Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Daan »

Ik heb er genoeg van. De hoofdreden dat ik solliciteerde was om de sfeer op het forum te verbeteren. Ik merk echter dat de rest van het huidige team (rs-mods en non-rs mods) dit niet nodig acht. Bepaalde leden kunnen van alles maken maar slechts de reacties die ze daarmee uitlokken worden aangepakt. Ik heb lang genoeg toegekeken hoe vrienden kapot gemaakt worden en dit volgens het huidige beleid blijkbaar gewoon oké is.

Ik had gehoopt iets moois van dit forum te kunnen maken, maar helaas ben ik het geloof hierin verloren. Ik zie het niet meer gebeuren.

Mijn private staat ingame normaal gesproken altijd on, wellicht ben ik ook nog wel in de chat te vinden. Omdat ik het leuk vind om progressie van m'n account bij te houden ga ik nu kijken naar nieuwe mogelijkheden. Ik ben al actief op twitter. Ook denk ik erover meer met youtube te gaan doen.

Jullie weten me te vinden.
Groetjes,
Pale
Laatst gewijzigd door Daan op vrijdag 6 januari 2017, 23:39, 2 keer totaal gewijzigd.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Pale Memory stopt ermee (?)

Bericht door xNitrous »

Groot gelijk geef ik hem, hij zal niet de eerste en zeker niet de laatste zijn.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Pale Memory stopt ermee (?)

Bericht door Sam »

Waar heb je dit vandaan?
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Pale Memory stopt ermee (?)

Bericht door Daan »

Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Pale Memory stopt ermee (?)

Bericht door Bearserk »

>ik ben te kid om op ltf te posten dus begin ik een roenskeep vlog

beter voor iedereen
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Pale Memory stopt ermee (?)

Bericht door Sam »

Ik vind overigens dat ie best een punt heeft. Het idee was toch echt dat het shitposten tot bar beperkt blijft, en de sfeer tegen nieuwe leden vooral hier en in RS wat hoger werd. Hier wordt nogtans best hard geflamed (door jou Daan!). Ik begrijp best dat dat vervelend is. Jammer dat ie het zo snel opgeeft tho.

Toegevoegd na 1 minuut en 17 seconden:
hoe lees jij trouwens elk topic hier Daan
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Pale Memory stopt ermee (?)

Bericht door Bearserk »

Sam schreef:Ik vind overigens dat ie best een punt heeft. Het idee was toch echt dat het shitposten tot bar beperkt blijft, en de sfeer tegen nieuwe leden vooral hier en in RS wat hoger werd. Hier wordt nogtans best hard geflamed (door jou Daan!). Ik begrijp best dat dat vervelend is. Jammer dat ie het zo snel opgeeft tho.

Toegevoegd na 1 minuut en 17 seconden:
hoe lees jij trouwens elk topic hier Daan
Why don't you fuck off with your nuanced and sensible point of view, nobody wants that shit in here
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Pale Memory stopt ermee (?)

Bericht door Sam »

sorry
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Pale Memory stopt ermee (?)

Bericht door Daan »

Sam schreef:Ik vind overigens dat ie best een punt heeft. Het idee was toch echt dat het shitposten tot bar beperkt blijft, en de sfeer tegen nieuwe leden vooral hier en in RS wat hoger werd. Hier wordt nogtans best hard geflamed (door jou Daan!). Ik begrijp best dat dat vervelend is. Jammer dat ie het zo snel opgeeft tho.

Toegevoegd na 1 minuut en 17 seconden:
hoe lees jij trouwens elk topic hier Daan
https://www.lunagang.nl/tipforum/search ... nreadposts
Ik gebruik deze altijd.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Pale Memory stopt ermee (?)

Bericht door Sam »

dat leest toch echt voor geen meter
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Pale Memory stopt ermee (?)

Bericht door Daan »

Jawel echt mokerchill als je eraan gewend geraakt bent.
Laatst gewijzigd door Daan op vrijdag 6 januari 2017, 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Pale Memory stopt ermee (?)

