Recente gebeurtenissen en een kijk in het verleden.

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40365
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Recente gebeurtenissen en een kijk in het verleden.

Bericht door Daan »

Ricc schreef:Je hebt zelfs een snelle reactie box.

Vroeger hadden we dat niet, in mijne tijd!

En dan nog niet posten

kom op zeg
Die heeft legit wel goed geholpen, was een hele fijne update.
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Recente gebeurtenissen en een kijk in het verleden.

Bericht door Dieselpker »

Die snelle reactie box is echt geweldig, ik post bijna nooit meer op de oude manier.
FEYENOORD ROTTERDAM
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Recente gebeurtenissen en een kijk in het verleden.

Bericht door Rems »

Daan schreef:RS3fora is echt ontzettend inactief, maar OSRS bruist wel een stuk meer (Itachi heeft dat mbt raids (nieuwe update) erg goed aangepakt).
RS3 zelf is ook inactief, is dus niet zo raar.

Toegevoegd na 19 seconden:
Vind ook dat iedereen heel erg overdrijft, lekker zeiken de hele tijd nou leuk man.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Rotje
Ex-moderator
Berichten: 7204
Lid geworden op: woensdag 7 maart 2007, 20:35
RS: Zabky (OSRS)

Re: Recente gebeurtenissen en een kijk in het verleden.

Bericht door Rotje »

Daan schreef:
Rotje schreef:@Plotselinge vertrek
Spijtig dat dit zo moet lopen. Onvrede over de 'gevestigde orde' is er altijd al geweest, ik ben zelf heel vaak gefrustreerd geweest over moderatoren die al veel te lang in het team zitten en maar niks willen veranderen. Nieuwe ideeën worden niet gewaardeerd terwijl het forum lang niet meer zo actief is als vroeger. Probeer je niet uit het veld te laten slaan, sommige oude rotten zijn echt vervelend conservatief. Werk je plan uit, probeer steun te krijgen van andere moderatoren. Ga het gesprek aan met andere leden van het team en probeer hun feedback te verwerken in jouw plan.

Over dat inactief zijn gesproken: misschien moeten we eens stoppen met praten over hoe inactief het forum wel niet is en wat meer gaan posten.
Wanneer word je weer eens actiever man? Ik vond je vroeger altijd een gouden gozer.

Ik heb juiste de afgelopen tijd weer een aantal berichten geplaatst. Ik speel geen RS meer, al twijfel ik regelmatig om even een paar daagjes te spelen. De laatste tijd speel ik vaker simulatie spelen City Skylines, Rollercoaster, Transport fever etc.

Nog een tip; misschien moeten we in RS3 fora van al die verzamel topics af, laat mensen lekker voor elk klein dingetje een apart topic maken. :dus:
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Recente gebeurtenissen en een kijk in het verleden.

Bericht door Itachi »

Ik probeer elk topic in de RS-fora bij te houden en op enkele posts na verliep alles nog redelijk goed. Wat mij alleen opgevallen is, is dat er een voortdurend gebekvecht is tussen bepaalde leden. In het Tipawards forumdeel werd dit mij duidelijk, maar volgens mij gebeurt dit al een tijdje in Bar. Dit gebekvecht en de haat tegen elkaar is volgens mij het grootste probleem.

Ik vind het zelf echt heel jammer dat Pale Memory opstapt, ik had niet verwacht dat dit zo snel zou gebeuren eigenlijk. Vooral hij kwam met veel nieuwe initiatieven en ging gemotiveerd aan de slag. Granted, er waren/zijn wat onenigheden in Privé en er ging het een en ander fout in ohfedc, maar ik dacht dat deze problemen opgelost konden en zouden worden. Ik had gevraagd een paar dagen te wachten, maar tevergeefs.
Plaatje
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Recente gebeurtenissen en een kijk in het verleden.

Bericht door Sam »

Maar hebben jullie dan wat voorbeelden van dat gebekvecht? Volgens mij valt dat echt heel erg mee. Misschien ligt dat wel aan mij, maar ondanks wat geflame op nieuwe leden wat wat mij betreft ook gewoon gestraft moet worden, is er weinig aan de hand. Niet meer dan de laatste jaren.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Ruthless
Berichten: 15287
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Recente gebeurtenissen en een kijk in het verleden.

Bericht door Ruthless »

Sam schreef:Maar hebben jullie dan wat voorbeelden van dat gebekvecht? Volgens mij valt dat echt heel erg mee. Misschien ligt dat wel aan mij, maar ondanks wat geflame op nieuwe leden wat wat mij betreft ook gewoon gestraft moet worden, is er weinig aan de hand. Niet meer dan de laatste jaren.
Wilde ik inderdaad ook al reageren. Ik heb persoonlijk nooit echt gebekvecht gezien in bar in ieder geval.
Ja we maken onderling wel eens geintjes over elkaar enzo, en die willen nog weleens wat groffer zijn, maar het is altijd wel op een vriendschappelijke manier
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18643
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Recente gebeurtenissen en een kijk in het verleden.

