Summoning Guide 1-99!!

Hier staan tips van je medespelers over skills.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Summoning Guide 1-99!!

Bericht door Joshi-Skilzz »

Afbeelding Welkom bij mijn 1 - 99 summoning guide! Afbeelding
Hallo allemaal ik vind het erg leuk om deze guide te maken ik maak hem omdat ik vond dat andere guides niet heel goed waren, omdat er aardig wat vraag naar was en gewoon omdat het me hartstikke leuk lijkt. Eerst wat informatie over de skill:

Summoning is een skill voor Members, waarmee spelers summoning monsters kunnen maken en vervolgens oproepen. Voordat spelers deze skill kunnen gebruiken, moeten ze eerst de Quest Wolf Whistle hebben voltooid. Na het voltooien van deze quest krijgen spelers 276 summoning xp en 275 Gold charms. Hier een link naar de quest zelf: Wolf Whistle


Inhoud
Plaatje
1. Benodigdheden.
2. Charms.
3. Het trainen zelf.
3.1 Special charms
4. Waar train ik.
5. Tips & Tricks.
6. Afsluiting.

Benodigdheden

Om de skil summoning te trainen heb je een paar dingen nodig:
- Charms - worden gedropt door monsters.
- Spirit shards - kan je kopen van de eigenaar van de winkel waar je de quest ook begint, op de Grand Exchange of van spelers zelf.
- Pouch - kan je kopen van de eigenaar van de winkel waar je de quest ook begint, op de Grand Exchange of van spelers zelf.
- Second ingrediënt - kan je kopen bij de Grand Exchange of verzamelen.

Zoals je ziet lijkt het allemaal gemakkelijk en dat is het ook. Het moeilijkste van de skill summoning is om de charms te bemachtigen. Over de second ingrediënts klik op deze link om te zien wat je nodig hebt om het monster te maken en hoeveel xp het oplevert. Meerkats krijg je van treasure trail rewards, ze helpen je tijdens het oplossen van je clue.

Charms

Je hebt vast een zeker al eens een charm gezien zo een rond dingetje met de naam Gold, blue, green of crimson charm. De charm is nodig om een pouch te maken je krijgt ze als drops van monsters. Ik geef wat info over charms en hoe je ze snel kunt krijgen.

Afbeelding De gold charm word vrijwel het meest gedropt toch pakken veel mensen ze niet op omdat ze weinig XP opleveren. maar ze zijn wel degelijk nuttig je kunt er heel veel soorten pouches van maken en als je even goed naar de prijzen kijkt maak je amper tot geen verlies. Monsters die veel gold charms droppen zijn er heel veel, ik noem er een paar waar je volgens mij het best naartoe kan gaan om ze te halen: Moss gaints, Hellhounds, Fire gaints, Ogres, Bloodvelds, alle soorten dragons en nog veel meer monsters. Ik raad je aan om gewoon lekker slayer te gaan trainen die gold charms komen dan wel vanzelf.

Afbeelding De green charm word ook erg veel gedropt maar word ook weinig opgepakt de green charm is bijna hetzelfde als de gold charm alleen hij word iets minder vaak gedropt, hij geeft wat meer xp, het kost meer geld om summon monsters te maken. De monsters zijn ook ongeveer hetzelfde ik zal er toch een paar noemen: Moss gaints, Hellhounds, Bloodvelds, alle soorten dragons, jelly's en nog veel meer. Ook slayer is een goeie manier voor charms.

Afbeelding De crimson charm de beste charm naar mijn keuze is erg goedkoop en goeie xp deze worden weinig gedropt ik zal wat links van guides geven waar verteld word hoe je ze heel snel kunt krijgen: Dit zijn 3 goeie methodes voor crimson charms verder kan je nog andere monsters killen like: black demons, abbysal demons, nechryael en veel andere monsters ook bij dit geld weer van slayer is een hele goeie methode.

