Rs3 Evenemententopic - Boss Events

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.

Welke bosses zouden jullie graag zien?

GWD 1
4
6%
GWD 1 (Hard mode)
3
5%
GWD 2
9
14%
DKS
3
5%
Corp
7
11%
Nex
8
13%
Nex AoD
7
11%
ROTS
4
6%
Raids
4
6%
Vorago
7
11%
Kalphite king
7
11%
 
Totaal aantal stemmen: 63

Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Rs3 Evenemententopic - Discussie

Bericht door Thys »

Inderdaad, het vereist wat denkwerk, maar we kunnen er uiteindelijk wel uitkomen. Natuurlijk kunnen we het ook eerst even pollen om te zien wat jullie, de leden, er van vinden!
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Rs3 Evenemententopic - Discussie

Bericht door Gio »

Thys schreef:Als er animo is voor een team vs team PvM event, waarom niet? We moeten het wel goed afbakenen natuurlijk, niet dat een Staff of Sliske 1000 punten is (1 punt per mil) en een Seismic wand 250 punten. Dat zou het nogal oneerlijk maken voor de lagere teams. Het vereist natuurlijk een hoop denkwerk hiervoor, maargoed. We zouden dan het evenement 2 maanden kunnen laten duren, zodat iedereen tijd heeft om drops binnen te harken.
Ik was van plan om dit jaar weer te Organiseren, vorig jaar Had ik het te druk om het te organiseren. Elke keer wordt er leuke drops gehaald, de hoogste punten wat je kon behalen was 100 als goed Is. Ook al was de drops boven de 100m waard.
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Rs3 Evenemententopic - Discussie

Bericht door Jelmer »

Ik ben zeer onder de indruk over het aantal reacties hier. Ik zal dit weekend alle posts goed doorlezen en waar mogelijk zal ik inhoudelijk reageren.
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Rs3 Evenemententopic - Discussie

Bericht door Roy Boy106 »

Penguin event!
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Rs3 Evenemententopic - Discussie

Bericht door Ceecs Clan »

Itachi schreef:Geen clan advertising? Je zit nu voor een tweede keer je eigen event te adverteren, terwijl dit niet niet de bedoeling is hier. Als je dit nog een keer doet heb je een waarschuwing te pakken Ceecs.
Ik adverteer niet voor mijn clan, zeg alleen dat we een peng event hebben waarbij iedereen mag meedoen ....
Marco
Berichten: 503
Lid geworden op: woensdag 3 februari 2010, 20:27
RS: M ar c o (p2p)
Clan: TTL
Oude naam: l xMARCOx l
Extra rang: RoS #1 Overall, Attack

Re: Rs3 Evenemententopic - Discussie

Bericht door Marco »

Meleepro NL schreef:oeh, kijk, 4man team, uhh, we hebben alle 4 een sliske's staff gekregen, fuck de rest wij winnen ^^
Tbh, denk niet dat er 4 actieve mensen op LTF zijn tegenwoordig die Telos consistent op een hoog enrage kunnen campen.

En verder denk ik inderdaad dat als er genoeg animo voor verzameld kan worden voor een TvsT evenement, dat er dan eerst nog wel wat denkwerk in gaat zitten :P
Het Pietje schreef:Misschien is het ook een idee om de nieuwe nex met lunagang uit te proberen, deze komt binnenkort uit en mij lijkt het dat er wel animo voor zal zijn.
Denk zeker dat er hier wel een aantal mensen voor open staan! Helaas heb ik zelf al een team met een paar vrienden waar we een poosje mee gaan campen maar kom waarschijnlijk wel even langs =)
Never forget: Destroyable/Wield/Thys/Quinez :wub:
Afbeelding
Rip Quinez https://www.twitch.tv/destroyablers/v/55336440
Playing 07: ''Fe Marcoo''
Youtubechannel: @M_ar_coRS
Twitch: Twitch.tv/M_ar_co
Holy Wallie
Update Lounge
Berichten: 802
Lid geworden op: woensdag 3 november 2010, 16:03
RS: Holy Wallie (p2p)

Re: Rs3 Evenemententopic - Discussie

Bericht door Holy Wallie »

Ceecs Clan schreef:
Itachi schreef:Geen clan advertising? Je zit nu voor een tweede keer je eigen event te adverteren, terwijl dit niet niet de bedoeling is hier. Als je dit nog een keer doet heb je een waarschuwing te pakken Ceecs.
Ik adverteer niet voor mijn clan, zeg alleen dat we een peng event hebben waarbij iedereen mag meedoen ....
Vriend, jullie peng event staat gegrift in ieders geheugen hier. Ik denk niet dat je het nog hoeft te herhalen tbh
Afbeelding
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Rs3 Evenemententopic - Discussie

