Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Bighead »

Yentel schreef:Even een lang verhaal kort maken en een hoop speculaties hier ophelderen :

Het begon allemaal toen er weer eens werd "geshitpost" hier. Dit vooral door Daan & Rems. Hierop verwijdere Pale de berichten, dit werd door jullie opgemerkt, waardoor Pale nogal wat "haat" over zich heen kreeg & Pale vervolgens deze berichten ook ging verwijderen. Dit alles is jullie wel bekend.

Vervolgens heeft Daan van Pale een waarschuwing gekregen, die later door Bighead werd ingetrokken. Wat hiertussen gebeurde is dus voor jullie een raadsel.

Welnu, het komt er op neer dat Pale & Bighead hierover duidelijk een meningsverschil hadden,en dat er een duidelijk verschil in visie is/was. Pale vond dat het taalgebruik, en dan vooral het haten op bepaalde leden moest stoppen. (Zelf vind ik dit ik, maar dat even terzijde). Daarnaast kreeg Pale behoorlijk wat kritiek op zijn manier van handelen (omdat hij de posts had verwijderd) & had dit wel op een andere toon geformuleerd mogen worden door de andere moderatoren. Er was vrij veel kritiek op hem, en dit kan hard zijn overgekomen. Daarnaast ontstond er ook nog de discussie om de waarschuwing van Daan in te trekken, en Bighead reageerde vrij sarcastisch op elk ding dat Pale op dat moment zei. Op dat ogenblik waren er geen andere moderators online, en heeft Bighead op zijn eentje beslist om de waarschuwing ongedaan te maken, met als opmerking dat Daan beloond zou moeten worden voor zijn opmerkzaamheid van het vervalsen van de tip-awards. Terwijl hij dit deed, deed hij nogal denigrerend t.o.v Pale en hij vond dit niet kunnen. Hij trok toen aan de alarmbel en wou de mening van andere moderators, alleen kwam deze niet echt. Wat erna is gebeurd hebben jullie zelf gezien, en heeft Pale voor zichzelf beslist om er mee te stoppen. Dit was voor mij ook verschieten toen ik vanochtend wakker werd.

Graag vermeld ik er bij dat dit mijn visie is van de gebeurtenissen, en ik hoop dan ook dat Pale er nog op reageerd. Momenteel wordt er achter de schermen heftig gediscussieerd om de boel terug op orde te krijgen. Ik zou jullie dan ook willen vragen om het hierbij te laten & weer wat rustig te worden.


Bedankt.
Ik ben het niet eens met deze versie van het verhaal en vind dat ik hier op een oneerlijke en onjuiste manier word gerepresenteerd. Dat vind ik allereerst bijzonder jammer, maar ten tweede voel ik me genoodzaakt om dit recht te zetten. Ik denk dat het openbaar maken van al mijn posts hiervoor voldoende zou moeten zijn. Citaten van anderen zal ik eruit laten, dus daar mag men naar gissen. Zo wordt in ieder geval duidelijk op welke manier ik me wel of niet onheus heb uitgelaten tegen Pale. Dat zal ik later vannacht of morgen doen als ik achter een PC zit.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Sam »

Mystery schreef:
Ricc schreef:Ja ok, maar dergelijke zaken, voornamelijk mishandelingen of onduidelijkheden bij het modereren laat je toch aan de adviseur over dan? Daar is Mystery toch voor? Anders is dat de grootste memefunctie die er is.
Sam schreef:Wacht maar mystery was er toch ook een klein beetje bij betrokken? Of viel dat allemaal wel mee?
Ik heb mijn mening gegeven over de waarschuwing op zich. Die was - in de conclusie - in ieder geval niet nodig geweest naar mijn mening, althans niet met die context. Verder heb ik in w&b geadviseerd wat nu te doen, plus heb ik ook beide kanten gehoord en mijn feedback en mening daarop gegeven. Ik ben daar als het ware tussen gaan zitten, met als objectieve mening dat dus de waarschuwing niet nodig was geweest. Ik ben er deze week dus vrij actief bij betrokken geweest deze week.

Zoals ik ook heb gezegd hier deel ik zelf geen waarschuwingen uit en zal ik dus ook geen waarschuwingen terugdraaien (aangezien dat praktisch een negatieve waarschuwing is). Wel kan ik vanuit objectief oogpunt een mening formuleren over een waarschuwing en heb dat ook bij deze "casus" gedaan. Dat meningen op een bepaald punt overeen gaan komen lijkt me logisch. Laat ik dan ook meteen zeggen dat ik het ook niet altijd eens hoef te zijn met de weg die anderen bewandelen in een discussie en dat ik daar ook meestal feedback en mijn mening over geef mocht dat het geval zijn.

