Kan iemand mij helpen?

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
DutchFlawless
Berichten: 15
Lid geworden op: woensdag 13 juli 2016, 12:24
RS: Spicy Duck (p2p)

Re: Kan iemand mij helpen?

Bericht door DutchFlawless »

Itachi schreef:Had die je client aangepast? Zo ja, probeer het eens de originele client. Crasht het ook meteen na het openen?
Zo ver ik weet heb ik de Game Client niet aangepast. Waar zou ik dat kunnen zien en wat als er wel iets is aangepast? Waar kan ik dan zien hoe het origineel moet zijn?

Welk verschil zit er tussen de Game Client die ik op de site download en de 'originele client' waar jij het over hebt?

Ik hoor graag van je!
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Kan iemand mij helpen?

Bericht door Itachi »

Het lijkt alsof ik een stroke heb gehad, nu ik mijn post teruglees. :')
Op die forumlink die je postte, had iemand een stuk code aangepast. Ik dacht dat je dat ook deed, maar dat is niet het geval dan denk ik.
Plaatje
DutchFlawless
Berichten: 15
Lid geworden op: woensdag 13 juli 2016, 12:24
RS: Spicy Duck (p2p)

Re: Kan iemand mij helpen?

Bericht door DutchFlawless »

Itachi schreef:Het lijkt alsof ik een stroke heb gehad, nu ik mijn post teruglees. :')
Op die forumlink die je postte, had iemand een stuk code aangepast. Ik dacht dat je dat ook deed, maar dat is niet het geval dan denk ik.
Haha, no worries! Ja, ik heb die copy - paste gedaan, maar ook dat hielp niet. Daarna wel weer terug veranderd!
DutchFlawless
Berichten: 15
Lid geworden op: woensdag 13 juli 2016, 12:24
RS: Spicy Duck (p2p)

Re: Kan iemand mij helpen?

Bericht door DutchFlawless »

Beste allemaal,

ik heb waarschijnlijk het probleem gevonden en heb hiervan screenshots gemaakt. Ik weet alleen niet hoe ik screenshots in een bericht kan plaatsen, dus vandaar dat ik het even op deze manier doe.

Als ik op de rechter muisknop klik op het RuneScape icon en naar "pakketinhoud" ga, krijg ik 4 dingen te zien:
- _CodeSignature
- Info.plist
- MacOS
- Resources

Ik heb zojuist een filmpje zitten bekijken op YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=tYLM-rdg69A) (2:01), waarin een jongen uitlegt hoe je OldSchool RuneScape op je Mac kan krijgen. Daarin laat hij zijn "pakketinhoud" ook zien. Daarin staat:
- _CodeSignature
- Info.plist
- MacOS
- Resources
- CodeResources
- PkgInfo


De laatste twee ontbreken dus bij mij. Is dit misschien het probleem? Zo ja, weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

DutchFlawless

Toegevoegd na 2 uren, 52 minuten en 1 seconde:
Wat ik krijg te zien als ik via de FireFox browser probeer online te komen (world1.runescape.com), krijg ik de vraag van Java waarbij ik op "run" klik. Daarna gaat hij laden, ligt er een zwart scherm op en verdwijnt. Daarop volgend wordt er direct een nieuw venster geopend met daarin de melding:

"A problem has occurred while running the game.

This game has encountered a problem and cannot continue running.

We strive for our games to work on as many computers as possible and to be free of bugs.

If you are able to reproduce this problem (i.e. it always occurs when you do a certain thing), then please submit a bug report via our website, and we will try to fix it as soon as possible.

If problems persist, please refer to the Technical FAQs, which can be found in the Customer Support section of our website."


Iemand enig idee?
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Kan iemand mij helpen?

Bericht door Itachi »

Kijk eens bij instellingen van Firefox of je Java niet verbiedt? Lastig man.
Plaatje
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Kan iemand mij helpen?

Bericht door Zeekoe »

Wat het uploaden van je screenshot betreft: bewerk het in paint (haal de witte randen weg e.d.) surf dan naar een website zoals Tinypic.com en daar kan je je afbeelding uploaden. Dan moet je enkel nog de link tussen [img]-tags kopiëren en plakken. :)
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Kan iemand mij helpen?

Bericht door Gio »

Ik heb ooit een cropping guide gemaakt voor MAC. Dit is hem.
Meleepro NL
Berichten: 1457
Lid geworden op: zondag 6 januari 2013, 14:17
RS: MELEEPRO NL (p2p)
Contacteer:

Re: Kan iemand mij helpen?

Bericht door Meleepro NL »

Gio schreef:Ik heb ooit een cropping guide gemaakt voor MAC. Dit is hem.
Nog gefeliciteerd met het 4jarig (en 1 dag) bestaan van je guide
In- of uitklappen • alle achievements van MELEEPRO NL
99 Constitution since 18-12-2013 [kolom]99 Magic since 27-1-2014[/kolom][kolom]99 Herblore since 23-2-2014[/kolom]
[regel]99 Defence since 01-3-11-2014[kolom]99 Ranged since 08-3-2014[/kolom][kolom]99 Strength since 27-4-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Summoning since 31-5-2014[kolom]99 Attack since 07-6-2014[/kolom][kolom]99 Prayer since 4-7-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Slayer 26-10-2014[kolom]99 Firemaking since 3-11-2014[/kolom][kolom]99 Cooking since 3-11-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Construction since 22-2-2015[kolom]99 Fletching since 26-6-2015[/kolom][kolom]99 Smithing since 12-8-2015[/kolom][/regel]
[regel]99 Crafting since 26-9-2015[kolom]99 Agility since 1-2-2016[/kolom][kolom]99 Hunter since 28-2-2016[/kolom][/regel]
[regel]99 Thieving since 24-9-2016[kolom]99 Mining since 9-10-2016[/kolom][kolom]99 Woodcutting since 17-11-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Defence since 27-9-2015[kolom]120 Ranged since 14-4-2015[/kolom][kolom]120 Constitution since 4-5-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Summoning since 18-2-2017[kolom][/kolom][kolom][/kolom][kolom][/kolom][/regel]

Plaatje Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Kan iemand mij helpen?

Bericht door Gio »

Meleepro NL schreef:
Gio schreef:Ik heb ooit een cropping guide gemaakt voor MAC. Dit is hem.
Nog gefeliciteerd met het 4jarig (en 1 dag) bestaan van je guide
Zo oud alweer? :shock:
DutchFlawless
Berichten: 15
Lid geworden op: woensdag 13 juli 2016, 12:24
RS: Spicy Duck (p2p)

Re: Kan iemand mij helpen?

Bericht door DutchFlawless »

Dit is de screenshot van zijn Contect folder:
Afbeelding

En zo ziet die van mij eruit:
Afbeelding

Toegevoegd na 42 seconden:
Itachi schreef:Kijk eens bij instellingen van Firefox of je Java niet verbiedt? Lastig man.
Hier heb ik ook al verdere research naar gedaan en aangepast waar nodig was. Daar kan het ook niet meer aan liggen.

Toegevoegd na 24 seconden:
Gio schreef:Ik heb ooit een cropping guide gemaakt voor MAC. Dit is hem.
Thanks!
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Kan iemand mij helpen?

Bericht door Bearserk »

Ik denk dat alles wat er in dit topic gebeurt gewoon niet werkt om je probleem op te lossen.

Probeer eens op te schrijven wat er EXACT gebeurt als je de client opstart en dat naar jagex support te sturen
Afbeelding
Plaats reactie