~ Bartt ~ Update #53 (8-6-19) ~ 19 LVL120 | 6 200M's ~

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: ~ Bartt ~ Update #35 ~ Fishing 21m/104m

Bericht door KingBartt2 »

Bartt schreef: Gereserveerd voor update
Update #35 ; Dinsdag 9 December tot Dinsdag 16 December

https://www.youtube.com/watch?v=5v5YqE__Nco
~
Fishen Fishen Fishen…
Plaatje
Dat is waar deze update uit bestaat.
Ik heb ongeveer 95% van de speeltijd besteed aan Fishing, waardoor ik 19m, 20m en 21m fishing xp heb behaald. Ik heb daarnaast een Excel bestandje gemaakt, die weergeeft wat mijn doel per dag is, hoeveel xp ik daarvoor nog moet halen en ik hou ook bij hoeveel xp ik per dag haal (van wakker worden tot gaan slapen, dus niet in runescape dagen).
Zoals je hieronder in het voorbeeldje kan zien, heb ik als doel 330k per dag gezet. Dit heb ik dus ook na 1 Januari door gezet. Echter weet ik van mezelf dat ik hier gemiddeld elke dag over zit.
Dat zorgt ook dat ik op afgelopen maandag al genoeg xp had gehaald voor komende vrijdag, en dus eigenlijk 5 “vrije dagen” heb. Echter ga ik gewoon fishing door blijven trainen omdat ik graag zo snel mogelijk die 25m wil halen.
In- of uitklappen • Excel Bestandje
Afbeelding
Omdat ik me dus zo gefocust heb op fishing, is deze update niet heel veel varrierend. Naast de fishing xp en de xp die ik in agility en strength heb gekregen hiervan, zit er maar 1 ander level tussen: Divination 63.

Vanaf morgen middag heb ik 2.5 week vakantie. In deze vakantie ben ik aardig wat uren ingeroosterd op het werk, en moet ik ook leren voor de Tentamens die ik na deze vakantie heb. Toch zal er genoeg tijd overblijven om te Fishen, en mogelijk nog iets anders… Fishing is namelijk niet het enige wat ik wil behalen in 2015
Afbeelding
In- of uitklappen • 79
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 63
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 19-21m
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 76-77
Afbeelding
Afbeelding
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: ~ Bartt ~ Update #35 ~ Fishing 21m/104m

Bericht door Ru ben ik »

Bart de Fishstick!
Worden wel saaie updates zo, ga eens iets leuks doen (PvM ofzo O:) ).
Nee geintje, ben benieuwd naar je andere goal voor 2015!
Afbeelding
Oleum
Berichten: 217
Lid geworden op: vrijdag 15 juli 2011, 11:19
RS: Oleum (p2p)
Clan: NaturalBornSkillers
Extra rang: RoS #1 Cooking, Runecrafting

Re: ~ Bartt ~ Update #35 ~ Fishing 21m/104m

Bericht door Oleum »

Succes met fish! :bier:
Afbeelding
Suarez
Berichten: 10
Lid geworden op: woensdag 26 november 2014, 13:06
Clan: Ceecs

Re: ~ Bartt ~ Update #35 ~ Fishing 21m/104m

Bericht door Suarez »

Als je net zo hard gaat als de muziek van deze update ben je er nog wel een keer O:)
Succes, ga je binnenkort nog wel eens tegenkomen denk ik ;).
Afbeelding
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: ~ Bartt ~ Update #35 ~ Fishing 21m/104m

Bericht door KingBartt2 »