Ook moet ik nog in dat topic het balletje opgooien van de second opinion over waarschuwingen. Ik weet niet of dat invloed heeft gehad op deze waarschuwing en de gevolgen daarvan, maar ik heb me zover mogelijk beperkt tot het adviseren in dat topic, voornamelijk henzelf laten beslissen wat zij met de meningen van mij gingen doen.
Ik weet niet of je jezelf probeert te verdedigen, maar zo was het niet bedoelt. Ik was gewoon benieuwd in hoeverre je erbij betrokken was, en dat weet ik nu.

Deze rol zo aanhouden lijkt me wel prima. Wat ik zo heb gezien lijkt op deze manier de mods adviseren goed werken, hoewel ik persoonlijk vind dat je als adviseur toch best je mening mag doordrukken bij dit soort kwesties (als je dat nodig acht). Het geven van puur advies lijkt me niet zo zinvol.

Dit adviseur zijnde klinkt overigens wel echt als een rol wat je een maand acitef doet, en daarna gewoon compleet nikszeggend wordt. Ik zou daar wel voor waken, of de andere mods voor laten waken.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Off-er »

Sam schreef: Dit adviseur zijnde klinkt overigens wel echt als een rol wat je een maand acitef doet, en daarna gewoon compleet nikszeggend wordt. Ik zou daar wel voor waken, of de andere mods voor laten waken.
Hmm, klinkt als de rol die Poekies jarenlang heeft vervuld. Zit wel snor denk ik.
Afbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Mystery »

Sam schreef:Ik weet niet of je jezelf probeert te verdedigen, maar zo was het niet bedoelt. Ik was gewoon benieuwd in hoeverre je erbij betrokken was, en dat weet ik nu.

Deze rol zo aanhouden lijkt me wel prima. Wat ik zo heb gezien lijkt op deze manier de mods adviseren goed werken, hoewel ik persoonlijk vind dat je als adviseur toch best je mening mag doordrukken bij dit soort kwesties (als je dat nodig acht). Het geven van puur advies lijkt me niet zo zinvol.

Dit adviseur zijnde klinkt overigens wel echt als een rol wat je een maand acitef doet, en daarna gewoon compleet nikszeggend wordt. Ik zou daar wel voor waken, of de andere mods voor laten waken.
Ik wilde het nader uitleggen. :P En voor zover ik weet neemt ieder team advies van harte mee in hun beslissingen en zal het dan ook overwegen. Uiteindelijk zal de beslissing toch bij hen gaan liggen. In ieder geval bedankt voor die feedback over de mening doordrukken. Dat laatste stukje heeft Off-er eigenlijk beantwoord, denk ik.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Sam »

Off-er schreef:
Sam schreef: Dit adviseur zijnde klinkt overigens wel echt als een rol wat je een maand acitef doet, en daarna gewoon compleet nikszeggend wordt. Ik zou daar wel voor waken, of de andere mods voor laten waken.
Hmm, klinkt als de rol die Poekies jarenlang heeft vervuld. Zit wel snor denk ik.
Ja maar Poekies en Eendje zijn een geval apart. Het lijkt me niet de bedoeling dat de 'normale' leden of mods dat gaan doen.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Daan »

Poekies' moderatorschap is wel het toppunt van vriendjespolitiek, tho.
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Erwin »

Zeekoe schreef:Waarom altijd dat denigrerende trouwens? "Een stel trolls"
Omdat een gedeelte dat, in ieder geval in over het forum en de chat, ook is. Als je kijkt de gemiddelde reactie die hier wordt gegeven is het echt gewoon droevig. En daarbij baseer ik mijn mening puur op de discussies die ik hier afgelopen dagen heb gezien, niet op Non-RS, omdat ik daarvoor te weinig op dat gedeelte van het forum kom.
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Sam »

Daan schreef:Poekies' moderatorschap is wel het toppunt van vriendjespolitiek, tho.
Ja, dat is wel zo. Is het ook altijd geweest. Maar het hoort dan ook zo
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Zeekoe »

Erwin schreef:
Zeekoe schreef:Waarom altijd dat denigrerende trouwens? "Een stel trolls"
Omdat een gedeelte dat, in ieder geval in over het forum en de chat, ook is. Als je kijkt de gemiddelde reactie die hier wordt gegeven is het echt gewoon droevig. En daarbij baseer ik mijn mening puur op de discussies die ik hier afgelopen dagen heb gezien, niet op Non-RS, omdat ik daarvoor te weinig op dat gedeelte van het forum kom.
Er zat veel onzin in, zeker weten, maar er zaten ook goed onderbouwde posts in, met name die van Sam. Dan vind ik het vreemd dat je alles afdoet als droevig discussiëren of een stel trolls.
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Erwin »

