Nederlandse Ironman clan/community

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Nexecution
Berichten: 30
Lid geworden op: dinsdag 29 november 2016, 8:07
RS: Nexecution (p2p)
Clan: Mannen van Staal

Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door Nexecution »

Hallo iedereen,

Ik ben Nexecution en het viel me op dat er vrijwel geen of weinig Nederlandstalige ironman community's
zijn. Dit terwijl ironman juist een superleuke mode op runescape is die de spelers juist dichter tot
elkaar brengt. je kunt namelijk alleen maar met mede ironman pvmen en activiteiten samen doen
daarom leek mij het leuk hier verandering in te brengen en een Ironman clan/Community op te richten.

Nu is het tegewoordig zo dat een clan op richten niet zo heel makkelijk gaat,dus ben ik op zoek naar
mede ironmans die het ook leuk lijkt om een Nederlandse community op te zetten. de clan zal zich
voornamelijk richten op Pvmen, questen, skillen, tips delen en natuurlijk veel plezier maken!

Dus ben jij een ironman die het ook leuk lijkt om dit op te zetten stuur mij dan een bericht,
of join fc: nexecution waar we alvast kunnen kennismaken.

Mvg
Nexecution
Laatst gewijzigd door Nexecution op zaterdag 14 januari 2017, 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door Gio »

Ik wil wel mee helpen, Irony Gio is m'n ironman. :D
Nexecution
Berichten: 30
Lid geworden op: dinsdag 29 november 2016, 8:07
RS: Nexecution (p2p)
Clan: Mannen van Staal

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door Nexecution »

Awesome ik ga je even toevoegen =)
nog 3 te gaan haha
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door Zeekoe »

Ik heb geen IM, maar veel succes gewenst!
karakiet
Berichten: 3
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2011, 14:08
RS: mees2015 (p2p)

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door karakiet »

Ik wil ook wel mee doen. mees2015 is mijn ironman naam
Nexecution
Berichten: 30
Lid geworden op: dinsdag 29 november 2016, 8:07
RS: Nexecution (p2p)
Clan: Mannen van Staal

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door Nexecution »

bump
Afbeelding
DeathSheriff
Berichten: 3
Lid geworden op: maandag 16 januari 2017, 13:33

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door DeathSheriff »

Beste Nexecution,

Leuk dat ik je bericht hier op Lunagang lees, ik had namelijk hetzelfde idee een aantal weken geleden.
Daarom heb ik samen met mijn broers een clan gestart die alleen voor Nederlandse Ironman bedoeld is. We hebben nu 7 leden in onze clan, ik zou het leuk vinden als je zou joinen. Spreek me even in de game aan en we zien wat er van komt, mijn ironman account heet: DeathSheriff.
Natuurlijk mogen alle personen die dit lezen of gereageerd hebben onder dit topic mijn ook aanspreken en ook zeker komen joinen, dan maken we er samen een mooie clan van!

De eerste Nederlandse Ironman clan!!

Clan naam: Death Ironman


Met vriendelijke groet,

DeathSheriff

ps. Nexecution, Irony Gio en Mees2015 ik heb jullie op RS toegevoegd aan mijn friendlist zojuist.
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door Ceecs Clan »

Succes met jullie clan dan maar! De post waar ik aanraden om eventueel mijn clan te joinen als het geen succes word is blijkbaar weggehaald...
DeathSheriff
Berichten: 3
Lid geworden op: maandag 16 januari 2017, 13:33

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door DeathSheriff »

Yo Ceecs,

Mijn mainaccount ''sheriff no 1'' zit in jou clan, daar ken ik je ook van. Bedankt voor de tip, we gaan het proberen in een nl ironman only clan, als het niks word kloppen we wel weer eens aan, bedankt voor het aanbod.
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door Itachi »

Ceecs Clan schreef:Succes met jullie clan dan maar! De post waar ik aanraden om eventueel mijn clan te joinen als het geen succes word is blijkbaar weggehaald...
Ik heb je reactie verwijderd omdat het niks te maken heeft met hetgeen waar de TS het over heeft. Je zit weer te adverteren voor je eigen clan, Ceecs, terwijl Nexecution zelf een clan probeert op te richten. Hoe kan het dat je niet begrijpt dat dit niet kan?
Plaatje
Nexecution
Berichten: 30
Lid geworden op: dinsdag 29 november 2016, 8:07
RS: Nexecution (p2p)
Clan: Mannen van Staal

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door Nexecution »

@ceecs bedankt voor je aanbod maar dat neemt weg van de bedoeling van deze clan, een nederlandstalige ironman community puur bedoeld voor ironmans werkt beter dan een clan joinen met een mix aangezien wij toch alleen maar met mede ironmans kunnen bossen de mix van speler kan de ironman mode alleen maar verder limiteren in vergelijking tot een pure ironman clan want dan weet iedereen zeker dat je met alle leden iets leuks kan gaan doen.