Ru ben ik schreef: Bart de Fishstick!
Worden wel saaie updates zo, ga eens iets leuks doen (PvM ofzo O:) ).
Nee geintje, ben benieuwd naar je andere goal voor 2015!
Ik ben geen Fishstick.. anders zou ik op mijn soortgenoten vissen en dat doe ik niet [-X
En saaie updates zijn het nooit :oops:
Oleum schreef:Succes met fish! :bier:
Dankjewel, als je mee barbarian fishing wilt doen, kom gerust :fluit:
Suarez schreef:Als je net zo hard gaat als de muziek van deze update ben je er nog wel een keer O:)
Succes, ga je binnenkort nog wel eens tegenkomen denk ik ;).
Ik ga net zo hard als die muziek.. ik zet hem niet voor niets op.
En stuur maar een berichtje in game wanneer je gaat fishen, dat maakt het al iets gezelliger

Afbeelding
10k rank in fishing gehaald :wub:

Daarnaast heb ik mijn 120 Fishing goal iets veranderd. Ik ga namelijk ondertussen ook aardig wat potjes Stealing Creation spelen via de Fast SC friendchat. Zo ga ik langzaam richting de 34k Punten werken.

Waarom?; omdat ik per 20 punten 24450 Bonus xp in fishing kan krijgen. 34k punten zorgt dus voor een ruime 41m fishing bonus xp, wat genoeg bonusxp moet zijn voor 120 Fishing. .
Ik krijg rond de 23 punten per 10 minuten in deze friendchat, wat dus ongeveer 138 punten per uur kan geven.
Deze punten zou ik dus binnen 247 speeluren gehaald kunnen hebben, wat 10 dagen non stop zou zijn.

Uiteinderlijk zou het er voor moeten zorgen dat ik 120 Fishing vele malen sneller zou halen dan dat ik zonder bonusxp zou halen.

Al bij al ga ik dus de komende tijd veelvuldig in Stealing Creation te vinden zijn, waarbij ik dus voor 34k punten ga en vanaf dit moment alle bxp in ga wisselen. Tussendoor ga ik ook nog fishen omdat ik nog steeds de 25m voor nieuwjaar wil halen.

Zin om mee te spelen?
Add me in game of join de FriendChat Fast SC :D
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: ~ Bartt ~ Update #35 ~ Fishing 21m/104m

Bericht door Rizmor »

KingBartt2 schreef:
Ru ben ik schreef: Bart de Fishstick!
Worden wel saaie updates zo, ga eens iets leuks doen (PvM ofzo O:) ).
Nee geintje, ben benieuwd naar je andere goal voor 2015!
Ik ben geen Fishstick.. anders zou ik op mijn soortgenoten vissen en dat doe ik niet [-X
En saaie updates zijn het nooit :oops:
Oleum schreef:Succes met fish! :bier:
Dankjewel, als je mee barbarian fishing wilt doen, kom gerust :fluit:
Suarez schreef:Als je net zo hard gaat als de muziek van deze update ben je er nog wel een keer O:)
Succes, ga je binnenkort nog wel eens tegenkomen denk ik ;).
Ik ga net zo hard als die muziek.. ik zet hem niet voor niets op.
En stuur maar een berichtje in game wanneer je gaat fishen, dat maakt het al iets gezelliger

In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
10k rank in fishing gehaald :wub:

Daarnaast heb ik mijn 120 Fishing goal iets veranderd. Ik ga namelijk ondertussen ook aardig wat potjes Stealing Creation spelen via de Fast SC friendchat. Zo ga ik langzaam richting de 34k Punten werken.

Waarom?; omdat ik per 20 punten 24450 Bonus xp in fishing kan krijgen. 34k punten zorgt dus voor een ruime 41m fishing bonus xp, wat genoeg bonusxp moet zijn voor 120 Fishing. .
Ik krijg rond de 23 punten per 10 minuten in deze friendchat, wat dus ongeveer 138 punten per uur kan geven.
Deze punten zou ik dus binnen 247 speeluren gehaald kunnen hebben, wat 10 dagen non stop zou zijn.

Uiteinderlijk zou het er voor moeten zorgen dat ik 120 Fishing vele malen sneller zou halen dan dat ik zonder bonusxp zou halen.

