Nederlandse Ironman clan/community

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Nexecution
Berichten: 30
Lid geworden op: dinsdag 29 november 2016, 8:07
RS: Nexecution (p2p)
Clan: Mannen van Staal

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door Nexecution »

ik vind het nogal belachelijk dat mensen op dit topic een aanbod maken hun clan te joinen ipv dat ik een community kan op gaan richten en ik vind het niet een fijn idee om mijn intrede in een clan te gaan maken waar de leiding al is genomen door 3 broers die amper tot niets hebben gedaan voor hun ironman community en dan hier beginnen met hey daar waren wij ook al mee bezig join ons maar.

dus opgesomt ik vind het vervelend dat iedereen een aanbod doet terwijl ik zelf iets voor de nederlandse ironman community wil gaan doen en opbouwen. niet heel erg ingewikkeld
Afbeelding
Holy Wallie
Update Lounge
Berichten: 802
Lid geworden op: woensdag 3 november 2010, 16:03
RS: Holy Wallie (p2p)

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door Holy Wallie »

Door je eerste post wek je de indruk dat je opzoek bent naar uitbreiding van de Nederlandstalige ironman community. "Er zijn geen andere clans dus start ik er maar een..." klinkt niet echt als de juiste motivatie. Vervolgens komt er een logisch vervolgvoorstel en dan veeg je dat zo van tafel. Raar hoor.
Afbeelding
Nexecution
Berichten: 30
Lid geworden op: dinsdag 29 november 2016, 8:07
RS: Nexecution (p2p)
Clan: Mannen van Staal

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door Nexecution »

ik zou graag de community helpen door een ironman clan op te starten en daar aan te werken een clan joinen zou juist tegenovergesteld zijn wat mijn bedoeling voor dit hele topic was. en ik vind het aanbod van deathsheriff niet echt een logish aanbod ik vind de motivatie achter zijn aanbod juist vervelend aangezien ik een leuke community wil gaan oprichten niet eentje joinen. en nu gaat iedereen zich ermee mengen dat het aanbod logish was maar draai de rollen eens om en denk je in dat je zelf graag een community wilt gaan stichten en je krijgt alleen maar een aanbod van een clan met 6 mensen waarvan 3 niet eens actief zijn wat heeft dit topic dan voor nut gehad.

dit hele topic is bedoeld om founders te vinden voor een nederlandse im community..
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door Zeekoe »

We zeggen alleen dat als je een community wil stichten, je zeker in het begin niet kieskeurig kan zijn. Je zou bijvoorbeeld eens kunnen overleggen met DS, praten over jullie visie van de community en zo samen proberen tot een compromis te komen waar jij bijvoorbeeld een belangrijke positie krijgt in de clan. Met andere woorden, in plaats van zijn voorstel af te doen als reclame, kan je beter proberen samen te werken. Nu kom je in mijn ogen gewoon heel hebberig over alsof jij alleen de macht wil, en deze met niemand wil delen.
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door Odius »

Misschien zou het leuk zijn om hier ook vanuit LTF iets mee te doen (via gerichte evenementen bv.)? Momenteel ben ik nog wat noob, maar in de toekomst wil ik hierbij zeker helpen. Een topic voor ironmans zou ook een goed begin/interessant zijn. :P
Laatst gewijzigd door Odius op woensdag 18 januari 2017, 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Nexecution
Berichten: 30
Lid geworden op: dinsdag 29 november 2016, 8:07
RS: Nexecution (p2p)
Clan: Mannen van Staal

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door Nexecution »

ik wil geen macht verreweg van zelfs, ik heb het aanbod weggedaan omdat mijn voorgevoel zei, sherrif is het niet gelukt zijn community van de grond te krijgen en probeert via deze weg nog eens, ik hoef er verder ook niet over uit te wijken ik ben van mening dat de mensen in deze topic niet erg verwelkomend zijn en heb al grote spijt dat ik dit topic ooit geopent hebt wat begon als een vraag naar founders is gewoon uitgelopen op een discussie topic waar iedereen zich in wilt mengen omdat ik een aanbod afwees.

