Net membership gekocht en begonnen met slayer

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Net membership gekocht en begonnen met slayer

Bericht door Rems »

Lol ongewoon, je fokt lunatip wel te hard man.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: Net membership gekocht en begonnen met slayer

Bericht door Thomas »

HAHAHAHA WTF
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
Gewoon
Berichten: 7349
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2011, 18:33
Oude naam: Ongewoon

Re: Net membership gekocht en begonnen met slayer

Bericht door Gewoon »

Ho ho ho, wie is Kese? Dat ben ik niet eens, dus vind dat die ban nu totaal niet verdiend is als het gebaseerd is op fouten die een ander maakt.


Case closed.
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Net membership gekocht en begonnen met slayer

Bericht door Hank1705 »

Vandaar 'linksboven'. 8-[
Afbeelding
Afbeelding
Gewoon
Berichten: 7349
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2011, 18:33
Oude naam: Ongewoon

Re: Net membership gekocht en begonnen met slayer

Bericht door Gewoon »

Oh zo, eerlijk ik ben man genoeg dus ik accept die ban gewoon

Toegevoegd na 23 seconden:
Wel beetje soft jullie

Toegevoegd na 1 minuut en 3 seconden:
Pak zelfs 1 jaar ban als je wilt
Afbeelding
Spacekees
Berichten: 5214
Lid geworden op: zaterdag 24 november 2007, 15:47

Re: Net membership gekocht en begonnen met slayer

Bericht door Spacekees »

Die Kese ook wel grappig.
Afbeelding
In- of uitklappen •
Afbeelding
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Net membership gekocht en begonnen met slayer

Bericht door Dieselpker »

Daan schreef:"Spreek uit ervaring want heb vaker kinderen uit groep 4 met downsyndroom gehoekt"

:"D
hahahahahaha heerlijk ook wel

Damn ik zie mezelf in de chatlogs
FEYENOORD ROTTERDAM
Lisette
Berichten: 17140
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Net membership gekocht en begonnen met slayer

Bericht door Lisette »

Hahahaha

:lol:
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Net membership gekocht en begonnen met slayer

Bericht door Bighead »

Ziet er gezellig uit op de bovenste screenshot. Vind je het zelf nog verrassend dat je een ban te pakken hebt of niet, Ongewoon? :')
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Net membership gekocht en begonnen met slayer

Bericht door Ricc »

Ik heb eventjes alleen OP's post gelezen.

Maar Ongewoon, dit is echt perfect te vergelijken als een doorsneen NL-Mocro die beetje buiten komt, vuilbakken omgooit en autoruiten inslaan om dan gearresteerd te worden en dan zitten doen van "whollah ik doe toch niks vuile racisten kutland hier whollah ewa"

kom op nou

Toegevoegd na 53 seconden:
Ongewoon schreef:Ben tenminste geen gay, Rare gozer ook
Kan hij een dag afkoelban krijgen voor homofobische uitlaat dank je wel :-({|=
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Net membership gekocht en begonnen met slayer

Bericht door Sam »

Ik denk dat jij (en andere) dan ook wel moeten aangeven hoe veel last jullie ervan hebben. Er zijn de laaste tijd, vooral in Bar, veel van dat soort opmerkingen waarvan ik ook nog afvraag of dat nog wel de bedoeling is. Jij doet meestal gewoon vrolijk mee tho, dus dan is het lastig in te schatten of je het nou echt vervelend vindt of het gewoon banter is.

Daarvoor zou ik de meldknop gebruiken als ik jou was.
Laatst gewijzigd door Sam op zondag 8 januari 2017, 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Net membership gekocht en begonnen met slayer

Bericht door Bighead »

Idem. Geen bezwaar om daar wat aan te doen, maar dan moet je zelf eerst even aangeven dat je het onwenselijk vindt in plaats van er in mee te gaan.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Net membership gekocht en begonnen met slayer

Bericht door Ricc »

Sam schreef:Ik denk dat jij (en andere) dan ook wel moeten aangeven hoe veel last jullie ervan hebben. Er zijn de laaste tijd, vooral in Bar, veel van dat soort opmerkingen waarvan ik ook nog afvraag of dat nog wel de bedoeling is. Jij doet meestal gewoon vrolijk mee tho, dus dan is het lastig in te schatten of je het nou echt vervelend vindt of het gewoon banter is.

Daarvoor zou ik de meldknop gebruiken als ik jou was.
Algemeen gezien vind ik die opmerkingen niet echt kunnen, maar ik lach ze gewoon weg in banter. Zolang niemand met serieuze toon afkomt van "HOMO'S MOETEN STERVEN EN VERBANNEN WORDEN @@@@@@@", is het wel ok.

Ik ben niet zo easily triggered :-({|=
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Net membership gekocht en begonnen met slayer

Bericht door Bighead »

Ricc schreef:
Sam schreef:Ik denk dat jij (en andere) dan ook wel moeten aangeven hoe veel last jullie ervan hebben. Er zijn de laaste tijd, vooral in Bar, veel van dat soort opmerkingen waarvan ik ook nog afvraag of dat nog wel de bedoeling is. Jij doet meestal gewoon vrolijk mee tho, dus dan is het lastig in te schatten of je het nou echt vervelend vindt of het gewoon banter is.

