Zamorak Godwars (Attacker) Guide

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
sebas
Berichten: 43
Lid geworden op: donderdag 3 mei 2007, 13:35
Clan: Shining Paladins

Zamorak Godwars (Attacker) Guide

Bericht door sebas »

Voorwoord:
heee, ik ben sebas (sebasa2 on rs) en ik verveel me dus ik ga ff gw guide maken XD

Inleiding:
veel mensen kennen vast wel Godwars dungeon van vrienden of youtube, de bekenste boss is bandos, omdat er daar al zo veel guides over zijn doe ik een zamorak guide.

Uitrusting en Invertory:
het is bij elke Godwars dungeon uitrusting belangrijk dat je wat God items hebt, het liefst een item van de God die je gaat bevechten.

mijn uitrusting en inver:
Afbeelding

*Armour: black d'hide, Barrow melee helm of helm of neitiznot
*weapon: Godsword of ss
*Ammy: fury, glory (als je fury neemt, weest niet bang, hy is safed als je dood gaat)
*gloves/boots/cape: het is handig om deze van een god mee te nemen, ik zelf heb zammy bracers, en dragon boots( bandos is ook goed). ik heb obby keep, als je bijv. een bgs hebt is het handig om bijvoorbeeld een sara cape aan te doen.
ring: bij ring is vooral 1 ding belangrijk: GEEN WEALTH, waarom? omdat als je wealth draagt de kans op zammy drop (hilt spear etc.) kleiner word, bovendien krijg je bijna alle lootshare. Nu niet denken dat dat handig is, iedereen merkt het gelijk en ze kunnen naar je ring vragen.... kans groot dat er dan uit licht en je houd er geen vrienden aan over. stel je zit en een team en iemand lijkt verdacht dat hij wealth heeft is dit de meest voorkomende smoes als je vraagt naar hun ring:: "I don't got one" zelf geloof ik er niks van dus KICK. de rest van de rings zijn goed (life aangeraden)

inver:

*super attack en super strength zijn aangeraden (ik neem altijd 2 mee).
*1 a 2 sara brews zijn genoeg, ze verlagen je att en strength maar verhogen je def en je hitpoints (als je all full hp hebt en je dringt ze krijg je gewoon hp by, je hebt dan zoms 110 hp terwijl je lvl 95 is).
*restore pot voor sara brew (die verlaagd je stats) en voor prayer.
*Super anti potion, stel de tanker mislukt het om de boss aan te vallen voordat hy iemand anders aanvalt en hou valt jou aan. de boss poisond je namelijk, 16 per keer!, deze is ook heel belangrijk om mee te nemen
*prayer pots, voor als je prayer op is en je kan het altar niet gebruiken (1x per
10min). als je het geld ervoor over hebt kan je ipv prayer ook super restore meenemen, dat geeft meer prayer. opzich vind ik dat zelf niet nodig want ik kom meestal niet eens aan me prayer pots toe.
*voor de rest Tuna Potato, die healer 22, sharks zijn ook goed maar monks zijn niet aangeraden.

De route:
ik neem aan dat dit niet de eerste guide is die je leest:P dus de meeste weten de route al, toch even 1 pic:

Afbeelding

Rode puntje: de tele plek (edgear's ruse quest nodig)
Blauwe puntje: zet Protect from Range aan
Groene puntje: Protect from range uit, je komt nu by een steen die je oomhoog moet tillen.
Gele puntje: zet protect from melee aan, er zijn wolven die je aavallen, zonde om hier HP te verliezen.

Killcount

Afbeelding

zoals bij alle Boss' moet je 40 killcount halen.
als je naar de kaart hierboven kijkt zie je dat als je in het midden staat als je binnen komt, loop dan gelijk noord oost, (ZORG DAT JE ZAMMY ITEM HEBT!) daar is een brug, als je er overheen wilt mag je geen familair by je hebben (kan altijd overdroppen, je kan zo vaak over de brug als je wilt). je hebt ook 70 hp nodig, dat wil niet zeggen dat als je 80 hp hebt en 65 op dat moment erover kan, nee je moet egt op dat moment 70 hp hebben, (tip: Sara Brew!)
als je in "zamorak's fortress" bent lopen overal zamorak creatures, als je geen zammy item aan heb zullen ze je allemaal attacken! dit is de plek waar je 40 KC gaat halen, er lopen 4 Imps rond van lvl 7, het is handig om daar KC mee te halen, als je moet wachten attack gewoon een bloodveld (als je 55 slayer heb).

