[Sandbox] Minecraft

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
KennyPlox
Berichten: 3146
Lid geworden op: zaterdag 5 maart 2011, 11:42
Clan: Geen

Re: Minecraft - Algemeen | TMBC: Teams!

Bericht door KennyPlox »

NLsk1ll3rNL schreef: hoe heete die lag fixer van minecraft dat je lava en alles aan kon passen :$
of is er een andere fix ?
mijn laptop kan mw3 enzo gewoon op high aan maar mc totaal niet

Opifine, geen MCpatcher gebruiken, want anders kun je opifine niet gebruiken. MCpatcher is er meer voor om HD texture packs te fixen
Afbeelding <-- vogels
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: Minecraft - Algemeen | TMBC: Teams!

Bericht door Smartie` »

Off-er schreef: Hoe mijn nieuwste projectje er met normale textures uitziet:
In- of uitklappen •
Afbeelding
Hoe het er nu uitziet:
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
Still building, still building ;D
Al ideeën voor een interior? =P
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Minecraft - Algemeen | TMBC: Teams!

Bericht door Off-er »

Smartie` schreef:
Off-er schreef: Hoe mijn nieuwste projectje er met normale textures uitziet:
In- of uitklappen •
Afbeelding
Hoe het er nu uitziet:
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
Still building, still building ;D
Al ideeën voor een interior? =P
Ben ermee bezig, maar zit nu inderdaad met het probleem 'wat doe ik erin'. Momenteel denk ik aan een hotel of een gigantische villa :P
Afbeelding
De beste 95
Berichten: 3971
Lid geworden op: vrijdag 2 januari 2009, 16:57
RS: Gestopt

Re: Minecraft - Algemeen | TMBC: Teams!

Bericht door De beste 95 »

Twoewah schreef: heb net minecraft gespeeld met 3d bril 8-) moeten je ogen echt aan wennen maar is echt cool

Toegevoegd na 2 minuten:
De beste 95 schreef: Yup, gast van CubeWorld is ingehuurd, heb zelfs al met hem gepraat in Risucraft :P Hoop dat ze ook die kerel van Castle Story gaan proberen in te huren, dan krijgen ze echt een bazenteam van indie-sandboxgamedevelopers, dat zou echt te hard zijn. Dan gaat zowel de gameplay, de engine als ook de graphics een stuk vooruit, en zullen we veel sneller nieuwe contant krijgen. Hop, Mojang!
Ze moeten gewaan met al dat geld van hun het spel van java afhallen, Kan zal pas een update zijn.
Nee, gewoon niet. Je weet echt niet waar je over praat als je dat zo gemakkelijk zegt ;)
Dat ben ik in mijn avatar
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: Minecraft - Algemeen | TMBC: Teams!

Bericht door Yves W »

Dan verneuk je trouwens modding en ruin je het hele spel. Als je dan ook de graphics aan gaat passen, ruin je het nog meer.
Afbeelding
Steff
Berichten: 7660
Lid geworden op: donderdag 20 juli 2006, 10:28

Re: Minecraft - Algemeen | TMBC: Teams!

Bericht door Steff »

Off-er schreef:
Smartie` schreef:
Off-er schreef: Hoe mijn nieuwste projectje er met normale textures uitziet:
In- of uitklappen •
Afbeelding
Hoe het er nu uitziet:
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
Still building, still building ;D
Al ideeën voor een interior? =P
Ben ermee bezig, maar zit nu inderdaad met het probleem 'wat doe ik erin'. Momenteel denk ik aan een hotel of een gigantische villa :P
Doe maar een Villa, bij een hotel krijg je van zo'n copy rooms. Of je moet elke kamer individueel maken en een andere persoonlijkheid geven. Bij een villa vind ik dit mooier om te zien omdat alles in één bepaalde stijl word gemaakt. Dus wat je ook doet, bij jou komt het er altijd wel mooi uit te zien :)
Afbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Minecraft - Algemeen | TMBC: Teams!

Bericht door Off-er »

@X3: goed punt, al kun je in principe vrij makkelijk verschillende kamers maken. Ik kijk vanmiddag nog wel :)
Afbeelding
Duco
Berichten: 2462
Lid geworden op: woensdag 12 september 2007, 17:43
RS: De Bakkerij (p2p)
Oude naam: Agility Aap

Re: Minecraft - Algemeen | TMBC: Teams!

Bericht door Duco »

Die filmpjes van FyreUK zijn vet zeg , hij zal ook wel goed moeten zijn met Lego als je dit met de computer allemaal kan maken.