Bericht door Tristan »

Ceecs Clan schreef:
Itachi schreef:Geen clan advertising? Je zit nu voor een tweede keer je eigen event te adverteren, terwijl dit niet niet de bedoeling is hier. Als je dit nog een keer doet heb je een waarschuwing te pakken Ceecs.
Ik adverteer niet voor mijn clan, zeg alleen dat we een peng event hebben waarbij iedereen mag meedoen ....
Het is een EO topic voor LTF. Misschien daar eens over nadenken voordat je sluikreclame post.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Rs3 Evenemententopic - Discussie

Bericht door Ceecs Clan »

Tristan schreef:
Ceecs Clan schreef:
Itachi schreef:Geen clan advertising? Je zit nu voor een tweede keer je eigen event te adverteren, terwijl dit niet niet de bedoeling is hier. Als je dit nog een keer doet heb je een waarschuwing te pakken Ceecs.
Ik adverteer niet voor mijn clan, zeg alleen dat we een peng event hebben waarbij iedereen mag meedoen ....
Het is een EO topic voor LTF. Misschien daar eens over nadenken voordat je sluikreclame post.
Het is geen sluikreclame gewoon een event gehost door mijn clan waarbij idereen mag meedoen. Het EO team kan het eventueel op de Lunagang kalender zetten als ze dat willen ;)
i_Matthijs
Chatmoderator
Berichten: 2983
Lid geworden op: vrijdag 26 augustus 2011, 17:56
RS: matthijs (p2p)

Re: Rs3 Evenemententopic - Discussie

Bericht door i_Matthijs »

Ceecs Clan schreef:
Tristan schreef:
Ceecs Clan schreef:
Itachi schreef:Geen clan advertising? Je zit nu voor een tweede keer je eigen event te adverteren, terwijl dit niet niet de bedoeling is hier. Als je dit nog een keer doet heb je een waarschuwing te pakken Ceecs.
Ik adverteer niet voor mijn clan, zeg alleen dat we een peng event hebben waarbij iedereen mag meedoen ....
Het is een EO topic voor LTF. Misschien daar eens over nadenken voordat je sluikreclame post.
Het is geen sluikreclamegewoon een event gehost door mijn clan waarbij idereen mag meedoen. Het EO team kan het eventueel op de Lunagang kalender zetten als ze dat willen ;)

Ik ben het er mee eens dat dit geen sluikreclame is. Maar zoals je zelf zegt:
ceecs schreef:het is een event waar iedereen aan mee mag doen.
En als ik dan op Wikipedia kijk, niet de meest betrouwbare bron maar in dit geval lijkt me het betrouwbaar genoeg:
Wikipedia schreef:Reclame is een vorm van communicatie met het doel potentiële klanten over te halen tot aanschaf van producten en diensten.
Dan lijkt mij dat dit inderdaad gewoon reclame is en geen sluikreclame, zo komt het althans bij mij over.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Rs3 Evenemententopic - Discussie

Bericht door xNitrous »

Ceecs Clan schreef:Het is geen sluikreclame gewoon een event gehost door mijn clan waarbij idereen mag meedoen. Het EO team kan het eventueel op de Lunagang kalender zetten als ze dat willen ;)
Ceecs ik ga je nogmaals vragen (ik ben niet de eerste) te stoppen met het 'RECLAME' maken voor je eigen evenementen in dit topic of in andere topics buiten die van je eigen clan, als mensen daar niet reageren zul je het er mee moeten doen. Je hebt al genoeg ruimte terug gekregen om te promoten, verpest het niet opnieuw!

Wij zijn bezig met een wederopbouw van het RS3 forumgedeelte van LUNAGANG, de website/forum waar jij je momenteel bevindt. Je kunt al je ideeen hier kwijt maar houdt er gewoon rekening mee dat dit voor ons is en zeker niet voor jou. Ik ga dan ook alleen maar Lunagang evenementen op de Kalender zetten!
Lex W
Berichten: 451
Lid geworden op: vrijdag 9 september 2011, 19:27
RS: Lex W (p2p)
Clan: Ceecs clan
Oude naam: Lexxy

Re: Rs3 Evenemententopic - Discussie

Bericht door Lex W »

