Het Vuurwerk Topic

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Olivier 1337
Berichten: 4062
Lid geworden op: zondag 20 mei 2007, 12:08
RS: Gestopt

Re: Het Vuurwerk Topic

Bericht door Olivier 1337 »

Wat een feest hier, ik rustig beetje stoken, hoor ik opeens een harde dreun en erna geschreeuw, blijkt er zo'n 14 jarig opgefokt iemand een lawine pijl vanuit z'n hand te laten vliegen, blijkt hij dat ding niet los te hebben gelaten >.> voor zover ik begreep mist hij 3 vingers, en is hij waarschijnlijk aan 1 oor (tijdelijk) doof. :| Waarom snappen die mensen niet dat ze gewoon normaal moeten doen met hun vuurwerk, want nu krijg je dat die moeder vuurwerk overal in de wijk wilt verbieden, omdat haar zo'n zo stom is om een lawine pijl vanuit z'n hand te schieten...
Afbeelding

Spier888
Berichten: 3148
Lid geworden op: zondag 20 mei 2007, 10:35

Re: Het Vuurwerk Topic

Bericht door Spier888 »

Olivier 1337 schreef: Wat een feest hier, ik rustig beetje stoken, hoor ik opeens een harde dreun en erna geschreeuw, blijkt er zo'n 14 jarig opgefokt iemand een lawine pijl vanuit z'n hand te laten vliegen, blijkt hij dat ding niet los te hebben gelaten >.> voor zover ik begreep mist hij 3 vingers, en is hij waarschijnlijk aan 1 oor (tijdelijk) doof. :| Waarom snappen die mensen niet dat ze gewoon normaal moeten doen met hun vuurwerk, want nu krijg je dat die moeder vuurwerk overal in de wijk wilt verbieden, omdat haar zo'n zo stom is om een lawine pijl vanuit z'n hand te schieten...
Die jongen is dan ook zo verschrikkelijk dom -.-
Eigen schuld dikke bult hoe pijnlijk het ook is. Hoe komt zo klein jochie eigenlijk überhaupt aan die lawine pijl O_O?
Quaggmire
Berichten: 5804
Lid geworden op: zaterdag 30 januari 2010, 16:27
RS: Quaggmire (p2p)
Oude naam: Ghostclaws12
Contacteer:

Re: Het Vuurwerk Topic

Bericht door Quaggmire »

oei.
Het enige wat ik ooit uit mn hand heb laten vliegen is 1 zo'n babypijltje.
Ooooh wat erg als je die vasthoudt, hooguit 1e graads brandwond.
Romeinse kaars is ook niet gevaarlijk in je hand rofl.
Sowieso moet je niet illegaal vuurwerk afsteken.....
Hulp nodig met je PC? Stuur me een PM met een budget en doeleinden, en ik help je graag.
Wat handige links:

Helpmij
Nationaal computerforum
J3ram
Berichten: 1784
Lid geworden op: zondag 6 januari 2008, 16:20

Re: Het Vuurwerk Topic

Bericht door J3ram »

Ghostclaws12 schreef: oei.
Het enige wat ik ooit uit mn hand heb laten vliegen is 1 zo'n babypijltje.
Ooooh wat erg als je die vasthoudt, hooguit 1e graads brandwond.
Romeinse kaars is ook niet gevaarlijk in je hand rofl.
Sowieso moet je niet illegaal vuurwerk afstekend uit je handen.

ik heb je zin even afgemaakt.
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Het Vuurwerk Topic

Bericht door Amnesia »

Arbiter schreef:Ik had veel liever gehad dat jullie gepakt werden. Tuig much.
Jeezz Arbiter, jij hebt echt geen facking fun in je reet he? Je vindt het zeker wel eff fking jammer dat je niet no-life runescape kunt spelen in rust? :') Slapen om half 8 in de avond zit er helaas ook niet in..

En nog virtuele dingen vergelijken met zulke dingen? Hoe focking nerd ben je dan? Beter gtfo je van heel dit forum, zouden veel mensen waarderen. Waarschijnlijk als je dit leest zul je weer runescape gaan spelen met als doel het je te troosten.

Gtfo t nerd :')

Sorry moest er eff uit :'D Die nerd kwam me eff de strot uit. En mods, geef me maar 10%, ik vind het best maar die nerd die moet eff zijn lesje leren.

