Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Hier staan alle guides die niets met RuneScape te maken hebben.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
arcus
Berichten: 384
Lid geworden op: dinsdag 18 augustus 2009, 15:56

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door arcus »

Leon schreef:Gestopt met Neobux, 4 maanden, 3$ cashout.. Ik ga gewoon verder met refback deals, is minstens 20 cent per dag, en ze betalen elke zondag of zaterdag.
that's my man :D
Joiper
Berichten: 634
Lid geworden op: woensdag 21 oktober 2009, 20:54

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door Joiper »

Achja.. ik doe nu alleen nog maar neobux... ik verdien nu gewoon door te investeren...
Door virtuele dingen te verkopen voor echt geld.. Ik verwacht te verdienen rond de $15 per stuk..

Maarja... moet nu nog eerst alleen doen enzo, voordat ik ze kan verkopen xD
arcus
Berichten: 384
Lid geworden op: dinsdag 18 augustus 2009, 15:56

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door arcus »

hmm ik ben momenteel bezig met een site waar je geld krijgt als je dingen door mensen laat downloaden. Zoals banners en stuff. Als een Usa'er het download krijg je 1,5$/download, een belg maar 0,15$/download en een Nl'er maar 0,03$. Er zijn mensen die hiermee 10 000$/maand verdienen en dat geld krijgen zo nog ook :o
Joiper
Berichten: 634
Lid geworden op: woensdag 21 oktober 2009, 20:54

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door Joiper »

arcus schreef:hmm ik ben momenteel bezig met een site waar je geld krijgt als je dingen door mensen laat downloaden. Zoals banners en stuff. Als een Usa'er het download krijg je 1,5$/download, een belg maar 0,15$/download en een Nl'er maar 0,03$. Er zijn mensen die hiermee 10 000$/maand verdienen en dat geld krijgen zo nog ook :o
Iets in de richting van sharecash? En dat ze dan eerst een offer moeten doen voordat ze het bestand mogen downloaden?
arcus
Berichten: 384
Lid geworden op: dinsdag 18 augustus 2009, 15:56

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door arcus »

Joiper schreef:
arcus schreef:hmm ik ben momenteel bezig met een site waar je geld krijgt als je dingen door mensen laat downloaden. Zoals banners en stuff. Als een Usa'er het download krijg je 1,5$/download, een belg maar 0,15$/download en een Nl'er maar 0,03$. Er zijn mensen die hiermee 10 000$/maand verdienen en dat geld krijgen zo nog ook :o
Iets in de richting van sharecash? En dat ze dan eerst een offer moeten doen voordat ze het bestand mogen downloaden?
Nee dat is het juist je moet geen survey doen om het te downloaden. Maar er is dan ook een verschil. Bij sharecash kan iedereen iets uploaden en het dan laten downloaden. En sharecash krijg dmv van die surveys geld niet de download. Bij dit programma krijgen ze juist betaalt om mensen die troep op hen pc te laten zetten.
btw: charecash kan ook lekker verdienen maar tergenwoordig heb je alleen maar gsm surveys en daar heb ik ook geen zin in ( staat vanonder dat dat allemaal geld kost dusje =; ) maar wat bedoel jij eig met virtuele spullen ? Online games ofzo ?
Joiper
Berichten: 634
Lid geworden op: woensdag 21 oktober 2009, 20:54

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door Joiper »

Ja :) Info moet je maar uitklappen hieronder :
In- of uitklappen •
Ik speel het spel genaamd Rakion. Ik heb dus een soort hack (^^) waarmee je dus alle stages (Zeg maar questen in rs taal) kan doen in een bepaalde tijd. Nu is er dus een speciale evenement waarmee je punten kan krijgen als je alles stages hebt gedaan. Met die punten kun je spullen kopen.

Maar je raadt het al :) De stages zijn moeilijk :P (Net zoals oa questen van rs) Ik heb er dus $22.50 aan uitgegeven voor die hack. Hij werkt echt fantastisch :D Dus ik koop dingen die 'duur' zijn voor die aantal punten.

Bijv. een turtle, dat is een wel bekende monster van Rakion :) Heel sterk, snel, en veel mensen willen hem.
Hij kan het level 1 tot 99 hebben. Ik train hem dan op een zo hoog mogelijk level en verkoop hem.

Een level 99 turtle kan je verkopen voor $35, maar ik doe hem maar tot ongeveer level 40-50 en dan verkoop ik hem voor rond de $20. :) en die hack koste eigenlijk maar $22.50 dus ik hem m'n 'aandeel' snel weer terug verdient :)

Nadeel = duurt lang :)
Voordeel = je hebt alle tijd :) Het verkoopt altijd :)
dark k00123
Berichten: 117
Lid geworden op: woensdag 26 november 2008, 17:46
RS: Gestopt

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door dark k00123 »

Hey ik heb een probleem met Neobux.
Is de site offline?Ik had namelijk 0.32cent erop staan maar nu kan ik niet meer op de site =/.
Er staat :"Navigatie naar de Webpagina is geannuleerd."
Is dit bij jullie ook?

EDIT:: Opgelost =]
Meh
brian1454
Berichten: 3087
Lid geworden op: vrijdag 31 augustus 2007, 21:05
Clan: -

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door brian1454 »

dark k00123 schreef:Hey ik heb een probleem met Neobux.
Is de site offline?Ik had namelijk 0.32cent erop staan maar nu kan ik niet meer op de site =/.
Er staat :"Navigatie naar de Webpagina is geannuleerd."
Is dit bij jullie ook?