Al bij al ga ik dus de komende tijd veelvuldig in Stealing Creation te vinden zijn, waarbij ik dus voor 34k punten ga en vanaf dit moment alle bxp in ga wisselen. Tussendoor ga ik ook nog fishen omdat ik nog steeds de 25m voor nieuwjaar wil halen.

Zin om mee te spelen?
Add me in game of join de FriendChat Fast SC :D
Je krijgt 29K met de andere tool, eenmalige investering ;)
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: ~ Bartt ~ Update #35 ~ Fishing 21m/104m

Bericht door KingBartt2 »

Rizmor schreef:
KingBartt2 schreef:
Waarom?; omdat ik per 20 punten 24450 Bonus xp in fishing kan krijgen. 34k punten zorgt dus voor een ruime 41m fishing bonus xp, wat genoeg bonusxp moet zijn voor 120 Fishing. .
Je krijgt 29K met de andere tool, eenmalige investering ;)
maar je weet hierbij toch niet zeker of je de harpoon krijgt of een andere tool? of moet je gewoon doorgaan tot je een harpoon hebt en deze heel de tijd rechargen?
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: ~ Bartt ~ Update #35 ~ Fishing 21m/104m

Bericht door Rizmor »

KingBartt2 schreef:
Rizmor schreef:
KingBartt2 schreef:
Waarom?; omdat ik per 20 punten 24450 Bonus xp in fishing kan krijgen. 34k punten zorgt dus voor een ruime 41m fishing bonus xp, wat genoeg bonusxp moet zijn voor 120 Fishing. .
Je krijgt 29K met de andere tool, eenmalige investering ;)
maar je weet hierbij toch niet zeker of je de harpoon krijgt of een andere tool? of moet je gewoon doorgaan tot je een harpoon hebt en deze heel de tijd rechargen?
Klopt, maar dit is maar eenmalig. Je kunt de tool changen voor 20% van het xp, maar als je hem eenmaal hebt kun je hem altijd rechargen, en hoef je niet meer een nieuwe tool te kopen. Zeker waard dus ;)
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: ~ Bartt ~ Update #36 ~ Fishing 24m/104m

Bericht door KingBartt2 »

Bartt schreef: Gereserveerd voor update
Update #36 ; Dinsdag 16 December tot Dinsdag 23 December

https://www.youtube.com/watch?v=DZMYW-csV40&list=PLDlo6qs-7Z-XSXGyEz5CbZTHe52h4aQtG&index=136

~
PlaatjeDoor een clangenoot van mij heb je eerder al kunnen lezen dat ik me in Stealing Creation ben gaan verdiepen. Allereerst zou ik 34k Points nodig hebben om genoeg bonus xp te krijgen voor 120 Fishing. Ik was al wat begonnen aan fishing met een kleine hoeveelheid bonusxp, waarmee ik de 10k Rank van fishing behaalde. Toen kwam de held Rizmor die zij dat ik beter voor de andere tools kon gaan, omdat deze 29k xp per 20 punten gaven in plaats van de 24k points per 20 punten die ik in mijn hoofd had. Dit heeft mijn berekining van het aantal benodigde punten met 7k verminderd, waardoor ik nu nog maar 27k Stealing Creation punten nodig heb voor 1350 Tools. 1350 maal 29k geeft ongeveer 39m fishing bonus xp.
Ik ben niet alleen stealing creation gaan doen, ik heb ook genoeg tijd in fishing gestoken. Bovendien heb ik al wat punten in fishing gestopt, omdat ik toch echt graag die 25m wil halen, en hoe eerder ik die haal hoe sneller ik aan de 27k punten kan beginnen. Op het moment van schrijven van deze update (maandag avond) zit ik daar nog 750k vandaan, en heb ik 911 Stealing Creation punten.
Allereerst ga ik proberen om die 25m Fishing xp rond kerstmis te halen. Vanaf dat moment ga ik veelvuldig SC spelen via de friendchat Fast SC. Daarin heb ik al aardig wat games gehost en zal ik tijdens het behalen van mijn 27k Points ook veelvuldig doen. Zin om wat potjes mee te doen, voel je vrij om te joinen of me een in-game message te sturen.

