~ ~ Mr Zuko ~ ~ 120 Slayer

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
Darxay
Berichten: 219
Lid geworden op: vrijdag 30 mei 2014, 13:36
RS: Darxay (p2p)
Clan: Ceecs clan

Re: Myth ~ JOURNEY TO 80 MILESTONE [6/26] ~ 77 Agility

Bericht door Darxay »

Gratttzzz met 80 Agility en 72 mining ;)
Eend
Ex-moderator
Berichten: 6175
Lid geworden op: zondag 7 februari 2010, 18:18

Re: [BvdM] Myth ~ JOURNEY TO 80 MILESTONE [6/26] ~ 77 Agilit

Bericht door Eend »

Proficiat met blogger van de maanden mei-juni! :D
Si je suis
ce que je suis
c'est parce que j'ai été
ce que j'étais
et que j'espère bien devenir
ce que je serai
Myth
Berichten: 166
Lid geworden op: donderdag 2 april 2015, 22:51
RS: Mr Zuko (p2p)
Clan: Exuro
Oude naam: 1995

Re: [BvdM] Myth ~ JOURNEY TO 80 MILESTONE [6/26] ~ 77 Agilit

Bericht door Myth »

Jajaa, daar ben ik weer! Vanmiddag teruggekomen van Griekenland. Heerlijke vakantie gehad!

Ik was m'n blog even kwijt, maar ik zag dat ik Blog van de Maand ben geworden. Dat had ik niet verwacht, haha. Bedankt voor het stemmen! Vandaag en morgen zal het nog rustig zijn, maar vanaf het weekend ga ik weer volop spelen! Tot de volgende update :')
Myth
Berichten: 166
Lid geworden op: donderdag 2 april 2015, 22:51
RS: Mr Zuko (p2p)
Clan: Exuro
Oude naam: 1995

Re: [BvdM] Myth ~ JOURNEY TO 80 MILESTONE [7/26] ~ 80 Agilit

Bericht door Myth »

Ben ik weer. Gister weer wat begonnen met spelen en vandaag al best veel gedaan. Ik ga zo ook nog even mijn beginpost aanpassen en wat meer doelen stellen. Tot nu toe heb ik al 27 levels gehaald vandaag, daar zullen er in de avond nog wat gaan bijkomen!
Ik ben vandaag begonnen met een Construction level. Ik ben 66 geworden op het strand, ik doe dat elke dag eventjes want ik zou graag die swimming suit willen. Daarvoor moet je, als ik het goed begrijp, de temperatuur 50x tot het maximum laten stijgen. Hier is de screen..
Afbeelding
Daarna heb ik 16 t/m 37 Summoning gedaan. Dat is mijn laagste skill.. Helaas heb ik (nog) geen Charming Imps. Ik heb een best grote hekel aan Dungeoneering trainen. Sinkholes vind ik nog wel te doen, maar gewoon regular door die grotten lopen is niet echt mijn ding. Het zal toch wel een keer moeten gebeuren, want het scheelt een hoop gedoe met charms verzamelen :').

Ik wil graag alles 80 hebben, en ik probeer dit zo geleidelijk aan te doen. Vandaar dat ik alles nu rond de 60/70 haal eerst, zodat er geen hele lage levels achter blijven. Zodoende dus 55-60 Herblore gedaan! Kostte me 1M, maar ben er wel weer blij mee.
Afbeelding
Ik ga zometeen nog even verder met Mining in citadel en als ik nog zin heb nog wat Runecrafting/Thieving.
Bedankt voor het lezen! Ik post morgen of in de loop van de week weer een berichtje als ik wat verder ben. :mrgreen:
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: [BvdM] Myth ~ JOURNEY TO 80 MILESTONE [7/26] ~ 80 Agilit

Bericht door Lars »

Lekker bezig. :mrgreen: Jack of trades kan heel erg helpen met rotskills trainen. :bier:
Afbeelding
Darxay
Berichten: 219
Lid geworden op: vrijdag 30 mei 2014, 13:36
RS: Darxay (p2p)
Clan: Ceecs clan

Re: [BvdM] Myth ~ JOURNEY TO 80 MILESTONE [7/26] ~ Update!

