Kown's blog! Gloednieuwe skiller!

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
Plaats reactie
Kown
Berichten: 1
Lid geworden op: donderdag 29 september 2016, 22:50
RS: Kown (p2p)
Clan: Angels with Shotguns

Kown's blog! Gloednieuwe skiller!

Bericht door Kown »

Kown's blog
Gloednieuwe skiller
Afbeelding
1. Introductie
Hallo! Ik ben Kown, ook wel Mats genaamd. Ik ben 19 jaar oud en heb enkele weken geleden een gloednieuwe skiller gemaakt! Ik zou jullie met deze blog op de hoogte willen houden van mijn vooruitgang! Natuurlijk is de uiteindelijke doel om maxed skiller te worden! Hiervoor zal ik jullie steun op mijn blog zeker en vast kunnen gebruiken!
2. Geschiedenis
Ik ben natuurlijk ook als klein joch begonnen op Runescape, 12 jaar en we stappen de grote wereld van Runescape in.. toen nog niet beseffend dat er zoveel te doen was! Ik begon mijn verhaal op tutorial island.. ik snapte er niks van, ik geraakte niet door tutorial island.. uiteindelijk borg ik de game op voor enkele maanden..

Na enkele maanden wou ik toch nog eens proberen.. en ja hoor! Ik geraakte door tutorial island en mijn eerste account was een feit.. een main weliswaar, ik trainde mijn mining en smithing in lumbridge tot ik uiteindelijk een eigen bronze armour setje had! Ik ging ermee de goblins te lijf.. tot na een tijd de game verveelde en wederom stopte met spelen..

Toen rond de leeftijd van 14 begon ik met mijn eerste skiller, dit was een skiller die na enkele maanden Firemaking 99 haalde! Voor mij een magisch moment! Ik haalde mijn eerste 99! Na een tijd was ik het skillen beu en begon ik combat te trainen.. en zo was er dan mijn eerste main.. ik ging slayer trainen en door school stopte ik uiteindelijk ook op dit account.

En dan komen we uiteindelijk bij het heden.. ik wou een game waarin ik me kon amuseren.. en ja hoor Runescape kwam weer op mijn pad! Ik maakte een nieuwe skiller en Kown was geboren! Ik hoop op dit account maxed out skiller te worden! Ik hoop dit te halen met jullie steun! Alvast bedankt voor het lezen van mijn blog!
3. Skills bij begin van de blog
Afbeelding
4. Skills op dit moment
Afbeelding
5. Doelen
Ik hoop deze doelen voor nieuwjaar behaald te hebben!
Divination 80
Afbeelding
Firemaking 99
Afbeelding
Cooking 99
Afbeelding
Fishing 99
Afbeelding
Smithing 99
Afbeelding
6. Behaalde doelen
[/b]
In- of uitklappen • Herblore 99!
Afbeelding
In- of uitklappen • Crafting 99!
Afbeelding
7. Extra prestaties
In- of uitklappen • Crafting skilling pet!
Afbeelding
In- of uitklappen • Firemaking pet!
Afbeelding
8. Dankwoord
[/b]
In dit deel van mijn blog zou ik nog enkele mensen willen bedanken!
- Mrs Angeli x (Leader Angels With Shotguns)
- De gehele clan "Angels With Shotguns"
- Jawerz (voor de gezellige praatjes tijdens het skillen)
- Jimmm (voor het helpen met dungeoneering)
- ...
9. Afsluiting
[/b]
Ik zou jou willen bedanken voor het lezen van mijn blog en ik hoop dat je mij blijft volgen!
Als je mij wilt adden in game! Stuur me gerust een berichtje in-game!
Ik hoop je blijft voor dagelijkse updates!
Laatst gewijzigd door Kown op vrijdag 30 september 2016, 22:09, 3 keer totaal gewijzigd.
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Kown's blog! Gloednieuwe skiller!

Bericht door buitje »

Altijd leuk nieuwe blogs! Succes met je gains en je hebt al mooie dingen behaald!
Ik zal wel eerst 80 div halen zodat je met invention kan beginnen. En dan met fishing trainen.
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Kown
Berichten: 1
Lid geworden op: donderdag 29 september 2016, 22:50
RS: Kown (p2p)
Clan: Angels with Shotguns

Re: Kown's blog! Gloednieuwe skiller!

Bericht door Kown »

Thanks voor de tip!
Was ik ook al van plan! :D
buitje schreef:Altijd leuk nieuwe blogs! Succes met je gains en je hebt al mooie dingen behaald!
Ik zal wel eerst 80 div halen zodat je met invention kan beginnen. En dan met fishing trainen.
Kown
Berichten: 1
Lid geworden op: donderdag 29 september 2016, 22:50
RS: Kown (p2p)
Clan: Angels with Shotguns

Re: Kown's blog! Gloednieuwe skiller!

Bericht door Kown »

Tijdens het skillen liep er even een firemaking pet langs!
Afbeelding
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Kown's blog! Gloednieuwe skiller!

Bericht door Jelmer »

"Gloednieuwe skiller" en al zulke leuke stats, nice! :) Ik ben wel een beetje jaloers op je firemaking pet. :ninja:
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Plaats reactie