Beste meedenkers,
Dit topic is bedoeld als een discussietopic over de toekomst van Rs3 evenementen. Ik wil iedereen dan ook vragen, wanneer hij of zij een bericht plaatst, deze met een goede onderbouwing te plaatsen, zodat het als tip of top meegenomen kan worden door het evenemententeam.
Flauw om met quotes te gaan gooien, maar het doel van dit topic mag duidelijk zijn. Ik wil niet de moraalridder van het internet uithangen, echter kon ik het niet laten om op de ontstaande discussie te reageren omdat ik van mening ben dat wij samen hetzelfde doel nastreven. Dit doel heeft natuurlijk betrekking op de toekomst van onze RS3 evenementen.
Aanleiding voor dit topic ... te gaan kijken naar een wederopleving van Rs3 Evenementen. Hierom heb ik dit topic opgesteld, waarin iedereen mee kan discussiëren, mits dat op een fatsoenlijke manier gedaan wordt.
Zoals de aanhef van dit verhaal aangeeft, zie ik de mensen die reageren op een discussie topic als meedenkers. Daarbij mogen wij er van elkaar van uitgaan dat dit met de beste bedoelingen gebeurd. Mocht hieraan getwijfeld worden, dan is het denk ik aan de maker van het topic of de daarvoor bevoegden van Lunagang om hier een oordeel over te hebben. Soms is het dus beter om ergens niet op door te gaan, bijvoorbeeld als iemand die daar naar mijn mening meer bevoegd voor is dan jijzelf, al heeft aangegeven dat iets niet als gepast wordt betiteld. Het zou ons meer sieren als wij opzoek gaan naar onze gemeenschappelijke belangen.
De hoofdvraag die hier uit vloeit is dan ook: is er animo voor een wederopleving van Rs3 Evenementen?
Deze vraag heb ik al eventjes in mijn hoofd rondspoken, waarbij heel veel ideeën zijn gaan borrelen. Door de evenementen op de juiste plek te houden, met de juiste aanleiding en over de juiste tijdsspan, lijkt het meer en meer een succes te worden.
Vandaar keek ik naar de belangen die wij delen. Aangegeven in de tekst gaat dit over de komst van de RS3 evenementen, en hoe dit aan te pakken. Nu is er iemand die aangeeft een succesvol evenement te hebben. (Naam en evenement zou ik niet benoemen om sluikreclame te voorkomen, natuurlijk een grapje!). Vroeger was dit type evenement bij Lunagang altijd een succes.

Gezien ik als moraalridder van het internet probeer in oplossingen te denken, kwam ik tot de conclusie dat het misschien een veel beter idee is om de desbetreffende meedenker toe te voegen aan het evenementen team van Lunagang. Gezien dit waarschijnlijk een wekelijks en succesvol event voor Lunagang zou opleveren. Juist dat zijn onze gedeelde belangen!
Meer ideeën?
Als je zelf ideeën hebt, meld ze dan alsjeblieft hier! Nogmaals, ik hoop hiermee een constructieve discussie op gang te zetten.
Heb je nog vragen of opmerkingen? Vertel het mij dan.

Namens het evenemententeam
Nu lijkt het mij verstandig om niet op de inhoud van mijn bericht in te gaan, ook al ben je het compleet met mij eens of oneens, om niet verder off topic te gaan in dit topic. Om mijn voorstel te gebruiken, zijn er natuurlijk wel een aantal vragen voor de betrokkenen:

Evenemententeam:
* Zou Ceecs lid kunnen worden van jullie evenementen team, mocht hij zich alleen bemoeien met zijn eigen evenement: de wel bekkende tour?
* Zouden jullie als Lunagang willen dat dit, in het dan Lunagang gemaakte evenementen topic, wel mag of helemaal niet mag worden gelinkt aan de clan van Ceecs.

Ceecs:
* Zou jij in het evenementen team van Lunagang willen, met als regel dat jij je (tot zover) alleen bezig houdt met jouw eigen evenement.
* Zou jij er bezwaar bij hebben, mocht er zo'n topic komen, dat jij dit gehele evenement niet verwijst naar jouw clan. Kortom, jij zou dus een Lunagang evenement geven; waaraan jouw clan mag deelnemen (inplaats van andersom).

Mocht er op deze post gereageerd willen worden, graag dan via een privé bericht naar mij, om onnodige discussies te voorkomen en on-topic te blijven na deze post. Persoonlijk zou ik het erg waarderen om deze gestelde vragen ook te beantwoorden via mijn privé. Vergeet hierbij onze gezamenlijke doelen en belangen niet!

Op een jaar met veel sfeervolle evenementen! :wub:
Groeten Lex W
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Rs3 Evenemententopic - Discussie

Bericht door Tristan »

Onnodige discussies te voorkomen? Als we iedereen individueel PBen dan schiet dit topic zijn doel voorbij.