Daarnaast ga ik misschien wat slayen komend weekend, omdat het dubbele drops zijn. Wat money making is nooit verkeerd.
Ik heb in deze update ook wat slayertasks gedaan, waaronder Hellhounds, met een mooie 4 Clue’s binnen 80 kills. Ook heb ik voor het eerst op dit account een Aviansie task gekregen, maar omdat Bommelding (mijn Boss-genoot) niet online was, heb ik dus geen Kree gedaan, maar het gewoon op de kleine vogeltjes gehouden.
Ik heb ook de 2e millennium gehaald: 2000 Total. Ik moest, wou en kon het halen, en aangezien farming al een tijdje niet getraind was en op 69 hing, heb ik daar maar 70 van gemaakt.

Tot slot wil ik alvast iedereen bedanken voor het lezen van deze blog. Ik wil daarbij iedereen fijne kerstdagen wensen en alvast een hopelijk goede jaarovergang. Mijn 2015-Goals zullen pas bij de volgende update bekend gemaakt worden.
Afbeelding
In- of uitklappen • 80
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 77
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 79-80
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 70
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 22m-24m
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 82
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 75
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 78
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 2000-70m
Afbeelding
Afbeelding
Overig (Drops/Clue Scrolls/Rewards)
In- of uitklappen • 5 Clue’s, 1 Tooth Half of a Key, 1 Loop of a Key, Slayertab van 80 Tasks, Frozen Armadyl Key
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: ~ Bartt ~ Update #36 ~ Fishing 24m/104m

Bericht door Ru ben ik »

Lekker bezig Bartje!
Op deze manier haal je 25m wel voor oudjaar! :D
KingBartt2 schreef:Ook heb ik voor het eerst op dit account een Aviansie task gekregen, maar omdat Bommelding (mijn Boss-genoot) niet online was, heb ik dus geen Kree gedaan, maar het gewoon op de kleine vogeltjes gehouden.
Je had ook even kunnen wachten op me =;
Afbeelding
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: ~ Bartt ~ Update #36 ~ Fishing 24m/104m

Bericht door KingBartt2 »

Ru ben ik schreef: Lekker bezig Bartje!
Op deze manier haal je 25m wel voor oudjaar! :D
KingBartt2 schreef:Ook heb ik voor het eerst op dit account een Aviansie task gekregen, maar omdat Bommelding (mijn Boss-genoot) niet online was, heb ik dus geen Kree gedaan, maar het gewoon op de kleine vogeltjes gehouden.
Je had ook even kunnen wachten op me =;
wachten is xp Waste :-$
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: ~ Bartt ~ Update #37 ~ Fishing 25m/104m ~ Happy New Year

Bericht door KingBartt2 »

Bartt schreef: Gereserveerd voor update
Update #36 ; Dinsdag 23 December tot Woensdag 31 December

https://www.youtube.com/watch?v=iFeMjhZ0_0A&list=PLDlo6qs-7Z-XSXGyEz5CbZTHe52h4aQtG&index=138

~

Ja, normaal update ik mijn blog altijd op Dinsdag, maar vandaag is het op Woensdag. Dat komt omdat ik 31 December een mooie dag vind om mijn update up te gaan daten, met veel verschillende aanpassingen en wijzigingen.