Net voor en tijdens het gevecht:

als je je 40 KC hebt gehaald wacht je by de deur op je vrienden tot dat hun hun KC hebben. als iedereen klaar is pot je up: dat wil zeggen: drink 1x sara brew 1x super restore (geljik prayer erbij want dat is gedraind) en je super set.

als eerste stapt de tanker naar binnen, hij gebruikt protect from melee. nadat de tanker in de kamer is w8 je ongeveer 2 seconde (zodat het zeker is dat de boss de tanker attackt en niet jou!) daarna doe je je PROTECT FROM MAGE aan en loop je ook naar binnen.

nadat de (sub) boss(') dood zijn pak je je drop op (als je die hebt) en loopt naar het noorden. het is handig om na de eerste kill gelijk te prayen aangezien je niet meer dan 20 prayer points hebt. als je dat gedaan hebt neem je deze positie aan:

Afbeelding

je staat dus aan de linker kant van het altar (deze pic is van een m8 die bandos doet, had geen zin om er zelf 1 te maken).
de tanker gaat iets meer in het midden staan.
als de bossen weer komen attack je niet gelijk! je wacht tot de tanker de eerste hit doet en dat de boss zich op de tanker richt, dan attack je hem en herhaalt het zich vanzelf.

de drops:

uiteindelijk gaat het maar om 1 ding: DE HILT!!!!
maar zijn ook andere goede droppen zoals zamorak spear, steam stuff, shards en addy arrows p++ (die zijn meestal 300 per keer en zoon 200k waard, perfect als junk!)

zelf heb ik wat pics gemaakt van wat drops:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en me lievlings:: :D/ :D/ :D/ :D/

Afbeelding

Laatste Tips en Trics:
- maak je tas klaar: neem 2 trollheim tele mee en een opgeladen glory, teleport nu naar trollheim, drop 2 food, teleporteer naar edge, bank daar en tele terug naar trollheim, nu heb je full invertory food.
- als je kc aan het halen bent is het handig als iedereen een andere world gaat, dan heb je meer creatures voor je zelf.
- maak een team van je vrienden, dan is het extra gezellig.
- als je byna al je food nog hebt en je bent al een tijdje aan het vechten: geef de tanker wat food zodat je langer kunt blijven.

Slot:

om gezeik enzo te voorkomen: ja ik heb gewoon pics van internet gehaald. het gaat my er niet om of het wel "echt" het gaat mij om jullie informatie te geven;)
ik kan ook voor geen reed typen, dus overal zitten spelfouten, me zins volgorde enzo zal ook wel niet kloppen want ik ben dislecties. maar ik denk dat het wel leesbaar is. verder is dit mijn eerste guide, daarme wil ik dit niet als excuse van me fouten gebruiken maar gewoon dat jullie het ff weten ;)
verder wens ik jullie veel plezier in godwars, en GL! ;)

greetz,

Sebas

PS: Rate Or Hate
Laatst gewijzigd door sebas op woensdag 1 oktober 2008, 18:40, 7 keer totaal gewijzigd.
Ronn
Berichten: 982
Lid geworden op: zondag 28 oktober 2007, 11:53
Clan: Geen
Oude naam: Bernma

Re: Zamorak Godwars (Attacker) Guide

Bericht door Ronn »

leuke guide!

alleen de plaatjes zijn klein op het einde

voor de rest mooi!!
Afbeelding

Afbeelding
sebas
Berichten: 43
Lid geworden op: donderdag 3 mei 2007, 13:35
Clan: Shining Paladins

Re: Zamorak Godwars (Attacker) Guide

Bericht door sebas »

danku en ja ik weet het, geen flauw idee hoe ik ze groot moet maken, ik heb gewoon de url van imagehack gekopieerd
Gebruikersavatar
spartan dream
Berichten: 35
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 19:26
Clan: the bronze warriors

Re: Zamorak Godwars (Attacker) Guide

Bericht door spartan dream »

goede guide als iik net iets beter was kon ik hem ook gebruike maar dat terzijde gelate echt goede guide ook uitgebreid =D> :mrgreen: :oops: :twisted: 9.99/9.99
Afbeelding
skill/piscatoris/ranged/85/2kind4you.png[/img][/url]
Afbeelding
Afbeelding
wazaa
Berichten: 464
Lid geworden op: zondag 21 september 2008, 16:10
Clan: geen

