SSL certificaat verlopen

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: SSL certificaat verlopen

Bericht door Zeekoe »

Goed punt.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: SSL certificaat verlopen

Bericht door Daan »

Hij heeft vaak genoeg gepost dat hij hoogbegaafd was.. :')
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: SSL certificaat verlopen

Bericht door Ricc »

:""")

ok daan stop daar
MrSenne
Berichten: 17974
Lid geworden op: maandag 14 mei 2007, 16:12

Re: SSL certificaat verlopen

Bericht door MrSenne »

De site zelf heeft wel een nieuw SSL certificaat, maar andere content zoals foto's/signatures worden nog steeds over http geladen waardoor de site niet volledig als "veilig" gemarkeerd wordt. Dit was vroeger wel het geval.
feppie64
Webmaster
Berichten: 7826
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: SSL certificaat verlopen

Bericht door feppie64 »

Ik zag het woensdagochtend toevallig en heb toen de webserver herstart. De laatste stap in het automatische vernieuwproces ging niet goed. Ik heb nog tot april om dat te verhelpen, dan verloopt het nieuwe certificaat.

Wat Senne zegt klopt ook, behalve dat vroeger de melding er ook al was. Het vreemde is, is dat browsers het prima vinden als niets wordt versleuteld. Bij half werk krijg je zulke waarschuwingen, terwijl het toch al vele malen beter is dan niets. Dat is geloof ik wel aan het veranderen. Wil ik de melding wegkrijgen, dan zal ik jullie allemaal moeten verplichten alleen plaatjes met HTTPS te gebruiken of zelf de plaatjes moeten gaan hosten. Beide oplossingen zijn niet ideaal, dus laat ik het maar bij die melding.
Plaats reactie