Krijg spontaan zin in Lego eigenlijk :D
"Soms moet je eerst fouten maken om bij het juiste uit te komen , maar dat betekent niet dat je de verkeerde weg hebt genomen om er te komen"
Steff
Berichten: 7660
Lid geworden op: donderdag 20 juli 2006, 10:28

Re: Minecraft - Algemeen | TMBC: Teams!

Bericht door Steff »

Duco schreef: Die filmpjes van FyreUK zijn vet zeg , hij zal ook wel goed moeten zijn met Lego als je dit met de computer allemaal kan maken.

Krijg spontaan zin in Lego eigenlijk :D
Hij heeft ook lego timelapses. Maar het is dan wel een bouwpakket.
Afbeelding
Alerdking
Berichten: 309
Lid geworden op: zondag 18 januari 2009, 12:04
RS: Bold BB (p2p)
Clan: Epic Slayers
Oude naam: wannywanson

Re: Minecraft - Algemeen | TMBC: Teams!

Bericht door Alerdking »

Just Joey schreef: Leuk gemaakt, alleen ik snap het laatste spel niet. :P Bij galgje is het wel wat handiger als je wat licht er bij doet want nu zie je het moeilijk. Verder erg leuk :)
Wel als je zelf in de map staat is de belichting net goed maar zoals altijd valt het wat donker uit op youtube :/. Z'n displays leesbaar maken zonder RS torches is dus best moeilijk xD.

Toegevoegd na 6 minuten:
Laura schreef:
Alerdking schreef: Hallo allemaal, al even geleden dat ik nog is iets gepost heb in dit topic en ik wil even een beetje een progress report achter laten. Ik denk niet dat veel mensen mij kennen maar samen met een irl vriend vorm ik een soort van redstone team.
We posten weekelijks videos op youtube en ik laat even onze laatste creaties achter :D.

Galgje is ons recentste project:
Simon says is al een week of 2 geleden:
Alle maps die we maken zijn te downloaden als je ze zelf eens wil uitproberen :).

Ideeën zijn ook altijd welkom en commentaar uiteraard ook!
Die zijn best vet. Misschien kun je ook een soort frogger in elkaar zetten, of een spel waarbij je eerst alle blokjes moet raken voordat je verder kunt?
Nieuwste project dat dus WIP is, is een soort mob-arena waar je 8 waves moet doorstaan. Elke wave zal moeilijker worden. In het midden zal er een soort van heal spot zijn waar je op kan staan en je met splash potions gehealed wordt. Om naar de volgende wave te geraken moet je iets minder dan een minuut buiten de heal zone staan etc. Random drops enzo ook uiteraard om nog wat extra spanning erin te brengen :D
Afbeelding
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Minecraft - Algemeen | TMBC: Teams!

Bericht door Amnesia »

Ik en Gilles zijn gister begonnen aan een nieuw world waar we eerst veel resources gaan verzamelen en dan pas echt gaan bouwen e.d.

Atm al veel caves onderzocht enzo, stuk of 20 stack coals, 7 stacks iron en nog wat zooi.. Dus ik ga eff op zoek naar andere caves, kom ik een huge cave tegen met continu T splitsingen en weet ik het allemaal. Ik volg er maar een paar dus op een gegeven moment kom ik bij een huge ravijn die je vanaf de surface niet kan zien. Echt ziek.

Maar er zijn echt ontelbaar veel resources daar dus ik kan voor vandaag geen coal, iron of lava meer zien :')

Zal minimaal nog wel 4 uur duren. Ben nog niet eens op een kwart. Laat staan 1/8e. Jeetje, alles lijkt op mekaar xD
Afbeelding
koeninho
Berichten: 959
Lid geworden op: maandag 3 december 2007, 20:39

Re: Minecraft - Algemeen | TMBC: Teams!

Bericht door koeninho »

Had iemand dit al gepost?
http://games.blog.nl/algemeen/2012/01/0 ... 3d-printer

Echt ziek. Minecraftmap uitgeprint met 3d-printer! :bier:
Afbeelding
Steff
Berichten: 7660
Lid geworden op: donderdag 20 juli 2006, 10:28

Re: Minecraft - Algemeen | TMBC: Teams!

Bericht door Steff »

koeninho schreef: Had iemand dit al gepost?
http://games.blog.nl/algemeen/2012/01/0 ... 3d-printer

Echt ziek. Minecraftmap uitgeprint met 3d-printer! :bier:
Supervet! Stel je voor met zo'n mega bouwwerk. Benieuwd of dat ook nog een keer aan de beurt komt. We zien wel haha.
Afbeelding
Veloxraptor
Ex-moderator
Berichten: 6247
Lid geworden op: dinsdag 20 juni 2006, 19:02
RS: Gestopt

Re: Minecraft - Algemeen | TMBC: Teams!