On topic,

momenteel zijn we met 3 man sterk om deze community op te gaan richten hopen dat er deze week nog enkele aanmeldingen komen en dat we deze community kunnen gaan kickstarten, alvast bedankt allemaal voor het reageren laten we hier iets leuks van maken :D
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door Zeekoe »

Waarom slaan jullie de handen niet in elkaar met DeathSheriff? Als je een sterke NL IM-clan wil vormen kunnen jullie beter samenwerken.
DeathSheriff
Berichten: 3
Lid geworden op: maandag 16 januari 2017, 13:33

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door DeathSheriff »

Nexecution, add me even op RS dan bespreken we het wel!
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door Ceecs Clan »

Itachi schreef:
Ceecs Clan schreef:Succes met jullie clan dan maar! De post waar ik aanraden om eventueel mijn clan te joinen als het geen succes word is blijkbaar weggehaald...
Ik heb je reactie verwijderd omdat het niks te maken heeft met hetgeen waar de TS het over heeft. Je zit weer te adverteren voor je eigen clan, Ceecs, terwijl Nexecution zelf een clan probeert op te richten. Hoe kan het dat je niet begrijpt dat dit niet kan?
Maar het bericht van DeathSherrif heb je niet verwijderd terwijl die hetzelfde doet ;)
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door Daan »

Ceecs Clan schreef:
Itachi schreef:
Ceecs Clan schreef:Succes met jullie clan dan maar! De post waar ik aanraden om eventueel mijn clan te joinen als het geen succes word is blijkbaar weggehaald...
Ik heb je reactie verwijderd omdat het niks te maken heeft met hetgeen waar de TS het over heeft. Je zit weer te adverteren voor je eigen clan, Ceecs, terwijl Nexecution zelf een clan probeert op te richten. Hoe kan het dat je niet begrijpt dat dit niet kan?
Maar het bericht van DeathSherrif heb je niet verwijderd terwijl die hetzelfde doet ;)
Helemaal niet. DeathSherrif had het over een clan die alleen voor Ironman bedoeld is, en dat is bij jou niet het geval. Dus, hou je een beetje koest.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door Zeekoe »

Bovendien ben je gewoon systematisch topics aan het verzieken door de aandacht steeds te focussen op jou vs. een mod in plaats van het eigenlijke topic.
Laatst gewijzigd door Zeekoe op woensdag 18 januari 2017, 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Nexecution
Berichten: 30
Lid geworden op: dinsdag 29 november 2016, 8:07
RS: Nexecution (p2p)
Clan: Mannen van Staal

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door Nexecution »

Vind van beide dat het zelf promotie is naar mijn mening vandaar dat ik op beide ook niet inga, death sheriffs ik ga geen contact met je opnemen de clan die je lijkt te hebben bestaat uit 3 actieve mensen waarvan 3 broers dit lijkt me niet echt een goed start punt voor een nederlandstalige ironman community.
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door Daan »

Nexecution schreef:Vind van beide dat het zelf promotie is naar mijn mening vandaar dat ik op beide ook niet inga, death sheriffs ik ga geen contact met je opnemen de clan die je lijkt te hebben bestaat uit 3 actieve mensen waarvan 3 broers dit lijkt me niet echt een goed start punt voor een nederlandstalige ironman community.
:'D
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door Zeekoe »

Is dat de reden of is er iets anders? Het zou me namelijk verbazen dat je zou weigeren om hun 3 te laten toetreden tot jouw clan?
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door Itachi »

Nexecution schreef:Vind van beide dat het zelf promotie is naar mijn mening vandaar dat ik op beide ook niet inga, death sheriffs ik ga geen contact met je opnemen de clan die je lijkt te hebben bestaat uit 3 actieve mensen waarvan 3 broers dit lijkt me niet echt een goed start punt voor een nederlandstalige ironman community.
Hoezo is het relevant dat de clan bestaat uit drie broers? Ik vind het een beetje vreemd. :P
Plaatje
Gesloten