EDIT:: Opgelost =]
dat was dan vast een foutje van jou internetverbinding zelf ofzo :p
Steff
Berichten: 7660
Lid geworden op: donderdag 20 juli 2006, 10:28

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door Steff »

Hoelang duurt het om bv een tientje bij elkaar te krijgen? Ik ben van plan dit nog de hele vakantie te doen (gisteren begonnen) Hoeveel heb ik ong in 3 weken en hoeveel heb ik ong in de herstvakantie als ik dit elke dag doe etc?
Afbeelding
SiM0`
Berichten: 6432
Lid geworden op: zaterdag 3 november 2007, 10:35
Contacteer:

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door SiM0` »

Je zal niet veel hebben. Als je hier geld uit wil slaan moet je gold account hebben + veel referalls. Anders is het onmogelijk. Je kan wel gewoon elke dag op de advertenties klikken maar dan duurt het eeuwen voordat je wat bij elkaar hebt gespaard.
Afbeelding
Steff
Berichten: 7660
Lid geworden op: donderdag 20 juli 2006, 10:28

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door Steff »

SiM0` schreef:Je zal niet veel hebben. Als je hier geld uit wil slaan moet je gold account hebben + veel referalls. Anders is het onmogelijk. Je kan wel gewoon elke dag op de advertenties klikken maar dan duurt het eeuwen voordat je wat bij elkaar hebt gespaard.
ik ben ook van plan om een begin te maken 15 euro te investeren.

Das 60 refferals
als ze met geluk elke dag klikken
is dat in 1 maand 18 dollar. = 3 dollar profit al :)
de goede verleng ik dan naar 90 dagen. en degene die niet vaak klikken recycle ik. koop ik er 40 referrals bij = 100 refferals = 1 dollar per dag.

Zodra ik dit heb kijk ik wel eerst verder. Eerst maar eens zien :)
Afbeelding
SiM0`
Berichten: 6432
Lid geworden op: zaterdag 3 november 2007, 10:35
Contacteer:

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door SiM0` »

LL. Ga er maar van uit dat 1/3 elke dag klikt...
Afbeelding
thijsieman
Berichten: 1642
Lid geworden op: vrijdag 13 oktober 2006, 18:36

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door thijsieman »

Ik heb een probleem, ik had 90 cent gespaard en heb nu 3 referrals gekocht alleen ze hebben nog steeds niet geklikt ik heb ze ong30 uur geleden gekocht en allemaal nog 0 clicks.
Dit zijn mijn guides:
{ CYclops killing }
{ Fishing 1-99 Snel en voor geld! }
{ Tzhaars killen met summoning en herblore xp! }
{ Gptreasure, verdien geld d.m.v. enquetes! }

Referral link Gptreasure: http://gptreasure.com/register.php?ref=thijsie
Referral link Lord of Ultima http://www.lordofultima.com/ref/2267570083

Vind je dat ik goede guides maak? Pm me over een guide die jij wilt hebben en ik zal kijken wat ik kan doen!
Steff
Berichten: 7660
Lid geworden op: donderdag 20 juli 2006, 10:28

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door Steff »

Blijven klikken en hopen dat ze clicken, anders zodra je kan recyclen
Afbeelding
SiM0`
Berichten: 6432
Lid geworden op: zaterdag 3 november 2007, 10:35
Contacteer:

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door SiM0` »

Just lill: aan jouw uitspraken te horen ga jij nog hard tegen de lamp lopen wat betreft neobux. Zo makkelijk is het allemaal niet. Wil je geld verdienen met neobux => golden en veel referalls hebben, anders is het onmogelijk. Je moet dus bereid zijn om sowieso 90$+ uit te geven.
Afbeelding
brian1454
Berichten: 3087
Lid geworden op: vrijdag 31 augustus 2007, 21:05
Clan: -

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door brian1454 »

SiM0` schreef:Just lill: aan jouw uitspraken te horen ga jij nog hard tegen de lamp lopen wat betreft neobux. Zo makkelijk is het allemaal niet. Wil je geld verdienen met neobux => golden en veel referalls hebben, anders is het onmogelijk. Je moet dus bereid zijn om sowieso 90$+ uit te geven.
je kan prima geld verdienen zonder golden, maar dan gaat het wel heeeeeel sloom :p
zoals ik in mijn guide heb gezegd: het is erg aangeraden om golden te kopen
BiFiWorst
Berichten: 3497
Lid geworden op: zondag 28 september 2008, 19:10

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door BiFiWorst »

Voor een PayPal account moet je een adres en telefoonnummer opgeven, wat wordt daarmee gedaan?
Leon
Berichten: 5703
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 19:11

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door Leon »

BiFiWorst schreef:Voor een PayPal account moet je een adres en telefoonnummer opgeven, wat wordt daarmee gedaan?
Niks, alleen als er problemen zijn met het account wordt je misschien gebeld ofzo.
Steff
Berichten: 7660
Lid geworden op: donderdag 20 juli 2006, 10:28

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door Steff »

Ik ben van plan vanavond miss nog 10 euro te investeren in paypal, tis niet veel maar om een begin te maken.. Oké, maar ik heb niet zoveel ervaring met neobux. Dus kan iemand ff uitleggen wat ik dan precies moet doen, alles aan refs? of 7.50 aan refs en 2,50 bewaren ofz voor te verlengen naar 90 dagen als er goeie tussen zitte
Afbeelding
Leon
Berichten: 5703
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 19:11

Re: Neobux: de vernieuwende manier om geld te verdienen

Bericht door Leon »

Niks, gewoon 75 cent eerst sparen en dan eerst refs proberen. Je kan niet zomaar ff reffs kopen en dan winst maken #-o
Plaats reactie