Bericht door Daan »

Pale Memory schreef:
Sam schreef:Ik vind overigens dat ie best een punt heeft. Het idee was toch echt dat het shitposten tot bar beperkt blijft, en de sfeer tegen nieuwe leden vooral hier en in RS wat hoger werd. Hier wordt nogtans best hard geflamed (door jou Daan!). Ik begrijp best dat dat vervelend is. Jammer dat ie het zo snel opgeeft tho.
Het is misschien wat snel, maar achter de schermen is er een hoop (niet?) gebeurd. Er gaat niks veranderen op 't forum, trust me.
Dit gaat toch niet enkel en alleen om die (verkeerde) warn die je me gaf toch?
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Pale Memory stopt ermee (?)

Bericht door Sam »

Als mijn bronnen kloppen heb ik wel een klein idee wat er gebeurt is. Ik vind het toch kiezen voor een simpele weg.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Kaaskop
Berichten: 2371
Lid geworden op: zondag 4 april 2010, 17:40
RS: Me Gusta (OSRS)
Oude naam: iPure

Re: Pale Memory stopt ermee (?)

Bericht door Kaaskop »

Dacht altijd dat moderatoren er waren om spam en scam te filteren, sfeer vormt zichzelf op een forum neem ik aan.

Cya
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Pale Memory stopt ermee (?)

Bericht door Ricc »

zwakkeling

Toegevoegd na 14 seconden:
xNitrous schreef:Groot gelijk geef ik hem, hij zal niet de eerste en zeker niet de laatste zijn.
Word jij de volgende?
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Pale Memory stopt ermee (?)

Bericht door Bighead »

Jammer dat deze beslissing zo haastig is genomen, maar alleszins bedankt voor je inzet voor het team.

Het zou men niet misstaan om flame jegens een moderator met goede bedoelingen beperkt te houden.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Pale Memory stopt ermee (?)

Bericht door Ricc »

Bighead schreef:Jammer dat deze beslissing zo haastig is genomen, maar alleszins bedankt voor je inzet voor het team.

Het zou men niet misstaan om flame jegens een ex-moderator met goede bedoelingen beperkt te houden.
ftfy
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Pale Memory stopt ermee (?)

Bericht door Rems »

lol Daan je hebt pale memory laten rage quitten :')

wat boeit dat shitposten nou. dit forumdeel is voor het hele forum, niet alleen runescape. ik post/lees echt niks in rs-gedeeeltes dus dat is dan toch gewoon prima? verder neem ik aan dat niemand expres shitpost in rs gedeelte atm. dat de tipawards RIGGED zijn is gewoon geniaal, verwacht je dan 10 pages aan serieuze posts ofz? :')

je neemt alles veel te serieus pale memory, snap het niet echt.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Pale Memory stopt ermee (?)

Bericht door Daan »

Pale Memory schreef:
Daan schreef:
Pale Memory schreef:
Sam schreef:Ik vind overigens dat ie best een punt heeft. Het idee was toch echt dat het shitposten tot bar beperkt blijft, en de sfeer tegen nieuwe leden vooral hier en in RS wat hoger werd. Hier wordt nogtans best hard geflamed (door jou Daan!). Ik begrijp best dat dat vervelend is. Jammer dat ie het zo snel opgeeft tho.
Het is misschien wat snel, maar achter de schermen is er een hoop (niet?) gebeurd. Er gaat niks veranderen op 't forum, trust me.
Dit gaat toch niet enkel en alleen om die (verkeerde) warn die je me gaf toch?
Voor een groot deel wel, inclusief hoe er door de rest van 't team op is gereageerd.
Maar is het dan echt nodig om meteen te vertrekken? Iedereen maakt fouten, dat is bij een beginnend moderator ook helemaal geen schande. Is dan gewoon zaak om van je fouten te leren met het doel dat je ze dan niet nog een keer maakt.
mbtkiller

Re: Pale Memory stopt ermee (?)

Bericht door mbtkiller »

Maar jou een warn geven is geen fout, zie je dat nou niet in Daan
Gesloten