Moderatorteam sterk veranderd

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
jb godranger
Berichten: 1806
Lid geworden op: maandag 1 september 2008, 10:13

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door jb godranger »

Itachi schreef:
Sam schreef:Is het eigenlijk de bedoeling dat jullie meteen aan de slag gaan met nieuwe ideeën en en nieuwe aanpak of wat precies moet ik verwachten?

Toegevoegd na 35 seconden:
Of worden jullie gewoon actieve moderators?
Ik denk dat ik ook voor de anderen kan spreken als ik zeg dat we eerst willen werken aan het aanpassen van het huidig forumbeleid in (OS)RS. Zo kunnen wij ook even wennen aan alles. Voorheen kreeg je bijvoorbeeld al snel een waarschuwing voor off-topic posts; ik denk dat de meesten van ons het ermee eens zijn dat dit niet meer zo streng bestraft hoeft te worden.

Nieuwe ideeën zullen nog volgen. :P

Inb4 over 12 jaar nog steeds geen nieuwe ideeen
Afbeelding
Afbeelding
oke? feppie ? ja hoor ik wil best noob spelen :P
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Odius »

Wie had dat gedacht dat mijn oude bloggenoot RS-moderator zou worden! Ik wist niet eens dat je weer actief was. xd Gefeliciteerd alle drie, voor zover ik kan oordelen uitstekende keuzes. :)

Zeer bedankt Chris voor het vele jarenlange werk. Niet echt verwacht aangezien je tot op heden toch nog steeds actief was.
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Yentel »

jb godranger schreef:
Itachi schreef:
Sam schreef:Is het eigenlijk de bedoeling dat jullie meteen aan de slag gaan met nieuwe ideeën en en nieuwe aanpak of wat precies moet ik verwachten?

Toegevoegd na 35 seconden:
Of worden jullie gewoon actieve moderators?
Ik denk dat ik ook voor de anderen kan spreken als ik zeg dat we eerst willen werken aan het aanpassen van het huidig forumbeleid in (OS)RS. Zo kunnen wij ook even wennen aan alles. Voorheen kreeg je bijvoorbeeld al snel een waarschuwing voor off-topic posts; ik denk dat de meesten van ons het ermee eens zijn dat dit niet meer zo streng bestraft hoeft te worden.

Nieuwe ideeën zullen nog volgen. :P

Inb4 over 12 jaar nog steeds geen nieuwe ideeen
Ideeën zijn altijd welkom hoor Jeroentje.
Odius33 schreef:Wie had dat gedacht dat mijn oude bloggenoot RS-moderator zou worden! Ik wist niet eens dat je weer actief was. xd Gefeliciteerd alle drie, voor zover ik kan oordelen uitstekende keuzes. :)

Zeer bedankt Chris voor het vele jarenlange werk. Niet echt verwacht aangezien je tot op heden toch nog steeds actief was.
Ik speel alweer een tijdje hoor :). Wel OSRS, want bij RS3 is de fun er bij mij jammer genoeg wat af. Bedankt!
Raamsdonkje1
Ex-clanmoderator
Berichten: 1936
Lid geworden op: zaterdag 12 mei 2007, 22:25
RS: Raamsdonkje1 (p2p)
Clan: Lunatipforum

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Raamsdonkje1 »

Gefeliciteerd allemaal, mooi om te zien dat er iets met de feedback is gedaan!
Current council of Forsaken - OSRS F2P Warring - 110+ - http://www.forsakenclan.com - 'forsakenclan' cc
Luna HC
RDC Leader
RT Leader
DG Elite
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Erwin »

Gefeliciteerd allen en succes!

Chris, zeer bedankt voor alles! Toch een lange tijd samen gewerkt.
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Zeekoe »

Ideetje: breng het grote kleine vragentopic terug als sticky in algemeen.

Please.
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Hank1705 »

Zeekoe schreef:Ideetje: breng het grote kleine vragentopic terug als sticky in algemeen.

Please.
Support :D

Is denk ik handiger dan steeds een nieuw topic te laten openen, waarbij de drempel om een vraag te stellen ook nog eens lager zal zijn.
Afbeelding
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40367
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Daan »

Maar misschien geen sticky, volgens mij zorgt dat juist weer voor minder posts. Gewoon een algemeen vragentopic.
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door i k0nijn i »

Veel succes jongens.

