~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Nieuwe Spelleider Volksdansmatt

Verveel je je? Hier kun je de tijd verdrijven door een forumspelletje met anderen te spelen.

Als volgende spelleider stem ik voor...

Peiling eindigde op zondag 2 september 2012, 11:24

Volksdansmatt
9
39%
DamWizardd
8
35%
Het Pietje
3
13%
heARTillery
2
9%
Peter'
1
4%
 
Totaal aantal stemmen: 23

Quest n Slay
Berichten: 1563
Lid geworden op: maandag 28 april 2008, 23:25
Oude naam: kidsboys2

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 3

Bericht door Quest n Slay »

Beanoodle schreef:
Furi Fihter schreef:
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
Quest hij pest me :(
En van mij krijgt hij daar al het recht toe. Ik moest tot 12 uur werken en was even aan het bijkomen. Dus heb geduld aub. Ik kom er ooit wel eens met die update. Dit zal zeker niet de eerste keer zijn. Volgende week hoef ik niet meer naar mijn stage en zal ik veel en veel vaker tot in de nacht moeten werken.

Het irritante is nog wel dat ik hier weer kom en het blijkt dat sommige geesten weer verschijnen aan wie ik heb gevraagd hier niet meer te posten. (Beanoodle, Peter` en Furi)
(Het klopt, ik ben een beetje pissig. Nog steeds. Voornamelijk omdat de nieuwe rol niet goed uitgetest kan worden)

Richting Teun die het verwarrend vond: Ik heb iedereen die ermee te maken kreeg erover geïnformeerd. De weerwolven, de half-vampier, en de ziener. Ja ook de ziener. Waarschijnlijk weten jullie nu al welke personen eruit zijn als. (Behalve R obin, hij ziet deze post vast over het hoofd. XD)
Furi Fihter heeft fraude gepleegd. Hij heeft als een Hoogleraar een alle theorieën op tafel gelegd en blijkbaar sprak dat niet zo aan bij de weerwolven. Hij is gisteravond gedood.

Stemmen:

Bomen Ownen - 2
Teun - 1
R obin - 1

Duidelijk.

Verder zal ik Rawr Belg en Marni discualiviseren. Rawr belg heeft tot nu toe nog maar 2 posts gemaakt sinds de ronde begon en de inhoud was: 'lolburgemeester' en '+1 Peter voor BM'
Marni zal de rest van de week niet online komen dus die heeft zich afgemeld.
Dode 06 Rawr Belg Afbeelding
Dode 07 Furi Fihter Afbeelding
Dode 08 bomen ownen Afbeelding
Dode 09 Marni42 Afbeelding
Laatst gewijzigd door Quest n Slay op zondag 8 juli 2012, 2:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Robin
Berichten: 6265
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 19:25
Contacteer:

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 3

Bericht door Robin »

Daar gaat die fraudeur ziener! Bedankt Quest voor de update, en neen: ik heb er niet over gekeken. (Eindelijk, eerste keer dat ik post is zie zonder dat ieamand me er naar toe moet verwijzen.)

Mijn stem zul je later vandaag ontvangen.
Het is allemaal de schuld van de sossen.
Gebruikersavatar
yarik6
Berichten: 966
Lid geworden op: maandag 8 juni 2009, 12:42
RS: pvm yarik (p2p)
Clan: maxed in progress

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 3

Bericht door yarik6 »

GJ guys jullie hebben de ziener vermoordt nu tevreden!?
Afbeelding
Hardstyle
Berichten: 1825
Lid geworden op: dinsdag 12 april 2011, 15:09
Oude naam: Teun

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 3

Bericht door Hardstyle »

yarik6 schreef: GJ guys jullie hebben de ziener vermoordt nu tevreden!?
Ik moest mezelf veilig stellen somehow :c
Furi Fihter
Berichten: 2048
Lid geworden op: vrijdag 30 januari 2009, 20:05
RS: Furi Fihter (p2p)
Clan: GG
Contacteer:

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 3

Bericht door Furi Fihter »

Het irritante is nog wel dat ik hier weer kom en het blijkt dat sommige geesten weer verschijnen aan wie ik heb gevraagd hier niet meer te posten. (Beanoodle, Peter` en Furi)
Het enige wat ik gepost heb was een plaatje en een kleine zin over robin's faalend gebruik van meme's ;o
Afbeelding
Afbeelding
Beanoodle
Berichten: 5599
Lid geworden op: vrijdag 20 mei 2011, 22:04
RS: Beanoodle (p2p)