Afbeelding De blue charm de duurste maar wel snelste methode. Deze charms worden bijna niet gedropt en je zult er dus weinig van hebben toch zijn er 2 monsters in het bijzonder die ze aardig snel droppen. Verder is slayer de beste methode om ze te bemachtigen, de 2 monsters zijn Tormented Demons en Armoured Zombies ook hiervan weer 2 links naar guides: Ook bij deze methode geld slayer is erg goed, verder vind ik gargoyles ook wel lekker blue charms droppen.

Glacors!

Glacors, de blue charm droppers misschien ken je ze misschien ken je ze niet, glacors zijn high level monsters die veel charms droppen en waardevolle boots een guide :

Top glacor guide, klik voor guide

plaatje van Glacor (hieronder)

Plaatje

Special charms

Ook heb je nog special charms deze heb je voor sommige monsters nodig. Je hebt 7 special charms 4 die komen van pest control, 1 van Tzhaar monsters, 1 van monsters uit de abbys en dan nog 1 van een speciaal monster de Nail beast van Temple trekking. Ik zal over allemaal wat informatie geven:

AfbeeldingDe obsidian charm, gedropt door de Tzhaar. De obsidian charm word voor 3 monsters gebruikt: Spirit Tz-Kih voor level 22, Obsidian golem voor level 73 en de Lava titan voor level 83. De obsidian charm is een goede trainmethode vooral met de Lava titan, je maakt namelijk amper lose of soms zelfs winst als je deze maakt. Je kan bijvoorbeeld een keer een uncut onyx gaan halen en 2 miljoen en nog wat tokkul gaan halen pak je dan 1000 charms op heb je 730k free summoning xp met blue charms erbij.

Afbeelding De abbysal charm gedropt door monsters in de abbys. Net als de obsidian charm ook een goeie charm alleen wat lastiger te krijgen, je hebt hem nodig voor de monsters: Abyssal parasite voor level 54, abbysal lurker voor level 62 en Abbysal titan voor level 93.

Afbeelding Nail beast charm, deze charm geeft onwijs goeie XP en kost niets, alleen 1 nadeel hij is ontzettend moeilijk te krijgen hij word gedropt door Nail beast van de minigame Temple trekking. Dit is een super trainingsmethode deze pouch alleen ik wens je veel succes om de nail beast charm te bemachtigen, de Talon beast kan je maken op level 77 en geef 1015,2 XP!!

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding De Ravager, Shifer, Spinner en Torcher charm. Deze charms zijn erg gemakkelijk te krijgen van pest control het is alleen een slechte trainingsmethode om ze te gebruiken aangezien het erg slechte xp is. Om een charm bij pest control te kopen kost het je 2 punten. Je kunt ze ook per 14 of 28 kopen. Dat kost respectievelijk 28 en 56 punten.



Het trainen zelf

Ik ga een methode laten zien die het voordeligst is, als je snel summoning wil trainen moet je gewoon naar lunagang gaan summoning en dan naar het beste voor jouw level kijken, een guide is bedoeld om het goedkoopste maar beste te laten zien vind ik als je snel wilt trainen en je hebt alle cash neem ik aan dat je zelf wel kan checken wat het best voor jouw level is.

