RS-moderatie

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: RS-moderatie

Bericht door Bearserk »

Misschien geven de mods ons wel gelijk omdat we gelijk hebben.
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: RS-moderatie

Bericht door Zeekoe »

Je verbuigt het allemaal op een manier dat het perfect binnen jouw standpunt valt. Al pagina's lang ben ik een van de mensen die repliek geeft op jou, dus die assumptie dat ik in jouw een azijnzeiker ben is niet zo ver gezocht. Anyway, is niet echt van belang.
Daarnaast ben ik niet slim genoeg om het verband tussen OSRS en Ceecs clantopic in te zien, verlicht me zou ik zeggen.

Tot slot, is het hele punt van deze discussie om een oplossing te zoeken voor het probleem. Als jij liever geen input geeft en de forummods alles laat beslissen, snap ik niet waarom je nu zo'n punt maakt omdat je het niet eens bent met hun beslissing.
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: RS-moderatie

Bericht door Bighead »

Dit forum wordt draaiende gehouden voor de leden, dus ik heb niets liever dan dat leden hun mening geven over wat er gebeurt op het forum.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: RS-moderatie

Bericht door xNitrous »

Bighead schreef:Dit forum wordt draaiende gehouden voor de leden, dus ik heb niets liever dan dat leden hun mening geven over wat er gebeurt op het forum.
Ik had van jou toch wel een betere reactie verwacht, Bighead. Ik zeg namelijk niets over de mening van de leden, maar dat de moderators uit eindelijk zullen moeten ingrijpen en bepalen wat er gebeurt met het topic. Een mening is noodzakelijk, maar schelden / flamen / haten in en op een topic, vind je dat een goede mening?
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: RS-moderatie

Bericht door Zeekoe »

xNitrous schreef:Hiervoor zijn er nu eenmaal forummods aangenomen en die mogen zich bemoeien in dat topic of het wel of niet oké is, het is dus aan niemand van de 'normale' leden om hier iets over te zeggen
???
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: RS-moderatie

Bericht door Bighead »

xNitrous schreef:Een mening is noodzakelijk (...)
xNitrous schreef:(...) het is dus aan niemand van de 'normale' leden om hier iets over te zeggen
Prima, je bent aan het trollen, ik ben er klaar mee.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: RS-moderatie

Bericht door xNitrous »

Bighead schreef:
xNitrous schreef:Een mening is noodzakelijk (...)
xNitrous schreef:(...) het is dus aan niemand van de 'normale' leden om hier iets over te zeggen
Prima, je bent aan het trollen, ik ben er klaar mee.
Er blijkt wat verwarring te zijn, ik bedoel daarmee te zeggen: een mening is noodzakelijk uiteraard, alleen de manier hoe er dingen gezegd worden en zijn die klopt niet. Maar de eindbeslissing of zeggen dat een topic dicht moet, daar hebben leden niets over te zeggen.

Grappig dat je mijn post meteen aangeeft als trollen en dat jullie forum moderators alle andere posts altijd maar laten gaan?
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: RS-moderatie

Bericht door Daan »

Nitrous, je weet dat dit altijd nog het RS-moderatietopic is, iets waar Bighead als Non-RS moderator helemaal niets mee te maken heeft. Hij reageert hier gewoon als "normaal" lid.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: RS-moderatie

Bericht door xNitrous »

Daan schreef:Nitrous, je weet dat dit altijd nog het RS-moderatietopic is, iets waar Bighead als Non-RS moderator helemaal niets mee te maken heeft. Hij reageert hier gewoon als "normaal" lid.
Het is in principe 1 team lijkt me en aangezien ook Bighead alles goed in de gaten heeft gehouden, lijkt het mij dat hij én zijn mede RS en NON-RS moderators aan kan spreken én dat hij ook samen met al deze andere moderators prima een beslissing kan nemen en eens kan ingrijpen.

Of zie ik dit verkeerd?
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: RS-moderatie

Bericht door Daan »

Dat zie je totaal verkeerd.
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: RS-moderatie

Bericht door i k0nijn i »

Ik denk dat de realiteit is dat we als Non-RS mods ook het beste willen voor RS, maar het niet van ons zal komen als het erop aankomt om daar iets aan te doen.
Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: RS-moderatie

Bericht door xNitrous »

Dat is aan de ene kant te begrijpen, aan de andere kant totaal niet. Je ziet en merkt overal op het forum dat het nogal haat is op elkaar overal en sommige mensen en topics worden aangevallen terwijl dat totaal niet nodig is. Iedereen weet dat er een RS en Non-rs gedeelte is en ook de daarvoor bedoelde moderators. Maar je kunt me niet vertellen dat jullie het te druk hebben met non-rs en niet de rs moderators kunnen helpen met de lopende problemen? Het is ondertussen een rustig forum en ik denk dat als jullie moderators eens 1 streep trekken en zich met elkaar bemoeien/ samen een oplossing bedenken, dat dat het doel is om het gehele forum op orde te krijgen?
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: RS-moderatie

Bericht door i k0nijn i »

Ik neem aan dat je ook wel begrijpt dat we totaal niet mee zijn met wat speelt in de RS-delen of RS in general. Waarom zouden wij dan de beslissingen nemen?

Het is niet dat we in privé onze mening niet geven, maar je kan toch ook niet verwachten dat we met ideeën komen voor wat speelt onder de leden in RS als ik er niet eens 5 kan opnoemen? :")
Afbeelding
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: RS-moderatie

Bericht door Bearserk »

Er zijn niet eens 5 leden in RS
Afbeelding
Holy Wallie
Update Lounge
Berichten: 802
Lid geworden op: woensdag 3 november 2010, 16:03
RS: Holy Wallie (p2p)

Re: RS-moderatie

Bericht door Holy Wallie »

Kan het kloppen dat de RS-mods afwezig zijn? Of heb ik ze gewoon niet voorbij zien komen. :P
Afbeelding
Gesloten