Rs3 Evenemententopic - Boss Events

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.

Welke bosses zouden jullie graag zien?

GWD 1
4
6%
GWD 1 (Hard mode)
3
5%
GWD 2
9
14%
DKS
3
5%
Corp
7
11%
Nex
8
13%
Nex AoD
7
11%
ROTS
4
6%
Raids
4
6%
Vorago
7
11%
Kalphite king
7
11%
 
Totaal aantal stemmen: 63

Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Rs3 Evenemententopic - Discussie

Bericht door Jelmer »

Even een nieuwe pagina openen ^_^

Lex W schreef:Samengevat: Ik ben voor meer evenementen, maar niet gelijk teveel! Liefste elke week 1 type evenement, waarin competities natuurlijk langer kunnen duren dan 1 dag. Zorg voor meer spelers die mee willen helpen, zodat de verplichting minder is, om zo ook voor bepaalde evenementen (high-level-boss) makkelijker spelers te vinden die bereid zijn om Lunagang hier aan mee te helpen, zodat de variatie aan evenementen groot blijft.
Ten eerste, heel erg bedankt voor het meedenken. ^_^ In de eerste zin kan ik mij erg goed vinden: "Ik ben voor meer evenementen, maar niet gelijk teveel!", maar ik moet je helaas teleurstellen met het idee om 1 evenement per week te doen, ik ben bang dat dat juist al te veel is. Om aan te sluiten op je tabel, ben ik ook bang dat minigame-evenementen niet goed zullen aanslaan, tenzij je gebruik maakt van de dingen die jagex te bieden heeft. Denk bijvoorbeeld aan een double points/xp weekend bij Barbarian Assault. Wat betreft ideeën qua evenementen kom jij wel enorm in de buurt van de beginpost, dat is dus mooi om te zien, in ieder geval 1 iemand die graag mee zou willen doen. :D
Het Pietje schreef:Als er enige interesse is voor Vorago zou ik daarmee kunnen helpen.
Ik heb ervaring met het leiden van kills in een vorago mass fc en kan alles roles.
Voor de rest zou ik ook interesse hebben in raids kills, hier heb ik zelf minder ervaring mee en wil 't graag beter leren.
In combinatie met ons idee van meer boss evenementen - en dan vooral de high level bosses - denk ik dat het enorm fijn zal zijn als je wilt helpen. :)
Misschien is het ook een idee om een keer met meerdere mensen een dung avond te houden.
Of als er animo voor is minigames, die normaal gesproken weinig gespeeld worden, te spelen. Ik had zelf minigames als Soul wars of Stealing creation in gedachten. Maar er kan natuurlijk ook met een groep van het forum Pest control gedaan worden.
Zulke avonden lijken mij ook leuk, maar ik denk dat je dit meer spontaan moet doen dan ver van te voren afgesproken. Wat betreft minigames moet je dan wel de juiste minigames (in combinatie met bonusweekenden of whatever van jagex) kiezen. Zoals ik hierboven ook al aangaf ben ik bang dat minigame-evenementen niet goed zullen aanslaan.
Een ander idee voor een toernooi zou bijvoorbeeld ook een Conquest toernooi kunnen zijn, dat er word begonnen in poules of een knock-out systeem te maken.
Ik denk dat we hier hetzelfde krijgen als met Siddy's idee van Gnome Restaurant maar een select groepje mensen het leuk zal vinden en de animo dus niet groot zal zijn, maar dat kan ook komen doordat ik juist niets met deze minigames heb. :P
Siddy00 schreef:Ik word blij van de gedachte aan een volgend Treasure Trails evenement! Ik zou het niet te vaak organiseren en eigenlijk lijkt één keer per jaar me prima, maar gezien er toch weer twee maanden tussen zitten is die update uiteraard een perfecte kans. In ieder geval ikzelf ga dan toch als een malle clue scrolls doen, evenement of niet :bier:
Eens per jaar leek mij ook meer dan genoeg, maar met de komende update is het denk ik toch een uitstekende kans om het evenement nog een keer over te doen, met hopelijk nog veel meer deelnemers. :)
Qua langerdurige minigamegerelateerde competities is Barrows uiteraard ook een klassieker. Alle body en leg armours zijn weer 1-2m waard, en Linza's spullen nog veel meer dan dat. Dit is te overwegen.
Mee eens. Zulke competities zullen deelnemers trekken, zeker omdat je altijd wel wat wint, of je de competitie nou wint of niet. Ik weet alleen niet of we het moeten combineren met meerdere andere dingen, of dat we ons alleen moeten richten op 1 ding in dit geval.
Misschien dat iets met Dungeoneering weer kan worden gedaan? Dit is bij de meesten weer wat weggezakt, denk ik.
Blijft leuk, zeker als mensen als Matthijs mee willen doen. Wel denk ik dat dit meer iets is voor een spontane avond, tenzij je een Dungeoneering weekend hebt bijvoorbeeld.
Verder zou ik vooral aanraden om goed op de updates te letten. Een van de lastigere dingen (vind ik) aan evenementen is mensen de motivatie te geven om mee te doen, en met een gloednieuwe update van Jagex heb je misschien wel de best mogelijke boost te pakken die je kan krijgen. Anderzijds willen sommige spelers het misschien liever zelf uitzoeken en hangt het weer erg van de update af :P
Goede aanrader, zeker om meer motivatie te krijgen. Bij bepaalde updates (denk maar weer aan de clue update.. :fluit:) kun je er zeker prima op inspelen.
buitje schreef:Ikzelf ben veel meer voor een evenement die een aantal weken duurt. Wanneer je op een bepaalde dag een evenement doet kunnen er vaak meerdere niet. Om te zorgen dat je die wel enthousiast houdt moet je daarna heel veel moeite doen. Ook zijn de meeste bosses tegenwoordig solo of met kleine teams te doen. Als je opkomst hebt van 10 mensen is het al veel te veel.

