Toekomst van het RuneScape forumdeel

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Toekomst van het RuneScape forumdeel

Bericht door xNitrous »

Mystery schreef:Daarvoor was het nog een apart subforum, maar heeft plaats moeten maken onder guides omdat het voor een aantal mensen logischer was, toen hebben we het daaronder gezet en toen hebben we het onder algemeen gezet, geloof ik.
Klopt! Ik vind ook dat het daar prima staat overigens hoor, maar ik snapte wat Erwin bedoelde te zeggen!
Siddy00 schreef:
xNitrous schreef:Ik zat ook in gedachte om dus inderdaad de knoppen rond te maken, staat mooier. Maar wat ik hiermee wilde aangeven is dat ik met de website bezig ben geweest en ik wilde gewoon een aantal ideeën voorstellen.
Dat begrijp ik, dat heb je al een paar keer gezegd. Het is gewoon een opmerking van mijn kant voor de uiteindelijke afronding, voor de ruwe schets maakt het niet uit.
Hoe de 2007 website er nu uit ziet is gewoon alsof het beter niet online komen komen omdat er geen input in heeft gezeten.
Dat is op het moment ook grotendeels zo, de website is erg verouderd. Op de hoofdpagina van de website staat momenteel aangegeven (hoewel niet in koeienletters) dat de informatie verouderd is. Dat zou ik er duidelijk laten staan totdat dat niet meer het geval is, dan weten bezoekers tenminste waar ze aan toe zijn.
Ja ik bedoelde inderdaad aan te geven dat het dus een ruwe schets is haha, ik ben het dan ook eens met eigenlijk al je punten die je in je reactie aan gaf aangezien ik het ook zo in gedachte had/heb! :D

En over de 2007 website: dat heb ik inderdaad gelezen en dat is ook wel te begrijpen , maar misschien ligt er dus nu een kans met de toenemende activiteit op het forum en in de chat. :)
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Toekomst van het RuneScape forumdeel

Bericht door Erwin »

xNitrous schreef:
Mystery schreef:
Siddy00 schreef:
Renschmov schreef: Ik heb toevallig net een paar weken geleden op aanvraag OSRS Guides als subforum onder Algemeen geplaatst . De activiteit is al heel wat beter dan toen het nog onder Guides stond.
Ik geloof dat Erwin bedoelt als apart forumdeel in OldSchool RuneScape, op hetzelfde niveau als Algemeen. Dus niet als subforum van RS3 Guides
Dat bedoelt Rens ook: het was apart tot we dat forum weer onder algemeen hadden geplaatst. Nu vraagt Erwin om dat terug te draaien.
Als ik het goed begrijp stond OSRS Guides onder het kopje 'Guides' (Samen met de RS3 guides) en vraagt erwin nu of het een idee is (omdat er iets meer activiteit is en het nog meer kan zijn) om het los te halen van OSRS Algemeen en als OSRS Guides weg te zetten tussen OSRS Algemeen en OSRS Buit en Progressie?
Siddy heeft gelijk. Inderdaad als apart forum onder het OSRS gedeelte. Als het de activiteit stimuleert zo laten, als het niet werkt terug naar algemeen als sub-forum.
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Plaats reactie