@Spier888, hier kan je makkelijk aan lawine pijlen komen. Gewoon even aan een pool vragen en wat geld laten zien en hij geeft het je :'D
Laatst gewijzigd door Amnesia op zaterdag 31 december 2011, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Het Vuurwerk Topic

Bericht door Stefan »

Ben helemaal kapot! Heb van vanochtend 10 uur tot 10 uur vanavond buiten gelopen, met totaal 2 uur pauze ongeveer. Nu even wachten tot 12 uur, voor al het siervuurwerk :) Ik weet wel dat ik volgend jaar minder hoef te kopen, en nooit maar dan ook nooit meer rotje en babypijltjes :P Die gooi ik morgen meteen weg.
Afbeelding
Hidde
Berichten: 7184
Lid geworden op: donderdag 21 augustus 2008, 13:27

Re: Het Vuurwerk Topic

Bericht door Hidde »

Stefan schreef: Ben helemaal kapot! Heb van vanochtend 10 uur tot 10 uur vanavond buiten gelopen, met totaal 2 uur pauze ongeveer. Nu even wachten tot 12 uur, voor al het siervuurwerk :) Ik weet wel dat ik volgend jaar minder hoef te kopen, en nooit maar dan ook nooit meer rotje en babypijltjes :P Die gooi ik morgen meteen weg.
Die hou ik ook altijd over xD! Maar je koopt ze toch elke keer weer .:p
Spier888
Berichten: 3148
Lid geworden op: zondag 20 mei 2007, 10:35

Re: Het Vuurwerk Topic

Bericht door Spier888 »

Stefan schreef: Ben helemaal kapot! Heb van vanochtend 10 uur tot 10 uur vanavond buiten gelopen, met totaal 2 uur pauze ongeveer. Nu even wachten tot 12 uur, voor al het siervuurwerk :) Ik weet wel dat ik volgend jaar minder hoef te kopen, en nooit maar dan ook nooit meer rotje en babypijltjes :P Die gooi ik morgen meteen weg.
Aah die kan ik hartstikke goed gebruiken :(, ik weet wel er raad mee ^^
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Het Vuurwerk Topic

Bericht door Amnesia »

Ik heb nog 800 rotjes over, maar ik laat ze in het pak, alle lontjes die zijn naar elkaar toegericht, in die gleuf heb ik in 3 pakken sloffen heel wat kruit gedaan, dan lontje in het kruit en hoppa, rotjes zijn weg ;D
Afbeelding
Furi Fihter
Berichten: 2048
Lid geworden op: vrijdag 30 januari 2009, 20:05
RS: Furi Fihter (p2p)
Clan: GG
Contacteer:

Re: Het Vuurwerk Topic

Bericht door Furi Fihter »

Stefan schreef: Ben helemaal kapot! Heb van vanochtend 10 uur tot 10 uur vanavond buiten gelopen, met totaal 2 uur pauze ongeveer. Nu even wachten tot 12 uur, voor al het siervuurwerk :) Ik weet wel dat ik volgend jaar minder hoef te kopen, en nooit maar dan ook nooit meer rotje en babypijltjes :P Die gooi ik morgen meteen weg.
MOET JE IN EEN VUURKORF GOOIE JONGE :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding
Chris
Ex-moderator
Berichten: 17442
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2007, 11:13
RS: Z dragon999 (p2p)

Re: Het Vuurwerk Topic

Bericht door Chris »

Rotjes doen hun naam echt eer aan ja, had er vroeger echt zoveel van. Idem voor wondertollen, ongelooflijk dat ik ooit zoveel plezier aan heb beleeft denk ik nu. xd
Ze stellen niets voor en zijn gewoon ontzettend saai, de eerst 10-20 zijn nog enigszins leuk, maar daarna.. :P
Afbeelding
~Completionist cape owner since 21-07-2013~
~Max cape owner since 23-09-2011~
Afbeelding
Spier888
Berichten: 3148
Lid geworden op: zondag 20 mei 2007, 10:35

Re: Het Vuurwerk Topic

Bericht door Spier888 »

Binnenkort (als het goed gaat) zal ik het filmpje posten van mijn vliegende pan van een vlinder :D
Furi Fihter
Berichten: 2048
Lid geworden op: vrijdag 30 januari 2009, 20:05
RS: Furi Fihter (p2p)
Clan: GG
Contacteer:

Re: Het Vuurwerk Topic

Bericht door Furi Fihter »

Lmao ik was zonet nog met een hele groep dikke nitraten etc. weggooien, maar ik had toevallig ook nog wat rotjes dus gooi zo ding ff zo in dat groepje, ze rennen allemaal keihard weg. XD
Ik dus zo vet stoer op gaan staan, iedereen helemaal gek worden, ding ontploft: "pof"
Afbeelding
Afbeelding
Dion_
Berichten: 2823
Lid geworden op: vrijdag 2 april 2010, 18:55
RS: From Within (OSRS)
Oude naam: From Within

Re: Het Vuurwerk Topic

Bericht door Dion_ »

