Optimaal gebruik ability bars! LEES LAATSTE POST!

Hier staan tips van je medespelers over skills.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: [GvdM]Optimaal gebruik ability bars! + dung tips[Dung gu

Bericht door Erwin »

Gefeliciteerd met de guide van de maand! :D
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Rein
Berichten: 681
Lid geworden op: zaterdag 21 april 2012, 18:24
RS: Rein is Baas (p2p)
Clan: Fistfanclub, DGS

Re: [GvdM]Optimaal gebruik ability bars! + dung tips[Dung gu

Bericht door Rein »

Erwin schreef: Gefeliciteerd met de guide van de maand! :D
Dankje! :D

Nog een kleinigheidje aangepast in de miniguide in verband je binds! Zeker waard om te bekijken voor mensen met 112 dg of lager!
Afbeelding
Afbeelding
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: [GvdM]Optimaal gebruik ability bars! + dung tips[Dung gu

Bericht door Going4Quests »

Heb even snel diagonaal gelezen en ziet er goed uit. Ik heb niet de reacties gelezen dus sorry als dit al gezegd is, maar misschien is het geen slecht idee om freedom eventueel te gebruiken bij bosses zoals Yk'lagor the thunderous.

Als je daarbij faalt bij de "come closer!", kan je freedom usen en weg. :P
Rein
Berichten: 681
Lid geworden op: zaterdag 21 april 2012, 18:24
RS: Rein is Baas (p2p)
Clan: Fistfanclub, DGS

Re: Optimaal gebruik ability bars! + dung tips[Dung guide]

Bericht door Rein »

GUIDE IS BEEJTE OUTDATED!
Afbeelding
Afbeelding
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: Optimaal gebruik ability bars! + dung tips[Dung guide]

Bericht door Superheat »

Rein schreef: GUIDE IS BEEJTE OUTDATED!
Update 'm dan :fluit:
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
Rein
Berichten: 681
Lid geworden op: zaterdag 21 april 2012, 18:24
RS: Rein is Baas (p2p)
Clan: Fistfanclub, DGS

Re: Optimaal gebruik ability bars! + dung tips[Dung guide]

Bericht door Rein »

Superheat schreef:
Rein schreef: GUIDE IS BEEJTE OUTDATED!
Update 'm dan :fluit:
Soon hou ik me er wel weer mee bezig :)
Afbeelding
Afbeelding
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: Optimaal gebruik ability bars! + dung tips[Dung guide]

Bericht door Superheat »

Mooi! Als je nog hulp met tabellen e.d. nodig hebt laat je het maar weten! :)
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
Rein
Berichten: 681
Lid geworden op: zaterdag 21 april 2012, 18:24
RS: Rein is Baas (p2p)
Clan: Fistfanclub, DGS

Re: Optimaal gebruik ability bars! + dung tips[Dung guide]

Bericht door Rein »

Nieuwe ontwikkeling betreffende de beste bind layout voor optimale DPS! (alleen indien maxed cb en bijna alle dg tasks done)

Na de range abilities upgrade zijn deze nu op quasi hetzelfde niveau als de melee abilities. De grootste troef voor het gebruik van range is eigenlijk het feit dat er, indien je alle dg-tasks hebt gedaan, twee ringen zijn die je tegelijkertijd kan gebruiken en kan profiteren van deze ringen hun effect. Bij melee is dit niet mogelijk!

Binds: sag short bow, primal 2h (maul indien geen 113 dg of spear), saggi body, hood, blood neck
Indien geen 120 DG --> geen hood/indien geen bn, wel hood gebruiken

Rings: Desp ring als secundairy, sniper als primary en berserker als quickswitch. Dit is als je alle dg tasks done hebt.
Indien alles tot en met hard done: sniper als secudairy, desp als primairy en berserk als quickswitch.
Dit omdat desp de beste ring is. Als je de ellite tasks nog niet gedaan hebt, dan is het effect van je secudairy ring nog geen 100%. Toch is het een voordeel om deze achteraf toch op secudairy te zetten. Indien je vergeet terug te switchen van berserk ring naar sniper ring, heb je nog wel het effect van je desp ring.

De optimale dps in DG bereik je nu door alles te rangen met de uitgelegde ring combinaties. Alleen tier 8 (gorgonite) en hogere warriors melee je. Deze hebben een te hoog def en de sniper ring kan dat niet goedmaken.

Uitleg voor verandering!

- Magic spells zijn capped op tier level 90 (in dg), melee en range gaan tot 99. Dit maak magic logischer wijs minder sterk dan range/melee

- Sniper boost je accuracy genoeg om ook op de hogere rangers accuraat te hitten. T8+ (gorgonite warriors en hoger) warriors daarentegen zijn nog te immuun voor range, deze melee je dan. De vraag waarom geen magic kan dan ook naar boven komen. Zoals net vermeld is magic capped op tier level 90 en melee niet.

- Desp geeft als enige ring een boost aan je damage, melee heeft niet zo een ring.

- Een vergelijking van de max hits van een Cele staff, Primal 2h sword (maul of sprear hit hetzelfde) en een saggi shortbow.

Cele staff: ~1917
Primal 2h: ~1971
Saggi shortow: ~1966
Saggi shotbow met t10 desp ring: ~2265

Opmerking
Saggi top als defensive bind heeft ook nog extra voordelen. Als je hood hebt is de main damage die je krijg van magers, saggi top beschermt je er beter tegen. Ook word je minder snel weakened en minder snel bound.
Je bent er wel zwakker mee tegen meleers, range blijft hetzelfde, maar meleers kan je makkelijk trappen aangezien ze binnen melee afstand moeten komen om je te hitten.

Range heeft ook als voordeel dat je van een afstandje kan hitten.

Mijn range bar
Afbeelding
Geen snipe omdat deze ability 5 ticks inneemt voor je kan hitten, dit vertraagt de adrenalinegain.
Bind shot is vooral goed op bosses, hoewel de combo bind shot waarna je piercing shot gebruikt, beter is als 2x piercing shot.


Deze conclusies zijn het gevolg van diepgaand onderzoek van de ranks van DGS. Orginele thread op DGS forum met verdere data. Uitgebreide data staat gepost in het privedeel en kan ik hier niet delen. (Poekies heeft toestemming gegeven voor het plaatsen van deze link)
Als je niet zeker bent van je beste layout, vraag het gerust hier, in pb of in game! Andere vragen mogen natuurlijk ook altijd gesteld worden.
Afbeelding
Afbeelding
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: Optimaal gebruik ability bars! LEES LAATSTE POST!

Bericht door Lars »

Nice update :roll:
Afbeelding
Plaats reactie