~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Nieuwe Spelleider Volksdansmatt

Verveel je je? Hier kun je de tijd verdrijven door een forumspelletje met anderen te spelen.

Als volgende spelleider stem ik voor...

Peiling eindigde op zondag 2 september 2012, 11:24

Volksdansmatt
9
39%
DamWizardd
8
35%
Het Pietje
3
13%
heARTillery
2
9%
Peter'
1
4%
 
Totaal aantal stemmen: 23

Cruseder4

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door Cruseder4 »

Nou, dit is m'n lijstje van mensen die ik niet vertrouw (sorry als je er niet op staat :( ) :

Teun - Volksdansmatt - Het Pietje - jason11111

Nou
Ik Cruseder4 stem op Teun als weerwolf
Omdat ik van alle andere spelers (die niet op het lijstje staan) wel enigszins vernomen hebben dat ze te vertrouwen zijn (zou fout kunnen zijn natuurlijk, maar geloof het wel). Van het lijstje stem ik op Teun, omdat hij op de ziener stemde. Ook al is het nog zo'n domme ziener, de ziener kan nog wel helpen dus stem je hem er niet uit als je burger bent.
Hardstyle
Berichten: 1825
Lid geworden op: dinsdag 12 april 2011, 15:09
Oude naam: Teun

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door Hardstyle »

Ja kom op zeg, wat heeft hij als ziener gedaan? Niks. O ja hij stemt op mij . Nja je ziet vanavond wel dat dat ook een grote fout was.
Robin
Berichten: 6265
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 19:25
Contacteer:

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door Robin »

Teun schreef: Ja kom op zeg, wat heeft hij als ziener gedaan? Niks. O ja hij stemt op mij . Nja je ziet vanavond wel dat dat ook een grote fout was.
Inderdaad, ik steun Teun! Volgens mij is hij totaal geen wolf.
Het is allemaal de schuld van de sossen.
DamWizardd
Berichten: 12
Lid geworden op: woensdag 7 maart 2012, 15:41

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door DamWizardd »

R obin schreef:
DamWizardd schreef:
R obin schreef: 2. Dat heb ik toch ook niet gezegd Bomen? Kun je uberhabt wel lezen?
5. We zullen deze ronde wel winnen hoor! Ik geloof in de burgers, maar ik kan nog niet teveel vrij geven.

Toegevoegd na 1 minuten:

Wel raar dat Wizard na een nacht waar dat er een nieuwe wolf is zo grote posts maakt, niet?
Je voelt je zeker in het nauw gedreven hè, dat je nu opeens mij als wolf gaat beschuldigen. Ik weet niet of je het doorhebt maar met Bomen zat je ook al fout :
Quest n Slay schreef:
Richting Teun die het verwarrend vond: Ik heb iedereen die ermee te maken kreeg erover geïnformeerd. De weerwolven, de half-vampier, en de ziener. Ja ook de ziener. Waarschijnlijk weten jullie nu al welke personen eruit zijn als. (Behalve R obin, hij ziet deze post vast over het hoofd. XD)
Bomen ownen wist al vanaf het begin dat er vampieren waren (Hij was de ziener). Dus ik vind het heel knap van je dat je met je lulverhaal Dyers en Teun wist om te praten om op Bomen te stemmen. Voor mij heb je echt je eigen graf gegraven, we hoeven je er alleen nog in te pleuren, zodat er niet nog meer onschuldige slachtoffers vallen door al jouw rare ideeën over samenwerkingen met weerwolven. Alleen dan hebben we de burgers nog kans.
Jongen, ongeveer 5 pb's sturen dat ik fout was was niet genoeg hé. En volgens mij ben je inderdaad de nieuwe wolf omdat je mij, cupido, eruit wil stemmen omdat iemand een fout maakt. Er is een groot verschil om iemand eruit te stemmen die volgens jou samen werkt met de wolven en iemand gewoon uit wraak niet? Tenzij je boos bent omdat je wolf was en je graag hem had gebruikt om de vampieren op de sporen, of je wist die toch al niet?
Ik vermoed gewoon dat jij, als wolf, dit hele gedoe hebt verzonnen om van een sterke speler af te zijn. Ik vertrouw je gewoon voor geen meter, en dat heeft niets met wraak te maken. En jij gaat telkens in de verdediging, en dat geeft mij steeds weer de moed om aan te vallen, en al het mogelijke uit je te krijgen. ;)
Afbeelding
Cruseder4

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door Cruseder4 »

Teun schreef: Ja kom op zeg, wat heeft hij als ziener gedaan? Niks. O ja hij stemt op mij . Nja je ziet vanavond wel dat dat ook een grote fout was.
Ga je me vanavond doodbijten :(?