Stefan schreef:Ben helemaal kapot! Heb van vanochtend 10 uur tot 10 uur vanavond buiten gelopen, met totaal 2 uur pauze ongeveer. Nu even wachten tot 12 uur, voor al het siervuurwerk :) Ik weet wel dat ik volgend jaar minder hoef te kopen, en nooit maar dan ook nooit meer rotje en babypijltjes :P Die gooi ik morgen meteen weg.
Herkenbaar, rotjes zijn geen hol aan, en je word helemaal gek dat je ze heletijd moet aansteken en weggooien. Had dit jaar 3 sloffen en 200 babypijltjes. Heb een kartonnen doos gehaald, alles dr in gedondert en weg drmee. Gewoon wat vlinders/nitraten/thunderkings is het leukst.
En JEEEEEEZUS wat is een nitratenmat ziek van chooet.
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Het Vuurwerk Topic

Bericht door Amnesia »

Oefff, ik wil dat het 12 uur is, heerlijke vlinder mat van 120 meter :wub:
Afbeelding
K1ng Konkie
Berichten: 301
Lid geworden op: maandag 4 januari 2010, 16:06
RS: Konkie

Re: Het Vuurwerk Topic

Bericht door K1ng Konkie »

Hehe wat een dag na opgepakt te zijn toch weer iets bijgekocht :D
Vanochtend 10uur begonnen met projectje van 4 zinks en paar shells, daarna de dag door gekomen met cobras van vriend en ander spul.

Net nog ff shells geschoten en na 12e verder mee :)
Think of the worst, wish for the best
Olivier 1337
Berichten: 4062
Lid geworden op: zondag 20 mei 2007, 12:08
RS: Gestopt

Re: Het Vuurwerk Topic

Bericht door Olivier 1337 »

Spier888 schreef:
Olivier 1337 schreef: Wat een feest hier, ik rustig beetje stoken, hoor ik opeens een harde dreun en erna geschreeuw, blijkt er zo'n 14 jarig opgefokt iemand een lawine pijl vanuit z'n hand te laten vliegen, blijkt hij dat ding niet los te hebben gelaten >.> voor zover ik begreep mist hij 3 vingers, en is hij waarschijnlijk aan 1 oor (tijdelijk) doof. :| Waarom snappen die mensen niet dat ze gewoon normaal moeten doen met hun vuurwerk, want nu krijg je dat die moeder vuurwerk overal in de wijk wilt verbieden, omdat haar zo'n zo stom is om een lawine pijl vanuit z'n hand te schieten...
Die jongen is dan ook zo verschrikkelijk dom -.-
Eigen schuld dikke bult hoe pijnlijk het ook is. Hoe komt zo klein jochie eigenlijk überhaupt aan die lawine pijl O_O?
Achja, tegenwoordig kom je er zo makkelijk aan :?
Afbeelding

Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: Het Vuurwerk Topic

Bericht door Thomas »

Vandaag met nitraat put opgeblazen. 8-[
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
FreeTwan
Berichten: 4354
Lid geworden op: dinsdag 17 mei 2011, 18:28
Oude naam: Avrilfan
Contacteer:

Re: Het Vuurwerk Topic

Bericht door FreeTwan »

Spier888 schreef:
Olivier 1337 schreef: Wat een feest hier, ik rustig beetje stoken, hoor ik opeens een harde dreun en erna geschreeuw, blijkt er zo'n 14 jarig opgefokt iemand een lawine pijl vanuit z'n hand te laten vliegen, blijkt hij dat ding niet los te hebben gelaten >.> voor zover ik begreep mist hij 3 vingers, en is hij waarschijnlijk aan 1 oor (tijdelijk) doof. :| Waarom snappen die mensen niet dat ze gewoon normaal moeten doen met hun vuurwerk, want nu krijg je dat die moeder vuurwerk overal in de wijk wilt verbieden, omdat haar zo'n zo stom is om een lawine pijl vanuit z'n hand te schieten...
Die jongen is dan ook zo verschrikkelijk dom -.-
Eigen schuld dikke bult hoe pijnlijk het ook is. Hoe komt zo klein jochie eigenlijk überhaupt aan die lawine pijl O_O?
Ja joh, hihi, zo'n klein jongetje hé. Want iedereen van 14 is ofcourse een dom onvolwassen kind.
Trashcat
Berichten: 340
Lid geworden op: zondag 10 juli 2011, 15:15

Re: Het Vuurwerk Topic

Bericht door Trashcat »

Is een 2 liter glazen fles met water er in en nog verstevigd met bakstenen eromheen goed voor best grote pijlen af te steken? (zo'n pakket waar drie pijlen inzitten 'Big 3')
Plaats reactie