§§--~~ soul wars; de manieren om te winnen ~~--§§

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

§§--~~ soul wars; de manieren om te winnen ~~--§§

Bericht door Royenroy »

Afbeelding
~Inhoud~
  • Hoe er te komen
  • Team joinen
  • Begrippen
  • Tactieken
  • Links
  • F.A.Q.
1. Hoe er te komen
De meeste lunatippers zullen wel weten waar soulwars ligt, maar omdat dit een guide is, zal ik het toch uitleggen. Het portal naar soulwars ligt net onder edgevillage. Je kan ook via G.E. naar edgville lopen, en via de varrock west bank. Dit zijn de meest logische manieren, er zijn er nog veel meer.
In- of uitklappen • de route op de kaart
Afbeelding
Vanaf varrock west bank.
Vanaf de grand exchange.
Vanaf edgeville bank.
2. Team joinen
Dit is misschien wel het ergste van heel soulwars, maar ik ga het toch proberen uit te leggen.
Zodra je in het portal stapt, kom je op een eiland, helemaal in het westen van Runescape. Als je naar het zuiden loopt, zal je 2 wachtkamers en een groen portal zien. Ga nooit in het groene portal, deze zal je zomaar in een wachtkamer gooien! Als je slim bent, join je een clan. Probeer een 100+ clan te vinden, of anders een clan met veel mensen. Als je zomaar een team joint, heb je kans om bij de verliezers te zitten. Het zal vaak voorkomen dat je niet meteen of zelfs helemaal niet joint. Ga dan niet meteen weg van soulwars, probeer volgende game nog eens.
3. Begrippen
Eindelijk een clan? Eindelijk joined? Dan wil je natuurlijk wel winnen. Je moet de bevelen van je clan-leider volgen. Snap je niet wat hij zegt? Volg dan dit hoofdstuk.
Woord Uitleg
Call De keuze van de leider in welk team jullie gaan. Dit kan wisselen.
Obby rush Met zijn alle naar de Soul obelisk in het midden van het veld gaan.
Grave rush Met zijn alle naar het grave van de tegenstander gaan om het te veroveren.
Switchen Soms op de laatste minuut voor de game start, zal je team naar de andere wachtkamer gaan, kom dan snel mee.
DepositenSommige mensen moeten voor het team de soul fragments halen. Als de leider het aangeeft, moet je ze op de soul obelisk gebruiken.
4. Tacktieken

De beste tacktiek is dat je team meteen naar andermans grave gaat. Niet met z'n alle, maar ongeveer met z'n 5-6en. Als je met teveel gaat, kan je je eigen grave niet verdedigen. Zodra je team alle graves en de soul obelisk heeft, heb je praktisch gewonnen. Als de soul fragments gedeposit zijn, kan je met je team naar de avatar toe. Wordt je gedood? Dan kom je gewoon weer bij het graf dat heel dichtbij de avatar van de tegenstander is.
Sommige teams willen juist eerst de soul obelisk, om daarna snel soul fragments te verzamelen. Als dit een beetje wil lukken, depositten ze ineens met z'n alle tegelijk. Het slayer level wat nodig is om de avatar te killen, komt dan ongeveer op 0 uit. Nu hoef je de avatar alleen nog maar te killen.
Ben je door een switch in het verkeerde team gejoint? Ga dan defensief spelen. Zet barriecades voor de ingang van je eigen avatar. Doe dit met een paar mensen. Zo kan je er soms nog een gelijk spel uit halen.

5. Links

Ken je de basis van soulwars nog niet helemaal? Wil je het toch nog eens na lezen? Hier een paar handige links:
Nederlandse basis van soul wars. (Lunagang)
Wat meer info over soulwars, maar wel in het Engels (zybez)
Zelf een guide over soulwars geschreven? Wil je ook in het lijstje? stuur even een pb, en ik regel het.

6. F.A.Q.

:?: Heeft het wel nut om mee te spelen? Er zijn zoveel mensen.
:!: Ja, als iedereen zo denkt, verlies je zeker.

:?: Is het slim als level 83 een 100+ clan te joinen?
:!: Je kan het zeker proberen, maar je hebt kans om gekickt te worden.

:?:
:!:

Dit was mijn guide, Rate or Hate!
Laatst gewijzigd door Royenroy op vrijdag 20 november 2009, 7:53, 3 keer totaal gewijzigd.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Mr Emmertj
Berichten: 9915
Lid geworden op: dinsdag 28 november 2006, 14:07
Clan: Smokin Mils

Re: §§--~~ soul wars; de manieren om te winnen ~~--§§

Bericht door Mr Emmertj »

Beetje kort en nog twee begrippen:
- Freeloaders,
- Runners(soul runners).
RIP, Ploow. You will be missed dearly :(

-Wie zijn billen brand,
mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
Afbeelding
Gemaakt door: GEHEIM(Secret, the). Danku.
Afbeelding
kafder2
Berichten: 273
Lid geworden op: vrijdag 24 juli 2009, 20:03

Re: §§--~~ soul wars; de manieren om te winnen ~~--§§

Bericht door kafder2 »

Die route is alleen als je 23 agilty heb ofzo, maar zet ook de route neer via barbarian village. Voor de gene die nie thet benodigde agility level hebben.

