Heropening dossier JelmerKanker

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Gesloten
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Heropening dossier JelmerKanker

Bericht door Atem_nijo »

Ik blijf erbij, JelmerKanker =/= Jo.

Ik denk dat we ondertussen kunnen veronderstellen dat het kipcorn was.

bewijs:

• Hij was online op dat moment en toen het bovenstaande gebeurde PM'de hij mij: "wtf doe je nu?"
• Hij heeft de tipawards ook vervalst zonder dit te bekennen. Ook stuurde hij mij op RS: "Heb jij de tipawards vervalst xD". Hierop zei ik: "neen ik heb geen idee". Toen zei hij: "ik hoop dat het nitrous is"

• Kipcorn heeft mij ook berichten gestuurd om Jelmer (en andere mods) zwart te maken. Hierop antwoordde ik dat ik liever onschuldig blijf.
• Kipcorn staat wel in voor een grapje zoals dit

Jullie mening? Blijf ik de schuldige of niet?

Het topic waar het over gaat, ondertussen 8 maand geleden gebeurd.
https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 6&t=278004
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Heropening dossier JelmerKanker

Bericht door Dieselpker »

Niet zo janken neem je verlies
FEYENOORD ROTTERDAM
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Heropening dossier JelmerKanker

Bericht door Tristan »

Wat ik nog van de situatie weet toen is dat jij en Kipcorn wel erg knus waren en toen het mis ging dat jullie naar elkaar wezen, het leek erop dat jullie opzettelijk een rookgordijn maakten. Met de skype berichten die we zowel van Kipcorn als van jou kregen leek het er toch wel erg op dat geen van jullie twee het beste voor had met de chat, op z'n zachtst gezegd. Het gaat er mij niet zozeer om wie had account uiteindelijk had aangemaakt, want aan de hand van het bewijs (dat deels ook nog van jullie zelf dus kwam) leek het er gewoon op dat jullie beiden samenwerkten. Uiteindelijk hebben we dan ook besloten om beiden een ban te geven. Dan helpt het ook niet dat je met meerdere accounts ging banomzeilen later.

Dit is trouwens allemaal geen nieuwe informatie die je hier hoort, dit was al bekend bij zowel Kipcorn als bij jou.

Dan:
Forumregels schreef: Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Heropening dossier JelmerKanker

Bericht door Zeekoe »

Doe dat eens via PB, Jo. Dit interesseert toch niemand.
Gesloten