Allereerst begonnen we de week met vrij weinig Runescape. De reden daarvan was de combinatie van Kerstmis / Kerstdiners en veel werk uren. Hierdoor kon ik pas op vrijdag mijn 25m Fishing goal behalen, waarmee ik dus al bijna op 1/4e ben van mijn Goal.
Daarna heb ik besloten om het Slayerweekend volop te gebruiken, om geld te verdienen, maar ook omdat de droprate van de Charms en Rare Drops verhoogd werden, en wie weet wat er allemaal gedropt zou worden.
Ik begon het Slayerweekend met een mooie dubbele Dragon Helm, een drop die ik nog niet heb gehad. De ene slayertask na de andere werd voltooid, maar ook de ene na de andere Clue Scroll werd gedropt en gedaan.
Ik bleef maar slayen, en bleef maar doorgaan, en zonder dat ik het merkte had ik alweer aardig wat tasks erop zitten.

Het weekend heb ik afgesloten met de volgende statistieken:
Clue Scroll Drops / Completed: 17
Tasks Done: 18 Tasks
Special Drops: 24
Slayer Levels up: 6
Range Levels up: 6
En dat dan in een ruime 2 dagen.

Nadat ik besloten had om te stoppen met slayen, ging ik nog wel even een nieuwe task halen. Dit bleek de Vulcanic Creatures te zijn, waarbij ik gelijk besloot deze te accepteren omdat ik graag de Fire cape wou halen.
Daaraan gestart, en in mijn eerste poging ooit om ook echt Jad te doden kwam ik ook bij Jad aan. Helaas ging het bij het spawnen van de healers fataal mis, omdat ik me op de healers ging focussen en niet op Jad’s aanvallen.. Helaas, dood. Maar ik gaf niet op, en moest en zou die Cape behalen. De ochtend die na mijn poging volgde kwam ik wederom weer bij Jad aan, dit maal met een nog half volle inventory. Het prayen ging goed, het afleiden van de Healers ging goed, dus toen was er niets aan de hand. Jad ging dood en ik mocht mijn eerste fire cape in ontvangst nemen.
Zoals je aan mijn armour kan zien hebben ook noobs niet veel nodig om Jad te kunnen killen.
In- of uitklappen • Jad Dood
Afbeelding
Na het doden van Jad ben ik maar weer terug gegaan naar Stealing Creation, maar door een enorme lagg ben ik hier vroegtijdig mee gestopt. De rest van de update heb ik dus nog maar wat Fishing Xp gehaald.

Bij deze wil ik iedereen een fijn 2015 wensen, met hopelijk veel hoogtepunten. Mijn blogs zullen vanaf komende week weer gewoon op Dinsdag geplaatst worden.

Mijn 2015 Goals zoals ik ze nu heb opgesteld staan hieronder. Het kan echter zijn dat ik er nog enkele bijwerk.
Plaatje
120 Fishing
Meer informatie over deze goal is in mijn beginpost te vinden
Plaatje
99 Mining
een skill die ik graag 99 wil hebben, en omdat op mijn vorige account zo dicht bij was. Daarnaast kunnen de Corrupt Ores van de Seren Stone erg handig zijn voor het high level Smithing
Afbeelding
Plaatje
99 Thieving
een skill die sinds de komst van Elf City erg goed winstgevend kan zijn. Bovendien is het goed AFK-able en traint het erg snel
Afbeelding
Plaatje
99 Ranging
Mijn eerste 99 in de Combat skills, en lijkt me het meest voor de hand liggend dat dat Range wordt
95+ SlayerLijkt me logisch; ik moet ook geld verdienen
Afbeelding
Alle skills 80+Is in principe goed haalbaar. Alleen de skills Runecrafting en Divination gaan lastig worden. Ook farming is niet uitgeteld
Plaatje
Questcape
Een droom vanaf het begin af aan; Alle Quests hebben gedaan in Runescape. Ik moet nog aardig wat levels omhoog halen, maar ik heb het gevoel dat het makkelijk haalbaar is in 2015
In mijn beginpost zie je de lijst van alle quest, waarin je kan zien welke ik allemaal nog moet doen
Plaatje
100m Cash Pile
Nog nooit een Cashpile van 25m+ gehad, dus ik denk dat het wel een mooi goal is om dit te 4dubbelen
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Full Armadyl Set
Full Armadyl Set, of het nou zelf als drops is of gekocht, dat maakt niet uit
(Set Bestaande uit: Helm, Chestplate, Chainskirt, Gloves en Boots)
Alle Godwars Bosses minstens 100x Gedood (Solo / Team)Spreekt voor zich
Zamorak:
Armadyl:
Saradomin:
Bandos:


Het kan zijn dat de plaatjes die hieronder staan niet goed op je scherm passen. Je kunt dit wel mogelijk maken door je control toets in te drukken en een beetje naar onder te scrollen. Hiermee zet je het percentage van de pagina iets kleiner.
Afbeelding
In- of uitklappen • 78-81
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 25m
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 77
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 83-88
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 76-81
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 69
Afbeelding
Overig (Drops/Clue Scrolls/Rewards)
In- of uitklappen • 17 Clue’s
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 8 Keystones, 1 Brawling Gloves, 2 Dagon Helmets, 4 Ferocious Rings, 1 Fire Cape, 2 Loops / 8 Tooth half of a Key, Slayertab van 100 Tasks, Starved Effigy
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door KingBartt2 op donderdag 1 januari 2015, 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Darxay
Berichten: 219
Lid geworden op: vrijdag 30 mei 2014, 13:36
RS: Darxay (p2p)
Clan: Ceecs clan

Re: ~ Bartt ~ Update #37 ~ Fishing 25m/104m ~ Happy New Year

Bericht door Darxay »

Zozo je gaat lekker jongen met je fishing. Maar je hebt nog wel een lange weg te gaan. En het zelfde jongen. Dat je een gezond 2015 hebt.
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: ~ Bartt ~ Update #37 ~ Fishing 25m/104m ~ Happy New Year

Bericht door KingBartt2 »

Darxay schreef: Zozo je gaat lekker jongen met je fishing. Maar je hebt nog wel een lange weg te gaan. En het zelfde jongen. Dat je een gezond 2015 hebt.

Dankjewel, maar het gaat helaas nog niet snel genoeg naar mijn idee..
Het besef dat ik er echt nog wel een tijdje mee bezig ga zijn begint steeds meer te komen.
Dat weerhoud mij er echter niet van om het doel gewoon te halen! :bier:
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: ~ Bartt ~ Update #37 ~ Fishing 25m/104m ~ Happy New Year

Bericht door Ru ben ik »

Jij ook een fijn 2015!
Lekker bezig geweest zo te zien! Nice dat je Jad ook gedaan hebt :bier:
Wel hele ambitieuze goals voor het komende jaar :o
Afbeelding
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: ~ Bartt ~ Update #38 ~ Fishing 29m/104m ~

Bericht door KingBartt2 »

Ru ben ik schreef: Jij ook een fijn 2015!
Lekker bezig geweest zo te zien! Nice dat je Jad ook gedaan hebt :bier:
Wel hele ambitieuze goals voor het komende jaar :o
Heel erg bedankt :D
En jaa, ik ben nog steeds trots op mijn prestatie, en zal dus vanaf nu ook echt jad proberen te halen binnen de task.
het enige lastige bij Jad vond ik dus het luren van de healers.. dus als hier iemand nog een tip voor heeft om deze misschien te doden voordat ik Jad volledig de nek om leg, of dat ik ze achter een bepaald muurtje moet "zetten". Als iemand hier een tip voor heeft, dan zou ik dat erg fijn vinden :oops:

In welke zin bedoel je ambitieuze goals? :fluit:

Toegevoegd na 10 minuten:
Bartt schreef:
Update #37 ; Woensdag 31 December tot Dinsdag 6 December

~

Het nieuwe jaar is begonnen; 2015
Plaatje
Ik kan zeggen dat ik vorig jaar weer met Runescape ben begonnen, want zo voelde het ook echt.
Ik heb veel uren gespeeld en dat heeft ook mogen blijken in mijn behaalde levels etc.
Een aantal levels heb ik namelijk al hoger gebracht dan dat ik ooit op mijn vorige accounts heb behaald, met levels als 28m Fishing xp, 82 Slayer, 79 Dungeoneering, 70 Farming en 89 Range. Er zijn er vast nog een aantal maar deze kan ik niet met zekerheid benoemen.