Gold charm:
PlaatjeLevelsNaamIngrediëntenXP
Afbeelding4 - 16Dreadfowl8 spirit shard
gold charm
raw chicken
9,3
Afbeelding16 - 52Granite Crab7 Spirit shard
Gold charm
Iron ore
21,6
Afbeelding52 - 66Spirit terrorbird12 Spirit shards
Gold charm
Raw bird meat
68,4
Afbeelding66 - 99Barker toad11 Spirit shards
Gold charm
Swamp toad
87
Green Charm:
PlaatjeLevelsNaamIngrediëntenXP
Afbeelding28 - 41Compost mound47 Spirit shards
Green charm
Compost
49,8
Afbeelding41 - 47Macaw78 Spirit shards
Green charm
Clean guam
72,4
Afbeelding47 - 69Magpie88 Spirit shards
Green charm
Gold ring
83,2
Afbeelding69 - 99Fruitbat130 Spirit shards
Green charm
Banana
121,2
Crimson charm:
PlaatjeLevelsNaamIngrediëntenXP
Afbeelding46 - 74Pyrelord111 Spirit Shards
Crimson charm
Tinderbox
202,4
Afbeelding74 - 85Granite lobster166 Spirit shards
Crimson charm
Granite 500g
325,6
Afbeelding85 - 95Swamp titan150 Spirit Shards
Crimson charm
Swamp lizard
373,6
Afbeelding95 - 96Iron titan198 Spirit shards
Crimson charm
Iron platebody
417,6
Afbeelding96 - 99Pack yak211 Spirit shards
Crimson charm
Yak hide
422,4
Blue charm:
PlaatjeLevelsNaamIngrediëntenXP
Afbeelding36 - 46Bronze minotaur102 Spirit shards
Blue charm
Bronze bar
316,8
Afbeelding46 - 55Iron minotaur125 Spirit shards
Blue charm
Iron bar
404,8
Afbeelding55 - 66Spirit Jelly151 Spirit Shards
Blue charm
Jug of water
484
Afbeelding66 - 76Mithril minotaur152 Spirit shards
Blue charm
Mithril bar
580,8
Afbeelding76 - 89Adamant minotaur144 Spirit shards
Blue charm
Adamant bar
668,8
Afbeelding89 - 99Geyser titan222 Spirit shards
Blue charm
Water talisman
783,2


Dit is mijn methode naar 99 het goedkoopst. Je kan nog wat aanpassingen doen soms wat andere dingen, probeer sowieso je blue charms en cimsons tot het laatst te bewaren want dan geven ze het meest XP met blue charms moet je ook niet echt op de kosten letten. Geyser titans kan je vervangen door adamant minotaurs want de titans zijn ongeloofelijk duur. Ook kan je bij blue charms spirit kyatts, graahk of larupia maken je moet dan kijken of de furs kopen. Hier toch een kleine tabel:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding57 - 66Spirit kyatt, graahk of larupia155 Spirit shards
Blue charms
Kyatt fur, graahk fur of larupia fur
501,6
Ook kan je bij blue charms op level 83 lava titans gaan maken je moet dan alleen wel de obsidian charms hebben die kun je krijgen doormiddel van het killen van tzhaar in de grot op karamja, zie hier een tabel:
Afbeelding83 - 89 of 99Lava titan219 Spirit shards
Blue charm
Obsidian charm
730,4


Waar train ik

Er zijn 2 goeie train plekken ik zal bij alle twee beschrijven hoe je er moet komen.

Plek 1: Falador/House tele taverly --> Taverly
Plek 2: Kyatt teleport --> picotaris hunter area
Plaatje
Plaatje

<-- Blauwe circel: het huisje waar je summoning traint, je gaat daar via een luikje naar beneden.

<-- Groene circel en lijn: tele falador je bankt pakt nieuwe stuf en rent naar de obelisk via de lijn.

<-- Rode circel en lijn: teleport house (moet in taverly staan) en ren naar de obelisk.

<-- Overal kan je summoning familairs gebruiken om meer spullen mee te nemen.




Blauwe circel: het grotje waar je summoning traint ook hier moet je een luik binnengaan -->

Groene circel en lijn: Hier kom je met je kyatt na de tele je rent naar de blauwe circel toe -->




Bij manier 2 kan je banken doormiddel van tele naar een bank, ring of Kinship van dungeoneering is erg handig kost niets en teled dicht bij een bank.


Tips & Tricks
Dit is al bijna weer het einde van mijn guide hier vertel ik nog een aantal tips die je kunt gebruiken tijdens het trainen van summoning.

- Wissel onbruikbare pouches in bij de ogre van de obelisk in Gu'Tanoth. Hij geeft je 70% van de spirit shards die nodig had voor de pouch, terug.

- Wanneer je een hoog genoeg level voor wolpertinger hebt kun je pouches kopen en er scrolls van maken per pouch die je in scrolls veranderd levert dat je 300 coins op en wat XP wanneer je dit met een war tortoise of beter doet kan het een aardig zakcentje opleveren.