Daarnaast dingen als slayerevent waarin je 1 of 2 weken lang zoveel mogelijk slayer kills doet (is mooi te tracken tegenwoordig) met daarbij beste loot, meeste xp en zulke dingen worden waarschijnlijk wel goed bezocht. Of RoS, mensen hoeven daar niet te veel dailyscape voor op te zeggen en kunnen toch meedoen met de events.

Als je bang bent weinig animo te krijgen moet je zorgen dat mensen er niet te veel voor op te hoeven zeggen.

Ik ben heel benieuwd, hoop dat er wat leuks bedacht kan worden.

En Lex W, ik zou echt niet zoveel events doen. Misschien 1 per maand of 2 maanden. (afhankelijk van grote van events natuurlijk, ik denk dan een avondje bossen niet mee) Gaat mensen teveel vervelen, mij in ieder geval.
Ik kan niet meer zeggen dan dat dit eigenlijk precies mijn visie is op de Rs3 evenementen. Tegenwoordig draait het voor velen om zo veel mogelijk xp of rewards te halen. Competitieve evenementen zullen dan juist op zijn plek vallen. Je benoemt heel mooi het feit dat mensen voor zulke evenementen minder hoeven op te zeggen, zeker als je een efficiënte manier van registreren gebruikt. Er zijn gelukkig al veel ideeën voor competities, maar dat mogen er altijd meer worden. ^_^
Marco schreef:Ik zou Thys hier wel graag mee willen helpen eigenlijk! Thys en ik zitten namelijk redelijk op hetzelfde niveau (Behalve Rots *kuch* Thys *kuch*) qua PvM en sta wel open om mensen iets te leren of ergens te helpen. =)
Mooi om te zien, meerdere high level pvmers zijn handig. ^_^
Edit:
Verder qua evenementen lijken mij de Team vs Team evenementen vooral leuk. Dit kan zijn met Clue Scrolls, PvM drops, Barrows Chests, ga zo maar door. Ook zou je hier een skill competitie van kunnen maken bijvoorbeeld.