Voor de rest goed :) 8/10
Flames
Berichten: 584
Lid geworden op: dinsdag 30 december 2008, 11:34

Re: §§--~~ soul wars; de manieren om te winnen ~~--§§

Bericht door Flames »

Kun je ook voorbeelden van soulwars clans geven (als did onder reclame valt moet je mijn post negeren.
Oh en kun je ook iets zeggen over waarom winnen nu juist zo belangrijk is?

ik weet er wel een paar cc's

gather zeals (iedereen)
satains pker (iedereen)
str on cc (iedereen)
soul unit (110+)

ik weet niet zeker of ze nog actief zijn maar 2 weken geleden nog wel (toen ik SW deed)
Afbeelding
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: §§--~~ soul wars; de manieren om te winnen ~~--§§

Bericht door Royenroy »

Flames schreef:Kun je ook voorbeelden van soulwars clans geven (als did onder reclame valt moet je mijn post negeren.
Oh en kun je ook iets zeggen over waarom winnen nu juist zo belangrijk is?

ik weet er wel een paar cc's

gather zeals (iedereen)
satains pker (iedereen)
str on cc (iedereen)

soul unit (110+)

ik weet niet zeker of ze nog actief zijn maar 2 weken geleden nog wel (toen ik SW deed)
Als ik clans op ga schrijven, komt er waarschijnlijk wel een inactieve/gestopte bij. Er zijn adverteerders genoeg, dus het zal wel opvallen welke clans er zijn.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
doncha
Berichten: 153
Lid geworden op: zaterdag 17 oktober 2009, 16:52
Clan: Fighters for Glory

Re: §§--~~ soul wars; de manieren om te winnen ~~--§§

Bericht door doncha »

beetje aan de lay out werken en uitbrijden vind het een beetje verlegen guidje zegt niet zo heel veel en valt ook niet zo op ik rate als die af is
Join Fighters for glory! http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 4&t=208177

Afbeelding
Ik ben Member of the Holy Dutch Elite! Wanneer join jij?
Klik op het plaatje voor info!
Gebruikersavatar
myfemaledogy
Berichten: 853
Lid geworden op: vrijdag 17 augustus 2007, 15:06
Clan: geen
Oude naam: ertcoregert, Mobby DaxterMark. [GenoDemo

Re: §§--~~ soul wars; de manieren om te winnen ~~--§§

Bericht door myfemaledogy »

soul wars is met zo veel mensen, dat je inzet verloren gaat aan het grote geheel, of je ook maar iets uit voert maakt niks meer uit...
Minaide
Berichten: 380
Lid geworden op: zaterdag 13 januari 2007, 12:32
Clan: ARX
Oude naam: punkiegirl3

Re: §§--~~ soul wars; de manieren om te winnen ~~--§§

Bericht door Minaide »

Bedankt, want nu snap ik er zelf eindelijk ook eens wat van. ^^
8/10

Is het trouwens slim om een 100+ clan te joinen als je zelf nog maar lvl 83 bent?
MrSenne
Berichten: 17974
Lid geworden op: maandag 14 mei 2007, 16:12

Re: §§--~~ soul wars; de manieren om te winnen ~~--§§

Bericht door MrSenne »

Ff foutje gezien,
Sinds wanneer is er een dorp in RuneScape dat Edgevillage heet? Het is nog altijd Edgeville
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: §§--~~ soul wars; de manieren om te winnen ~~--§§

Bericht door Royenroy »

myfemaledogy schreef:soul wars is met zo veel mensen, dat je inzet verloren gaat aan het grote geheel, of je ook maar iets uit voert maakt niks meer uit...
Als iedereen zo denkt, verlies je. Dus werk lekker voor je zeals he!
Minaide schreef:Bedankt, want nu snap ik er zelf eindelijk ook eens wat van. ^^
8/10

Is het trouwens slim om een 100+ clan te joinen als je zelf nog maar lvl 83 bent?
Je kan het zeker proberen, maar er is kans om gekickt te worden.
x S e n n e schreef:Ff foutje gezien,
Sinds wanneer is er een dorp in RuneScape dat Edgevillage heet? Het is nog altijd Edgeville
Bijgewerkt.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rankingcall6
Berichten: 79
Lid geworden op: woensdag 3 september 2008, 13:05
Clan: Crian 5mei - Ned. CC

Re: §§--~~ soul wars; de manieren om te winnen ~~--§§

Bericht door Rankingcall6 »

Super mooie guide! 8,5/10
Miss een filmpje maken voor de duidelijkheid dan geef ik het een 9,5/10
ga hem zker gebruiken!
Plaats reactie