- Wanneer je 72 summoning bent en je fruitbat wil maken kan je 10 manden met banana's vullen en in een terrorbird er 12 doen, je rent naar de ogre waar je je pouches kan swappen je maakt daar 10 fruitbats wisselt voor shards opent 2 manden en blijft zo doorgaan, op die manier kan je hele snelle xp met fruitbat doen.

- Probeer blue charms op te sparen tot hogere levels wanneer je ze in het begin al gebruikt heb je er amper profijt van hoe later hoe meer xp.

- Als je summoning gaat trainen kijk dan even snel wat het voordeligst is misschien is iets anders net iets goedkoper en dan maak je daar profijt van.

- Van de kyatt pouches die je hebt gemaakt kun je scrolls maken zo heb je nog meer winst en wat extra xp.

Afsluiting
Dit was mijn guide over summoning ik vond het erg leuk om hem te maken maar ook erg moeilijk als 12 jarige XD, ik wil bedanken:

Judoka07: ( zijn RS naam) voor wat info.
Neite: hoe ik iets met een plaatje moest doen.
Royenroy: onwijs geholpen met mijn tabel ty man!
Lunagang: voor info van hun website
Mijn hersenen: voor het harde werk

Zie je ergens een fout of iets anders post het even dan kan ik het verbeteren en als je misschien weet hoe die tabel mooier kan maken fix het dan AUB of PM me hoe want ik ben er prut in RATE PLEASE!

EMOT skillcape op te halen bij het mannetje waar je de quest begint.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Joshi-Skilzz op zaterdag 28 januari 2012, 11:14, 11 keer totaal gewijzigd.
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
Rowdy
Verbannen (permanent)
Berichten: 792
Lid geworden op: donderdag 5 juni 2008, 16:18
RS: Softique (p2p)

Re: Summoning Guide 1-99!!

Bericht door Rowdy »

Nice Bas. :o
Afbeelding
Softique II
99 Firemaking - 2 Januari '09.
99 Farming - 22 Augustus '10.
Afbeelding
In- of uitklappen •
-Freakrow-
Cb 77 Skiller.
99 Firemaking gehaalt op 2 Januari 2009.
99 Farming gehaalt op 22 Augustus 2010.
-Softique-
Waterfall Quest at 10 Constitution.
-

Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: Summoning Guide 1-99!!

Bericht door Lynch »

goeie guide, 8

maar is 55-? niet beter met spirit kyatts? (blue charms)
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: Summoning Guide 1-99!!

Bericht door Joshi-Skilzz »

Rowdy schreef:Nice Bas. :o
ty XD
Dylann schreef:goeie guide, 8

maar is 55-? niet beter met spirit kyatts? (blue charms)
Beter ja

Maar het is heel erg duur en die hides om het beest te maken kopen echt niet :(
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
511nemdorws
Berichten: 2397
Lid geworden op: zondag 6 augustus 2006, 17:57
Clan: Legends of Fortune
Contacteer:

Re: Summoning Guide 1-99!!

Bericht door 511nemdorws »

Ik vind de informatie niet allemaal kloppen. Als je 70+ bent ga je echt geen jellys maken hoor. Blue charms is het best om gewoon zo goed mogelijk te maken. Crimson bijvoorbeeld is het aan te raden om swamp titans te maken en pack yaks. (op hogere levels natuurlijk)
Afbeelding

Sword' Productions

~Mogre Hunting~Armoured zombies~Free herblore exp Guide~Money making + mage exp~Hunter guide~

Questcape : 19 januari 2009
Woodcutting Cape : 17 Februari 2009
Strength Cape : 1 Juni 2010 [Pic]
Attack Cape : 11 April 2011 [Pic]
Hitpoints Cape : 2 Mei 2011 [Pic]
Defence Cape : 9 Mei 2011 [Pic]
Denny 966
Berichten: 1152
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 19:59
Clan: One

Re: Summoning Guide 1-99!!

