Hernoemen van OSRS gedeelte

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Plaats reactie
Fusioxan
Siteteamlid
Berichten: 2491
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 18:00
RS: Furioxan (OSRS)

Hernoemen van OSRS gedeelte

Bericht door Fusioxan »

Het is me laatst opgevallen dat de forumnamen van OSRS hetzelfde zijn als die van RS3. Waarom was hiervoor gekozen? Het is er in ieder geval niet duidelijker op geworden, vooral op de mobiele website.
Trust me, I'm a potato.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Hernoemen van OSRS gedeelte

Bericht door Zeekoe »

Vandaar dat er overal OSRS achter staat, toch?

Toegevoegd na 25 seconden:
Oh dat is nu weg, nvm dan.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Hernoemen van OSRS gedeelte

Bericht door Zeekoe »

Ik snap wel dat dat voor verwarring zorgt. Op de mobiele versie scroll je erg makkelijk voorbij die titels en de mensen die onderaan de optiebalk gebruiken om door het forum te navigeren zullen dit ook niet duidelijker vinden.
Dat was namelijk de reden waarom deze forumdelen in de eerste plaats hernoemd werden naar "blabla OSRS".
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Hernoemen van OSRS gedeelte

Bericht door Mystery »

Ik kan ermee inkomen dat het voornamelijk voor verwarring kan zorgen.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Hernoemen van OSRS gedeelte

Bericht door Daan »

Afbeelding
Dit, bijvoorbeeld.
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Hernoemen van OSRS gedeelte

Bericht door Tristan »

Pale Memory schreef:Hmm, zo is het inderdaad niet heel overzichtelijk. Ik gebruik zelf nooit de mobile versie van de site en al helemaal niet de 'ongelezen berichten' pagina, maar duidelijk is het zo niet. Wordt aan gewerkt, Daan.
Ik snap dat dit soort kleine onduidelijkheden moeten worden opgelost, maar ik denk dat het RS-deel veel meer nodig heeft. Twee weken geleden zijn er drie nieuwe moderators aangenomen, is er al iets ondernomen? Staat er al iets vast? En als er al aan iets gewerkt wordt dan vind ik het raar dat er tot nu toe alles achter gesloten deuren wordt gehouden, is het niet tijd om wat meer transparantie te geven over die veranderingen? Ik denk dat veel RS-spelende leden (die nog over zijn hier) graag wat meer betrokken willen worden in de dialoog over de toekomst van het RS-deel, of misschien spreek ik alleen voor mijzelf...
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Hernoemen van OSRS gedeelte

Bericht door Jelmer »

Ik denk daarbij dat nieuwe leden graag willen zien wat het forum hun kan brengen in de toekomst. Op dit moment zal dat wel niet zo veel zijn. Meer transparantie sta ik ook voor open. Sinds het begin wordt aangegeven dat er iets gedaan wordt, maar er valt in werkelijkheid weinig van te zien.
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Hernoemen van OSRS gedeelte

Bericht door Meutr »

Welke zaken zouden jullie concreet willen zien veranderen? Welke ideeën hebben jullie wat betreft nieuwe initiatieven? Ik denk dat de RS-mods best bereid zijn om samen met jullie na te denken over eventuele hervormingen of nieuwe initiatieven. Het klopt dat hun inloopperiode nu wel achter de rug is. Het is tijd voor de echte initiatieven, ook van hun kant uit. Het staat de leden echter volledig vrij om zelf met voorstellen te komen - ik ben vrij zeker dat daar zal naar geluisterd worden en dat dat indien succesvol op de één of andere manier zal beloond worden.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Hernoemen van OSRS gedeelte

Bericht door Tristan »

Het gaat me er meer om dat we een beetje de visie van het RS-team weten. Leden kunnen met ideeëen naar het team gaan, maar het team mag ook met ideeëen naar de leden gaan.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
mbtkiller

Re: Hernoemen van OSRS gedeelte

Bericht door mbtkiller »

Tristan schreef:Het gaat me er meer om dat we een beetje de visie van het RS-team weten. Leden kunnen met ideeëen naar het team gaan, maar het team mag ook met ideeëen naar de leden gaan.
Ben ik het helemaal mee eens, dit vind ik overigens voor elk team :D
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Hernoemen van OSRS gedeelte

Bericht door Itachi »

Tristan schreef:Het gaat me er meer om dat we een beetje de visie van het RS-team weten. Leden kunnen met ideeëen naar het team gaan, maar het team mag ook met ideeëen naar de leden gaan.
Ik was al bezig met dat laatste; neem maar een kijkje in N&U. Deze week heb ik het echter erg druk gehad om terug te komen op dat topic en om naar de rest (van RS3) te kijken.

Transparantie is iets wat wij zullen leveren. Ik ben ook van mening dat jullie recht hebben om te weten waar wij heen willen met het forum, wat onze ideeën zijn en waarmee wij ons bezighouden. Verwacht de komende week meer info hierover.

Toegevoegd na 3 minuten en 54 seconden:
Daan schreef:Afbeelding
Dit, bijvoorbeeld.
Oké, ik wist niet dat dit er was. :')
Ik verwacht dat het spoedig terugveranderd wordt.
Plaatje
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Hernoemen van OSRS gedeelte

Bericht door Zeekoe »

N&U is, met alle respect, ook niets meer dan een ballonnetje oplaten. Al vind ik het zeker goed dat dit gebeurt. Er is (nog) niet echt een verandering of nieuwe wind gekomen, denk ik.

Ik ben zelf niet de beste in het verzinnen van ideeën, daarom heb ik bijvoorbeeld ook niet gesolliciteerd om mod te worden, maar er werd gezegd dat de nieuwe 3 mods gekozen werden omdat zij ideeën hadden voor verandering. Dus ik vind persoonlijk dat de bal in hun kamp ligt om naar buiten te komen met initiatieven.
Plaats reactie