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 3

Bericht door Beanoodle »

Furi Fihter schreef:
Het irritante is nog wel dat ik hier weer kom en het blijkt dat sommige geesten weer verschijnen aan wie ik heb gevraagd hier niet meer te posten. (Beanoodle, Peter` en Furi)
Het enige wat ik gepost heb was een plaatje en een kleine zin over robin's faalend gebruik van meme's ;o
In het topic heb ik ook niks nuttigs gepost en voor de pb's heb ik excuses gemaakt.
DamWizardd
Berichten: 12
Lid geworden op: woensdag 7 maart 2012, 15:41

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 3

Bericht door DamWizardd »

R obin schreef: Daar gaat die fraudeur ziener! Bedankt Quest voor de update, en neen: ik heb er niet over gekeken. (Eindelijk, eerste keer dat ik post is zie zonder dat ieamand me er naar toe moet verwijzen.)

Mijn stem zul je later vandaag ontvangen.
Kan je nog even uitleggen waarom je op Bomen hebt gestemd, EN HOE JE IN GODSNAAM WEET DAT HIJ MET DE WEERWOLVEN HEEFT SAMENGEWERKT ? Sorry, maar ik kan het me gewoon niet voorstellen. Nu zijn het onschuldige meisje en de ziener eruit, we moeten nu echt mensen uit de tent lokken om erachter zien te komen wie nou de weerwolven zijn..
Afbeelding
Quest n Slay
Berichten: 1563
Lid geworden op: maandag 28 april 2008, 23:25
Oude naam: kidsboys2

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door Quest n Slay »

Ik was nog iets vergeten gister avond.

De vampier heeft al 3 mensen gebeten (3 dagen voorbij). Eén persoon is overleden (Peter`). Dus er zijn nu 3 vampiers in het spel.
Vannacht is een weerwolf dood gegaan aan een hartstilstand. Dus zijn er nog 2 weerwolven over.

Daarom heb ik een nieuwe weerwolf aan het spel toegevoegd.

Die kies ik trouwens heel random. Voor ik deze ronde begon had ik al een aantal normale burger kaarten aangepast. Ik had een W op 4 of 5 kaarten geplaatst zodat ik wist dat dat een weerwolf kan worden. Zo heb ik trouwens ook een kaart gemarkeerd met een 'V' voor vampier. Maar omdat er een groot aantal mensen mee doen heb ik nu 7 burgers in het spel geplaatst die weerwolf zouden kunnen worden. Gelukkig want ik had dit keer maar liefst 3 mensen over om te kiezen om te veranderen in een weerwolf.

Ik probeer de aantallen zo gelijk mogelijk te houden tussen weerwolven en vampiers. Dus er zitten nu weer 3 weerwolven en 3 vampiers in het spel. Dat betekent dat er nu nog maar 3 burgers zijn.

Succes :)
bomen ownen
Berichten: 379
Lid geworden op: woensdag 8 juni 2011, 18:32
RS: Soul Samis (p2p)
Clan: beanoodle

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door bomen ownen »

Volgens mij waren er 2 stemmen op Teun...
Mijn Eerste guide & ook nog eens eerst post: Het is een Conquest Guide!
Afbeelding
Robin
Berichten: 6265
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 19:25
Contacteer:

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 3

Bericht door Robin »

DamWizardd schreef:
R obin schreef: Daar gaat die fraudeur ziener! Bedankt Quest voor de update, en neen: ik heb er niet over gekeken. (Eindelijk, eerste keer dat ik post is zie zonder dat ieamand me er naar toe moet verwijzen.)

Mijn stem zul je later vandaag ontvangen.
Kan je nog even uitleggen waarom je op Bomen hebt gestemd, EN HOE JE IN GODSNAAM WEET DAT HIJ MET DE WEERWOLVEN HEEFT SAMENGEWERKT ? Sorry, maar ik kan het me gewoon niet voorstellen. Nu zijn het onschuldige meisje en de ziener eruit, we moeten nu echt mensen uit de tent lokken om erachter zien te komen wie nou de weerwolven zijn..
Het ondschuldig meisje was gebeten door de wolven, sorrry hoor maar daar had ik niets mee te maken. En hij wist al van de vampiers voor hij had had gezien. ="D
Het is allemaal de schuld van de sossen.
bomen ownen
Berichten: 379
Lid geworden op: woensdag 8 juni 2011, 18:32
RS: Soul Samis (p2p)
Clan: beanoodle

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door bomen ownen »