En bedankt voor het vele werk dat je gedaan hebt, Chris!
Afbeelding
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Itachi »

Zeekoe schreef:Ideetje: breng het grote kleine vragentopic terug als sticky in algemeen.

Please.
Ik ben ook een voorstander van dit idee, even kijken wat de andere moderators hiervan vinden.
Plaatje
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Sam »

Daan schreef:Maar misschien geen sticky, volgens mij zorgt dat juist weer voor minder posts. Gewoon een algemeen vragentopic.
Mee eens. Sticky's werken in het algemeen niet heel goed, en de layout van ltf maakt dat vaak erger.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Zeekoe »

Misschien is het inderdaad beter om er geen sticky van te maken, maar zo'n vragentopic is wel handig kijkend naar de huidige situatie.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40367
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Daan »

https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 2&t=278656
Dit topics hoeven imo echt niet gesloten te worden door RS-moderators hoor. Het is niet dat het nou heel erg hinderlijk is, en als het toch niet open kan blijven moet dat gedaan worden door een Non-RS mod.
Lijkt mij dat Rs-mods alleen moderatorrechten (mogen) gebruiken in Bar voor absolute noodgevallen, en dat was hier zeker niet het geval. Laat de rest gewoon over aan de Non-Rsmods joh.
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Kipcorn »

Daan schreef:https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 2&t=278656
Dit topics hoeven imo echt niet gesloten te worden door RS-moderators hoor. Het is niet dat het nou heel erg hinderlijk is, en als het toch niet open kan blijven moet dat gedaan worden door een Non-RS mod.
Lijkt mij dat Rs-mods alleen moderatorrechten (mogen) gebruiken in Bar voor absolute noodgevallen, en dat was hier zeker niet het geval. Laat de rest gewoon over aan de Non-Rsmods joh.
Precies, ik dacht dat Rs mods alleen met noodgevallen bij non-rs mochten ingrijpen.
Maar snap dat Yentel zn eerste officiele post wil sluiten.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door xNitrous »

Ik snap niet eens waar jullie je druk over maken, jullie begrijpen zelf ook dat dat topic sowieso gesloten zou worden. Het is en blijft op dit forum toch een team een taak en ik zie niet in waarom Yentel zo'n topic niet gewoon mag en/of kan sluiten.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40367
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Daan »

Nou, ik weet nog niet zo net of dat topic ook gesloten zou worden.
https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 2&t=278606
https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 2&t=278569
https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 2&t=278569 (gesloten door OP zelf)
https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 2&t=278570
https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 2&t=278439
https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 2&t=278414
https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 2&t=278398
https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 2&t=278374

Zijn topics die ook allemaal gewoon open bleven, en die allemaal net zo weinig of zelfs nog minder toevoegen. Daarom vind ik niet dat Yentel het topic had hoeven sluiten, en ik zie ook liever niet dat (zeker de nieuwere) RS-mods dat soort taken op zich gaan nemen.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door xNitrous »

Ik begrijp je en ik weet dat het alleen in noodgevallen is, maar aan de andere kant: Wie ben jij om hier iets van te zeggen en om hier op te letten? Mits je het zo vervelend vind kun je altijd naar een andere moderator/adviseur stappen en hem/haar vragen dat je het hier niet mee eens bent.

Ps: Ik gok dat de reden van sluiten is/was dat Badr Hari niet zo netjes omging met de familienamen van Jo.
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Itachi »

Ik wil geen devil's advocate spelen, maar Daan heeft ook alle recht om zijn mening te uiten hoor, netals jij.
Plaatje
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40367
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Daan »

xNitrous schreef:Ik begrijp je en ik weet dat het alleen in noodgevallen is, maar aan de andere kant: Wie ben jij om hier iets van te zeggen en om hier op te letten? Mits je het zo vervelend vind kun je altijd naar een andere moderator/adviseur stappen en hem/haar vragen dat je het hier niet mee eens bent.

Ps: Ik gok dat de reden van sluiten is/was dat Badr Hari niet zo netjes omging met de familienamen van Jo.
Ik ben Daan, aangenaam. Aangezien het topic is van de nieuwe moderators, leek me het de juiste plek om het even aan te kaarten.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Moderatorteam sterk veranderd

Bericht door Zeekoe »

Akkoord met Daan, daarnaast vind ik het ook best wel arrogant om zoiets te doen. Dat betekent niet dat Yentel het zo bedoelde, waarschijnlijk bedoelde hij het goed, maar ik vind het toch nogal misplaatst.
Plaats reactie