Net membership gekocht en begonnen met slayer

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: Net membership gekocht en begonnen met slayer

Bericht door Thomas »

Ricc schreef:
Sam schreef:Ik denk dat jij (en andere) dan ook wel moeten aangeven hoe veel last jullie ervan hebben. Er zijn de laaste tijd, vooral in Bar, veel van dat soort opmerkingen waarvan ik ook nog afvraag of dat nog wel de bedoeling is. Jij doet meestal gewoon vrolijk mee tho, dus dan is het lastig in te schatten of je het nou echt vervelend vindt of het gewoon banter is.

Daarvoor zou ik de meldknop gebruiken als ik jou was.
Algemeen gezien vind ik die opmerkingen niet echt kunnen, maar ik lach ze gewoon weg in banter. Zolang niemand met serieuze toon afkomt van "HOMO'S MOETEN STERVEN EN VERBANNEN WORDEN @@@@@@@", is het wel ok.

Ik ben niet zo easily triggered :-({|=

United is fucking kut
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Net membership gekocht en begonnen met slayer

Bericht door Sam »

Megareus12 schreef:wauw
inderdaad

Dit weekend is echt pareltje na pareltje. Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor het opleuken van dat wat een enorm kut weekend zou gaan worden.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: Net membership gekocht en begonnen met slayer

Bericht door Megareus12 »

Kijk, natuurlijk wist ik wel dat ongewoon een trol was. Maar je rol zo goed spelen en dan zo uit je personage kunnen stappen vind ik oprecht heel knap.

Chapeau.
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Net membership gekocht en begonnen met slayer

Bericht door Volture »

Ik heb Ongewoon geloof ik nog nooit zo serieus en netjes zien typen lol.
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Net membership gekocht en begonnen met slayer

Bericht door Ricc »

Volture schreef:Ik heb Ongewoon geloof ik nog nooit zo serieus en netjes zien typen lol.
Ja zeg.

Ik was bijna oprecht onder de indruk tot ik dit las:
[...] wat immers niet zo bedoelt is [...]
Ja ik ben een echte grammarnazi vandaag, maar DIT KAN NIET. DIT VERDIENT 5% WARNNSSSSSSS
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Net membership gekocht en begonnen met slayer

Bericht door Bighead »

Ongewoon schreef:Terugkomend op Bighead zijn vraag; Binnen de normen en waarden die wij van oudsher hier hanteren op het forum heb ik zeker een ban verdiend, maar toch moet je je inleven in het personage (Zoals ik hier boven heb aangegeven) en afvragen of alles wat ik hier post toch niet gewoon onder de categorie "onschuldig shitposten" valt. Shitposten is overigens een cultuur die een groot deel van het forum omarmt heeft, de één echter wat meer dan de ander. Is dat nou echt zo slecht als hier soms beweerd wordt?
Laat duidelijk zijn dat ik niet de behoefte ervaar om je te verbannen. Je chatban daarentegen vind ik volkomen logisch. :')

Hulde voor je reactie overigens. Zoals Megareus al zegt vind ik het een sterke post.
Sam schreef:
Ricc schreef:Ik was ervan overtuigd dat ik me duidelijk had gemaakt wat ik van dergelijke ideologieën vond.
Ruthless was daarvoor ook verbannen.
Correct. Straight-up homofobie heeft wat mij betreft geen plaats op dit forum, zeker niet op de ongeïnformeerde manier waarop Ruthless dat deed.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Net membership gekocht en begonnen met slayer

Bericht door Bighead »

Hoewel ik onder de indruk ben van de vrijwel ongerelateerde discussie die uit dit topic is voortgekomen denk ik dat het chatteam de originele post prima heeft beantwoord. Eventuele spin-off discussie kan voortgezet worden in een nieuw topic, indien wenselijk.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Gesloten