Ik wist niks van de vampieren tot ik Yarik's kaartje doorkreeg.
Mijn Eerste guide & ook nog eens eerst post: Het is een Conquest Guide!
Afbeelding
Robin
Berichten: 6265
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 19:25
Contacteer:

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door Robin »

En waarom zou ik jou geloven hé? Ga terug in je hol, kleine wolf.
Het is allemaal de schuld van de sossen.
DamWizardd
Berichten: 12
Lid geworden op: woensdag 7 maart 2012, 15:41

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 3

Bericht door DamWizardd »

R obin schreef:
DamWizardd schreef:
R obin schreef: Daar gaat die fraudeur ziener! Bedankt Quest voor de update, en neen: ik heb er niet over gekeken. (Eindelijk, eerste keer dat ik post is zie zonder dat ieamand me er naar toe moet verwijzen.)

Mijn stem zul je later vandaag ontvangen.
Kan je nog even uitleggen waarom je op Bomen hebt gestemd, EN HOE JE IN GODSNAAM WEET DAT HIJ MET DE WEERWOLVEN HEEFT SAMENGEWERKT ? Sorry, maar ik kan het me gewoon niet voorstellen. Nu zijn het onschuldige meisje en de ziener eruit, we moeten nu echt mensen uit de tent lokken om erachter zien te komen wie nou de weerwolven zijn..
Het ondschuldig meisje was gebeten door de wolven, sorrry hoor maar daar had ik niets mee te maken. En hij wist al van de vampiers voor hij had had gezien. ="D
Quest zei dat de Ziener, de Vampiers en de Weerwolven daar al vanaf wisten. En aangezien Bomen Ownen een Ziener was kon hij dat inderdaad al weten. Het kan natuurlijk ook zijn dat hij Yarik heeft gescand, contact met hem heeft opgenomen en Yarik hem alles haarfijn heeft uitgelegd. Dit kan best kloppen hoor ,want ik heb in dit topic ook gezien dat bomen ownen ergens had gepost dat Yarik het spel goed speelde.

Kortom : 1. Dat Bomen ownen wist van de vampiers, kwam omdat hij ziener was.
2. De dood van het onschuldige meisje, heeft niks te maken met Bomen ownen. (Ik snap niet welk verband je daartussen ziet)
3. Dat Bomen ownen met de weerwolven heeft samengewerkt klopt dus ook gewoon niet.
4. Je hebt dus keihard gelogen, zonder dat je echt weet wat er is gebeurd.
5. Erg sneu dat Bomen onder deze onzin moest lijden, ik zie de kansen van ons echt dalen :(
Afbeelding
Robin
Berichten: 6265
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 19:25
Contacteer:

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door Robin »

2. Dat heb ik toch ook niet gezegd Bomen? Kun je uberhabt wel lezen?
5. We zullen deze ronde wel winnen hoor! Ik geloof in de burgers, maar ik kan nog niet teveel vrij geven.

Toegevoegd na 1 minuten:

Wel raar dat Wizard na een nacht waar dat er een nieuwe wolf is zo grote posts maakt, niet?
Het is allemaal de schuld van de sossen.
Hardstyle
Berichten: 1825
Lid geworden op: dinsdag 12 april 2011, 15:09
Oude naam: Teun

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door Hardstyle »

Tja bomen ownen, ik vind het nogal vreemd dat jij als ziener zijnde na 3 dagen niet verder komt dan op mij stemmen, met een of andere kut reden. Dus ik geloofde niet dat je ziener was.
Robin
Berichten: 6265
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 19:25
Contacteer:

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door Robin »

Teun schreef: Tja bomen ownen, ik vind het nogal vreemd dat jij als ziener zijnde na 3 dagen niet verder komt dan op mij stemmen, met een of andere **** reden. Dus ik geloofde niet dat je ziener was.
Uhm Teun, Quest heeft zijn post al geupdate met de informatie dat Bomen Ownen echt ziener was. Maar wel een van de domste ooit.
Het is allemaal de schuld van de sossen.
DamWizardd
Berichten: 12
Lid geworden op: woensdag 7 maart 2012, 15:41

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door DamWizardd »

R obin schreef: 2. Dat heb ik toch ook niet gezegd Bomen? Kun je uberhabt wel lezen?
5. We zullen deze ronde wel winnen hoor! Ik geloof in de burgers, maar ik kan nog niet teveel vrij geven.

