Waar is Feppie dan in dit verhaal?

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: Waar is Feppie dan in dit verhaal?

Bericht door Megareus12 »

Daan kreeg gewoon een koekje van eigen deeg en is mans genoeg gebleken om dat aan te kunnen.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Waar is Feppie dan in dit verhaal?

Bericht door Sam »

Zeker, en die opmerkingen waren dan ook best terrecht. Ik vind het alleen zonde dat die groep doet alsof zij nooit schuld hebben, maar alles van non-rs komt. Hypocriet.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Waar is Feppie dan in dit verhaal?

Bericht door La Pulga »

Daan schreef:
Dexter schreef:Ook moet ik wijzen op bijvoorbeeld Jelmer en Thijs die de afgelopen dagen enorm vijandig waren naar Bar en Daan toe, getuigt ook van enorm weinig professioneel gedrag...
Eens. Die arme Daan kreeg het zwaar te verduren.
Je had had het ook wel verdiend


Of mods de juiste zijn om dat te doen is een andere kwestie
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Waar is Feppie dan in dit verhaal?

Bericht door Atem_nijo »

Daan schreef:
Dexter schreef:Ook moet ik wijzen op bijvoorbeeld Jelmer en Thijs die de afgelopen dagen enorm vijandig waren naar Bar en Daan toe, getuigt ook van enorm weinig professioneel gedrag...
Eens. Die arme Daan kreeg het zwaar te verduren.

Kijk naar mij, ook een monument uit bar en word ook steeds voor het minst gekikt :? :?
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Gesloten