Overige buit - Lees beginpost!

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Overige buit - Lees beginpost!

Bericht door Thys »

Nice vitalis
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Overige buit - Lees beginpost!

Bericht door Joost »

Dit is al tijdje geleden, 2 maanden terug ofzo, toen waren wands nog iets meer waard dan nu.
Afbeelding

Afbeelding

Nog steeds niet erg veel geluk met Achto de afgelopen tijd, maar toch bijna klaar.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dus ook nieuwe bosses met nieuwe pets... Wat dus betekent dat mijn title weer locked is.
Ik wilde beginnen met de Zaros pets, maar toen gebeurde dit op 14 zammy kc tijdens een bounty task:
Afbeelding

En ja, ik ga niet eens zeggen wat er toen gebeurde omdat het te retarded voor woorden is. Laat ik het er op houden dat ik nogal flabbergasted was. (dit was overigens voor de update dat je ze op death houdt)
Dus toen was ik weer lekker boos en wilde die pet zo gauw mogelijk opnieuw wat uiteindelijk ook gebeurde.
Afbeelding

Uiteindelijk maakte het dus weinig uit dat de eerste foetsie was aangezien ik Nymora nog niet had gehad tussen deze twee in. Maar dat maakt het er niet minder dom op :/. Nylessa kwam vele challenge mode kills later eindelijk.
Afbeelding

Dus toen ben ik verder gegaan met Zaros, en de eerste kreeg ik al vrij gauw net na de eerste treshold. Screen van drop zelf was mislukt of zo dus dan zo maar.
Afbeelding

En toen bleef het erg lang stil. Te lang. Volgens Jagex had ik beide pets van deze boss al 6 en half keer gehad moeten hebben voordat ik Vindiddy uiteindelijk dan toch kreeg op bijna 2900 KC (alles solo). Ik denk niet dat ik eerder zoveel pech heb gehad op RS. :|
Afbeelding

Twee te gaan nu, hopelijk eens wat meer geluk dan de eerste 2 bosses..
Andere loots van GWD2 zal ik later posten, die zitten op dit moment in mijn loottab die ik bijhoud sinds het begin van GWD 2. :P
Uncolix
Berichten: 5
Lid geworden op: zaterdag 25 augustus 2012, 23:10

Re: Overige buit - Lees beginpost!

Bericht door Uncolix »

King Rico
Berichten: 1837
Lid geworden op: woensdag 12 november 2008, 16:32
RS: King Rico (p2p)
Clan: Gezellig zooitje
Oude naam: Serpico

Re: Overige buit - Lees beginpost!

Bericht door King Rico »

In- of uitklappen •
Joost schreef:Dit is al tijdje geleden, 2 maanden terug ofzo, toen waren wands nog iets meer waard dan nu.
Afbeelding

Afbeelding

Nog steeds niet erg veel geluk met Achto de afgelopen tijd, maar toch bijna klaar.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dus ook nieuwe bosses met nieuwe pets... Wat dus betekent dat mijn title weer locked is.
Ik wilde beginnen met de Zaros pets, maar toen gebeurde dit op 14 zammy kc tijdens een bounty task:
Afbeelding

En ja, ik ga niet eens zeggen wat er toen gebeurde omdat het te retarded voor woorden is. Laat ik het er op houden dat ik nogal flabbergasted was. (dit was overigens voor de update dat je ze op death houdt)
Dus toen was ik weer lekker boos en wilde die pet zo gauw mogelijk opnieuw wat uiteindelijk ook gebeurde.
Afbeelding

Uiteindelijk maakte het dus weinig uit dat de eerste foetsie was aangezien ik Nymora nog niet had gehad tussen deze twee in. Maar dat maakt het er niet minder dom op :/. Nylessa kwam vele challenge mode kills later eindelijk.
Afbeelding

Dus toen ben ik verder gegaan met Zaros, en de eerste kreeg ik al vrij gauw net na de eerste treshold. Screen van drop zelf was mislukt of zo dus dan zo maar.
Afbeelding

En toen bleef het erg lang stil. Te lang. Volgens Jagex had ik beide pets van deze boss al 6 en half keer gehad moeten hebben voordat ik Vindiddy uiteindelijk dan toch kreeg op bijna 2900 KC (alles solo). Ik denk niet dat ik eerder zoveel pech heb gehad op RS. :|
Afbeelding

Twee te gaan nu, hopelijk eens wat meer geluk dan de eerste 2 bosses..
Andere loots van GWD2 zal ik later posten, die zitten op dit moment in mijn loottab die ik bijhoud sinds het begin van GWD 2. :P

Had je 1 braid niet opgepakt?
Laatst gewijzigd door King Rico op zaterdag 21 mei 2016, 9:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Uncolix
Berichten: 5
Lid geworden op: zaterdag 25 augustus 2012, 23:10

Re: Overige buit - Lees beginpost!