ik zou graag een slotje voor dit topic en voor mijn blog willen aanvragen als dat mogelijk is want dit is niet het type forum waar ik nog aan wil deelnemen. mijn enige intensies was iets leuks op te zetten voor de ltf/ironman community en dat opgang te krijgen met ondersteuning.. geen shitstorm over een afgewezen aanbod.redelijk demotiverend als ik eerlijk mag zijn
Laatst gewijzigd door Nexecution op woensdag 18 januari 2017, 16:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door Zeekoe »

Kom op man, niemand hier heeft je iets misdaan he. Ik snap best dat je teleurgesteld bent met de magere opkomst, maar je moet niet doen alsof iedereen je hier probeert te kloten. Om je toch nog een goede tip te geven: probeer het ook eens in het OSRS gedeelte, daar zijn meer actieve IM's.

Toegevoegd na 7 minuten en 27 seconden:
EDIT: Dus samengevat wil je post eigenlijk dit zeggen: jullie gaven mij advies, maar dat was niet het advies dat ik wilde horen dus zijn jullie allemaal tegen mij en niet verwelkomend naar mij toe. Door zo te reageren laat je in ieder geval wel zien dat je misschien niet de juiste persoon bet om zo'n project op te richten. Want zeg nu zelf, als je niet tegen een beetje (opbouwende nota bene) kritiek kan, ga je geen goede clanleader zijn.
Nexecution
Berichten: 30
Lid geworden op: dinsdag 29 november 2016, 8:07
RS: Nexecution (p2p)
Clan: Mannen van Staal

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door Nexecution »

nee ik zeg jullie maken je allemaal druk omdat ik een aanbod afwees terwijl ik de ironman community een stapje in de goede richting wilde geven en een clan ervoor wilde oprichten met de intentie hier founders te vinden en geen discussie en mensen die alleen maar onverwelkomend doen omdat ik een goede intentie heb, dat werkt demotiverend, als bedrijfsleider kom ik vaker in aanraking met opbouwende kritiek maar ik vat dit niet geheel op als advies of opbouwende kritiek.
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door Hank1705 »

Ik vind dat je wel een beetje overdrijft. De mensen in dit topic hebben in mijn ogen niets demotiverends neergezet, ze begrijpen alleen niet waarom je per se zélf een clan wil starten. De adviezen, suggesties of vragen die ze geven/hebben kun je iets mee doen of je kunt ze naast je neerleggen, dat is je eigen keuze.

Ik wens je in ieder geval veel succes met je zoektocht naar mensen voor je clan!
Afbeelding
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door Zeekoe »

Oh, ik moet een paar posts overgeslagen hebben, want ik zie niemand die onverwelkomend is tegen jou? Wij maken ons verder alleen druk in de positieve zin, ik gaf je namelijk het advies dat het voor iedereen beter zou zijn als jullie proberen samen te werken. Maar tot twee posts geleden gaf je geen goede reden om dit niet te doen. In plaats daarvan ben je gewoon op mij beginnen ranten, ondanks het feit dat ik het beste met je clan voorheb.

Ik zal dan ook niet meer verder ingaan op dat voorstel van DS en jouw mening daarop, tenzij jij er op aanstuurt.
Nexecution
Berichten: 30
Lid geworden op: dinsdag 29 november 2016, 8:07
RS: Nexecution (p2p)
Clan: Mannen van Staal

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door Nexecution »

slotje graag.
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Nederlandse Ironman clan/community

Bericht door Zeekoe »

Triestig dat je het op die manier doet.

Slotje kan je trouwens zelf doen, onderaan staat een verbandkoffericoontje. Daarop klikken.
Kijk eens hoe vriendelijk ik je ben aan het helpen!
Gesloten