Daarnaast zou je, niet dat het voor mij perse hoeft, maar wekelijks een Penguin evenement kunnen doen op een vaste tijd.
Competities gaan prima werken volgens mij. Team vs Team lijkt me ook leuk, maar ik weet niet of daar genoeg deelnemers voor zijn. Dan moeten we goed rekening houden met alle variabelen in ieder geval. Penguin evenement is voor mij een no-go. Het evenemententeam hier heeft het al meerdere keren geprobeerd, waar uiteindelijk niets van is geworden. Daarnaast steekt Ceecs veel moeite in het werven van ltfers om mee te doen, maar dat werkte ook niet. Ik denk dat we deze dus meteen kunnen wegstrepen.
Edit2:
Het probleem wat Kiepe hier boven aankaart, over liever lange evenementen ben ik het wel mee eens. Aangezien de gemiddelde leeftijd op LTF tegenwoordig wel iets hoger ligt dan vroeger, lijkt het mij niet meer dan logisch dat mensen een drukker schema hebben doordeweeks maar ook in het weekend. Dit in het vizier houdend ben ik dus van mening dat competities en dergelijke langer moeten duren dan één week.
Mee eens. Competities die langer lopen zullen automatisch beter bezocht worden. Je kan lekker op je eigen tempo en op je eigen manier meedoen, op de dagen en tijden dat je zelf wil. Ideaal om toch mee te kunnen doen.
Daarnaast denk ik wel dat een Boss Evenement wel redelijk te plannen is en gewoon kijken hoeveel mensen er komen opdagen voor een Boss Evenement. Als het echt gaat om mensen bepaalde (groep) bosses te leren, dan denk ik dat dit spontaner zal moeten gebeuren dan gepland. Stel een paar mensen willen een keer Vorago of Raids proberen. Dan zal er ter plekke een team gemaakt moeten worden. Helemaal omdat ik denk dat om mensen iets op een juiste manier te leren, is het makkelijkst als er in een team maar 1 à 2 learners zitten. Zodat deze learners goed kunnen kijken naar wat de andere in het team doen en zo op deze manier er meer van opsteken dan dat ze met z'n 5en bijvoorbeeld als een kip zonder kop door de ruimte rennen bij Vorago of bij Raids.
Enerzijds kun je dit goed plannen, anderzijds is het spontane ook erg belangrijk. Een algemeen boss-topic waar je van dag tot dag mensen kunt vragen om 's avonds mee te gaan bossen, lijkt mij dan perfect. In dat topic kunnen we dan ook data afspreken dat we een keer van te voren hebben bedacht wat we gaan doen.
Ceecs schreef:De events van onze clan trekken wel redelijk goed (toch de meeste). We doen elke week corp, vaak GWD2 bosses en de laatste tijd ook vaak Nex. Hogere bosses gebeuren soms maar is lastiger voor een gehele community. Je kan ook Low lvl boss events doen zoals KBD/Giant Mole/DKS. Sommige hoge levels zullen dan ook komen om hun kc omhoog te doen voor final boss/pet.
Ten eerste, bedankt voor een constructieve inbreng in deze discussie. De reden waarom jouw stukje over het penguin evenement is verwijderd, is puur omdat dit topic bedoeld voor evenementen gehost vanuit de naam van Lunagang. Daarnaast wil ik uit mijn reactie naar Marco nog even het volgende citeren: "Penguin evenement is voor mij een no-go. Het evenemententeam hier heeft het al meerdere keren geprobeerd, waar uiteindelijk niets van is geworden. Daarnaast steekt Ceecs veel moeite in het werven van ltfers om mee te doen, maar dat werkte ook niet. Ik denk dat we deze dus meteen kunnen wegstrepen."