Bericht door Uncolix »

In- of uitklappen •
King Rico schreef:
Joost schreef:Dit is al tijdje geleden, 2 maanden terug ofzo, toen waren wands nog iets meer waard dan nu.
Afbeelding

Afbeelding

Nog steeds niet erg veel geluk met Achto de afgelopen tijd, maar toch bijna klaar.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dus ook nieuwe bosses met nieuwe pets... Wat dus betekent dat mijn title weer locked is.
Ik wilde beginnen met de Zaros pets, maar toen gebeurde dit op 14 zammy kc tijdens een bounty task:
Afbeelding

En ja, ik ga niet eens zeggen wat er toen gebeurde omdat het te retarded voor woorden is. Laat ik het er op houden dat ik nogal flabbergasted was. (dit was overigens voor de update dat je ze op death houdt)
Dus toen was ik weer lekker boos en wilde die pet zo gauw mogelijk opnieuw wat uiteindelijk ook gebeurde.
Afbeelding

Uiteindelijk maakte het dus weinig uit dat de eerste foetsie was aangezien ik Nymora nog niet had gehad tussen deze twee in. Maar dat maakt het er niet minder dom op :/. Nylessa kwam vele challenge mode kills later eindelijk.
Afbeelding

Dus toen ben ik verder gegaan met Zaros, en de eerste kreeg ik al vrij gauw net na de eerste treshold. Screen van drop zelf was mislukt of zo dus dan zo maar.
Afbeelding

En toen bleef het erg lang stil. Te lang. Volgens Jagex had ik beide pets van deze boss al 6 en half keer gehad moeten hebben voordat ik Vindiddy uiteindelijk dan toch kreeg op bijna 2900 KC (alles solo). Ik denk niet dat ik eerder zoveel pech heb gehad op RS. :|
Afbeelding

Twee te gaan nu, hopelijk eens wat meer geluk dan de eerste 2 bosses..
Andere loots van GWD2 zal ik later posten, die zitten op dit moment in mijn loottab die ik bijhoud sinds het begin van GWD 2. :P
Had je 1 braid niet opgepakt?

Was die verloren toen die doodging met Braid in inventory, was voor de patch notes dat je boss pets drop items houd on death
Laatst gewijzigd door Uncolix op vrijdag 20 mei 2016, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Overige buit - Lees beginpost!

Bericht door Roy Boy106 »

Kan je de plaatjes die je citeert in een uitklap doen?

Dan hoef ik niet 10 kilometer naar beneden te scrollen ;p
King Rico
Berichten: 1837
Lid geworden op: woensdag 12 november 2008, 16:32
RS: King Rico (p2p)
Clan: Gezellig zooitje
Oude naam: Serpico

Re: Overige buit - Lees beginpost!

Bericht door King Rico »

Afbeelding
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Overige buit - Lees beginpost!

Bericht door Jelmer »

King Rico schreef:
In- of uitklappen •
Afbeelding
Maakt een ascension crossbow maken nog winst tegenwoordig? :-k
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
King Rico
Berichten: 1837
Lid geworden op: woensdag 12 november 2008, 16:32
RS: King Rico (p2p)
Clan: Gezellig zooitje
Oude naam: Serpico

Re: Overige buit - Lees beginpost!

Bericht door King Rico »

J elmer schreef:
King Rico schreef:
In- of uitklappen •
Afbeelding
Maakt een ascension crossbow maken nog winst tegenwoordig? :-k
Bij mij wel, signets hebben me ongeveer 20-25m gekost + de dragon crossbow is 30-35m invested. Opzich wel lucky denk ik omdat ik ze allemaal onder de 60 kc gekregen heb. Ga nu voor off-hand bow dus zal het nu beter bijhouden

Afbeelding
Voor deze ongeveer 50m aan signets/bow, supplies niet meegerekend dus nog steeds kleine winst.
deadpool
Berichten: 0
Lid geworden op: maandag 30 mei 2016, 14:02

Re: Overige buit - Lees beginpost!