Bericht door Ricc »

tbf is het wel beetje duidelijk toch

daan tegen nitrous
daan tegen iedereen eig
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Recente gebeurtenissen en een kijk in het verleden.

Bericht door Sam »

Daan tegen mtb ook
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Recente gebeurtenissen en een kijk in het verleden.

Bericht door Royenroy »

Stiekem is Daan gewoon een hater
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Recente gebeurtenissen en een kijk in het verleden.

Bericht door Sam »

En verder krijgen mensen die wanebe mods lijken te zijn ook meer flak dan andere, maar zelfs dat valt wel mee imo
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Recente gebeurtenissen en een kijk in het verleden.

Bericht door Rems »

mbt en nitrous waren ook best aparte knapen.

alleen daan reageert altijd meteen zo super aanvallend enzo, en dat triggered mensen met een paars kleurtej.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40365
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Recente gebeurtenissen en een kijk in het verleden.

Bericht door Daan »

Paars is ook wel een hele gaye kleur tbh.
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Recente gebeurtenissen en een kijk in het verleden.

Bericht door Atem_nijo »

klopt anderlecht
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Recente gebeurtenissen en een kijk in het verleden.

Bericht door Dieselpker »

Ricc schreef:tbf is het wel beetje duidelijk toch

daan tegen nitrous
daan tegen iedereen eig
Maar dit gebeurde in bar, dus opzich.

Toegevoegd na 18 seconden:
Of het moet ook in andere delen zijn geweest en heb ik het niet gelezen
FEYENOORD ROTTERDAM
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Recente gebeurtenissen en een kijk in het verleden.

Bericht door Dexter »

Dit is ondertussen mijn 11e of 12e jaar dat ik op LTF/Lunagang zit, ik kan eerlijk gezegd niet zeggen dat de sfeer achteruit gaat, beter zelfs de afgelopen weken!
Iedereen moet gewoon een beetje tegen een stootje leren kunnen hier, we zijn voornamelijk een bende ouwezakken die hier zijn blijven plakken. Het bannen van mensen als Hondje is gewoon enorm vervelend, je scheurt een heel deel van de sfeer en de groep gewoon kapot, en dat zorgt op termijn er alleen voor dat niemand overblijft. Ik heb de afgelopen jaren veel mensen die gevestigde waarden waren zien verdwijnen, Silfer onlangs bijvoorbeeld nog, ik wil dit proces niet nog sterker zien versnellen nu we allemaal een steeds drukker IRL leven krijgen.
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18643
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Recente gebeurtenissen en een kijk in het verleden.

Bericht door Ricc »

geen idee waar anders

alleen is daan inderdaad heel raar en ook heel snel triggered en best wel uitgesproken
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40365
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Recente gebeurtenissen en een kijk in het verleden.

Bericht door Daan »

Ricc schreef:geen idee waar anders

alleen is daan inderdaad heel raar en ook heel snel triggered en best wel uitgesproken
Ik ben niet per se heel snel triggered. Deel wel altijd graag mijn mening over zaken, dat klopt!
Ruthless
Berichten: 15287
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Recente gebeurtenissen en een kijk in het verleden.

Bericht door Ruthless »

Dexter schreef:Dit is ondertussen mijn 11e of 12e jaar dat ik op LTF/Lunagang zit, ik kan eerlijk gezegd niet zeggen dat de sfeer achteruit gaat, beter zelfs de afgelopen weken!
Iedereen moet gewoon een beetje tegen een stootje leren kunnen hier, we zijn voornamelijk een bende ouwezakken die hier zijn blijven plakken. Het bannen van mensen als Hondje is gewoon enorm vervelend, je scheurt een heel deel van de sfeer en de groep gewoon kapot, en dat zorgt op termijn er alleen voor dat niemand overblijft. Ik heb de afgelopen jaren veel mensen die gevestigde waarden waren zien verdwijnen, Silfer onlangs bijvoorbeeld nog, ik wil dit proces niet nog sterker zien versnellen nu we allemaal een steeds drukker IRL leven krijgen.
IK MIS SILFER ONZE TRANSIBI
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18643
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Recente gebeurtenissen en een kijk in het verleden.

Bericht door Ricc »

Daan schreef:
Ricc schreef:geen idee waar anders

alleen is daan inderdaad heel raar en ook heel snel triggered en best wel uitgesproken
Ik ben niet per se heel snel triggered. Deel wel altijd graag mijn mening over zaken, dat klopt!
Ik snap je vrijgevigheid maar probeer gewoon eens na te denken of jouw mening delen belangrijker is dan het tonen van empathie.
Gesloten