Wat betreft de boss-evenementen is het handig om er een algemeen topic over te maken. Ik begrijp dat je vanuit de clan elke week meerdere bosses kunt doen, maar dat is ook omdat je een veel grotere community hebt dan hier op het forum. Ik ben het met je eens dat ook low level bosses nog wel druk bezocht kunnen worden, juist door (insane) final boss of de bosspets.
Wat ook populair is bij ons zijn onze bank skill events. Hierbij hosten we onze clan avatar bij een bank + portables en eventueel pulse corse/nieuwe aura als er mensen zijn die hebben. Wij doen dit meestal shantay pass, combat academy of clan camp
In mijn ogen werkt dit alleen als je een hechte community hebt. Zoals bij jullie, kan je tijdens een bank skill event lekker met elkaar kletsen, maar dan ken je elkaar ook grotendeels al wel. Ook kunnen wij vanuit lunagang natuurlijk niet voor een clan avatar zorgen. Ik ben bang dat hier te weinig animo voor is, maar ik hoor graag meningen van anderen.
We hosten ook vaak af en toe Minigame events, buiten SC kunnen we het vaak clan-only houden. Wat slim is is om te kijken wat wanneer in spotlight is, zo kunnen eventueel ook mensen meedoen die intresse hebben in Thalers. De echt dode minigames zou ik dan wel niet doen maar BA/PC/SW/SC/Heist zijn goede keuzes.
De handige minigames zijn inderdaad nog steeds erg goed om te doen. Het probleem is alleen dat je vaak meer mensen nodig hebt, dan dat er op dat moment beschikbaar zijn. Dan zul je van te voren data moeten afspreken waarbij je let op minigame weekenden en spotlights, maar dan is nog maar de vraag of er genoeg mensen bij kunnen zijn. Zoals Marco ook al aangaf zijn we inmiddels een stukje ouder en hebben we een drukkere agenda.
Qua Skill competitie hebben wij eens gedaan dat je 3 of 4 skills in de competitie doet, random gekozen per soort (aristans/gather/support/...). Zo maak je van elke skill bijvoorbeeld een top 10 en geef je die punten. En dan degene met de meeste punten wint!
Super. ^_^ Lijkt een beetje op het Battle of the Divisions evenement. Is hier nog animo voor? Ik hoor graag van anderen.
Ook zijn hide n seeks leuk! Iemand verstopt zich en geeft hints en de andere moeten hem zoeken. Geen quest gebieden/guilds/wildy/waar je damage krijgt uiteraard. Zat plaatsen om je nog te verstoppen. Je laat gewoon elke keer dat hij gevonden is iedereen terug samen komen op een plaats en begint opnieuw.
Dit blijft ook altijd wel leuk inderdaad, maar ook hier denk ik dat je het beter spontaan kunt regelen dan van te voren afgesproken.
Ceecs Clan schreef:
xNitrous schreef: Wij zijn bezig met een wederopbouw van het RS3 forumgedeelte van LUNAGANG, de website/forum waar jij je momenteel bevindt. Je kunt al je ideeen hier kwijt maar houdt er gewoon rekening mee dat dit voor ons is en zeker niet voor jou. Ik ga dan ook alleen maar Lunagang evenementen op de Kalender zetten!
Ik wens jullie succes ermee, ik gaf enkel aan dat jullie het door mij gehosten peng event dat open is voor de gehele Nederlanstalige Community mochten plaatsen op jullie Kalender. Maar als jullie kiezen voor enkel Lunagang evenementen erop te plaatsen, wil dat ook zeggen dat enkel de EO's events mogen maken? Want mensen die gebruik maken van Lunagang mogen dus geen events doen dan?
Het is jammer dat er vanuit lunagang vrijwel geen mensen meedoen aan het penguin evenement van Ceecs, maar op een gegeven moment moet je er ook een keer de stekker uittrekken. Ik merk nu dat het op dit moment geen nut meer heeft om hier mensen te informeren over het penguin evenement, ik heb zelfs het idee dat het nu averechts werkt. Mensen krijgen een beeld ervan en ervaren het (zoals ik het meekrijg) als irritant. Ik weet niet wat de toekomst van ons forum te bieden heeft, maar wellicht dat er in de toekomst weer een poging gedaan kan worden.

Overigens vind ik het wel dat als jij als normaal lid een daverend succes hebt bij een evenement, waarbij veel animo is, een plekje op de evenementenkalender mag krijgen. Tegenwoordig moeten wij hier alles samen doen om de sfeer en de gezelligheid te handhaven, dus ik zie maar al te graag mensen die ook als normaal lid een keer een evenement willen organiseren. :)
Ook stelt de vraag zich of er uberhaupt wel voldoende intresse voor RS3 events zijn onder jullie community omdat 90% van de mensen in de FC: Lunatip OSRS spelen en geen RS3.
Ik vind het kort door de bocht om te denken dat er onvoldoende interesse is door enkel uit te gaan van de chat. Bij het Treasure Trails evenement zit het gros van de deelnemers niet in de chat, maar doen wél mee met het evenement. ^_^

Ik hoop niet dat ik wat vergeten ben, het is al laat en het was veel tekst. :P
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Lex W
Berichten: 451
Lid geworden op: vrijdag 9 september 2011, 19:27
RS: Lex W (p2p)
Clan: Ceecs clan
Oude naam: Lexxy

Re: Rs3 Evenemententopic - Discussie

Bericht door Lex W »

