Armourkeuzes in de Evolution of Combat
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
-
- Verbannen
- Berichten: 618
- Lid geworden op: zaterdag 30 juni 2012, 9:44
- RS: Breezychalk (p2p)
- Clan: clan gezocht
- Oude naam: Ralph18
- Contacteer:
Re: Armourkeuzes in de Evolution of Combat
Zeer mooi guide.
8,3/10
8,3/10
-
- Berichten: 4451
- Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
- RS: Burn the Sof (p2p)
- Clan: Ellte
Re: Armourkeuzes in de Evolution of Combat
Hehe, toch nog iemand gestrikt
Toegevoegd na 9 minuten:
Ook misschien een leuk filmpje om te kijken ^^
Toegevoegd na 9 minuten:
Ook misschien een leuk filmpje om te kijken ^^
-
- Berichten: 5210
- Lid geworden op: maandag 12 maart 2007, 17:24
- RS: Wim1 (p2p)
- Clan: The Nexicans
Re: Armourkeuzes in de Evolution of Combat
als ik het dus goed begrijp en je wilt met range tegen melee, dan is het beter om magic boots/amulets/gloves/... te dragen, en ranged body/legs en helmet, omdat boots/amulets/gloves/... niets aan je attack veranderen maar enkel aan de defence, en magic is goed tegen melee. de body/legs en helmet moeten dan van range zijn omdat je daarmee aanvalt, en zij wel attack bonus geven. of is het dan ook beter om slechtere attack te hebben en zeer goede defence door ook body/legs en helmet van magic te gebruiken?
Re: Armourkeuzes in de Evolution of Combat
Body, legs en schild (niet helmet) geven geen positieve accuracy boosts (behalve set bonusen als void) maar verlagen het vooral niet als het van de juiste klasse is. Als je Melee slots aandoet bij deze drie zal het een beetje verlaagd worden, met Magic nog meer. De precieze getallen daarover kun je vinden bij het kopje Attacking Bonus Um... verder klopt dat denk ik inderdaad, body/legs(/schild) van Ranged, de rest zo instellen dat je Melee defence zo hoog mogelijk is dus vooral Magic en All.
Ik heb me niet echt verdiept in de juiste verhouding tussen attack en defence, dat hangt vooral van je tegenstander en de verhouding tussen je wapen en armour af. Als je bijvoorbeeld een zwaar overpowered wapen hebt kun je best wat accuracy inwisselen voor armour rating als dat nodig is, maar dat verschilt per situatie en daar kan ik niet echt iets algemeens over zeggen. Ik vind zelf een geslaagd compromis vaak (in dit geval) een Ranged body en Melee legs (of Melee body en Ranged legs), het geeft toch iets meer Melee defence en de accuracy penalty is maar 8% of zo (staat ook onder dat kopje van daarnet)
Welk monster ben je overigens van plan te gaan doden? Gezien Ranged een standaard penalty heeft van 80% tegen Melee zou ik het niet direct aanraden, Magic zou een logischer keuze zijn (ook gezien je levels) =o
Ik heb me niet echt verdiept in de juiste verhouding tussen attack en defence, dat hangt vooral van je tegenstander en de verhouding tussen je wapen en armour af. Als je bijvoorbeeld een zwaar overpowered wapen hebt kun je best wat accuracy inwisselen voor armour rating als dat nodig is, maar dat verschilt per situatie en daar kan ik niet echt iets algemeens over zeggen. Ik vind zelf een geslaagd compromis vaak (in dit geval) een Ranged body en Melee legs (of Melee body en Ranged legs), het geeft toch iets meer Melee defence en de accuracy penalty is maar 8% of zo (staat ook onder dat kopje van daarnet)
Welk monster ben je overigens van plan te gaan doden? Gezien Ranged een standaard penalty heeft van 80% tegen Melee zou ik het niet direct aanraden, Magic zou een logischer keuze zijn (ook gezien je levels) =o
-
- Berichten: 5210
- Lid geworden op: maandag 12 maart 2007, 17:24
- RS: Wim1 (p2p)
- Clan: The Nexicans
Re: Armourkeuzes in de Evolution of Combat
het is meer om m'n range te trainen thx voor je antwoord!
mooie guide btw,
9.5/10
mooie guide btw,
9.5/10
Re: Armourkeuzes in de Evolution of Combat
Bedankt, en succes!
Re: Armourkeuzes in de Evolution of Combat
Top guide !Kweet Vaniks schreef: Nice dit moet GVDM worden!
Mooie lay-out, goeie informatie, niks op aan te merken!
9,8/10
Re: Armourkeuzes in de Evolution of Combat
Mooie guide, duidelijk uitgelegd!
Re: Armourkeuzes in de Evolution of Combat
Gezien het hele systeem ongeveer op z'n kop is gegooid gooi ik hier voorlopig even een slot op. Ik snap zelf nog niet geheel hoe het in elkaar zit (wat vrij logisch is, na een kwartier), maar ik weet wel dat wat hier allemaal in staat niet echt meer bruikbaar is