Het lijkt me trouwens absoluut niet de bedoeling dat we allemaal mensen gaan toevoegen aan het EO team, dat is helemaal nergens voor nodig als we hier gewoon de zelfde discussies kunnen voeren. Dit geldt al helemaal voor Ceecs die alleen als enige doel op het forum heeft om reclame te maken voor zijn eigen evenementen. Ik zou zo'n iemand alleen maar weren als ik de EO's was, tenzij hij zijn PR-positie op wilt geven natuurlijk maar dat betwijfel ik.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Rs3 Evenemententopic - Discussie

Bericht door Ceecs Clan »

Hoi

Laten we maar ophouden met of het reclame is of niet... Dan gaan we nogal offtopic mee en we komen toch niet tot een consensus
xNitrous schreef: Wij zijn bezig met een wederopbouw van het RS3 forumgedeelte van LUNAGANG, de website/forum waar jij je momenteel bevindt. Je kunt al je ideeen hier kwijt maar houdt er gewoon rekening mee dat dit voor ons is en zeker niet voor jou. Ik ga dan ook alleen maar Lunagang evenementen op de Kalender zetten!
Ik wens jullie succes ermee, ik gaf enkel aan dat jullie het door mij gehosten peng event dat open is voor de gehele Nederlanstalige Community mochten plaatsen op jullie Kalender. Maar als jullie kiezen voor enkel Lunagang evenementen erop te plaatsen, wil dat ook zeggen dat enkel de EO's events mogen maken? Want mensen die gebruik maken van Lunagang mogen dus geen events doen dan?

Lex W schreef:Ceecs:
* Zou jij in het evenementen team van Lunagang willen, met als regel dat jij je (tot zover) alleen bezig houdt met jouw eigen evenement.
* Zou jij er bezwaar bij hebben, mocht er zo'n topic komen, dat jij dit gehele evenement niet verwijst naar jouw clan. Kortom, jij zou dus een Lunagang evenement geven; waaraan jouw clan mag deelnemen (inplaats van andersom).
- In het verleden was er al eens een opening als EO en toen vond ik het niet te combineren als clanleider en rank in enkele FC's. Zo denk ik er nog steeds over eigenlijk. Toen heb ik wel aangeraden aan mijn toenmalige clan event leider in mijn clan dat deze functie iets voor hem was (Suprr Freak). Hij heeft ook die functie een tijdje bekleed. Toen hebben wij al een poging gedaan om peng events te hosten in samenwerking met Lunagang maar de andere EO's waren erop tegen dat we het hosten in mijn FC: Ceecs Events. En er kwam ook bijna niemand van Lunagang opdagen.

- In principe is er geen enkele verwijzing naar mijn clan met het event want, ik host het in de FC: Ceecs Events. Om het in een andere FC te hosten raad ik af want dan zou ik daar ook een rank nodig moeten hebben onder andere en moeten meer mensen van FC veranderen... Tenzij ze het toestaan dat het in de FC: Ceecs Events blijf hosten.

--------------------------------------------------

Zoals Lex W zei wou ik enkel helpen en gaf ik voorbeeld aan van een goed werkend event van mijn clan dat open staat voor de Nederlanstalige community. Daarnaast heb ik ook voorbeelden gegeven van events die wij vaak hosten of hebben gehost en animo voor was.

Ook stelt de vraag zich of er uberhaupt wel voldoende intresse voor RS3 events zijn onder jullie community omdat 90% van de mensen in de FC: Lunatip OSRS spelen en geen RS3.

Een eventuele samenwerking tussen Lunagang en mijn clan zou ik wel zien zitten uiteraard. Jullie noemen het reclame, maar het is meer naambekendheid in mijn ogen. Niet enkel mijn clan zou daar van profiteren maar ook Lunagang zelf! Niet enkel mijn clan hoeft daarom een samenwerking maar je kan ook meer Nederlanstalige RS3 clans betrekken waardoor je meer deelnemers voor de events aantrekt en eventueel ook zo mensen die Lunagang meer gaan gebruiken.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Rs3 Evenemententopic - Discussie

Bericht door xNitrous »

Ik wil gewoon aangeven dat dit topic bedoeld is voor evenementen voor Lunagang en niet voor jullie of jullie clan. Mits jullie met hele goede ideeën komen qua samenwerking kun je dit naar mij PB'en en dan zullen wij dit bespreken. Het is niet aan jou en of Lex om te bepalen of wij met jullie gaan samenwerken, het is ons forum dus wij zullen hier voor 99% moeten bepalen.