Goed werk Jelmer!
J elmer schreef:
Lex W schreef:Samengevat: Ik ben voor meer evenementen, maar niet gelijk teveel! Liefste elke week 1 type evenement, waarin competities natuurlijk langer kunnen duren dan 1 dag. Zorg voor meer spelers die mee willen helpen, zodat de verplichting minder is, om zo ook voor bepaalde evenementen (high-level-boss) makkelijker spelers te vinden die bereid zijn om Lunagang hier aan mee te helpen, zodat de variatie aan evenementen groot blijft.
Ten eerste, heel erg bedankt voor het meedenken. ^_^ In de eerste zin kan ik mij erg goed vinden: "Ik ben voor meer evenementen, maar niet gelijk teveel!", maar ik moet je helaas teleurstellen met het idee om 1 evenement per week te doen, ik ben bang dat dat juist al te veel is. Om aan te sluiten op je tabel, ben ik ook bang dat minigame-evenementen niet goed zullen aanslaan, tenzij je gebruik maakt van de dingen die jagex te bieden heeft. Denk bijvoorbeeld aan een double points/xp weekend bij Barbarian Assault. Wat betreft ideeën qua evenementen kom jij wel enorm in de buurt van de beginpost, dat is dus mooi om te zien, in ieder geval 1 iemand die graag mee zou willen doen. :D
Ben het bij nader inzien wel met je eens dat 1 evenement misschien wat te optimistisch is :P

Persoonlijk vind ik de volgende type evenementen zelf het leukste:
* Hide & Seek
* Minigames: Stealing Creation (met combat) / Clanwars / Juist dingen waar je vaak niet meer komt als Trouble Brewing
* Team vs Team evenementen / Treasure hunt inderdaad! (was al vermakelijk om Hank en Pietje bezig te zien O:) )

Ook zou ik wel is een avond in zijn voor Dungeoneering of Bossen (mits iemand mij dit leert hahah 8-[ )


Misschien is het een idee om een poll te maken met de vraag wat RS3-spelers snel meer hopen te zien betreft evenementen en competities. Kon zijn dat Thys dit ook al bedoelde met zijn poll idee ^_^
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Rs3 Evenemententopic - Discussie

Bericht door Jelmer »

Bij deze ook een poll geplaatst. Vertel het me even als ik opties ben vergeten. :fluit:
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Rs3 Evenemententopic - Discussie

Bericht door buitje »

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie als verschil zien tussen skillcompetitie en skillevenement. Zoals ik het interpreteer is een evenement op 1 dag of misschien een weekend en een competie een langere tijd. Ikzelf heb al moeite om met bijvoorbeeld bxp-weekend vrij te zijn, overal vrijgevraagd en uiteindelijk kan ik alsnog niet "veel" spelen. Laat staan dat ik een keer een avond vrij moet regelen. Ik ben daarom ook meer voor langere competities. Lekker op je eigen tempo.
Minigames ben ik ook niet zo'n fan van. Een competie ga je daarin niet echt kunnen krijgen en een evenement is voor mij lastig.
Team vs team lijkt me ook leuk, al ben je dan altijd weer afhankelijk van de ander. Is voor mensen die hier weinig/geen mensen kennen misschien wel een drempel om mee te doen.
En een drop-competitie lijkt me erg leuk :D
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Rs3 Evenemententopic - Discussie

Bericht door Jelmer »

buitje schreef:Ik ben heel erg benieuwd wat jullie als verschil zien tussen skillcompetitie en skillevenement. Zoals ik het interpreteer is een evenement op 1 dag of misschien een weekend en een competie een langere tijd.
Je interpreteert het goed. Met een skill evenement bedoel ik ook daadwerkelijk een ingame evenement, zoals een avond Pyramid Plunder, bank skilling, implings vangen, etc. Ik denk ook niet dat dit goed gaat werken, maar wil graag weten of ik het fout heb of niet.

Over de TvsT competitie heb je gelijk. De drempel kan (zeker voor nieuwe leden) erg hoog liggen. Dan lijkt mij solo beter.
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Rs3 Evenemententopic - Discussie

Bericht door Ceecs Clan »

xNitrous schreef:Ik wil gewoon aangeven dat dit topic bedoeld is voor evenementen voor Lunagang en niet voor jullie of jullie clan. Mits jullie met hele goede ideeën komen qua samenwerking kun je dit naar mij PB'en en dan zullen wij dit bespreken. Het is niet aan jou en of Lex om te bepalen of wij met jullie gaan samenwerken, het is ons forum dus wij zullen hier voor 99% moeten bepalen.

Daarnaast wil ik dus nogmaals aangeven dat je ons hier mag helpen met ideeën maar je eigen clanonderdelen of een eventuele samenwerking buiten dit topic te houden.

