Moderatorteam sterk veranderd

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door i k0nijn i »

Ik zie niet wat er arrogant aan is. Het is enthousiasme om iets te doen op het forum dat een verschil maakt en gedaan met alle goede wil. Dat het niet de bedoeling is, zal hij ondertussen wel weten en nu heeft hij weer wat geleerd. Ik kan goed geloven dat die post gemeld was en hij in zijn enthousiasme dacht even die melding af te handelen.
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Hank1705 »

Toedracht weet ik weinig van, ik ga er vanuit dat het overenthousiasme is. Ben het wel eens met Daan though, had niet zo'n haast om afgehandeld te worden door een RS-mod. Aan de andere kant; liever overenthousiast dan iemand die niets doet en maar achterover leunt! : )
Afbeelding
Afbeelding
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Itachi »

Zeekoe schreef:Ideetje: breng het grote kleine vragentopic terug als sticky in algemeen.

Please.
Ik heb ervoor gekozen om een nieuw topic aan te maken, aangezien het origineel al vreselijk oud is. We zullen Runescape een van de komende dagen wat opfrissen, er zitten echt een boel oude topics tussen die zeker weg kunnen. :P
Plaatje
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Mystery »

i k0nijn i schreef:Ik zie niet wat er arrogant aan is. Het is enthousiasme om iets te doen op het forum dat een verschil maakt en gedaan met alle goede wil. Dat het niet de bedoeling is, zal hij ondertussen wel weten en nu heeft hij weer wat geleerd. Ik kan goed geloven dat die post gemeld was en hij in zijn enthousiasme dacht even die melding af te handelen.
Ik denk dat dit inderdaad gebeurd is.
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Bighead »

Het lijkt me alleszins overbodig om hierover te speculeren aangezien we Yentel ook gewoon even op deze discussie kunnen wijzen.
Yentel schreef:
Betreft deze post van Daan: https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 0#p5138334

Ben het er overigens mee eens dat het betreffende topic weinig waarde had, maar het loopt in bar op dit moment nou niet zo'n storm dat het gesloten hoefde te worden. Bedankt voor het aan de kaart stellen van deze gebeurtenis, Daan.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Yentel »

Mystery schreef:
i k0nijn i schreef:Ik zie niet wat er arrogant aan is. Het is enthousiasme om iets te doen op het forum dat een verschil maakt en gedaan met alle goede wil. Dat het niet de bedoeling is, zal hij ondertussen wel weten en nu heeft hij weer wat geleerd. Ik kan goed geloven dat die post gemeld was en hij in zijn enthousiasme dacht even die melding af te handelen.
Ik denk dat dit inderdaad gebeurd is.
Dit is exact wat er gebeurd is ja. Excuseer als het arrogant over kwam, was niet de bedoeling.
Bighead schreef:Het lijkt me alleszins overbodig om hierover te speculeren aangezien we Yentel ook gewoon even op deze discussie kunnen wijzen.
Yentel schreef:
Betreft deze post van Daan: https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 0#p5138334

Ben het er overigens mee eens dat het betreffende topic weinig waarde had, maar het loopt in bar op dit moment nou niet zo'n storm dat het gesloten hoefde te worden. Bedankt voor het aan de kaart stellen van deze gebeurtenis, Daan.
Topic had in mijn ogen ook echt niets van meerwaarde, en al zeker niet nadat Badr begon te schelden. Dus heb ik het inderdaad in mijn enthousiasme gesloten, nadat er melding van kwam. Ik zal het in de toekomst aan de anderen overlaten.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Sam »

Ja inzet wordt gewaardeerd maar als we niet meer mogen shitposten in bar, wat houden we dan nog over?
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Daan »

Blij dat het afgehandeld is nu. :)
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Ricc »

i k0nijn i schreef:Ik zie niet wat er arrogant aan is. Het is enthousiasme om iets te doen op het forum dat een verschil maakt en gedaan met alle goede wil. Dat het niet de bedoeling is, zal hij ondertussen wel weten en nu heeft hij weer wat geleerd. Ik kan goed geloven dat die post gemeld was en hij in zijn enthousiasme dacht even die melding af te handelen.
"Enthousiasme"

Werd dat maar eens gebruikt toen ik evenementenorganisator was joh.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Daan »

Je was dan ook geen goede evenementenorganisator.
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Bighead »

Daan schreef:Je was dan ook geen goede evenementenorganisator.
Savage
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Ricc »

Daan schreef:Je was dan ook geen goede evenementenorganisator.
Wat voor inbreng had jij ook alweer gedaan voor dit forum?
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Daan »

Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Ricc »

amai zeg
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Melliw Naj »

Ik mag aannemen dat men is gekozen vanwege hun frisse ideeën voor het runescape gedeelte? Zo ja, zou het mogelijk zijn om het openbaar te maken.
Pale Memory schreef:Als ik voor mezelf spreek wil ik vooral actief zijn op het forum en mensen aanmoedigen om ook actief te zijn. De stijgende lijn van de afgelopen tijd wil ik voort kunnen zetten.
Yentel schreef: De nieuwe initiatieven merken jullie binnenkort vanzelf wel :).
Itachi schreef: Nieuwe ideeën zullen nog volgen. :P
Want hier heb je niks aan. Welke richting men op wilt is duidelijk, ik mag aannemen dat elke lid het wilt. Maar hoe gaan jullie het aanpakken en in welke tijdsbestek? Of is het straks eind 2017 en is er niks veranderd, terwijl er schijn wordt opgehouden dat men er druk mee bezig zijn in privé.