Daarnaast wil ik dus nogmaals aangeven dat je ons hier mag helpen met ideeën maar je eigen clanonderdelen of een eventuele samenwerking buiten dit topic te houden.

Verder is iedereen welkom om eigen losse evenementen aan te maken , maar dit gaat dan niet onder naam van Lunagang dus plaatsen we het ook niet in een kalender (die momenteel toch niet in werking is). De leden kiezen er zelf voor evenementen via ons te volgen omdat wij het juiste team daar voor zijn en altijd met goede evenementen en prijzen komen.

Hopelijk is het een beetje duidelijk voor je anders graag een PB,

xNitrous
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Rs3 Evenemententopic - Discussie

Bericht door Tristan »

Mensen die meedoen aan LTF EO willen vanzelfsprekend een LTF community, ze willen niet de vreemdelingen zijn in Ceecs. Al helemaal niet met de slechte reputatie van Ceecs hier op het forum, maar goed dat is mijn eigen interpretatie. Het is een vereiste dat LTF bij LTF blijft en gebruik maakt van haar eigen middelen en kanalen en vooral niet een parasiet is op andere communities.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Lex W
Berichten: 451
Lid geworden op: vrijdag 9 september 2011, 19:27
RS: Lex W (p2p)
Clan: Ceecs clan
Oude naam: Lexxy

Re: Rs3 Evenemententopic - Discussie

Bericht door Lex W »

Beste xNitrous,

De positiviteit die ik met mijn post probeerde op te wekken heeft zo te zien niet geholpen. Spijtig genoeg...
Daarnaast, is het jammer om te lezen dat dit topic is bedoeld om mee te denken aan RS3 evenementen voor Lunagang, waaraan ik echter niet mag deelnemen.
xNitrous schreef:Ik wil gewoon aangeven dat dit topic bedoeld is voor evenementen voor Lunagang en niet voor jullie of jullie clan.
Waarschijnlijk, zou dit worden betiteld als een verkeerde interpretatie van mij kant.

Verder zou ik niet nog verder ingaan op de inhoud van de post hierboven.
Want opmerkingen als:
... het is ons forum dus wij zullen hier voor 99% moeten bepalen.
Zullen vast en zeker niet gedeeld worden door de gehele leiding bij Lunagang.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Rs3 Evenemententopic - Discussie

Bericht door xNitrous »

Zoals ik vaker heb aangegeven: Graag komen met ideeën die ons kunnen helpen en verder graag niet meer offtopic te posten. Mits je persoonlijk vragen naar ons / mij toe hebt kun je altijd een PB sturen.

Jullie hebben je eigen topic (nog steeds) en daar kun je proberen wat je wilt, maar hier is het niet de bedoeling dat mag ondertussen toch wel duidelijk zijn. (Had het al langer moeten zijn).

'De gehele leiding van Lunagang' is het er mee eens, aangezien er per team al 1 moderator/teamleider heeft gereageerd. Dus verdere onnuttige informatie in dit topic graag naar mijn PB , bedankt.
i_Matthijs
Chatmoderator
Berichten: 2983
Lid geworden op: vrijdag 26 augustus 2011, 17:56
RS: matthijs (p2p)

Re: Rs3 Evenemententopic - Discussie

Bericht door i_Matthijs »

Lex W schreef:Beste xNitrous,

De positiviteit die ik met mijn post probeerde op te wekken heeft zo te zien niet geholpen. Spijtig genoeg...
Daarnaast, is het jammer om te lezen dat dit topic is bedoeld om mee te denken aan RS3 evenementen voor Lunagang, waaraan ik echter niet mag deelnemen.
xNitrous schreef:Ik wil gewoon aangeven dat dit topic bedoeld is voor evenementen voor Lunagang en niet voor jullie of jullie clan.
Waarschijnlijk, zou dit worden betiteld als een verkeerde interpretatie van mij kant.
Nitrous had het hier anders kunnen verwoorden ja.

Ik denk dat als je dit beter kunt lezen als:
Iedereen die op lunagang komt, ongeacht of ze posten of niet, is welkom.
In dit geval wordt het grootste gedeelte van ceecs clan gefilterd, maar dit wil ze niet uitsluiten van de events. Indien ze op lunagang komen om deel te nemen aan events georganiseerd door lunagang zijn ze welkom. Daarnaast denk ik niet dat er een probleem gemaakt wordt als er mensen deelnemen die nieuw zijn/vrienden zijn van de deelnemers, wat nitro alleen duidelijk wil maken is dat het in dit geval door lunagang geleidt wordt en niet door ceecs.
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Rs3 Evenemententopic - Discussie

Bericht door Jelmer »

-
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Plaats reactie