Re: Zamorak Godwars (Attacker) Guide

Bericht door wazaa »

Deze invetory is toch ook wel goed voor bandos?
Afbeelding
sebas
Berichten: 43
Lid geworden op: donderdag 3 mei 2007, 13:35
Clan: Shining Paladins

Re: Zamorak Godwars (Attacker) Guide

Bericht door sebas »

zal kunnnen ;) maar zie de pic van de opstelling in de guide, die is van bandos, die is aangeraden;)
Magicpure
Berichten: 1724
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2008, 15:29
Clan: Tijdelijke pauze

Re: Zamorak Godwars (Attacker) Guide

Bericht door Magicpure »

onderste links pakken en in Afbeelding

Code: Selecteer alles

[img]http://img87.imageshack.us/img87/1816/uitrsutinghp2.png[/img]
Afbeelding

Code: Selecteer alles

[img]http://img444.imageshack.us/img444/8733/zammmmyxv8.png[/img]
Afbeelding

Code: Selecteer alles

[img]http://img88.imageshack.us/img88/516/zammydrop1xr6.png[/img]
Afbeelding

Code: Selecteer alles

[img]http://img443.imageshack.us/img443/6548/zammyspearlx9.png[/img]
Afbeelding

Code: Selecteer alles

[img]http://img101.imageshack.us/img101/2711/zammyhilttc6.png[/img]
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gemaakt door Ingewel :D
Tim
Berichten: 13565
Lid geworden op: donderdag 21 juni 2007, 21:32

Re: Zamorak Godwars (Attacker) Guide

Bericht door Tim »

Je zegt zelf:
De route:
ik neem aan dat dit niet de eerste guide is die je leest:P dus de meeste weten de route al, toch even 1 pic:
Wat onderscheidt jouw guide van de andere guides?
sebas
Berichten: 43
Lid geworden op: donderdag 3 mei 2007, 13:35
Clan: Shining Paladins

Re: Zamorak Godwars (Attacker) Guide

Bericht door sebas »

ik doe niet aan concurentie wil gewoon info geven

Toegevoegd na 3 minuten:

tyvm magic pure
combatwolfe1
Berichten: 10
Lid geworden op: vrijdag 25 juli 2008, 17:56
Clan: geen

Re: Zamorak Godwars (Attacker) Guide

Bericht door combatwolfe1 »

is die boss ne greater of ne lesser demon
want kga die dan molle me full str bonus en ags en slayer helm
maarten12
Berichten: 152
Lid geworden op: zaterdag 28 juni 2008, 12:54
Clan: geen

Re: Zamorak Godwars (Attacker) Guide

Bericht door maarten12 »

kheb 2 vraagjes: die zammy gozer (de hoge niet de hulpjes) kan toch meer hitte als je prayer melee aan doet??

eneh: kan ik ook dfs+whip?? en voor de rest zelfde armour?? (meer defence bonus dan)

-maarten :D
Afbeelding
93/99 Ranged
In- of uitklappen • F2P PvP 95-105
Ben je cb 95-105 en zoek je een F2P PvP team? klik dan op deze link. http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 8&t=124357
sebas
Berichten: 43
Lid geworden op: donderdag 3 mei 2007, 13:35
Clan: Shining Paladins

Re: Zamorak Godwars (Attacker) Guide

Bericht door sebas »

het is een lesser demon (weet voor 90% zeker) dus je kan met slayer mask
en bij zamorak kan de boss maar 1 iemand attacken (de tanker) die doet dus protect from melee anders word die 50+ gehit (daar valt niet tegen op te safen)
en maarten: whip kan ook, ben er vergeten bij te zetten maar ss en gs hebben beter effect. als je whip doet doe dan wel met dfs of rune def;)
junior31
Berichten: 116
Lid geworden op: dinsdag 14 april 2009, 14:15
Clan: LG Skill dyl

Re: Zamorak Godwars (Attacker) Guide

Bericht door junior31 »

Mag k ss vervangen naar whip??
pellegino schreef:
123kil1 schreef:
pellegino schreef:En ik had 20 Draconic Visage's in 1 trip.
Wist alleen niet hoe je screens moest maken. ](*,)
Vervelend he :cry: en daarna ga ik altijd dood :-k
Roflirl :bier:
Dboy