Moet dan niet een keer een knop om dat het forum klaar is?
Eend
Ex-moderator
Berichten: 6175
Lid geworden op: zondag 7 februari 2010, 18:18

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Eend »

Bedankt Chris en Konijn en veel succes toegewenst aan het nieuwe trio!
Si je suis
ce que je suis
c'est parce que j'ai été
ce que j'étais
et que j'espère bien devenir
ce que je serai
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Melliw Naj »

Pale Memory schreef:Zoals Nitrous ook al aangaf is het forum heel erg aan het groeien. Dit was aan de gang voor wij werden aangenomen en het belangrijkste is dat we dit voortzetten. Er is dus totaal geen sprake van dat het forum klaar is. Dit was een tijdje geleden misschien het geval, maar is inmiddels totaal niet meer het geval.

Om voor mezelf te spreken, ik ken je niet en weet niet waar je opeens vandaan komt. Neem eens een kijkje op het forum zou ik zeggen. Dan zie je zelf ook dat het onzin is om te stellen dat het forum klaar is.
Hoe gaan jullie het doorzetten? Wat zijn de ideeën en wat willen jullie graag bereiken (niet standaard actief forum zeggen maar een richtlijn). Yentel en Itachi geven wel aan dat de nieuwe initiatieven aankomen, maar wat voor en wanneer zoude we iets kunnen verwachten? Je kan altijd leuk dingen gaan roepen en zo een jaar voorbij gaat. Ik weet niet hoe het forum een half jaar geleden was maar ik oordeel wat nu zie. Ik lees alles op een groot gedeelte van RS3 na en zie dat het forum niet actief is.

Ik vind dat men hier open moeten spreken wat de plannen zijn van het forum en hoe de mods het gaan aanpakken. Je hebt niks aan shitposts van dat merk je wel.
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Erwin »

Melliw Naj schreef:
Pale Memory schreef:Zoals Nitrous ook al aangaf is het forum heel erg aan het groeien. Dit was aan de gang voor wij werden aangenomen en het belangrijkste is dat we dit voortzetten. Er is dus totaal geen sprake van dat het forum klaar is. Dit was een tijdje geleden misschien het geval, maar is inmiddels totaal niet meer het geval.

Om voor mezelf te spreken, ik ken je niet en weet niet waar je opeens vandaan komt. Neem eens een kijkje op het forum zou ik zeggen. Dan zie je zelf ook dat het onzin is om te stellen dat het forum klaar is.
Hoe gaan jullie het doorzetten? Wat zijn de ideeën en wat willen jullie graag bereiken (niet standaard actief forum zeggen maar een richtlijn). Yentel en Itachi geven wel aan dat de nieuwe initiatieven aankomen, maar wat voor en wanneer zoude we iets kunnen verwachten? Je kan altijd leuk dingen gaan roepen en zo een jaar voorbij gaat. Ik weet niet hoe het forum een half jaar geleden was maar ik oordeel wat nu zie. Ik lees alles op een groot gedeelte van RS3 na en zie dat het forum niet actief is.

Ik vind dat men hier open moeten spreken wat de plannen zijn van het forum en hoe de mods het gaan aanpakken. Je hebt niks aan shitposts van dat merk je wel.
Kijk maar eens rond naar het evenementenforum en algemeen op OSRS. Daar staan de eerste voorbeelden al. Evenementen en topics waar de leden actief bijdragen aan het actief houden van het topic (Wat is het, de slimste LTFer), allemaal nieuwe topics die de activiteit omhoog stuwen. Daarnaast is het buit & progressie forum nog nooit zo actief geweest (behalve de eerste 4 weken toen OSRS uitkwam) dan nu, wat komt door actieve sturing in bijvoorbeeld Lunatip om mensen naar het forum te krijgen. Genoeg nieuwe impulsen dus de afgelopen weken, waarbij de nadruk nu echt ligt op het actief houden en nog actiever krijgen en het werven van nieuwe leden. Lijkt mij een prima startpunt toch?
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Zeekoe »

Kan er wat strenger gemodereerd worden op vragen in algemeen? Ik denk dan aan samenvoegen, doorverwijzen eventueel in persoon aanspreken en de beschrijving van het forumdeel aanpassen met een link naar het vaste topic.
mbtkiller

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door mbtkiller »

Zeekoe schreef:Kan er wat strenger gemodereerd worden op vragen in algemeen? Ik denk dan aan samenvoegen, doorverwijzen eventueel in persoon aanspreken en de beschrijving van het forumdeel aanpassen met een link naar het vaste topic.
Zou zelf wel ff een voorbeeld willen zien van een moment waar dit niet/slecht gedaan werd? Gewoon uit interesse :D
Plaats reactie