Bericht door Darxay »

Wat Lars zegt. Jack of trades is inderdaad heel handig. En wat ik doe is voor skills die ik wat minder ben bonus xp sparen voor de die skill. Ik doe tears of guthix elke keer als ik het kan. En ik speel ook regelmatig mini games die in de spotlight staan zoals vandaag soul wars :)
Myth
Berichten: 166
Lid geworden op: donderdag 2 april 2015, 22:51
RS: Mr Zuko (p2p)
Clan: Exuro
Oude naam: 1995

Re: [BvdM] Myth ~ JOURNEY TO 80 MILESTONE [7/26] ~ 1700 tota

Bericht door Myth »

Lars schreef:Lekker bezig. :mrgreen: Jack of trades kan heel erg helpen met rotskills trainen. :bier:
Darxay schreef:Wat Lars zegt. Jack of trades is inderdaad heel handig. En wat ik doe is voor skills die ik wat minder ben bonus xp sparen voor de die skill. Ik doe tears of guthix elke keer als ik het kan. En ik speel ook regelmatig mini games die in de spotlight staan zoals vandaag soul wars :)
Ik heb nu al Greenfingers gekocht en al geüpdatet, ik zal straks even kijken of Jack of Trades er ook nog in zit! :)
Kleine update maar.. Omdat ik door dat World Event best veel Firemaking exp had gehaald, zat ik dicht tegen 81 Firemaking aan. Deze ben ik perongeluk geleveld toen ik een quest had gehaald waarvoor ik Firemaking exp kreeg. Niet erg, maar ik vind 81 niet zo mooi staan, dus heb ik iets bedacht..

Ik heb altijd al een Inferno Adze willen hebben. Vind dat serieus gewoon ook een mooi ding om mee rond te lopen, haha. Daarom ga ik naast alles 80 nu ook voor 92 Firemaking. Daarnaast moet ik ook nog een paar questen halen, maar dat moet uiteindelijk toch, dus dat is alleen maar goed! Ik ben gister dus 81 geworden en net nog 82.
Afbeelding
Daarnaast nog hier en daar een leveltje gehaald in Dungeoneering, Divination en 73 Mining. Daarnet ook 1700 total gehaald!
Sorry voor de wat kleinere update, de volgende hoop ik langer te kunnen maken!

Toegevoegd na 1 uur:

Oh, net 83 FM ook al gehaald. Geen screen, want ik was lekker AFK haha. Dit gaat hard met yew logs :bier:
Darxay
Berichten: 219
Lid geworden op: vrijdag 30 mei 2014, 13:36
RS: Darxay (p2p)
Clan: Ceecs clan

Re: [BvdM] Myth ~ JOURNEY TO 80 MILESTONE [7/26] ~ 1700 tota

Bericht door Darxay »

Gratttzzz met 1700+ total level. En ga zo door met fm goal ;)
Myth
Berichten: 166
Lid geworden op: donderdag 2 april 2015, 22:51
RS: Mr Zuko (p2p)
Clan: Exuro
Oude naam: 1995

Re: [BvdM] Myth ~ JOURNEY TO 80 MILESTONE [7/26] ~ Help!

Bericht door Myth »

Darxay schreef:Gratttzzz met 1700+ total level. En ga zo door met fm goal ;)
Dankje Darx! Trouwe supporter ^_^
Laatst gewijzigd door Myth op donderdag 26 januari 2017, 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Myth
Berichten: 166
Lid geworden op: donderdag 2 april 2015, 22:51
RS: Mr Zuko (p2p)
Clan: Exuro
Oude naam: 1995

Re: [BvdM] Myth ~ JOURNEY TO 80 MILESTONE [7/26] ~ Help me!