En hoe R obin Teun bijna overdreven beschermd maakt het vrij duidelijk dat R obin de nieuwe wolf is die z'n medewolf wil beschermen.
Hardstyle
Berichten: 1825
Lid geworden op: dinsdag 12 april 2011, 15:09
Oude naam: Teun

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door Hardstyle »

Nee, dan ben ik dood (denk ik), en zie je mijn rol :')
jason11111
Berichten: 90
Lid geworden op: maandag 11 juli 2011, 14:19

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door jason11111 »

Even ter mededeling, ik stap nu uit het spel wegens priveredenen. Nog veel succes burgers!
Iedereen kent het woordje van 6 letters groot..
Voor de één een scheldwoord de ander de dood.. Het niet beseffen wat het met anderen doet..
Wanneer jij dat ene woordje naar hem/haar roept..
Wanneer je zelf de pijn heb gevoelt..
Snap je pas wat men er mee bedoelt..
Je wenst het niemand toe..
Het maakt je kapot..
Je gaat van binnen langzaam verrot..
Je kan niet meer, je bent op.. dood op..Je vecht..,
voor iets waarvan je de betekenis nog niet helemaal beseft..
--zet dit in je profiel als je schelden met kanker wil stoppen-
Quest n Slay
Berichten: 1563
Lid geworden op: maandag 28 april 2008, 23:25
Oude naam: kidsboys2

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door Quest n Slay »

En ik zie dit nu pas XD
Gesloten: Weerwolven van Wakkerdam! Afwachtend op Quest n Slay
Cruseder4

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door Cruseder4 »

Quueessst Jason heeft een hartstilstand wat was zijn rol?
jason11111
Berichten: 90
Lid geworden op: maandag 11 juli 2011, 14:19

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door jason11111 »

Heks, zonder levensdrankje.......
Iedereen kent het woordje van 6 letters groot..
Voor de één een scheldwoord de ander de dood.. Het niet beseffen wat het met anderen doet..
Wanneer jij dat ene woordje naar hem/haar roept..
Wanneer je zelf de pijn heb gevoelt..
Snap je pas wat men er mee bedoelt..
Je wenst het niemand toe..
Het maakt je kapot..
Je gaat van binnen langzaam verrot..
Je kan niet meer, je bent op.. dood op..Je vecht..,
voor iets waarvan je de betekenis nog niet helemaal beseft..
--zet dit in je profiel als je schelden met kanker wil stoppen-
Dyerz
Berichten: 313
Lid geworden op: dinsdag 11 augustus 2009, 17:32
RS: BelgianFlare (OSRS)
Oude naam: Dyers Blade

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door Dyerz »

jason11111 schreef: Even ter mededeling, ik stap nu uit het spel wegens priveredenen. Nog veel succes burgers!
Sup is je moeder een gebeten door een vampier?
Afbeelding
Quest n Slay
Berichten: 1563
Lid geworden op: maandag 28 april 2008, 23:25
Oude naam: kidsboys2

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door Quest n Slay »

Dyers Blade schreef:
jason11111 schreef: Even ter mededeling, ik stap nu uit het spel wegens priveredenen. Nog veel succes burgers!
Sup is je moeder een gebeten door een vampier?
Dat heeft hij al aangegeven. "Wegens overlijden van een naaste ben ik de afgelopen dagen nauwelijks actief geweest". Niet dezelfde woorden maar zoiets had hij aangegeven.
Hardstyle
Berichten: 1825
Lid geworden op: dinsdag 12 april 2011, 15:09
Oude naam: Teun

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door Hardstyle »

Stem schreef:Ik, Teun, stem op R obin voor op de brandstapel
Om mijzelf van de ondergang tr redden, daarnaast vind ik het raar dat R obin mij steunt nadat ik de ziener eruit stem? Beetje raar.
Quest n Slay
Berichten: 1563
Lid geworden op: maandag 28 april 2008, 23:25
Oude naam: kidsboys2

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door Quest n Slay »

Teun schreef:
Stem schreef:Ik, Teun, stem op R obin voor op de brandstapel
Om mijzelf van de ondergang tr redden, daarnaast vind ik het raar dat R obin mij steunt nadat ik de ziener eruit stem? Beetje raar.
En waarom verdenk je hem dan als weerwolf? De reden. Dit spel is een discussie spel. Niet een ik dood maar een onschuldige zodat ik tenminste kan blijven leven spel.
Ik heb juist graag dat iedereen een reden geeft zodat anderen zichzelf zouden kunnen verdedigen.
DamWizardd
Berichten: 12
Lid geworden op: woensdag 7 maart 2012, 15:41

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door DamWizardd »