Zeekoe schreef:
Erwin schreef:
Zeekoe schreef:Waarom altijd dat denigrerende trouwens? "Een stel trolls"
Omdat een gedeelte dat, in ieder geval in over het forum en de chat, ook is. Als je kijkt de gemiddelde reactie die hier wordt gegeven is het echt gewoon droevig. En daarbij baseer ik mijn mening puur op de discussies die ik hier afgelopen dagen heb gezien, niet op Non-RS, omdat ik daarvoor te weinig op dat gedeelte van het forum kom.
Er zat veel onzin in, zeker weten, maar er zaten ook goed onderbouwde posts in, met name die van Sam. Dan vind ik het vreemd dat je alles afdoet als droevig discussiëren of een stel trolls.
Eens, ik heb het ook zeker niet over alle posts :)
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Daan »

Zeekoe schreef:
Erwin schreef:
Zeekoe schreef:Waarom altijd dat denigrerende trouwens? "Een stel trolls"
Omdat een gedeelte dat, in ieder geval in over het forum en de chat, ook is. Als je kijkt de gemiddelde reactie die hier wordt gegeven is het echt gewoon droevig. En daarbij baseer ik mijn mening puur op de discussies die ik hier afgelopen dagen heb gezien, niet op Non-RS, omdat ik daarvoor te weinig op dat gedeelte van het forum kom.
Er zat veel onzin in, zeker weten, maar er zaten ook goed onderbouwde posts in, met name die van Sam. Dan vind ik het vreemd dat je alles afdoet als droevig discussiëren of een stel trolls.
Sam was inderdaad de baas van de avond.
DAAROM, https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 6&t=278847
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Off-er »

Sam schreef:
Off-er schreef:
Sam schreef: Dit adviseur zijnde klinkt overigens wel echt als een rol wat je een maand acitef doet, en daarna gewoon compleet nikszeggend wordt. Ik zou daar wel voor waken, of de andere mods voor laten waken.
Hmm, klinkt als de rol die Poekies jarenlang heeft vervuld. Zit wel snor denk ik.
Ja maar Poekies en Eendje zijn een geval apart. Het lijkt me niet de bedoeling dat de 'normale' leden of mods dat gaan doen.
Dat laatste weet ik niet. Ik weet slechts dat Poekies die rol altijd zeer goed heeft vervuld, en gezien madame tegenwoordig niet meer bepaald actief is zover ik heb begrepen, denk ik dat Mys die rol over tracht te nemen. Niet aan mij om te bepalen of dat een goede of slechte zaak is.

@Daan: pls
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Sam »

Jongens, jullie vleien mij oprecht

Toegevoegd na 42 seconden:
Off-er schreef:
Sam schreef:
Off-er schreef:
Sam schreef: Dit adviseur zijnde klinkt overigens wel echt als een rol wat je een maand acitef doet, en daarna gewoon compleet nikszeggend wordt. Ik zou daar wel voor waken, of de andere mods voor laten waken.
Hmm, klinkt als de rol die Poekies jarenlang heeft vervuld. Zit wel snor denk ik.
Ja maar Poekies en Eendje zijn een geval apart. Het lijkt me niet de bedoeling dat de 'normale' leden of mods dat gaan doen.
Dat laatste weet ik niet. Ik weet slechts dat Poekies die rol altijd zeer goed heeft vervuld, en gezien madame tegenwoordig niet meer bepaald actief is zover ik heb begrepen, denk ik dat Mys die rol over tracht te nemen. Niet aan mij om te bepalen of dat een goede of slechte zaak is.

@Daan: pls
Oh ik dacht juist dat Poekies de laatste jaren gewoon al niks deed. Ze deed het zeker een hele tijd goed en actief, dat kan Mys zeker zo doorzetten lijkt me.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Daan »

Off-er schreef:
Sam schreef:
Off-er schreef:
Sam schreef: Dit adviseur zijnde klinkt overigens wel echt als een rol wat je een maand acitef doet, en daarna gewoon compleet nikszeggend wordt. Ik zou daar wel voor waken, of de andere mods voor laten waken.
Hmm, klinkt als de rol die Poekies jarenlang heeft vervuld. Zit wel snor denk ik.
Ja maar Poekies en Eendje zijn een geval apart. Het lijkt me niet de bedoeling dat de 'normale' leden of mods dat gaan doen.
Dat laatste weet ik niet. Ik weet slechts dat Poekies die rol altijd zeer goed heeft vervuld, en gezien madame tegenwoordig niet meer bepaald actief is zover ik heb begrepen, denk ik dat Mys die rol over tracht te nemen. Niet aan mij om te bepalen of dat een goede of slechte zaak is.