Bericht door Myth »

Kleine update. Net 61 Thieving gehaald! Nu kan ik beginnen met Pyramide Plunder ^_^
Afbeelding
Vandaag ook nog 84 Firemaking, 56-58 Hunter (via Big Chin) en bijna 63 Divination. Nog een keertje Caches doen binnenkort..

Volgende update is hopelijk weer wat groter! (Oh, en check nog even deze post hierboven)
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: [BvdM] Myth ~ JOURNEY TO 80 MILESTONE [7/26] ~ Help me!

Bericht door Ru ben ik »

Grats met je levels!
Misschien kun je een ander woord gebruiken i.p.v. 'Last', iets van 'Final Myth' ofzo misschien?
Misschien heb je hier wat aan.

Snel weer tijd voor een update? :D
Afbeelding
Darxay
Berichten: 219
Lid geworden op: vrijdag 30 mei 2014, 13:36
RS: Darxay (p2p)
Clan: Ceecs clan

Re: [BvdM] Myth ~ JOURNEY TO 80 MILESTONE [7/26] ~ Help me!

Bericht door Darxay »

Gratttzz met de levels die je hebt behaald. En inderdaad ik ben een trouwe blog volger van jou. Ik weet helaas nog niet echt een leuk naam voor jou account. Ben er wel over aan het nadenken.
Myth
Berichten: 166
Lid geworden op: donderdag 2 april 2015, 22:51
RS: Mr Zuko (p2p)
Clan: Exuro
Oude naam: 1995

Re: [BvdM] Myth ~ JOURNEY TO 80 MILESTONE [7/26] ~ Help me!

Bericht door Myth »

Daar ben ik weer! Ik was een weekje op vakantie met vrienden, alweer naar Griekenland. :mrgreen:

Mijn telefoon is uitgevallen en de oplader is kapot, dus ik heb tot maandag waarschijnlijk geen updates, ik kan namelijk niet bij m'n Autenthicator nu. Dus.. binnenkort weer updates!
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: [BvdM] Myth ~ JOURNEY TO 80 MILESTONE [7/26] ~ Help me!

Bericht door Rizmor »

Myth schreef: Daar ben ik weer! Ik was een weekje op vakantie met vrienden, alweer naar Griekenland. :mrgreen:

Mijn telefoon is uitgevallen en de oplader is kapot, dus ik heb tot maandag waarschijnlijk geen updates, ik kan namelijk niet bij m'n Autenthicator nu. Dus.. binnenkort weer updates!
Je kunt deze ongedaan maken via de mail. :D
Myth
Berichten: 166
Lid geworden op: donderdag 2 april 2015, 22:51
RS: Mr Zuko (p2p)
Clan: Exuro
Oude naam: 1995

Re: [BvdM] Myth ~ JOURNEY TO 80 MILESTONE [7/26] ~

Bericht door Myth »

Dankje Rizmor, ik kan weer inloggen!
Weer tijd voor een kleine update na een paar weekjes vakantie! Vandaag 85 Firemaking gehaald, nog wat Farming gedaan en morgen haal ik daar 78 in. Wat doelen die ik komende weken wil halen zijn 50M cash via flipping, 70 Slayer (en daarbij dan de combat skills), 70 Divination (via Caches), 65 Dung (Sinks) en daarnaast nog hier en daar wat levels Firemaking en Mining (via Citadel).
Afbeelding
Verwacht meer komende dagen!
Darxay
Berichten: 219
Lid geworden op: vrijdag 30 mei 2014, 13:36
RS: Darxay (p2p)
Clan: Ceecs clan

Re: [BvdM] Myth ~ JOURNEY TO 80 MILESTONE [7/26] ~

Bericht door Darxay »

Nice fm level. En leuke komende doelen ;)
Myth
Berichten: 166
Lid geworden op: donderdag 2 april 2015, 22:51
RS: Mr Zuko (p2p)
Clan: Exuro
Oude naam: 1995

Re: [BvdM] Myth ~ JOURNEY TO 80 MILESTONE [7/26] ~ 70 Def!