Bericht door Veloxraptor »

3D printen kan in de bieb bij ons op de uni, alleen het is zooo duur haha :P Volgens mij iets van 15 euro per vierkante cm
Assist System Guide | Firecape Guide | Ranged Guide | Stronghold of Security Guide |
ClanWars Guide | Hoe maak ik een guide | Fist Of Guthix Guide
Afbeelding <- Enorm bedankt sKull! Vragen over wis-, schei- of natuurkunde? Pm me!
Arjan10
Berichten: 5809
Lid geworden op: zaterdag 15 november 2008, 18:57

Re: Minecraft - Algemeen | TMBC: Teams!

Bericht door Arjan10 »

Ik zoek 2 mods, ik heb het gezocht op Google, maar kon het niet vinden.. Misschien dat iemand van jullie er eens van gehoord heeft of het zelf gebruikt.
In sommige Let's Play's van mensen zie je dat als ze klikken op de items in hun chest ze dan meteen in hun inventory zitten ipv dat je ze zelf erheen moet slepen en dan weer klikken.
Ik weet niet of dit een mod is of iets anders, maar dit lijkt me wel heel handig.

De 2e mod is dat ik ook weleens in Let's Play's zie, is dat mensen hun dag en nacht kunnen veranderen. Dus als het nacht is, kunnen ze het naar dag zetten, of andersom.

Alvast bedankt :)
Tijmtio
Berichten: 3220
Lid geworden op: zondag 14 juni 2009, 9:57
Oude naam: killer007tij

Re: Minecraft - Algemeen | TMBC: Teams!

Bericht door Tijmtio »

De tweede mod kan je met verschillende mods doen, ik zou toch wel singleplayercommands doen. dan doe je enter en dan typ je: /time day
Afbeelding
Niels
Berichten: 3711
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 15:37

Re: Minecraft - Algemeen | TMBC: Teams!

Bericht door Niels »

Arjan10 schreef: Ik zoek 2 mods, ik heb het gezocht op Google, maar kon het niet vinden.. Misschien dat iemand van jullie er eens van gehoord heeft of het zelf gebruikt.
In sommige Let's Play's van mensen zie je dat als ze klikken op de items in hun chest ze dan meteen in hun inventory zitten ipv dat je ze zelf erheen moet slepen en dan weer klikken.
Ik weet niet of dit een mod is of iets anders, maar dit lijkt me wel heel handig.

De 2e mod is dat ik ook weleens in Let's Play's zie, is dat mensen hun dag en nacht kunnen veranderen. Dus als het nacht is, kunnen ze het naar dag zetten, of andersom.

Alvast bedankt :)
Die eerste mod is geen mod, dat is gewoon een handigheid. Je moet op de knop "SHIFT" drukken, en dan op item drukken. Shift+click dus. En als 2e modkan je het best TMI nemen. Bij SPC krijg je als je inlogd op je wereld de hele tijd een stom watermerk.
Gebruikersavatar
Empty Glasss
Berichten: 148
Lid geworden op: woensdag 27 januari 2010, 18:44
Oude naam: Django

Re: Minecraft - Algemeen | TMBC: Teams!

Bericht door Empty Glasss »

nr 1:shift inhouden en klikken, is dus geen mod

nr 2:multiplayer kan je dat gewoon zonder mods, en singleplayer met singleplayer commands
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Minecraft - Algemeen | TMBC: Teams!

Bericht door Off-er »

Dat eerste is gewoonweg shift ingedrukt houden als je op je items klikt :P Van de 2e is bijvoorbeeld Zombe's mod (moeilijk als beginnend mod-installer :"""""""D) een goed voorbeeld.
Afbeelding
Robert Gx
Chatmoderator
Berichten: 1935
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 9:56
RS: Robert Gx (p2p)
Clan: Dai-Gurren Dan

Re: Minecraft - Algemeen | TMBC: Teams!

Bericht door Robert Gx »

Wat vrienden van mij en ik hebben een youtube kanaal waar we tegenwoordig weer minecraft commentaries doen, allemaal Nederlands. We gaan ook mod reviews en andere games doen :D We heten Gamedbynow ^_^

Klik maar hier als je interesse hebt! We zijn nu bezig met een adventure map, escape island.
AfbeeldingPlaatje
Plaats reactie