Deze week heb ik mij weer bezig gehouden met Fishing. 28m staat er ondertussen op de tracker en ik heb nog genoeg BXP tot 30m, welke ik dus eerst op ga maken.
Naast het fishen heb ik ook aardig wat potjes Stealing Creation gespeeld.
Combat heeft ook zijn plekje gevonden in deze update, maar geen slayer ditmaal.
Ik heb enkele uren gehunt op Keystones en dit heeft ook aardig een resultaat opgeleverd. Met een totale droploot van +12m en aardig wat keystones en alchbare drops is mijn “slayertabje” dus aardig gevult. Ik heb namelijk besloten om niet alleen de slayertasks hierin te stoppen, maar ook de solo drops. De reden van dit besluit is voornamelijk omdat ik er onder andere ook bones van het Haloween Event van afgelopen jaar in heb gestopt, regelmatig de Adamant drops verkoop en ook bepaalde runes niet bij heb gehouden.

Door het hoge aantal Keys is mijn tab dus ook aardig in waarde gestegen.
Ik heb ook een grote hoeveelheid geld uitgegeven, en hiernaast zie je waaraan


Door een klein stomigheidje vanuit mij heb ik maar een beperkt aantal Printscreens, en de printscreens die ik heb zijn verkeerd formaat. De reden hiervan is het vergeten terug te zetten van de instellingen na het maken van de Bankscreen. Hierdoor bleef de screen regio op die van de bank staan en niet op het volledige runescape scherm. Geluk bij een ongeluk heb ik toch aardig wat Keys kunnen screenen en ook de levels kunnen screenen. De 27m en 28m milestone van Fishing zijn helaas wel verloren gegaan. Omdat ik de dropscount wel bij hou zijn hier geen fouten in gemaakt.

Helaas weinig plaatjes in de uitklapbalkjes hieronder. Ik laat wel zien wat ik allemaal behaald heb

Het kan zijn dat de plaatjes die hieronder staan niet goed op je scherm passen. Je kunt dit wel mogelijk maken door je control toets in te drukken en een beetje naar onder te scrollen. Hiermee zet je het percentage van de pagina iets kleiner.
Afbeelding
In- of uitklappen • 82
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 72
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 26m-28m
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 89
Afbeelding
Overig (Drops/Clue Scrolls/Rewards)
In- of uitklappen • 12 Keystones, 3 Loop half of a Key, 1 Tooth half of a Key, 2 Sirenic Scale
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
[Bank Picture]
In- of uitklappen • Bank Picture 1 Januari
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: ~ Bartt ~ Update #39 (14-1-2015) ~ Fishing 31m/104m ~

Bericht door KingBartt2 »

Bartt schreef: Gereserveerd voor update
https://www.youtube.com/watch?v=dyU5OAAOOBE

Update #38 ; Dinsdag 6 Januari tot Dinsdag 13 Januari

~

Tentamens of Runescape.
Aangezien ik deze en komende week Tentamens heb, sta ik voor een belangrijke maar moeilijke keuze. Ik heb echt geen motivatie om te gaan leren voor die tentamens, maar het zal toch echt moeten.
Hierdoor zal ik voor de komende update iets minder content hebben. Om dit te compenseren update ik mijn blog Vrijdag de 23e. Waarom dan: Omdat ik daarna een weekje naar Oostenrijk ga met school, lekker snowboarden.