Bericht door Denny 966 »

511nemdorws schreef:Ik vind de informatie niet allemaal kloppen. Als je 70+ bent ga je echt geen jellys maken hoor. Blue charms is het best om gewoon zo goed mogelijk te maken. Crimson bijvoorbeeld is het aan te raden om swamp titans te maken en pack yaks. (op hogere levels natuurlijk)
dit
Afbeelding

__
Join #Unique on IRC/mIRC
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: Summoning Guide 1-99!!

Bericht door Joshi-Skilzz »

Denny 966 schreef:
511nemdorws schreef:Ik vind de informatie niet allemaal kloppen. Als je 70+ bent ga je echt geen jellys maken hoor. Blue charms is het best om gewoon zo goed mogelijk te maken. Crimson bijvoorbeeld is het aan te raden om swamp titans te maken en pack yaks. (op hogere levels natuurlijk)
dit
Klopt, Klopt dit klopt wat je zegt das een beetje dom als ik er zelf nu ook naar kijk :( bedankt dat jij het heb gezien ik heb het nu wat verbeterd en meer monsters toegevoegd bedankt voor tips!
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Summoning Guide 1-99!!

Bericht door Tristan »

Orgineel! Mooi uitgewerkt, alleen de tabellen zien er een beetje raar uit :P
9/10
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: Summoning Guide 1-99!!

Bericht door Joshi-Skilzz »

Wertoo4 schreef:Orgineel! Mooi uitgewerkt, alleen de tabellen zien er een beetje raar uit :P
9/10
bedankt vor rate en ja tabellen vind ik ook beetje raar maar ben daar niet zo goed in :oops:
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: Summoning Guide 1-99!!

Bericht door Lynch »

Joshi-Skilzz schreef:
Rowdy schreef:Nice Bas. :o
ty XD
Dylann schreef:goeie guide, 8

maar is 55-? niet beter met spirit kyatts? (blue charms)
Beter ja

Maar het is heel erg duur en die hides om het beest te maken kopen echt niet :(
de hides zijn prima te kopen. ik gebruik het zelf ook en je maakt nog 10k winst ook. (als je ze het op market price maakt)
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: Summoning Guide 1-99!!

Bericht door Joshi-Skilzz »

Ik zal even adden. :D nu goed?
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Summoning Guide 1-99!!

Bericht door Royenroy »

In- of uitklappen •
PlaatjeLevelsNaamIngrediëntenXP
Afbeelding4 - 16Dreadfowl8 spirit shard
gold charm
raw chicken
9,3
Afbeelding16 - 52Granite Crab7 Spirit shard
Gold charm
Iron ore
21,6
Afbeelding52 - 99Spirit terrorbird12 Spirit shards
Gold charm
Raw bird meat
68,4

Code: Selecteer alles

[table][tr][td]Plaatje[/td][td]Levels[/td][td]Naam[/td][td]Ingrediënten[/td][td]XP[/td][/tr]
[tr][td][img]http://i56.tinypic.com/2gx3cs3.png[/img][/td][td]4 - 16[/td][td]Dreadfowl[/td][td]8 spirit shard
gold charm
raw chicken[/td][td]9,3[/td][/tr]
[tr][td][img]http://i55.tinypic.com/nlzwhw.png[/img][/td][td]16 - 52[/td][td]Granite Crab[/td][td]7 Spirit shard
Gold charm
Iron ore[/td][td]21,6[/td][/tr]
[tr][td][img]http://i54.tinypic.com/9a786r.png[/img][/td][td]52 - 99[/td][td]Spirit terrorbird[/td][td]12 Spirit shards
Gold charm
Raw bird meat[/td][td]68,4[/td][/tr][/table]
Niet zo moeilijk om te veranderen. Je hebt in plaats van de [/td][/tr]
[tr][td] heb je de
gebruikt. Je moet tabel alleen aan het begin en het einde doen, niet ertussen. Ik heb de gold charm tabel al gemaakt voor je. Trouwens, mooie guide, eindelijk weer mensen die moeite doen om dit forumdeel actief te krijgen :wub:!
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: Summoning Guide 1-99!!

Bericht door Joshi-Skilzz »

ontzettend bedankt cool en leuke reactie :D gaaf dat je me ff helpt!!
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Summoning Guide 1-99!!