Zo, ik ben terug van Ice Age 4. De film was echt hilarisch ! Maar even terzake :
Ik DamWizardd stem op R obin voor op de brandstapel
''Ik denk dat hij een weerwolf is ,omdat'' hij het gedoe over bomen ownen heeft verzonnen en daardoor een belangrijke speler, de ziener, uit het spel gewerkt. Verder vind ik het vreemd dat hij na de dood van Bomen Ownen mij opeens als weerwolf aanziet ,zodat de aandacht even niet op hem is gericht terwijl deze actie onvergeeflijk is.
Laatst gewijzigd door DamWizardd op zondag 8 juli 2012, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Quest n Slay
Berichten: 1563
Lid geworden op: maandag 28 april 2008, 23:25
Oude naam: kidsboys2

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door Quest n Slay »

Dit forum zou een 'weerwolf stem scan' moeten hebben. Volgens mij worden 7 van de 10 afgekeurd. Als ik een stem lees probeer ik echt te begrijpen, in je schoenen te staan, waarom je hem als een weerwolf verdenkt. Ook uit die van jou kom ik niet uit DamWizardd. XD

Toegevoegd na 40 seconden:

Tip: Begin gewoon een stem met:

Ik denk dat hij een weerwolf is omdat: ...
Hardstyle
Berichten: 1825
Lid geworden op: dinsdag 12 april 2011, 15:09
Oude naam: Teun

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door Hardstyle »

Quest n Slay schreef:
Teun schreef:
Stem schreef:Ik, Teun, stem op R obin voor op de brandstapel
Om mijzelf van de ondergang tr redden, daarnaast vind ik het raar dat R obin mij steunt nadat ik de ziener eruit stem? Beetje raar.
En waarom verdenk je hem dan als weerwolf? De reden. Dit spel is een discussie spel. Niet een ik dood maar een onschuldige zodat ik tenminste kan blijven leven spel.
Ik heb juist graag dat iedereen een reden geeft zodat anderen zichzelf zouden kunnen verdedigen.
Dat zeg ik toch? Hij blijft mij steunen nadat ik de ziensr eruit stem, terwijl dat voor hem als wolf juist nuttig is. Zo laat hij mij denken dat hij ook bij de goede hoort. Beetje vreemd als hij geen wolf zou zijn.
Laatst gewijzigd door Hardstyle op zondag 8 juli 2012, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Robin
Berichten: 6265
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 19:25
Contacteer:

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door Robin »

Nou, ik weet dat onze liefste damwizzard een half wolf is van een vriend van mij, die liever anoniem blijft. Hij is zelf een wolf, en ik zal hem vrijgeven als jullie me vertrouwen en op onze dammwizard gaan stemmen. En ik heb ook een vampier te weten gekomen, en die geef ik ook vrij als de wolven me deze nacht niet vermoorden. Zo, nu hebben zowel de vampieren een reden om me niet te vermoorden (anders geef ik de wolf niet vrij) & de wolven ene reden om mij niet de vermoorden (anders geef ik de vampier niet vrij.) en jullie een reden om niet op mij te stemmen want dan weten wij, trouwe burgers, helemaal niets. En dan vertik ik het om het ook aan de burgers te geven die het spel wel slim spelen, oa. Teun volgens mij. Dus denk nog is goed na voor je op iemand stemt!
stem schreef: Ik, Robin stem op Damwizzard
Toegevoegd na 43 seconden:
Teun schreef:
Quest n Slay schreef:
Teun schreef:
Stem schreef:Ik, Teun, stem op R obin voor op de brandstapel
Om mijzelf van de ondergang tr redden, daarnaast vind ik het raar dat R obin mij steunt nadat ik de ziener eruit stem? Beetje raar.
En waarom verdenk je hem dan als weerwolf? De reden. Dit spel is een discussie spel. Niet een ik dood maar een onschuldige zodat ik tenminste kan blijven leven spel.
Ik heb juist graag dat iedereen een reden geeft zodat anderen zichzelf zouden kunnen verdedigen.
Dat zeg ik toch? Hij blijft mij steunen nadat ik de ziensr eruit stem, terwijl dat voor hem als wolf juist nuttig is. Zo laat hij mij denken dat hij ook bij de goede hoort. Beetje vreemd als hij geen wolf zou zijn.
Omdat ik misschien zelf de ziener er ook uit heb gestemd, weet je nog Teun.
Het is allemaal de schuld van de sossen.
Hardstyle
Berichten: 1825
Lid geworden op: dinsdag 12 april 2011, 15:09
Oude naam: Teun

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door Hardstyle »

Ja klopt, maar dat deed je omdat jij wist dat hij geen wolf was
Robin
Berichten: 6265
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 19:25
Contacteer:

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door Robin »

Inderdaad, ik wist dat hij een ziener was die samenspande met de wolven, of achteraf gezien kon hij eigenlijk ook hebben samengewerkt met de vampieren.
Het is allemaal de schuld van de sossen.
Gesloten