Bericht door Myth »

-
Laatst gewijzigd door Myth op donderdag 26 januari 2017, 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: [BvdM] Myth ~ JOURNEY TO 80 MILESTONE [7/26] ~ 70 Def!

Bericht door Rizmor »

Construction met oak doors kost nooit heel erg veel, 99 lukt je misschien niet maar 90 vast wel!

Daarnaast kun je herblore heel goedkoop trainen voor het bxpw aan, omdat de super pots heel cheap zijn vanwege de overloads kun je hier goedkoop mee trainen. Heb je wel ergens in de 70 herblore nodig maar dat is echt 1-3 gp/xp, wat supergoedkoop is. Je kunt easy money maken als je dat nodig hebt door hides te tannen, wat nu ook goede profit is vanwege bxpw dat eraan komt.
Myth
Berichten: 166
Lid geworden op: donderdag 2 april 2015, 22:51
RS: Mr Zuko (p2p)
Clan: Exuro
Oude naam: 1995

Re: [BvdM] Myth ~ JOURNEY TO 80 MILESTONE [7/26] ~ 70 Def!

Bericht door Myth »

Rizmor schreef: Construction met oak doors kost nooit heel erg veel, 99 lukt je misschien niet maar 90 vast wel!

Daarnaast kun je herblore heel goedkoop trainen voor het bxpw aan, omdat de super pots heel cheap zijn vanwege de overloads kun je hier goedkoop mee trainen. Heb je wel ergens in de 70 herblore nodig maar dat is echt 1-3 gp/xp, wat supergoedkoop is. Je kunt easy money maken als je dat nodig hebt door hides te tannen, wat nu ook goede profit is vanwege bxpw dat eraan komt.
Dankje voor je advies! Ik ga inderdaad denk ik voor 90 Construction, in ieder geval 85. Daarnaast 92 Firemaking (Inferno Adze) en voor de rest ga ik Slayeren denk ik. Ik hoop nog wat winst te maken, zoals je al zegt, door wat te proberen met items die nu flink gewild zijn.
Zat er al een tijdje aan te komen..
Afbeelding
Ik probeer weer de motivatie te vinden om elke dag een rondje te doen, kost me nog geen 10 minuten en dan ben ik over een week ook 80 in Farming!
Toegevoegd na 9 minuten:

Ik heb net even zitten rekenen. Als ik nog 20M erbij zou hebben, dan zou ik 99 Construction kunnen doen. Ik heb nu 74 al ingekocht en nog 19M over. 74-99 met Oak Doors is 76M, dus in het BXP weekend 38. Dat wordt nog even flippen haha.
Myth
Berichten: 166
Lid geworden op: donderdag 2 april 2015, 22:51
RS: Mr Zuko (p2p)
Clan: Exuro
Oude naam: 1995

Re: [BvdM] Myth ~ JOURNEY TO 80 MILESTONE [7/26] ~ 78 Farm!

Bericht door Myth »

Alweer even dat ik hier postte! Veel gewerkt en gefeest de afgelopen tijd. Iets minder zin gehad in runescape en mijn blog. Ik ga dit weer oppakken. Ik update niet meer zoveel levels, want ik merk dan wel dat het me snel gaat vervelen. Ik laat jullie gewoon weten waar ik een beetje mee bezig ben en wat mijn doelen op kort termijn zijn (of waar ik dan die week aan ga werken).
Dat wil niet zeggen dat ik helemaal heb stilgezeten. Ik heb 65 Slayer gehaald, 72 Herblore, een hoop melee skills levels en nog wat andere dingen. Ik heb erg veel questen gedaan en DT gehaald. Ik aim voor de ancient prayers.

Bij deze mijn 8e skill die 80 of hoger is.
Afbeelding
Ik hoop dat de volgende Slayer of Herblore is!
Tot de volgende :mrgreen:
Plaats reactie