Bericht door Royenroy »

In- of uitklappen •
PlaatjeLevelsNaamIngrediëntenXP
Afbeelding36 - 46Bronze minotaur102 Spirit shards
Blue charm
Bronze bar
316,8
Afbeelding46 - 55Iron minotaur125 Spirit shards
Blue charm
Iron bar
404,8
Afbeelding55 - 66Spirit Jelly151 Spirit Shards
Blue charm
Jug of water
484
Afbeelding66 - 76Mithril minotaur152 Spirit shards
Blue charm
Mithril bar
580,8
Afbeelding76 - 89Adamant minotaur144 Spirit shards
Blue charm
Adamant bar
668,8
Afbeelding89 - 99Geyser titan222 Spirit shards
Blue charm
Water talisman
783,2

Code: Selecteer alles

[table][tr][td]Plaatje[/td][td]Levels[/td][td]Naam[/td][td]Ingrediënten[/td][td]XP[/td][/tr]
[tr][td][img]http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20090107145435/runescape/nl/images/e/e7/Bronze_minotaur_pouch.gif[/img][/td][td]36 - 46[/td][td]Bronze minotaur[/td][td]102 Spirit shards
Blue charm
Bronze bar[/td][td]316,8[/td][/tr]
[tr][td][img]http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20090107145727/runescape/nl/images/8/8a/Iron_minotaur_pouch.gif[/img][/td][td]46 - 55[/td][td]Iron minotaur[/td][td]125 Spirit shards
Blue charm
Iron bar[/td][td]404,8[/td][/tr]
[tr][td][img]http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20090107150331/runescape/nl/images/7/76/Spirit_jelly_pouch.gif[/img][/td][td]55 - 66[/td][td]Spirit Jelly[/td][td]151 Spirit Shards
Blue charm
Jug of water[/td][td]484[/td][/tr]
[tr][td][img]http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20090107150726/runescape/nl/images/0/01/Mithril_minotaur_pouch.gif[/img][/td][td]66 - 76[/td][td]Mithril minotaur[/td][td]152 Spirit shards
Blue charm
Mithril bar[/td][td]580,8[/td][/tr]
[tr][td][img]http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20090107151625/runescape/nl/images/e/e4/Adamant_minotaur_pouch.gif[/img][/td][td]76 - 89[/td][td]Adamant minotaur[/td][td]144 Spirit shards
Blue charm
Adamant bar[/td][td]668,8[/td][/tr]
[tr][td][img]http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20090107152451/runescape/nl/images/8/8c/Geyser_titan_pouch.gif[/img][/td][td]89 - 99[/td][td]Geyser titan[/td][td]222 Spirit shards
Blue charm
Water talisman[/td][td]783,2[/td][/tr][/table]
Zo klopt de blue charm tabel ook. Je was nog 2 tabel tags vergeten om te zetten naar regels tags. Zo klopt die, en graag gedaan :wub: !
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: Summoning Guide 1-99!!

Bericht door Joshi-Skilzz »

Royenroy schreef:
In- of uitklappen •
PlaatjeLevelsNaamIngrediëntenXP
Afbeelding36 - 46Bronze minotaur102 Spirit shards
Blue charm
Bronze bar
316,8
Afbeelding46 - 55Iron minotaur125 Spirit shards
Blue charm
Iron bar
404,8
Afbeelding55 - 66Spirit Jelly151 Spirit Shards
Blue charm
Jug of water
484
Afbeelding66 - 76Mithril minotaur152 Spirit shards
Blue charm
Mithril bar
580,8
Afbeelding76 - 89Adamant minotaur144 Spirit shards
Blue charm
Adamant bar
668,8
Afbeelding89 - 99Geyser titan222 Spirit shards
Blue charm
Water talisman
783,2