@Daan: pls
Kom vechten dan.
Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Thomas »

Afbeelding
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Ricc »

Daan schreef:
Off-er schreef:
Sam schreef:
Off-er schreef:
Sam schreef: Dit adviseur zijnde klinkt overigens wel echt als een rol wat je een maand acitef doet, en daarna gewoon compleet nikszeggend wordt. Ik zou daar wel voor waken, of de andere mods voor laten waken.
Hmm, klinkt als de rol die Poekies jarenlang heeft vervuld. Zit wel snor denk ik.
Ja maar Poekies en Eendje zijn een geval apart. Het lijkt me niet de bedoeling dat de 'normale' leden of mods dat gaan doen.
Dat laatste weet ik niet. Ik weet slechts dat Poekies die rol altijd zeer goed heeft vervuld, en gezien madame tegenwoordig niet meer bepaald actief is zover ik heb begrepen, denk ik dat Mys die rol over tracht te nemen. Niet aan mij om te bepalen of dat een goede of slechte zaak is.

@Daan: pls
Kom vechten dan.
Kom maar eerst langs mij voor je m'n schatje iets wilt aandoen. :ninja:
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Zeekoe »

Erwin schreef:
Zeekoe schreef:
Erwin schreef:
Zeekoe schreef:Waarom altijd dat denigrerende trouwens? "Een stel trolls"
Omdat een gedeelte dat, in ieder geval in over het forum en de chat, ook is. Als je kijkt de gemiddelde reactie die hier wordt gegeven is het echt gewoon droevig. En daarbij baseer ik mijn mening puur op de discussies die ik hier afgelopen dagen heb gezien, niet op Non-RS, omdat ik daarvoor te weinig op dat gedeelte van het forum kom.
Er zat veel onzin in, zeker weten, maar er zaten ook goed onderbouwde posts in, met name die van Sam. Dan vind ik het vreemd dat je alles afdoet als droevig discussiëren of een stel trolls.
Eens, ik heb het ook zeker niet over alle posts :)
Ah, in dat geval geef ik je helemaal gelijk. :)
Gebruikersavatar
Rotje
Ex-moderator
Berichten: 7204
Lid geworden op: woensdag 7 maart 2007, 20:35
RS: Zabky (OSRS)

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Rotje »

ALS Bighead echt alleen heeft gehandeld met het terugdraaien van de warn is dat knap dom. De mening van een derde persoon was minimaal nodig geweest, zo deden we dat vroeger ook niet.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Daan »

Nogmaals, Mystery was volledig op de hoogte.
Mystery schreef:Waar ik het dus met jou mee eens ben is dat hij niet het topic dat jij aangemaakt had, moest verwijderen. Het ging over hemzelf en daarnaast had hij jou niet mogen waarschuwen. Dit zie ik als te snel. Ik ga er daarom ook in privé achteraan om die waarschuwing met hem en de andere mods te bespreken. Ik reken daarom ook op jouw begrip.
Dus het was eerder een kwestie van tijd totdat hij teruggedraaid zou worden.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Rems »

Daniel_1102 schreef:Jammer dat een positieve trend van mensen die vanuit Runescape naar het forum kwamen nu in gevaar lijkt te komen. Ik denk dat de mensen van non-RS begrijpelijk niet willen onderdoen voor de relatieve nieuwkomers omdat zij als harde kern al jaren bepalend zijn voor de sfeer en uitstraling van het forum. En in mijn ogen is daar helemaal niets mis mee zolang die groep mensen/het forum zijn open uitstraling behoudt. Ik kan mij heel goed voorstellen dat de gisteren opgestapte mensen in dat opzicht tegen een muur aanliepen. Ik hoop nog steeds dat het mogelijk is om het stukje actieve Nederlandse Runescape spelers ook gezicht te laten zijn van dit forum omdat het uiteindelijk de enige lifeline is die we hebben. Want shitposters als Rems, Bearserk, Shadow, Pauperunit, etc zijn vaak leuk en vermakelijk maar op de lange termijn compleet waardeloos.
yo hoezo ben ik nou weer een shitposter. ik post gewoon op de manier zoals de sfeer dat toestaat, je moet alles niet zo serieus nemen man. heb in dit topic ook gewoon serieuze posts gegooid.

Toegevoegd na 13 seconden:
iedereen jelly op mijn tipawards smh

Toegevoegd na 1 minuut en 27 seconden:
is alleen nu wel minder want als er nu opnieuw gestemd gaat worden wint Sam 100% :lol: kut sam DIT WAS YOUR PLAN ALL ALONG. zieke conspiracy dit, Sam heeft alle kleurtje blackmailed om te stoppen waardoor er drama komt > Sam komt met coole argumenten en mooie woorden enzo > Tipawards opnieuw stemmen > Sam wint tip awards.

Toegevoegd na 27 seconden:
ok dit wel beetje shitpost maar kijk net op ltf en ben beetje dronken (aka ik ga voor de zuipschuit title!!)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gesloten