Daarvoor zou ik de meldknop gebruiken als ik jou was.
Algemeen gezien vind ik die opmerkingen niet echt kunnen, maar ik lach ze gewoon weg in banter. Zolang niemand met serieuze toon afkomt van "HOMO'S MOETEN STERVEN EN VERBANNEN WORDEN @@@@@@@", is het wel ok.

Ik ben niet zo easily triggered :-({|=
Laat m.b.v. meldingen in dat geval maar weten wat wel/niet vervelend is, zodat ik hier een beeld van kan krijgen.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Net membership gekocht en begonnen met slayer

Bericht door Daan »

Ricc schreef:
Sam schreef:Ik denk dat jij (en andere) dan ook wel moeten aangeven hoe veel last jullie ervan hebben. Er zijn de laaste tijd, vooral in Bar, veel van dat soort opmerkingen waarvan ik ook nog afvraag of dat nog wel de bedoeling is. Jij doet meestal gewoon vrolijk mee tho, dus dan is het lastig in te schatten of je het nou echt vervelend vindt of het gewoon banter is.

Daarvoor zou ik de meldknop gebruiken als ik jou was.
Algemeen gezien vind ik die opmerkingen niet echt kunnen, maar ik lach ze gewoon weg in banter. Zolang niemand met serieuze toon afkomt van "HOMO'S MOETEN STERVEN EN VERBANNEN WORDEN @@@@@@@", is het wel ok.

Ik ben niet zo easily triggered :-({|=
Ruthless schreef:
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Net membership gekocht en begonnen met slayer

Bericht door Ricc »

Ik was ervan overtuigd dat ik me duidelijk had gemaakt wat ik van dergelijke ideologieën vond.
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Net membership gekocht en begonnen met slayer

Bericht door Off-er »

Zelf heb ik er niet zo'n probleem mee, vooral omdat ik weet wie 't zegt. Ik kan me voorstellen dat iemand die iets minder op ltf zit/nieuw is, het nogal afschrikt.

Het mag wel wat minder, maar dat komt vanzelf wel weer.
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Net membership gekocht en begonnen met slayer

Bericht door Sam »

Ricc schreef:Ik was ervan overtuigd dat ik me duidelijk had gemaakt wat ik van dergelijke ideologieën vond.
Ruthless was daarvoor ook verbannen.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Gewoon
Berichten: 7349
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2011, 18:33
Oude naam: Ongewoon

Re: Net membership gekocht en begonnen met slayer

Bericht door Gewoon »

Ricc schreef:Ik heb eventjes alleen OP's post gelezen.

Maar Ongewoon, dit is echt perfect te vergelijken als een doorsneen NL-Mocro die beetje buiten komt, vuilbakken omgooit en autoruiten inslaan om dan gearresteerd te worden en dan zitten doen van "whollah ik doe toch niks vuile racisten kutland hier whollah ewa"

kom op nou

Toegevoegd na 53 seconden:
Ongewoon schreef:Ben tenminste geen gay, Rare gozer ook
Kan hij een dag afkoelban krijgen voor homofobische uitlaat dank je wel :-({|=

Laten we een aantal dingen heel duidelijk maken hier. Ik heb niks tegen homo's, het is inderdaad zoals je zelf zegt; banter. Mocht het echt zo zijn dat ik je enorm veel pijn doe met mijn reacties, wat immers niet zo bedoelt is, dan zal ik hiermee stoppen. Ik heb zelf namelijk heel wat vrienden die ook homoseksueel of bi zijn.

Verder om in te gaan op dat persona wat jij net schetste, dat ik inderdaad mijn bedoeling. Dit doe ik puur en alleen om een beetje sfeer te creëren binnen dit forum door controvorsieel gedrag te vertonen waardoor er toch een beetje diversiteit is hier. Ik vind ook dat dit mijn goed recht is.

Terugkomend op Bighead zijn vraag; Binnen de normen en waarden die wij van oudsher hier hanteren op het forum heb ik zeker een ban verdiend, maar toch moet je je inleven in het personage (Zoals ik hier boven heb aangegeven) en afvragen of alles wat ik hier post toch niet gewoon onder de categorie "onschuldig shitposten" valt. Shitposten is overigens een cultuur die een groot deel van het forum omarmt heeft, de één echter wat meer dan de ander. Is dat nou echt zo slecht als hier soms beweerd wordt?




Ik bedoel gozer, zo posten is toch fucking saai hooooly shit. Ricc faggot niet cared om je gevoelens man leg dat neer bij je ouders ofso jesus

Toegevoegd na 33 seconden:
faggot
Laatst gewijzigd door Gewoon op zondag 8 januari 2017, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: Net membership gekocht en begonnen met slayer

Bericht door Megareus12 »

wauw
Gesloten