dan) zelfs nog via mail contact mee hebben gezocht om te weten hoe het zat. Ik laat de eer liever aan mezelf om te stoppen en vind het mooi geweest.
Vind het wel een beetje raar als je als mod opeens verdwijnt, best veel RS-mods waren opeens weg naar mijn idee.
Zijn die niet gewoon dood
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Doei Laurens

Bericht door xNitrous »

Dat is een hele lullig reactie van je Kipcorn!

Konijn, ik vind dat jij over de jaren heen een van de beste moderators bent geweest, ondanks de laatste discussie neemt het niet weg dat ik vind jij altijd prima je mannetje hebt gestaan en je je nooit mee hebt laten sleuren met bepaalde andere mensen. Jammer dat je stopt maar goed dat je voor je zelf kiest wat misschien geen verkeerde keuze zal zijn.

Bedankt voor je moderatie!
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Doei Laurens

Bericht door i k0nijn i »

Sam schreef:Ga je ook weg van ltf dan?
Niet direct, maar het lijkt me niet onrealistisch dat ik minder en minder zal posten, zeker nu er niet echt meer een "verplichting" is om actief te zijn.
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Doei Laurens

Bericht door Daan »

i k0nijn i schreef:
Sam schreef:Ga je ook weg van ltf dan?
Zeker nu er niet echt meer een "verplichting" is om actief te zijn.
Dacht iedereen maar zo.

*kijkt naar de RS-mods*
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Doei Laurens

Bericht door Rems »

Vind het toch wel jammer dat Ltf zo dood aan het gaan is :( moet nu nieuwe hobby zoeken ofzo.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Doei Laurens

Bericht door Daan »

Zegt de persoon die vandaag een meet heeft met LTF leden die over het algemeen allemaal niet meer actief zijn.
Je blijft mij, Sam en Lisette toch ook wel gewoon spreken!
Plaats reactie