Verder is iedereen welkom om eigen losse evenementen aan te maken , maar dit gaat dan niet onder naam van Lunagang dus plaatsen we het ook niet in een kalender (die momenteel toch niet in werking is). De leden kiezen er zelf voor evenementen via ons te volgen omdat wij het juiste team daar voor zijn en altijd met goede evenementen en prijzen komen.

Hopelijk is het een beetje duidelijk voor je anders graag een PB,

xNitrous
- Ik gaf enkel aan dat een samenwerking een mogelijkheid was inderdaad, de leiding van Lunagang moet daar zelf over oordelen of ze het een goed plan vinden of niet en kunnen mij dan een PB sturen als ze dat willen.

- Het aangeven van events kan toch beter in een aparte forumsectie zoals 'events' dan als algemeen, want dan staat het daar vol van events. Tevens toen ik wel een aparte topic had voor mijn peng event werd het topic steeds verwijderd/gesloten. Terwijl het volgens jou dus wel mag?

- Het ziet er niet naar uit dat leden zelf RS3 events maken zoals gebleken is en ook de EO's het niet doen. Ik heb de indruk dat je gewoon weer hetzelfde gaat proberen als iets dat in het verleden niet werkten...
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Rs3 Evenemententopic - Discussie

Bericht door Gio »

Kleine bump,

Welke high en med level bosses zouden jullie graag zien?
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Rs3 Evenemententopic - Discussie

Bericht door Jelmer »

Gio schreef:Kleine bump,

Welke high en med level bosses zouden jullie graag zien?
Vul vooral de poll in. ^_^
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Rs3 Evenemententopic - Boss Events

Bericht door buitje »

Liefst een groepboss, handig voor reaper title en heb ik nog (bijna) nooit gedaan
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: Rs3 Evenemententopic - Boss Events

Bericht door Het Pietje »

Ik denk niet echt dat je een boss event van raids kan maken aangezien dit maar 1 keer in de 2 dagen kan. Wel zou je een team op kunnen zetten natuurlijk.
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Rs3 Evenemententopic - Boss Events

Bericht door Gio »

Het Pietje schreef:Ik denk niet echt dat je een boss event van raids kan maken aangezien dit maar 1 keer in de 2 dagen kan. Wel zou je een team op kunnen zetten natuurlijk.
Dat is waar, maar we houden niet elke dag een evenement. :P Je moet denken 2 keer per maand.
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: Rs3 Evenemententopic - Boss Events

Bericht door Het Pietje »

Gio schreef:
Het Pietje schreef:Ik denk niet echt dat je een boss event van raids kan maken aangezien dit maar 1 keer in de 2 dagen kan. Wel zou je een team op kunnen zetten natuurlijk.
Dat is waar, maar we houden niet elke dag een evenement. :P Je moet denken 2 keer per maand.
Ik snap dat je niet elke dag een event houdt, maar mijn punt was meer dat je event ~25 minuten zou duren als je een raids event zou doen :p
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Rs3 Evenemententopic - Boss Events

Bericht door Gio »

Het Pietje schreef:
Gio schreef:
Het Pietje schreef:Ik denk niet echt dat je een boss event van raids kan maken aangezien dit maar 1 keer in de 2 dagen kan. Wel zou je een team op kunnen zetten natuurlijk.
Dat is waar, maar we houden niet elke dag een evenement. :P Je moet denken 2 keer per maand.
Ik snap dat je niet elke dag een event houdt, maar mijn punt was meer dat je event ~25 minuten zou duren als je een raids event zou doen :p
Daar verzinnen we wel wat op, eerst raids en daarna med level ofzo.
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: Rs3 Evenemententopic - Boss Events

Bericht door Het Pietje »

Wordt hier binnenkort nog een keer iets mee gedaan? Het valt nu redelijk stil over eventuele events :(
Dit leek me nou net leuk om een keertje mee te doen.
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Rs3 Evenemententopic - Boss Events

Bericht door Jelmer »

We zijn op dit moment bezig met het opzetten van een Team vs Team drop challenge. ^_^ Boss evenementen zullen in de nabije toekomst ook weer opgepakt worden.
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: Rs3 Evenemententopic - Boss Events

Bericht door Het Pietje »

Oeeh klinkt goed! :)
Zal ik tegen die tijd wel weer wat motivatie hebben om terug te stappen naar RS3
Plaats reactie