Bericht door deadpool »

Afbeelding
why jagex why dit op me ironman :(
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Overige buit - Lees beginpost!

Bericht door Thys »

Afbeelding

209 killcount :mrgreen:
King Rico
Berichten: 1837
Lid geworden op: woensdag 12 november 2008, 16:32
RS: King Rico (p2p)
Clan: Gezellig zooitje
Oude naam: Serpico

Re: Overige buit - Lees beginpost!

Bericht door King Rico »

Afbeelding
:lol:
Jas
Berichten: 1624
Lid geworden op: zaterdag 1 augustus 2009, 13:05
RS: Jas (p2p)
Clan: Titans Revolution
Oude naam: Skargaroth

Re: Overige buit - Lees beginpost!

Bericht door Jas »

Nox bow PK :P
90m split samen met clanmate
Afbeelding
Afbeelding

Barry
Afbeelding
Afbeelding
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Overige buit - Lees beginpost!

Bericht door Roy Boy106 »

Afbeelding
Eerste third-age :D
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Overige buit - Lees beginpost!

Bericht door Roy Boy106 »

Afbeelding
98 kc lol
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Overige buit - Lees beginpost!

Bericht door Joost »

Beide trio
Afbeelding
Afbeelding
Joost schreef:Twee te gaan nu, hopelijk eens wat meer geluk dan de eerste 2 bosses..
Dit is helaas niet gelukt... Maar dan toch eindelijk klaar. Het begon dan wel met Helwyr die ik net onder de droprate kreeg

Afbeelding

Maar daarna was Gregorovic eigenlijk weer net zo'n drama als Vindicta. Weer bijna 5x over de droprate en bijna alles gesolo'd.

Afbeelding

Ending KC's:
Afbeelding

Achja, het heeft me wel redelijk wat gp opgeleverd. Loottab sinds de release van God Wars 2:
Afbeelding

De cashpile is van alle unieke drops. Sommige daarvan had ik al eerder verkocht omdat ze op een gegeven moment erg veel waard waren. Daarom heb ik maar besloten alle unique drops vroegtijdig te sellen. Alle unique drops (waarvan er ongeveer 5 duo waren) die tot deze cashpile geleid hebben:

- Wapens: 2x Avaryss' Blade || 3x Nymora's blade || 12x Dragon Rider lance ||
1x Wand of the Cywir Elders || 8x Shadow Glaive || 8x Off-hand Shadow Glaive
- Crests: 7x Zamorak || 14x Zaros || 3x Seren || 12x Sliske
- Essences: 10x Zamorakian || 49x Zarosian || 15x Serenic || 42x Sliskean

Verder verkoopt het meeste niet voor mid price (ik ben hier ook gewoon niet geduldig genoeg voor), dus het zal sowieso wat lager uitvallen. Maar het toont aan dat GWD2 zeker geen slechte cash is. Er zat dan nog wel wat Vorago, Raids en RotS loot tussen maar dat was zeer weinig vergeleken met de GWD2 loot.

Wat nu? Wachten tot Telos er is, en dan maar eens kijken of dat een beetje een leuke boss om te doen is.. Die gaat ook weer een pet droppen, dus daar zal ik sowieso weer aan de slag moeten. Daarnaast heb ik nog iets wat ik graag wil kopen waar ik nog redelijk wat cash voor moet, dus wie weet doe ik nog wat Nex en Araxxor de komende tijd.
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Overige buit - Lees beginpost!

Bericht door Roy Boy106 »

Afbeelding
King Rico
Berichten: 1837
Lid geworden op: woensdag 12 november 2008, 16:32
RS: King Rico (p2p)
Clan: Gezellig zooitje
Oude naam: Serpico

Re: Overige buit - Lees beginpost!

Bericht door King Rico »

Dat is 1
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Overige buit - Lees beginpost!

Bericht door Hank1705 »

gratz j00st =D
geniet er nog even van nu het nog kan :-({|=

Nice ironman luck roy, wat is je doel daarop eigenlijk? Max?
Afbeelding
Afbeelding
BurnedUDown
Ex-chatmoderator
Berichten: 3687
Lid geworden op: woensdag 26 november 2008, 18:53
RS: BurnedUDown (p2p)

Re: Overige buit - Lees beginpost!

Bericht door BurnedUDown »

Afbeelding
16/15 :)
Afbeelding
Plaats reactie