Toegevoegd na 1 minuten:

Wel raar dat Wizard na een nacht waar dat er een nieuwe wolf is zo grote posts maakt, niet?
Je voelt je zeker in het nauw gedreven hè, dat je nu opeens mij als wolf gaat beschuldigen. Ik weet niet of je het doorhebt maar met Bomen zat je ook al fout :
Quest n Slay schreef:
Richting Teun die het verwarrend vond: Ik heb iedereen die ermee te maken kreeg erover geïnformeerd. De weerwolven, de half-vampier, en de ziener. Ja ook de ziener. Waarschijnlijk weten jullie nu al welke personen eruit zijn als. (Behalve R obin, hij ziet deze post vast over het hoofd. XD)
Bomen ownen wist al vanaf het begin dat er vampieren waren (Hij was de ziener). Dus ik vind het heel knap van je dat je met je lulverhaal Dyers en Teun wist om te praten om op Bomen te stemmen. Voor mij heb je echt je eigen graf gegraven, we hoeven je er alleen nog in te pleuren, zodat er niet nog meer onschuldige slachtoffers vallen door al jouw rare ideeën over samenwerkingen met weerwolven. Alleen dan hebben we de burgers nog kans.
Afbeelding
Robin
Berichten: 6265
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 19:25
Contacteer:

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door Robin »

DamWizardd schreef:
R obin schreef: 2. Dat heb ik toch ook niet gezegd Bomen? Kun je uberhabt wel lezen?
5. We zullen deze ronde wel winnen hoor! Ik geloof in de burgers, maar ik kan nog niet teveel vrij geven.

Toegevoegd na 1 minuten:

Wel raar dat Wizard na een nacht waar dat er een nieuwe wolf is zo grote posts maakt, niet?
Je voelt je zeker in het nauw gedreven hè, dat je nu opeens mij als wolf gaat beschuldigen. Ik weet niet of je het doorhebt maar met Bomen zat je ook al fout :
Quest n Slay schreef:
Richting Teun die het verwarrend vond: Ik heb iedereen die ermee te maken kreeg erover geïnformeerd. De weerwolven, de half-vampier, en de ziener. Ja ook de ziener. Waarschijnlijk weten jullie nu al welke personen eruit zijn als. (Behalve R obin, hij ziet deze post vast over het hoofd. XD)
Bomen ownen wist al vanaf het begin dat er vampieren waren (Hij was de ziener). Dus ik vind het heel knap van je dat je met je lulverhaal Dyers en Teun wist om te praten om op Bomen te stemmen. Voor mij heb je echt je eigen graf gegraven, we hoeven je er alleen nog in te pleuren, zodat er niet nog meer onschuldige slachtoffers vallen door al jouw rare ideeën over samenwerkingen met weerwolven. Alleen dan hebben we de burgers nog kans.
Jongen, ongeveer 5 pb's sturen dat ik fout was was niet genoeg hé. En volgens mij ben je inderdaad de nieuwe wolf omdat je mij, cupido, eruit wil stemmen omdat iemand een fout maakt. Er is een groot verschil om iemand eruit te stemmen die volgens jou samen werkt met de wolven en iemand gewoon uit wraak niet? Tenzij je boos bent omdat je wolf was en je graag hem had gebruikt om de vampieren op de sporen, of je wist die toch al niet?
Het is allemaal de schuld van de sossen.
bomen ownen
Berichten: 379
Lid geworden op: woensdag 8 juni 2011, 18:32
RS: Soul Samis (p2p)
Clan: beanoodle

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door bomen ownen »

Ik weet dat ik niks meer mag posten mensen, maar even voor de duidelijkheid: ik wist niks van de vampieren tot ik Yarik had gescreent. Wat dus mijn laatste screen was ook, omdat het tot mijn dood heeft geleidt.
Mijn Eerste guide & ook nog eens eerst post: Het is een Conquest Guide!
Afbeelding
Hardstyle
Berichten: 1825
Lid geworden op: dinsdag 12 april 2011, 15:09
Oude naam: Teun

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 24 - Dag 4

Bericht door Hardstyle »

R obin schreef:
Teun schreef: Tja bomen ownen, ik vind het nogal vreemd dat jij als ziener zijnde na 3 dagen niet verder komt dan op mij stemmen, met een of andere **** reden. Dus ik geloofde niet dat je ziener was.
Uhm Teun, Quest heeft zijn post al geupdate met de informatie dat Bomen Ownen echt ziener was. Maar wel een van de domste ooit.
Ja? Oh echt????? :') Natuurlijk heb ik die gelezen. Ik vertel alleen waarom ik op hem stemde en wat ik niet snap.
Gesloten