Code: Selecteer alles

[table][tr][td]Plaatje[/td][td]Levels[/td][td]Naam[/td][td]Ingrediënten[/td][td]XP[/td][/tr]
[tr][td][img]http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20090107145435/runescape/nl/images/e/e7/Bronze_minotaur_pouch.gif[/img][/td][td]36 - 46[/td][td]Bronze minotaur[/td][td]102 Spirit shards
Blue charm
Bronze bar[/td][td]316,8[/td][/tr]
[tr][td][img]http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20090107145727/runescape/nl/images/8/8a/Iron_minotaur_pouch.gif[/img][/td][td]46 - 55[/td][td]Iron minotaur[/td][td]125 Spirit shards
Blue charm
Iron bar[/td][td]404,8[/td][/tr]
[tr][td][img]http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20090107150331/runescape/nl/images/7/76/Spirit_jelly_pouch.gif[/img][/td][td]55 - 66[/td][td]Spirit Jelly[/td][td]151 Spirit Shards
Blue charm
Jug of water[/td][td]484[/td][/tr]
[tr][td][img]http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20090107150726/runescape/nl/images/0/01/Mithril_minotaur_pouch.gif[/img][/td][td]66 - 76[/td][td]Mithril minotaur[/td][td]152 Spirit shards
Blue charm
Mithril bar[/td][td]580,8[/td][/tr]
[tr][td][img]http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20090107151625/runescape/nl/images/e/e4/Adamant_minotaur_pouch.gif[/img][/td][td]76 - 89[/td][td]Adamant minotaur[/td][td]144 Spirit shards
Blue charm
Adamant bar[/td][td]668,8[/td][/tr]
[tr][td][img]http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20090107152451/runescape/nl/images/8/8c/Geyser_titan_pouch.gif[/img][/td][td]89 - 99[/td][td]Geyser titan[/td][td]222 Spirit shards
Blue charm
Water talisman[/td][td]783,2[/td][/tr][/table]
Zo klopt de blue charm tabel ook. Je was nog 2 tabel tags vergeten om te zetten naar regels tags. Zo klopt die, en graag gedaan :wub: !
Okey ty again!!
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
Yannis
Berichten: 1811
Lid geworden op: zaterdag 14 maart 2009, 7:47
RS: Iron Dragon (p2p)
Clan: Ameno

Re: Summoning Guide 1-99!!

Bericht door Yannis »

Mooie guide, maar zoals al eerder vermeld (denk ik) doe je best met je crimsons 95-96 Iron titans, daarna tot 99 Pack Yak's
deze zijn meer XP

Toegevoegd na 12 minuten:

EDIT: Ik hoorde ook dat Wallasalki Cannonen een manier voor blue charms is, waarbij je winst maakt als je alchs meeneemt.
Afbeelding
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: Summoning Guide 1-99!!

Bericht door Joshi-Skilzz »

Koopt yak hair??

en over walasaki dingen ik heb een guide gevonden wel wat veroudert maar zal hem erin zette
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
Jas
Berichten: 1624
Lid geworden op: zaterdag 1 augustus 2009, 13:05
RS: Jas (p2p)
Clan: Titans Revolution
Oude naam: Skargaroth

Re: Summoning Guide 1-99!!

Bericht door Jas »

Hey, Mooie guide!
Echt dikke 10.
Wat je ook kunt doen is kyatt furs kopen maken naar Pouches en dan naar scrolls!
Zo heb ik een paar k extra winst!
Afbeelding
Robert Inc
Berichten: 1147
Lid geworden op: zondag 21 februari 2010, 17:33
RS: Robert Inc (p2p)
Oude naam: Deimos

Re: Summoning Guide 1-99!!

Bericht door Robert Inc »

Goede guide! Netjes uitgewerkt, en overzichtelijk. 10/10
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: Summoning Guide 1-99!!

Bericht door Joshi-Skilzz »

microshooter schreef:Hey, Mooie guide!
Echt dikke 10.
Wat je ook kunt doen is kyatt furs kopen maken naar Pouches en dan naar scrolls!
Zo heb ik een paar k extra winst!
Oki mooie tip ik zal hem erbij zetten dus van pouches ook nog scrolls maken ok! ty vor rate!! :D
swordy6 schreef:Goede guide! Netjes uitgewerkt, en overzichtelijk. 10/10
B00M das nog eens een rate ty man!
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
Plaats reactie