Deze update heb ik wel aardig wat uren gemaakt, en tot mijn verbazing weel verschillende levels gehaald. Als belangrijkste heb ik besloten om Premium Gold Member te worden, zodat ik dagelijks 3 Keys krijg, maar ook voor de Dwarven Instinct aura en natuurlijk de Loyality Points.
Ondertussen zijn deze allemaal al zo’n beetje op, maar ik kan straks wel mooi mijn 120 Fishing cape keepsaken.

Natuurlijk beginnen we met een 3m fishing xp, waarmee ik de 30m Fishing xp (ondertussen zelfs de 31m) gepasseerd ben.
Na het behalve van deze 30miljoen ervaringkjes, besloot ik een aantal quests te doen, omdat dit lange tijd geleden was. Zonder naar de rewards te kijken heb ik besloten de volgende Quests te doen:
The Elder Kiln
Love Story
The Firemaker’s Curse
King of the Dwarves.
Ga je naar de XP rewards kijken, dan zul je zien dat ik met deze quests (ruim 150k xp ea) toch aardig wat levels heb behaald. Na deze quests volgde er nog een aantal quests, gevolgd door wat Slayertasks.
Ik eindig deze update met het behalen van de full golden mining outfit. De reden hiervan is omdat ik in citadel elke week ga minen voor mining xp, en voor als ik fishing een beetje beu begin te worden om even wat anders te doen. Zo blijf ik mijn tijd efficiënt besteden en kan ik ook de updates wat variatie toebrengen.

Omdat er veel random levels tussen zitten, behaald door quests of andere redenen, heb ik even een apart uitklapbalkje hiervoor gemaakt.

Het kan zijn dat de plaatjes die hieronder staan niet goed op je scherm passen. Je kunt dit wel mogelijk maken door je control toets in te drukken en een beetje naar onder te scrollen. Hiermee zet je het percentage van de pagina iets kleiner.
Afbeelding
In- of uitklappen • 73-74
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 83
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 64-67
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 29m-31m
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 81-83
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 90
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 83
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 70-72
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Overig (Drops/Clue Scrolls/Rewards)
In- of uitklappen • 1 Keystone, 1 Dragon Spear, 1 Loop, 2 Tooth, 3 Clue Scrolls, Slayertab na 110 Tasks, Lucky Armadyl Chainskirt, Full Golden Mining Outfit
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Overige Levels
In- of uitklappen • 81 Agility, 78 Construction, 78 Herblore, 72 Hunter, 78 Mage, 71 Smith, 89 Woodcutting
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 11 Quests
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Darxay
Berichten: 219
Lid geworden op: vrijdag 30 mei 2014, 13:36
RS: Darxay (p2p)
Clan: Ceecs clan

Re: ~ Bartt ~ Update #39 (14-1-2015) ~ Fishing 31m/104m ~

Bericht door Darxay »

Kijk lekker veel leveltjes en hoelang denk je dat het gaat duren voordat je 104m xp in fishing zult hebben?
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: ~ Bartt ~ Update #39 (14-1-2015) ~ Fishing 31m/104m ~

Bericht door KingBartt2 »

Darxay schreef: Kijk lekker veel leveltjes en hoelang denk je dat het gaat duren voordat je 104m xp in fishing zult hebben?
als ik een beetje ga door rekenen vanaf dit moment met 330k per dag, dan wordt 30 Augustus de grote dag.
Echter zal dit eerder zijn met BXP, vrije dagen (vakantie).
Mijn allereerste deadline was voor mijn verjaardag (8mei), maar dit zou betekenen dat ik in 111 dagen 71m xp moest halen, wat uitkomt op 643k per dag. Dit zou dan elke dag moeten zijn, zonder uitzonderingen, wat echt niet haalbaar is.
Bovendien moet ik het wel leuk blijven vinden en op deze manier gaat dat niet worden

En ik moet natuurlijk alle andere levels een beetje bijwerken
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: ~ Bartt ~ Update #39 (14-1-2015) ~ Fishing 31m/104m ~

Bericht door Rizmor »

Buy update
Plaats reactie