Re: Zamorak Godwars (Attacker) Guide

Bericht door Dboy »

Dit bericht is op verzoek van de auteur verwijderd
Maximan
Berichten: 1
Lid geworden op: dinsdag 26 mei 2009, 18:34

Re: Zamorak Godwars (Attacker) Guide

Bericht door Maximan »

Hej Ik ben Max (op runescape matroor) Zou ik misschien ook meemogen?
Myn combat skills zyn:str 73 att 70 def 68 range 61 mage 59 pray 44.
Zou ik mee kunnen??
Van Max alias Matroor 8-)
Armand
Verbannen (permanent)
Berichten: 127
Lid geworden op: maandag 16 maart 2009, 21:03
Clan: Geen

Re: Zamorak Godwars (Attacker) Guide

Bericht door Armand »

Ik ga niet raten, maar wel paar opmerkingen:

Waarom zou je Dragonhide aan doen als je Mage pray doet?


je staat dus aan de linker kant van het altar (deze pic is van een m8 die bandos doet, had geen zin om er zelf 1 te maken).

WAAR SLAAT DAT OP? Maak dan gewoon geen guide.
Csek
Berichten: 25
Lid geworden op: woensdag 29 april 2009, 16:48

Re: Zamorak Godwars (Attacker) Guide

Bericht door Csek »

Armand schreef:Ik ga niet raten, maar wel paar opmerkingen:

Waarom zou je Dragonhide aan doen als je Mage pray doet?


je staat dus aan de linker kant van het altar (deze pic is van een m8 die bandos doet, had geen zin om er zelf 1 te maken).

WAAR SLAAT DAT OP? Maak dan gewoon geen guide.
Waar dat op slaat? Op een guide...
En ik denk ook niet dat hij voor één afbeeldingetje naar de GWD gaat.
Armand
Verbannen (permanent)
Berichten: 127
Lid geworden op: maandag 16 maart 2009, 21:03
Clan: Geen

Re: Zamorak Godwars (Attacker) Guide

Bericht door Armand »

Csek schreef:
Armand schreef:Ik ga niet raten, maar wel paar opmerkingen:

Waarom zou je Dragonhide aan doen als je Mage pray doet?


je staat dus aan de linker kant van het altar (deze pic is van een m8 die bandos doet, had geen zin om er zelf 1 te maken).

WAAR SLAAT DAT OP? Maak dan gewoon geen guide.
Waar dat op slaat? Op een guide...
En ik denk ook niet dat hij voor één afbeeldingetje naar de GWD gaat.
Tuurlijk wel... Deze guide gaat over Zamorak en hij gebruikt een plaatje van een vriend van hem en die bij Bandos is.
Sir stefaan
Berichten: 10
Lid geworden op: donderdag 26 februari 2009, 19:01
Clan: Team Untouchable

Re: Zamorak Godwars (Attacker) Guide

Bericht door Sir stefaan »

Ik ben niet eens met je Gear.

Je zegt attacker maar draagt d hide

d hide is goed tegen magic maar bij zamorak pray je pro magic.

En ss? neem dan whip stats zijn zelfde ;)

Als attacker ben je in mijn opinie beter met gear dat hoge defence heeft tegen ranging en melee want die 2 minions zullen op je hitten.

__________________________________________________________________________
In- of uitklappen • Spears
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • Hitls
Afbeelding
Afbeelding
NOTE: Veel screens zijn genomen door Melee Dude7 dit komt omdat ik met haar verkeerde en zij nam altijd de screens.
Afbeelding
Gebruikersavatar
rockrider365
Berichten: 2
Lid geworden op: woensdag 27 augustus 2008, 12:31
Clan: fifclanchat
Contacteer:

Re: Zamorak Godwars (Attacker) Guide

Bericht door rockrider365 »

Armand schreef:Ik ga niet raten, maar wel paar opmerkingen:

Waarom zou je Dragonhide aan doen als je Mage pray doet?


je staat dus aan de linker kant van het altar (deze pic is van een m8 die bandos doet, had geen zin om er zelf 1 te maken).

WAAR SLAAT DAT OP? Maak dan gewoon geen guide.
volgens my kunde die dhide vervange me veracs ofzo..
Plaats reactie